To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Parampuan lebi tua dari bf..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Mon Jul 26, 2010 6:28 pm

romeo wrote:
bagi saya , soal perempuan lebih tua dari Bf adalah sesuatu yg normal ...bukan satu masaalah ,
ianya cuma salah dan tidak sedap pada pandangan tradisi lelaki yg sering mengimpikan perempuan muda dan tegang menegang segalanya ,
ada urang 'kana' kaini?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Tue Jul 27, 2010 8:45 am

pukutarap. wrote:
romeo wrote:
bagi saya , soal perempuan lebih tua dari Bf adalah sesuatu yg normal ...bukan satu masaalah ,
ianya cuma salah dan tidak sedap pada pandangan tradisi lelaki yg sering mengimpikan perempuan muda dan tegang menegang segalanya ,
ada urang 'kana' kaini?
Tepuk dada tanya serila... Laughing
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Tue Jul 27, 2010 4:39 pm

kalou yg masi sihat, parkara nurmal baitu..... kalou inda nurmal, aduinaaaaa..... galap dunia sdh.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Tue Jul 27, 2010 5:57 pm

setuju.. lelaki lebih muda dr perempuan tiada problem bah tu... biasa...
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 2:09 am

hahaha,...hihihi..huhu....sangat2 spoting samua jawapan/pandangannnn.....samua mantainnnn saja... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 8:29 am

hihihi.. mcm tabalik bah.. Parampuan yg datang fetch lalaki pigi makan2..Parampuan yg lebih tua dari lalaki, parampuan yg ada kerja sadangkan lalaki manganggur...yg sepatutnya di bawah di atas pula. Tapi tabalik ini kadang2 siuk juga bah kan..hahahaha..hihihihihi...nah talain suda katawa sia...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 7:02 pm

masam katawa semburu sj tuan orut..... ya bah, patut yg lebi tua & ada duit yg mambawa itu parampuan jalan2, kan tuan orut.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 10:43 pm

zaman ini perempuan tidak lagi macam dulu , dorang berani mengambil dan membuat tindakan yang pelik2 , kadang2 bikin binggung memikir apa istimewanya sang lelaki itu sehingga dia sanggup merendahkan darjat ?

kes benar , Doktor perempuan sanggup bercinta dan kawin dengan seorang penggali kubur , umur dorang sebaya ..dalam 30an ',

apapun , jika ikut tradisi tak bertulis , biasanya lelaki lebih tua daripada si perempuan ...itu kata tradisi , zaman bilang itu tidak semestinya Wajib , hati bilang kalau sudah suka hentam saja ..rempuh !

perasaan bilang saya suka dia , tapi otak bilang dia lebih tua dari kau ...nafsu bilang saya mau dia jugak ! mulut bilang rezeki ada dimana2 , asal berusaha tetap ada , meski tidak kaya tapi tidaklah merempat mati kebuluran , syukur apa yg ada , perlahan2 mencari harta , akhirnya akan senang juga , ..

mungkin itulah cinta sejati seorang perempuan , tapi adakah sejati jugak bagi pihak lelaki Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 11:12 pm

kalou lalaki..... sinta sajati? mangkali sinta sajati yg ada batapuk sasuatu di balakang sana, mangkali udang, pindik kata sinta + sasuatu yg batapuk..... kalou parampuan mangkali indada tapuk apa2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 11:24 pm

begini , biar kita cakap secara jujur ...lelaki memang suka dapat perempuan yang berpendapatan tinggi [ sebagaimana perempuan bangga dapat lelaki kaya ] pasal apa ? kita semua maklum ..

disamping dapat meringankan bebannya , lelaki ada kemampuan untuk berbelanja lebih dari lojiknya atas bantuan sang perempuan , ..dan lain2 lagi

yang sialnya , lelaki yang tak mengenang budi , mentang2lah si perempuan tua , dia gunakan kemewahan/kelebihan yg diberikan untuk cari teman baru yg lebih muda , bergetah dan tegang kencang , emmm ....macam madu dibalas racun , begitulah lebihkurang ,

tapi , tidak semua lelaki begitu ...masih ramai lelaki yang baik , yang mengenang budi , yang tahu diri , malah sanggup jadi serupa hamba pada si jantung hati ,
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Wed Jul 28, 2010 11:47 pm

apa lg kalou lain kali bila si bini sdh tua, si lalaki masi muda, nah
sana sdh dia kasi tinggal2 itu bini tua..... itulah juga kaburukan yg
parampuan kana pikir bila mo suka sama lalaki jauh lebi muda..... jan
pikir sinta samata2 sj..... atau tanaga yg bekubar2 sj......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Thu Jul 29, 2010 1:57 am

Kehidupan berpasangan ibarat satu proses pembelajaran yang berterusan...begitu juga dalam perjalanan kehidupan. Tidak perlu kita mengadili sesuatu kenyataan...kalau boleh kita pelajari kenyataan tersebut...mari kita tempuhi kehidupan ini dengan penuh kebahagiaan.... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Thu Jul 29, 2010 8:45 am

bagus2 semua komen kamurang...
Si tuan pukutarap bilang katawa si orut katawa semburu.. hihihi..manada begitu. Ikut logiknya mimang lebih baik laki tua sikit dari bini bah. bini si orut 6 thn lebi muda tp bila dah tua2 begini mcm indada bija pun. suba kalau bini si orut 6 thn lebi tua ..hmm inda tau lah.. indada santan sudah mangkali..hahahaha...
Kalau setakat dating2 makan2 (indada niatpun mau serius) inda jadi hal bah. Cuma kalau ikut kebiasaan..perempuanpun inda mau jatuh standard bah. sekurang-kurangnya pun dia keluar sama lalaki yg setara atau lebih sikit dari dia tahap ekonominya. Walaubagaimanapun, hal begini bukan perkara ganjil, cuma ianya jarang2 berlaku.

Komen si monkey bagus tapi belum menyeluruh, mana sudah di laa ah? Mau tau juga komen dia... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Thu Jul 29, 2010 4:26 pm

mangkali diurang lebi tua juga, jd inda mo bagi kumin apa2..... tp kalou diurang sama sia, ngam butul.....

kalou sia pula, yg sia kumin itu lalaki, masi muda bah, baru 19 taun, aduinaaaa mangkali pakai santut pun balik2 tabalik...... di utak dia, aduinnaaaaa..... indada lain tu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Thu Jul 29, 2010 5:20 pm

kalau saya kan... saya inda mau perempuan tua dari saya. paham2 sajalah .. org bilang lalaki mcm kalapa.. tp parampun mcm tebu mangali..hihihihi...
Tapi kalau sual kerjaya dan gaji...saya suka parampuan yg baaasar gaji ..hahahhaha...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Fri Jul 30, 2010 8:39 pm

bagus lebi tua drpd indada lansung tuan orut.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Fri Jul 30, 2010 9:24 pm

jgn ko manangis bah tuan pukutarap... Very Happy


Last edited by Yorut_orut on Sat Jul 31, 2010 10:19 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sat Jul 31, 2010 8:01 am

Gaman Orut...nanti kasi ikut la bah c tuan PT pigi tingu tingu itu sawit... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sat Jul 31, 2010 10:21 am

Paragasu...di kabun sawit sia indada sumandak tua bah... Very Happy
Back to top Go down
Admin
Admin


Number of posts : 435
Registration date : 2008-09-06

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sat Jul 31, 2010 1:45 pm

Betulkah tuan pt masih bujang?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sat Jul 31, 2010 2:51 pm

Nah..tuan pukutarap Admin kita merisik ko sudah..hahahaha...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sat Jul 31, 2010 3:52 pm

aduinaaa..... malu sdh sia ni......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sun Aug 01, 2010 1:38 am

samburu suda sya..... Razz
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sun Aug 01, 2010 8:35 am

nah..mula laini lari alignment..hihihihi...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Sun Aug 01, 2010 12:50 pm

masi ada kaitan tu tuan orut, mangkali si gaman paragasu ada bini tua dr dia? pasal tu dia samburu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Parampuan lebi tua dari bf..   Today at 4:36 pm

Back to top Go down
 
Parampuan lebi tua dari bf..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Any Other Topics-
Jump to: