To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Juin
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 47
Location : KK Bah
Registration date : 2010-08-11

PostSubject: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 1:29 am

Back to top Go down
http://www.aljo4u.com/leech
Juin
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 47
Location : KK Bah
Registration date : 2010-08-11

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 1:30 am

Urang sakap melentur buluh perlu dari rebungnya......
Back to top Go down
http://www.aljo4u.com/leech
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 4:16 am

Sana sarawak bah ini kan gaman....secara menyeluruh kita tidak melihat puncanya bah kan,budak sekolah ini amat biadap juga...cuma kita jangan memandang dari segi itu saja,cikgu ini pun agak provoke juga....masing-masing pernah melalui zaman remaja kan...so tepuk dada tanya selera.... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 7:25 am

zaman sudah berubah bah..zaman dulu2 biarpun sigu provoke atau menghukum tanpa usul periksa, murid2 tetap akur. Zaman sekarang?..hmm pulis pun org awam lawan...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 2:03 pm

itu sigu tangan dia di pinggang sj pasal dia tau sdh kalou jd kis pulis, biasanya sigu2 pula yg kana hantam2 urang ramai padahal murid yg jahat masam antu..... itu mruid pula bila tingu sigu inda malawan, tarasa manang pula, makin manjadi2 pula, dia pikir sigu takut, padahal sigu tu tepikir pasal undang2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 2:12 pm

kalau sia sigu kan..sia ajar bagus2 tu murid yg baik. murid yg jajal sia inda mau tingu... paduli lah dia lingkup.. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 2:14 pm

kana kumplin juga tu tuan orut..... sikarang ni, masamana pun misti sigu kunun yg sala..... sia tingu budak2 sikulah sana pakan tamparuli, aduinaaaa..... kalou pakai seremin mata 3d, mgkin buli nampak tanduk..... mangkali basabang sdh.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 2:22 pm

kumpilin apa lagi kalau murid sendiri yg jajal?.. bukan juga sia tumbuk dia.. Very Happy Lainlah kalau semua murid si kalas sia piil ...
Back to top Go down
kuntau
Prebet
Prebet


Number of posts : 89
Registration date : 2010-08-13

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 8:04 pm

dlm banyak kes begini, guru yg selalu disalahkan... spt kuasa di tangan ibubapa pula... tdk perlu pg jauh, tengok sj perangai budak2 skrg, guru fikir banyak kali kalau mau denda...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 13, 2010 10:57 pm

murid gini mcm makan dadah sudah ni....... mcm inda karuan suda! pa pa pun jan la lawan guru, kasi chan saja tu guru sebab dorang tu kan pendidik..... budak ni sia ramal akan jadi "ketulahan" dan apa yg dia buat pun inda akan menjadi! nasib baik tu sigu inda menyumpah... kalau menyumpah lagi parah pasal trus abis berkat tu budak!
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 14, 2010 3:47 am

Kepada yang sigu-sigu itu kuatkan semangat k....pelbagaikan sara pendakatan kepada pelajar-pelajar,salah jangan hanya disari....kamudian ari nanti pelajar itu pandai datang sari sendiri itu sigu untuk mensari kemaafan.....masam pangalaman... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 14, 2010 8:27 am

kemungkinan murid yg melawan sigu adalah mereka yg datang dari keluarga yg sanang. oleh itu dia melihat profession sigu ini tak hebat pun (hebat lagi bapa sia dia bilang dlm hatinya). didikan moral dan agama di rumah mungkin rendah. geng2 di luar sana pun mcm dia..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 14, 2010 4:56 pm

SiokSondri wrote:
murid gini mcm makan dadah sudah ni....... mcm inda karuan suda! pa pa pun jan la lawan guru, kasi chan saja tu guru sebab dorang tu kan pendidik..... budak ni sia ramal akan jadi "ketulahan" dan apa yg dia buat pun inda akan menjadi! nasib baik tu sigu inda menyumpah... kalau menyumpah lagi parah pasal trus abis berkat tu budak!
sia satuju sakapan si sioksendiri..... beribu-ribu sdh itu guru ajar, bagi nasihat, paling kurang pun sdh ada siiiiiiikit sumbangan dia sama kehidupan itu palajar..... budak mo lawan lagi? susa masa dapan itu budak.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 12:11 am

Guru cuma 'memainkan' peranan dalam kawasan sekolah , apabila murid balik ke rumah ...mak bapaklah yang akan menjadi guru , menjadi sahabat dan teman paling dekat ,

Apabila dikawasan umum , masyarakatlah yang sepatutnya menjadi guru ..menegur dan membetulkan ,

maknanya , kita tidak boleh melonggokan segala beban dan tanggungjawab kepada guru semata , guru cuma manusia biasa yang tidak punya tongkat sakti mampu meluruskan segala yang bengkok dalam sekelip mata , nampak ringan tapi sebenarnya guru punya banyak komitmen dan tugas lain ,

kenapa agaknya murid zaman dahulu cukup takut , segan dan hormat pada guru ? dengar bunyi tapak kaki guru saja sudah menikus , jumpa guru di pekan umpama berhadapan dengan jeneral tentera Jepun ? lebih2 lagi apabila guru datang kerumah ...seram sejuk rasa , menunggu apakah hukuman yang bakal diterima dari bapa meski kedatangan guru adalah atas sebab lain ?

Mungkin lebih baik sekiranya ibu bapa punya hubungan rapat dengan guru2 sang anak , kenal siapa gurunya ...tahu macamana perangai anaknya disekolah , bagaimana pergaulannya ? banyak kes ibu bapa menjadikan kesibukan tugas sebagai halangan segala itu ..cuma apabila anak2 melakukan kes disekolah baru sibuk menyalahkan pihak sekolah ,
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 3:56 am

Pandangan sya...sya murid menengah pada awal tahun 90-an dan duduk di asrama, jadi pengawas sekolah-asrama....tidak dinafikan tugas sigu-sigu adalah mengajar dan membentuk sosialisasi murid-murid, namun nda berjaya membentuk kendiri pelajar itu secara mendalam...kita disogokkan dengan pandangan agama pada masam-masam belah pihak...pendidikan moral dan sebagainya...namun nda pernah menyentuh hati sya...hingga la sya terjerumus dengan gejala samseng,dadah,pandai peras ugut sigu...sya pandai tembirang dengan keluarga....sya nampak baik depan diurang,keputusan exam pun baik punya....pernah kerja dengan kerajaan tempatan, kuntirik seterusnya masuk dunia ketenteraan...barulah boleh mengajar sya dunia yang sebenar.....disiplin,penerimaan keluarga, cabaran dan tanggungjawab telah mengajar sya...apa kumin tuan2 dan puan2.... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 10:30 am

kumin sia...rupa-rupanya tuan paragasu ini tentera.... Very Happy

Anak2 yg jajal di sekolah/di luar adalah kerana ibu bapa tidak ambil berat dengan siapa anak mereka bergaul. Pergaluan dgn kawan2 dan pengaruh media membentuk 60% tabiat anak2. manakala 40% saja tabiat yg terbentuk oleh teladan ibubapa.
Zaman dahulu 80% tabiat anak dibentuk oleh teladan ibu bapa kerana pada waktu itu pergaulan terbatas dan kawan2 tidak ramai, media masa terhad.
Memang benar kata paragasu, ajaran agama dan moral tidak semestinya menyentuh hati anak2. Malah mungkin tidak sama sekail. Apa yg penting ialah ibu bapa harus mencari jalan menghindar anak2 drpd bergaul dgn kawan yg buruk perangai. Persoalan besar..BAGAIMANA?...
Back to top Go down
kuntau
Prebet
Prebet


Number of posts : 89
Registration date : 2010-08-13

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 12:20 pm

besar peratusan berpunca dr ibubapa... sb kalau bukan dr ibubapa, dr siapa lg? takkan salah media? takkan salah internet? kawan2? budak lahir sj, sdh bersama ibubapa utk kira2 12 tahun... ibubapa sdh berpeluang mendidik anak2 ini 12 tahun lebih awal drpd pengaruh pihak2 lain... selepas itu pula, anak2 masih bersama ibubapa... pg peringkat lebih tinggi, barulah mgkin terpisah drpd keluarga... kita tahu juga ramai budak2 yg bagus disiplin dan pelajaran... jd, kalau budak yg tdk bagus disiplin & pelajaran dikatakan faktor media2 masa atau pengaruh luar, bgmana dgn yg bagus disiplin & pelajaran, faktor media & pengaruh luar juga? bukan pengaruh drpd ibubapa?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 1:42 pm

betul tuan kuntau..tapi pengaruh ibu bapa yg paling kuat cuma di peringkat pertumbuhan anak2 hingga awal remaja. Pada peringkat itu mereka belum bergaul bebas di luar sana.
Apa yg saya maksudkan 60% pengaruh luar dan media masa ialah ketika remaja mencapai usia 13 thn (tingkatan 1) ke atas...
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 6:05 pm

saya sekolah di skolah aliran sina jadi adalah menjadi kejutan sa nampak pelajar2 skarang mcm tu sbab di skolah sa dulu, kami hurmat butul sama guru...nda pernah ada plajar yg bermasalah. bila ulang2 tenguk tu vid, sa rasa tu budak ada 'ambik' sesuatu....dia sudah 'tarik' kali tu...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 10:31 pm

dia tarasa glemer tu sama kawan2 dia..... dia mambayangkan yg dia nt kana puji2 kawan2 dia lapas tu...... kalou budu, mimang begitulah..... kalou sia yg kana buat begitu, sia timbak sj sama bakakuk sia...... nasip baik kana masam itu sigu yg sabar...... kompom indada barakat sdh tu budak.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 15, 2010 11:49 pm

60% perangai seseorang murid dibentuk dari rumah ..selebihnya hasil didikan guru disekolah , kawan2 dan media massa juga sedikit sebanyak memberi kesan pada personaliti murid ,

Apabila ibu bapa sering bergaduh dirumah , akan memberi kesan pada minda anak2 ...
apabila sang bapa sering balik dalam keadaan mabuk , juga beri kesan pada anak2 ...

keadaan ekonomi keluarga juga beri kesan ,

Percakapan /sikap mak bapa , samada sering bercakap kesat , lembut , sering memaki ..atau gunakan perkataan yg tidak sepatutnya apabila sering menjadi santapan telinga anak2 , akhirnya menjadi ikutan dan menjadi mainan mulutnya samada ketika bersama rakan2 atau ketika marah ,

Seorang bapa apabila sering menerajang anaknya , akhirnya sang anak akan menjadi hero tidak segan silu menjadi penerajang juga , sekiranya sang bapa atau ibu mengajar tentang kekerasan maka jangan hairan sekiranya anak bertindak kasar , apabila ibu bapa mengajar tentang kasih sayang dan kelembutan , pastilah sang anak menjadi seorang yang lembut dan tdk akan melakukan kekerasan sewenangya ,

Dan begitulah seterusnya dengan perangai2 dan sikap2 yg lain ,

sebab itu ada peribahasa mengatakan ' Dimana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi ....'
Back to top Go down
Catun
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 358
Location : Kota Kinabalu
Registration date : 2010-04-02

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 16, 2010 12:32 am

helo korang..mungkin menyampa kali uda tu student tingu tu muka gurunya...tu pasal dia tumbuk..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 16, 2010 10:13 am

Tiada guru yang memukul , merotan anak murid suka hati ...atau merotan murid sebagai hobi dia !

tiada guru yang gila mencubit , tarik telinga , rotan ...anak murid tanpa pasal , tanpa sebab , tanpa sesuatu perkara , mesti ada sesuatu yang berlaku barulah sang guru melakukan sesutu pada anak2 murid , samada berkaitan dengan disiplin atau subjek pembelajaran dan sebagainya ,

Murid pula , menganggap tindakan guru itu sebagai membenci dirinya , atau marah pada dia ...lalu timbul perasaan marah dan benci pada guru , apabila perasaan itu sudah timbul maka kemarahan dan kebencian itu akan terzahir samada dengan perkataaan atau perbuatan , seorang murid sentiasa merasakan dirinya betul , benar dan tidak bersalah walau apapun perbuatan yang dia lakukan , kerana dia belum matang dan belum mampu menilai kesan perbuatannya ,
si Murid tidak tahu bahawa kasih sayang seorang guru pada mereka tidak boleh dinilai dengan perkataan , mereka tidak tahu bahawa seorang guru sanggup tampil kehadapan menggadai nyawa sekiranya keselamatan murid terancam ..

orang2 lama mengatakan , sayangkan anak tangan2kan ...maka sayang murid tidak salah di'rotan2kan' asal saja tidak menimbulkan kecacatan , patah riuk dan sebagainya , itulah tanda guru mahu anak muridnya menjadi manusia , itulah tandanya sang guru tidak mahu anak muridnya menjadi kambing ..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 16, 2010 4:59 pm

murid2 sikarang aduinaaaa..... mo temuntah sia tingu, bukan samualah..... rambut putungan sabun trujan, serual pit ngam2 kaki sj, kalou mo pakai atau buka, kana baring dulu..... kaki sama tapak kaki misti kasi lurus butul supaya buli masuk..... pantang ada yg inda ngam di hati, nah turus mambabi buta kunun manjadi kuat, mangkali kalou kana asu bakakuk pun masi lg tarasa inda tambus..... kalou samua bagus pula indada yg inda ngam, nah pandailah tu mangasi inda ngam supaya ada jalan mo tunjuk kunun dialah kuat, barani, inda gantar..... padahal urang inda nampak pun begitu, urang nampak palui sj..... si bapa mama pula tukang sukung, siap pigang sangkul mo sangkul kapala sigu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 16, 2010 10:34 pm

kes benar , berlaku di pulau gaya ...SK , si murid pegang nenen si guru , apalgi spontan si guru tampar , biasalah tindakan refleksi ...

tanpa amaran, si murid keluar kelas ...20 minit kemudian datang bawa geng , mak bapa , pakcik , sepupu , datuk nenek semua datang , bukan datang kosong tapi bawa senjata parang , beruti dsb ...

si guru ketakutan , menangis dalam bilik guru besar , akhirnya polis datang bawa keluar , sejak itu sang guru bersumpajh tidak mahu mengajar sana lagi , dan memang dia tidak datang megajar beberapa bulan , akhirnya kena tukar kesekolah lain ........
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Today at 8:00 am

Back to top Go down
 
Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Education-
Jump to: