To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 22, 2010 10:35 pm

Waktu jadi rumaja ini gaman...kebanyakkannya ada satu sifat semulajadi yang merasa siuk kalou jadi idola urang...masam pandai siuk sendiri itu...tamba2 lagi kalou berkaitan dengan kepemesan di sikul,pasal sumandak ka....pasal mao dominan di sana....yang menghairankan budak2 nakal2 pun ada juga sumandak2 yang suka bah....nda tau la pomogunan ini... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 22, 2010 10:52 pm

butul tu gaman, samsing masamana pun itu lalaki, ada juga sumandak yg suka..... mangkali itu parampuan pun ada dara samsing juga, lain kali bila baranak gerenti anak samsing.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sun Aug 22, 2010 10:57 pm

Hahaha...hihihi...sya pun pandai telain suda katawa ini gaman.... Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 23, 2010 10:25 am

Ikut pangalaman sabagai bapa..saya nampak 90% pangarauh ibu bapa hanya peringkat pertumbuhan anak2 dari 0 - 12 tahun. salapas itu pangaruh ibu bapa mulai disaingi oleh pangaruh kawan2 dan media sehingga pengaruh ibu bapa inda dapat bersaing sudah. Misalnya, ketika diurang masih kanak2 penurut butul. Kalau saya pigi manabas dulu-dulu, anak saya ikut, saya pigi mamansing dia ikut, kalau saya meinngu-ningu kerosakan di bawah kerita, diapun ikut meningu-nigu (inda tau apa dia tingu, lucu juga)... kalau disuru beli mii meggi saana kadai jiran, laju saja dia pigi beli, suruh pungut sampah sekitar rumah, rajin saja pungut sambah. semuanya kerana anak2 se muda itu belum pandai mambantah. sesuda ramaja 16 ke atas.. pandai mambantah sudah, pandai menunda-nunda karaja yg di suruh. Pun begitu, nilai2 moral yg di ajar masih juga diurang ikut lah. misalnya, inda malawan guru (dulu lah sekarang inda sikula sudah), inda suka2 keluar masuk rumah/bilik jiran, dsb. Tapi perkara baru yg inda diajar (yg indada sama ibu bapa) diurang buat pula. spt merokok, moginum.. adeh kurang asam butul saya bilang. Inilah pengaruh contoh pengaruh luar. Tidak dinafikan bahawa pengaruh ibu bapa menjadi asas kepada tabiat anak2. tetapi itu bukan jaminan. Ada ibu bapa yg bagus2 tapi anak mcm antu. Ada juga ibu bapa yg inda barapa bagus tapi anak diurang pandai bepikir utk mengubah tabiat, inda ikut tabiat mak bapa. Saya bersyukur, dalam 6 anak saya, setakat ini belum ada yg jadi antu.. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 23, 2010 4:33 pm

nah testimuni dr saturang bapa...... sabap tu bapa mama mamainkan paranan penting..... suba kalou kao kasi biar sj anak2 kaotu tuan orut, bulum tantu jd bagus masam sikarang...... itulah sia bilang yg anak2 kaotu dpt marka bagus awal2 dr kerualga, jd apa sj pangaruh dr luar pun inda barapa dpt pangaruh pikiran diurang.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Tue Aug 24, 2010 3:51 am

Bagus-bagus pandapat kamu gaman....mimang kao seurang bapa yang spoting gaman.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Tue Aug 24, 2010 3:15 pm

si tuan orut baitu..... bapa yg sputing..... mana2 anak yg kana ajar bagus2 uli bapa mama jarang bah telibat sama hal2 yg inda bagus..... kalou telibat sakalipun, masam ada juga 'kuasa' panghalang dia rasa..... banding dingan anak yg inda kana ajar bagus2, hihihihiii tinggi paratusan dia jd antu jalanan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Wed Aug 25, 2010 1:34 am

Beberapa teladan yang sangat baik ibubapa ajar sya semasa rumaja dulu ialah,kalou sya termembuat kesalahan..beliau nda akan kenakan sya di hadapan urang ramai...mungkin ramai urang akan beranggapan dia nda pandai didik anak....tetapi muralnya bila sya pikir-pikir sekarang beliau amat memahami jiwa rumaja yang kuat memberontak... Smile

Kalou pasal berjimat...banyak juga beliau ajar dan benda itu sya sendiri buli tingu daripada sara pemakaian dan keperluan dia sendiri...buli dikatakan duit panat lelah diurang hanya tabungan dan keperluan kami anak-anaknya sahaja.... Smile

Begitu juga dengan amalan menghurmati urang tua dan urang lain-lain....satu lagi yang sya nda lupa ialah...beliau sakap kalou kao buat jahat dengan urang,pikirkan la pula kalou urang itu buat begitu sama kao,adik-adik,ibubapa kao dia sakap....

bagi sya beliau sangat spoting,banyak bersusa sama kami,sabar,dan banyak lagi yang baik-baik belaka.... I love you
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Wed Aug 25, 2010 10:43 am

Kalau murid melawan guru, indada kemungkinan kaitu diurang melawan ibu bapa juga?..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Wed Aug 25, 2010 7:35 pm

bapa mama urang lain pun diurang lawan, apa lg bapa mama sendiri.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Thu Aug 26, 2010 12:30 am

Lawan sakap mak bapa....lapas itu lawan pula urang yang kasi nasihat.... Mad
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Thu Aug 26, 2010 2:50 am

budak2 sekarang , kita cakap 3 patah ...dia sdh cakap 13 patah , kita cakap 10 minit , dia merajuk/marah 10 hari !

malah , dorang kasi nasihat balik siapa yg nasihatkan dorang ...dorang mengajar balik siapa yg ajar dorang , bikin kompius siapa pandai sebenarnya ,

ayat 'kau tau kah ? , pandai2 ko ni ! ....atau bodoh punya cikgu ' itu biasa kedengaran , memang bikin pening , ..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Thu Aug 26, 2010 11:18 pm

dulu sia dr pakan tamparuli patang mo pulang kg suda, sana siring2 jalan ada budak2 main bosikol inda paduli kerita..... 1 budak dakat sia talanggar, sia sakap bagus2 ati2 main bosikol, sakali itu budak meneriak, kao paduli apa, jalan tarus bah..... dakat sia umban pakai pisau gata......

mana diurang dpt samua tu parangai? jd inda heranlah kanapa ada jajal sana sini, lawan guru sana sini, gadu2......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 27, 2010 8:20 pm

hihihi...saya pun paranah kana jawap sama budak2. Itu budak main gelunsur2 ..inda bahaya juga lah tapi bikin kutur pakaian dan badan bah. Saya bilang, jgn kamu main begitu nanti kutur baju atau nt olieed sampai bawah. Di jawap, "Saya anak kao kah?".. inda tajawap saya... Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Aug 27, 2010 11:57 pm

Yorut_orut wrote:
hihihi...saya pun paranah kana jawap sama budak2. Itu budak main gelunsur2 ..inda bahaya juga lah tapi bikin kutur pakaian dan badan bah. Saya bilang, jgn kamu main begitu nanti kutur baju atau nt olieed sampai bawah. Di jawap, "Saya anak kao kah?".. inda tajawap saya... Very Happy

dulu , masa balik kampung ,ada seorang budak ..baru balik dari malaya keja kilang , memang nakal , kers kepala , satu kampung kenal dia , masa ramai2 tu [parti] dia usik satu urang tua lebih2 , sya tdk suka cara dia , saya tegurlah jgn buat gitu sama urang tua , tdk bagus ..kena hormat , itu bukan budak2 , urang tua !

dia balas 'kau peduli apa ..dia mama ko ka ?

nah apalgi ..terus kena penampar , tdk cukup saya tangkap leher dia kasi gusti , lipat habis , keluar bunyi dia erk erkkk macm itik kena gantung , nasib baik ada orang tua2 sana tarik kalau tdk pengsan mangkali !

lepas itu saya keluar , rupanya dia tunggu diluar ..rupanya tdk puas hati , mau fight balik , sian ...tersungkur dia kena kaw kaw,

esoknya , bapa dia datang pigi rumah , mau saman sbb anak dia tdk dapat telan nasi , lebam satu kepala konon , leher dia bengkak , muka pun bengkak ,
pendek cerita , ramai saksi yg datang backing ...last2 anak dia yg kena denda , kena pulau urang kampung lagi ,

ini muda muda , tdk boleh kena bagi muka sangat , tampar ja ! tapi kalau kena keroyok pandai2lah menangkis Very Happy
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 28, 2010 2:47 pm

Wow....bukan salang-salang kao ini tuan,tapi nda apa la bah yang penting kita pertahankan kebenaran....jangan kao pulas tengkuk dia sukup la tuan,pandai nda benapas itu...nanti lain pula jadi serita dia.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 28, 2010 9:48 pm

kaloulah sia ada kekuatan tahap gaban masam si gaman......

budak2 sikarang, aduinaaaa..... bikin sakit ati butul.......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 28, 2010 11:54 pm

bukan cakap besar , tetapi kalau setakat budak2 bangsa Dusun ..biarlah saya tampar , biarlah saya pukul dorang , biarlah ,saya sanggup !

asalkan dorang jadi manusia , asalkan dorang sedar dan terajar !

daripada mati konyol kena baham dengan pilak , daripada mampus kena tikam dengan Bugis , daripada mati sia2 kena tembak polis ! bagus kena penampar ...biarlah !

kerana saya pukul dorang itu bukan kerana benci , bukan kerna saya mampu pukul dorang , bukan kerana saya kuat , bukan kerana dorang itu budak2 ..
yg saya benci sikap dorang , yang saya marah perangai dorang , yang saya tidak suka tingkahlaku dorang !

niat kita agar dorang itu jadi manusia , bukan jadi lembu sapi tengah jalan ...atau jadi kambing siring parit , atau jadi ayam kampung cari jaggung tengah padang , kalau dorang jadi orang ...yg bangga saya ! kalau dorang jadi sampah yg menangis adalah kita juga ,

setiap kita adalah ibu bapa , setiap kita adalah pemimpin , setiap kita adalah pendidik sebenarnya ..CUMA ada batasnya ,
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Sat Aug 28, 2010 11:59 pm

santik sakapan kao gaman, mambara butul...... kaloulah urang2 kita dpt basa sakapan kaoni gaman, barapa bagus......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 30, 2010 5:14 am

Sya pandai setuju sakapan kao gaman....tetapi kadangkala ibubapa terlalu baking sama anak bah mengwogok bolou....itu juga punsa-punsa diurang nda makan nasihat itu...malah ada ibubapa yang siap sedia mao sue ooohh.... Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Mon Aug 30, 2010 9:37 pm

kena berani Tuan Paragasu , kalau bapa dia datang marah2..kenapa ko pukul anak sia ?

bawa dia cerita bagus2 , biar cakap berdepan , cakap macam orang tu2 , kasi terang apa kenapa dimana ..semuanya , lepas itu kasi terang apa niat kita , apa tujuan kita , apa maksud kita , cakap pelan2 , kasi terang betul2 ..

kalau dia marah juga apa boleh buat , kalau dia pukul jgn lawan ..kasi elak saja , elak elak elak ..

jgn lupa kasitau , tanya dia sia salah ka tdk ?? kalau dia bilang salah apa boleh buat , cakap terimakasih saja !

kalau pigi balai polis pin , kompom tu orang tua kana sembur sama polis !
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Tue Aug 31, 2010 9:43 am

paragasu wrote:
Sya pandai setuju sakapan kao gaman....tetapi kadangkala ibubapa terlalu baking sama anak bah mengwogok bolou....itu juga punsa-punsa diurang nda makan nasihat itu...malah ada ibubapa yang siap sedia mao sue ooohh.... Very Happy

saya pun ada kisah di mana ibu mongobi anak. suatu ari gitar saya hilang (saya gantung sana sulap di kabun bah..bikin teman ketika keseorangan tanam gata dulu.. Very Happy)..
Last2 kadapatan si pensuri. yg beli itu gitar kasi tau, "si anu yg jual sama saya" dia bilang. Saya pigi rumah si pensuri setakat kasi warning dan kasi dedah perbuatan dia kepada ibunya. Ibunya bilang, "saya pikir anak saya inda mensuri gitar pasal dia pun ada gitar..bla..bla..bla..
Kali kedua dia (si pensuri) sama kawan dia curi pakai motor kapcai saya sampai kering minyak dan patah cover, pecah lampu signal. Kandadu yg saya bikin kunsi tambahan diurang pukul kasi rusak. Mula2 diurang nafikan tapi bapa kawan si pensuri inda back up anak dia dan beri kerjasama sama saya. Terpaksa diurang mengaku. Saya bawa kes ini di hadapan ketua kampung utk tuntut ganti rugi (tak banyak pun RM80 saja). Tujuan saya sebenar bukan setakat ganti rugi tapi mendedahkan perbuatan mereka supaya lain kali diurang inda ulang. Alangkah terkilan hati saya bila saya dengar kabar mama si pensuri kunun bilang sama anak dia, "Buduh! butul kamu mengaku". Mama dia langsung inda minta maaf..membayar jauh sekali..
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Tue Aug 31, 2010 6:41 pm

Itu la....suntuh-suntuh ibubapa yang nda bagus itu.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Wed Sep 01, 2010 5:53 pm

bapa mama diurang pun sama buduh baitu..... lain kali dia sendiri dpt masalah dr anak dia.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Fri Sep 03, 2010 12:12 am

Lapas itu baru la sibuk menyalahkan guru-guru ataupun sistem yang ada sikarang ini...tingu! pandai lapas tanggungjawap bah kan gaman.... Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?   Today at 12:36 pm

Back to top Go down
 
Guru Kana Tumbuk Pelajar... Apa Komen Kamurang...?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Education-
Jump to: