To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Bideo sek... hahaha...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed May 25, 2011 11:56 pm

dlm berita samalam, si eskay yg mangaku ada hubungan sama pamisah sana salatang thailand.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Sat May 28, 2011 12:20 am

dalam isu pemisah Thailand ini sebenarnya banyak rahsia yg kita tdk tahu , samada tdk sampai ke pengetahuan kita ...atau disembunyikan daripada pengetahuan umum , mungkin kerana ianya melibatkan dua pihak perisikan atau permainan pihak atasan , kita sedia maklum dalam dunia perisikan dan hubungan sempadan dua negara , banyak seninya ...ada tarinya , ada muslihat masing2 ,

secara peribadi , saya tidak hairan dan tidak terkejut dengan pengakuan Eskay ..dia ada darah siam , malah sekarang pun dia tinggal di Naka kedah , dekat ja dengan sempadan siam ..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Sat May 28, 2011 12:05 pm

tingu muka dia pun aduinaaa......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Tue May 31, 2011 8:37 am

siuk ini serita eskay..sambung serita lagi bah... Very Happy
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed Jun 01, 2011 3:40 pm

apa suda seritanya ini tuang....ada baru kaitu????? Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed Jun 01, 2011 5:13 pm

tuan romeo bah yg banyak tau serita ini..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Thu Jun 02, 2011 3:21 am

banyak cerita yg belum didedahkan pada umum , kisah hubungan Eskay dengan PULO dan RKK ..kisah Anwar jadi agen secara tdk sedar kepada US mengenai pergerakan PULO dan RKK , ..

Eskay rapat dengan PULO , anwar pula rapat dengan Eskay ..apa2 maklumat yg Eskay tahu sedikit sebanyak anwar pasti akan tahu juga , anwar rapat dengan ramai ahli kongres US , dalam terhutang budi atas pembiayaan kegiatan parti , anwar secara tdk sedar terpaksa 'terbongkar ' maklumat mengenai PULO kepada ahli kongres yg semestinya akan diserahkan kepada saluran maklumat penting untuk disimpan dalam data , ini permainan dunia bangsawan ..

setiap menteri yg ada , telah disediakan seorang 'jaga ' untuk dia ...dan sebab itu ada upacara angkat sumpah menyimpan rahsia negara semasa perlantikan ,

[ he he ...sia jual tamberang saja baini ]
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Sat Jun 25, 2011 10:00 am

hihihihiii itu datuk T samua mangaku basalah di makamah karana manayangkan video lusah..... si shazril kana danda rm3000, shuib rm1500 & si rahim rm1000..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Tue Jun 28, 2011 10:11 am

trio T itu inda manasal kana danda..berapa lah sangat danda itu..yg penting diurang berjaya dedahkan bidiu itu..mungkin juga diurang dibayar untuk berbuat demikan..bisara dan danda itu cuma sandiwara..sandiwara tapi betul.. Very Happy
Back to top Go down
arman
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 141
Registration date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Tue Jun 28, 2011 6:33 pm

denda kecil sj... najib bilang kerajaan sdg mempertimbangkan pembentukan suruhanjaya diraja mau siasat video tersebut... hehe, perlukah rci?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed Jun 29, 2011 8:50 am

rci itu berkecuali laba kunun..jd adil lah kunun..hehehe..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed Jun 29, 2011 1:10 pm

sia pikir..... masam inda ngam tu rci..... masam inda parlu..... kalou butul si anuar yg dlm vidiu pun, siapa juga dia tu, bukannya pm, bukannya karajaan..... lainlah kalou itu palakun si najip, atau si muyidin...... kalou kompom si anuar pun, indada apa2 juga yg balaku, takan kasi jil dia pasal balakun xxx..... Very Happy abis2 dia akan undur diri sj drpd pulitik.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Thu Jun 30, 2011 9:22 am

saya situju sama ko tuang pukutara' .. Macam mana bah diurang ini sakap pusing2.. itu ari pulis bilang, palakun dlm bidiu itu sudah dikenal pasti (termasuk palakun wanita)..Apa perlunya rci lagi?
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Thu Jun 30, 2011 1:10 pm

itulah lusu butul..... antah apa yg penting butul sama tu bidiu, mangkali diurang dangki..... Very Happy
kamatian si teoh beng hok dakat2 pula inda mau buat, lapas tu yg
kamatian pagawai kastam juga jatu sana bangunan sprm, inda pula mau buat
rci..... isu pti sini sabah pun inda juga mau buat rci, malah kana
rejek bila diusulkan..... sakali bidiu seks, aduinaaaa.......
samuaaaaaaaa mo minta rci...... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Thu Jun 30, 2011 6:03 pm

butul ko tuan pukutarap... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Thu Jun 30, 2011 6:55 pm

si anuar sikarang mo dakat sdh takansing, diurang barabis butul lg mo kasi kansing dia..... Laughing masam betumbuk, sdh tajatu kana tumbuk, kana hantam2 lg manandang..... diurang mau dia inda buli bangun2 lg...... Laughing kalou pulitik, mimang pulitik jugalah......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Fri Jul 08, 2011 8:49 am

Saya inda berpihak sama anual...kalau butul2 maing panta' ini barlaku..biarlah kaadilan ditagakkan. Namun begitu, kalau banar2 barlaku, mesti si saipool pung kana hukumang yang sama. Kalau butul2 barlaku, saya sama sakali inda parcaya saipool kana rugul..mustahil!! kesuali ada seseorang yg tulung anual ikat si saipool.. Laughing Laughing
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Fri Jul 08, 2011 4:11 pm

sia pikir2, sanang2 bah si anual pigang si saipul tu, bukan dia kuat tu, lambik masam parampuang juga..... patutlah si anual pung suka kasi gul dr balakang..... Laughing mangkali itu bodigad pung joing sama, tingu ada babarapa propoail dna dlm panta' si saipul...... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Sat Aug 06, 2011 5:11 pm

Stupid things always goes around with stupid peoples....who cares if they really do the 'sodomic' thingy...Malaysia already got a lots of troubles..reporters spent to much times only for this issue...for wut? newspapers laku mcm pisang goreng. Pengangguran, PTI, pembuangan bayi, tanah berekar2 diceroboh, penyeludupan sana sini tidak kira barang kah atau orang kah, isu kenaikan bahan makanan dan yang penting membasmi kemiskinan timbul tenggelam dlm news...kalau si anwar buat ini aktiviti inda sihat pun, bukan dia ajak atau saran orang lain supaya ikut jejak dia...kalau butul nda mau si anwar menang, jangan pangkah masa pilihnraya...itu saja. Malu, satu dunia tersebar, di malaysia, negara islam, politician dia buat aktiviti tidak bermoral.
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Sat Aug 06, 2011 5:51 pm

santik sakapan kao mangki..... ya bah, kanapa karajaang barabis mo kasi hailait ini hal, hal2 laing masam yg si mangki sakap indada panalasaian pula, idup rayat jd susah......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Mon Aug 08, 2011 11:47 am

hehehe...saya pun setuju sama si monkey.. Sebenarnya karajaan ada kuasa untuk menghalang reporter untuk mensensasikan kes sodomy ini..tapi karajaan tidak berbuat demikian kerana kepentingan politik..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Mon Aug 08, 2011 6:01 pm

patut pambangkang basatu ati suru si anuar berenti pulitik, bgtau dia supaya dia ada masa mangatur hal2 peribadi dia..... tp sakap juga supaya karajaang butul2 dpt konsentret utk membisara dia mamandangkan diurang beminat butul, sampai mo tubuh suruhanjaya diraja..... tp mangkali turus karajaang indada ati sdh kasi turus kis makamah si anuar, hihihihiiiii..... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
arman
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 141
Registration date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Tue Aug 09, 2011 7:39 pm

ya sya setuju... biar si anwar berhenti drpd politik, tengok kerajaan masih mau teruskankah kes liwat dia tu... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed Aug 10, 2011 1:26 pm

kalau anuar berenti bepulitik..atumatik tu kis dia kana pindah pigi makamah syariah saja Very Happy .... kalah manang tiada yg peduli sudah...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Wed Aug 10, 2011 4:10 pm

si anuar mangkali ansaman basar bn bah..... jd diurang kasi on ini kis supaya si anuar sibuk mangatur langkah utk ini kis makamah sj, inda dpt konsentret dlm pulitik...... kana2 lg mangkali butul ni main bula...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Bideo sek... hahaha...   Today at 7:59 am

Back to top Go down
 
Bideo sek... hahaha...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: