To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
simbabalad
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Mon May 02, 2011 9:47 pm

haha, timbul lg isu baru... ketua pemuda umno sabah, azman ruslan dipecat... tdk pula diketahui kenapa dipecat...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Tue May 03, 2011 9:49 am

mangkali ada rakaman bidiu 18x..hahahha...
Back to top Go down
*SuRuN*
Koperal
Koperal


Number of posts : 269
Location : hehe...sini guas gata
Humor : bulih bah klu kauuuu....
Registration date : 2010-12-30

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Tue May 03, 2011 3:59 pm

hahaha...mangkali la ada bidiu sik ini...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Tue May 03, 2011 10:49 pm

hihihiiii..... mangkalilah.....

tp dingar kabar, pusuk pimpinan takut kunun dia besubahat sama pihak tartantu mo malawan tokeh, tp indataulah......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
*SuRuN*
Koperal
Koperal


Number of posts : 269
Location : hehe...sini guas gata
Humor : bulih bah klu kauuuu....
Registration date : 2010-12-30

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Wed May 04, 2011 11:22 am

KONSPIRASI di "AMAN" ma kanto ri kio....
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Wed May 04, 2011 9:29 pm

itulah kunun2 sia dingar.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
*SuRuN*
Koperal
Koperal


Number of posts : 269
Location : hehe...sini guas gata
Humor : bulih bah klu kauuuu....
Registration date : 2010-12-30

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Mon May 09, 2011 10:36 am

sia dgr serita c aman sakap dia pengikut c padal....c aman takut kali kena putung jalan sama c padal...urang sakap aman & padal ini x bengam.....
Back to top Go down
arman
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 141
Registration date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Mon May 09, 2011 1:31 pm

ada politik mmg begitu, ada sj yg boleh menggugat kedudkan, pasti ditumbangkan...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Thu May 19, 2011 3:58 pm

adik sia cakap , c azman ini ibarat pelanduk ditengah2 dua gajah bergaduh ! lari kekiri tidak berani ...ke kanan kena pulas , dua orang besar satu KM satu lagi menteri pusat masing2 ada taktik mau naik , ketua pemuda jadi mangsa !

ada lagi cakap , si KM memang tidak suka ada orang dusun naik , pasti kena cantas , adat berpolitik ada nak ada turun , ada masuk ada kena keluar , tidak boleh dalam satu bukit ada dua harimau , habis segala pelanduk landak lari selamatkan diri ..

apapun , kasihan jugaklah sama si Azman Roslan , dia ni asal kampung Bayangan keningau , abang angkat saya masa di UIA dulu ..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Thu May 19, 2011 8:17 pm

o begitu ka? masam jd mangsalah dia kalou begitu..... lansung inda malawan lg dia tu..... kasian, pasal pulitik tarpaksa akur sj...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Fri May 20, 2011 4:40 pm

dia ni tersepit bah , ikut kanan ...kiri tdk mahu ! ikut kiri ...kena jaga yg sebelah kanan , dia perlukan orang sebelah kiri dan sebelah kanan untuk kerjaya dan kedudukannya , tdk boleh menolak salah satu , tidak boleh mengikuti dua-duanya ! inilah permainan dan hakikat berpolitik ..

mula2 , si Km ini suruh semua ketua bahagian sign ..konon telah hilang kepercayaan pada si KP , tetapi tiada bahagian yg sign [opss...cuma Tawau dan Sandakan yg sign ] bahagian pedalaman bawah , atas , utara selatan semua tidak sign , dorang tahu cerita sebenar dan menyebelahi si KP ,
lepas itu dibuat satu team , disuruh mencari segala rahsia ...segala dosa, segala keburukan yang ada pada si KP sebagai alat , modal utk menjatuhkanya , dituduh rasuah dan sebagainya , apa dorang dapat ? tiada ...! tiada modal untuk jatuhkan dia ,
lepas itu ..si Km ini sanggup beri 1 juta pada bahagian yang sanggup dengan terbuka mengatakan hilang kepercayaan pada si KP , hanya bahagian Tawau ...Sandakan , lahad Datu yang buat ! duit punya pasal ...

buat itu tidak jalan , buat ini tidak jadi , akhirnya si Km setiap hari call sama si KP negara sana malaya , desak dan desak , fitnah dan fitnah , akhirnya Kj terpaksa pecat si budak dusun ini ! ..sebenarnya 'usaha ' menjatuhkan si budak dusun keningau ini telah berjalan sejak 2 tahun yg lalu , inilah hakikat 'seni ' permainan politik ..

kenapa si Km tergamak buat semua ini ? sebab si budak dusun ini dilihat lebih kepada team padal sapi [ pinjam istilah Tuan PT ..he he ] dan memang si padal sapi ada menawarkan jawatan pengarah kepada si budak dusun ini di satu agensi kementerianya ! selama ini si budak dusun memang tada kerja , dia cuma ada badan guaman sendiri , dia ni sebenarnya peguam , dia LLB HONS ..UIA
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Fri May 20, 2011 9:21 pm

aduinaaaa.... tau butul kaoni gaman..... mimang kao jugalah..... mimang kalou budak mantah dlm pulitik, sanang2 kana guring..... dingar kabar 29mei si KJ pigi pansiangan, jd diurang mo dia buat panjalasan kanapa itu budak dusun kana pasat...... mimang sia tingu, itu budak dusun mmg bagus punya urang.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Sat May 21, 2011 11:52 pm

bayangkan saja , masa budak dusun ini masih KP ...apa saja majlis dia buat , apa saja rancangan dia buat , si Km siap buat arahan secara rahsia jangan dihadiri ! dijemput oleh si budak dusun utk merasmikan majlis anjuran dan atas inisiatif diapun si km tdk pernah datang ! makan hati pendam rasa si budak dusun ...kecewa dan tertanya sendiri apa dosa dia ?

penggal ni saja si Km tu jadi ketua , penggal akan datang tiada sudah dia tu ! jatuh tersungkur ...mudah2an !
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Sun May 22, 2011 1:41 am

tp kalu dia tesungkur, nt si padal sapi pula mangganti, 2 kali 5 sj diurang tu..... Very Happy itu bakas KP, mmg lurus bandul punya urang, kana pigang2 lolok pun inda pandai malawang, begitulah urang kita, patutlah sanang2 kana pijak kapala.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Sun May 22, 2011 11:25 am

walau berpendidikan , walau dia loyar ..sifat kedusunan itu masih tebal dalam dirinya , dia hanya mengalah dan senyum terima keputusan ,

saya yakin , itu budak dusun sudah fikir 33 kali , dia sudah minta pendapat orang 313 orang , dia sudah renung ...kaji dan tolakcampur mana untung berapa rugi , dan pada saya sendiri pun , lebih baik dia tolak /lepaskan saja jawatan itu , bukan menambah bahagia tapi mendatangkan derita ! buat apa simpan penyakit ...kan gaman PT
Back to top Go down
arman
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 141
Registration date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Sun May 22, 2011 10:07 pm

haha setuju... betul, buat apa pegang jawatan kalau ada sj pihak atasan yg kurang senang... bermakna tunggu masa shj utk jawatan melayang, bagus awal2 lepaskan jawatan... mcmana org muda mau lawan politik2 veteran...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Mon May 23, 2011 10:22 pm

si ajman ni mimang urang baik2 bah, sia ada nampak dia, mimang urang bagus..... suma mangkali pasal dia masi muda, dia bulum dpt manyalami mainan pulitik urang2 veteran...... indapa, sabar sj, akan sampai juga tu ari di mana kao yg 'main pulitik'......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Wed May 25, 2011 1:28 pm

orang dusun naik ada saja monyet gobuk mo potong jalan, sekarang KP orang sandakan ..

mungkin juga si azman ini masih muda , masih terlalu jujur dalam politik ..terlalu lurus dalam politik pun ada buruknya ,
kalau dia sabar , satu hari dia akan naik jugak tu ...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Thu May 26, 2011 12:00 am

mo maing pulitik ni misti mo sampin dlm menipu & melilit, kalou inda sampin, kompom sikijap sj..... masam itu janji2 samua, yg penting pandai buat janji, dpt tunai ka inda itu balakang kira..... itulah yg dikatakan sampin menipu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
arman
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 141
Registration date : 2011-05-05

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Fri May 27, 2011 6:08 pm

setakat ini kita belum dengar alasan si KJ memecat si azman...
Back to top Go down
SumandakOruya
Prebet
Prebet


Number of posts : 13
Registration date : 2011-05-26

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Fri May 27, 2011 11:49 pm

bikin takut juga skarang owh Smile
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Sat May 28, 2011 11:58 am

katua pamuda sabah kana pasat, inda paya takutlah umandak..... hal pulitik baini, pulitik mimang begitu, sikarang jd kawan, bisuk2 ada sdh vidiu sek kao kerual..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
keningau
Guest



PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Tue May 31, 2011 2:34 pm

memang bah bagus si azman itu tapi kalau politik minta ishan dari KL kena pecat pun inda melawan rugi bah pemimpin begini kalau di biarkan jadi kuda tunggangan...sayang di perjuangkan hak rakyat sabah.
Back to top Go down
*SuRuN*
Koperal
Koperal


Number of posts : 269
Location : hehe...sini guas gata
Humor : bulih bah klu kauuuu....
Registration date : 2010-12-30

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Wed Jun 01, 2011 1:32 pm

hai sumandakoruya...jan ko takut bah, indada antu bah itu.... Smile
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Wed Jun 01, 2011 3:15 pm

Sy rasa mimang diurang suda ada plan baini.....mungkin jangka masa panjang barangkali.....aduinnaaa ada sumandak baru bah sini............. Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat   Today at 8:02 am

Back to top Go down
 
Ketua Pemuda UMNO Sabah dipecat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Politics-
Jump to: