To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 10 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 10 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Tips Dan Teknik Pemasaran Tanpa Kos Yang Berkesan
by SchulzCube Thu Nov 16, 2017 6:07 pm

» Jualan HOT Produk Resell Rights Kombo 2017
by xbest Mon Nov 13, 2017 9:28 pm

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Sun Oct 29, 2017 12:57 am

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Thu Sep 07, 2017 8:07 am

» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Sun Jul 23, 2017 4:56 am

» Formula Tarik Rezeki 2015
by xbest Wed Jul 12, 2017 6:36 am

» Need a help!
by limau123 Wed May 31, 2017 2:19 pm

» Father’s Day ahead
by ahkeok Sun May 07, 2017 10:49 am

» Mother's day is just around the corner. What to buy???
by ahkeok Tue May 02, 2017 7:44 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadhan 2017
by xbest Sat Apr 08, 2017 6:13 pm

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:39 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Wed Mar 01, 2017 12:50 pm

» Cara Menjimatkan Membeli Dari Kedai Perabot Murah China
by SchulzCube Sat Feb 11, 2017 10:40 am

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sat Jan 14, 2017 4:42 pm

» Hard to reach out the text
by nurulazzin Fri Dec 30, 2016 4:43 pm

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
November 2017
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
CalendarCalendar

Share | 
 

 Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
Ramdin Hasim
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 14
Location : Sugut,Beluran.
Humor : Tuhau Tolidus, Osuau olundus...hehehe
Registration date : 2009-07-21

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jul 23, 2009 10:22 pm

pada pendapat saya orang yg minat pondan tu sama lah dgn lelaki yg suka lelaki bah. lebih2 lagi yg pondan ni pandai belawa lawa pakai make up, ada lagi yg punggung cantik dari perempuan ori hehehe...
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jul 23, 2009 11:02 pm

saya setuju Ramdin...
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jul 23, 2009 11:23 pm

Tagitung wrote:
doi malu butul saya.. skrg ni sa di KL bah... balajar.. kamurang tau kah ramai butul pundan dari sabah balajar di kolej. doi managis saya nampak durang, bagus kalu santik... ni semua masam tu tasu gurapon....
cuba tingu org2 sabah yg pundan tu org apa? bangsa apa? pondan ni tdk silap saya ada kaitan bangsa jugabah... ada bangsa yg banyak betul pondan durang, ada yg sedikit, ada yg langsung tiada.. pernah nampakkah pondan om? Smile
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel
avatar

Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 24, 2009 6:41 pm

hi hih ii.. ni serita pundan ni bagi sia la kan...... mimang akan minat kalau pikir body saja... dorang ni kalau body, kaw-kau juga, suma bila tepikir, odoi dogo... jadi kalau pikir singkat, mimang te"on" juga ni pundan ni! Petua : mesti pikir lebih dari satu kali....!
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 24, 2009 10:22 pm

sia satuju sakapan si tuan garadu..... biasa kita tingu pundan2 ni majuriti drpd bansa tertentu..... kanapa tu ah?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 24, 2009 11:32 pm

dari genetik kali? pasal bangsa tertentu tu macam banyak butul sampur keturunannya dari negara sebelah sanaaaaaa.
Back to top Go down
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sat Jul 25, 2009 2:40 pm

sia ada kenal 1 pundan bha...dia ni org kk tapi keja d ranau...dia original org sabah teda campur²...sia mengikuti transformasi dia dr body mc lelaki smpi skrg suda 80% perempuan...dia suda minta suntik silikon kc besar breast dia...pena kami tanya breast dia ori ka nda dia bilang kmu touch la...buduh punya pundan...tapi sia nda tau la dia suda tukar 'anu' dia ka blum...sb klu dia pkai jeans yg ketat² mc plain seja yg d bawah...teda pla benjol²...tapi suara dia nda buli ubah la sama juga garau...nda halus mcm suara ppuan sejati...hahaha...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sat Jul 25, 2009 7:46 pm

Mangkali..wlupun pundan itu suda transform dr pmpuan kpd lelaki..tp msti masih ada beza dgn yg ori dan sejati..suara sj suda tdk sama dgn wanita tulen. Sia tebayang kalu tgh anu sama dia lps tu tringat yg dia ni bukan ori..mangkali trjejas tu prsembahan tu.. Rolling Eyes
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sat Jul 25, 2009 10:36 pm

yg bkin sia meluat sma tue pundan kan, dia tue bukan teda pendidikan tau.sigu lagi...kira educated la bha kan...ntah mcm mana la dia mo mengajar murid² dia...
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jul 26, 2009 5:42 pm

jd bahan ejekanlah dia tu murid2... tp durang tu ada keistimewaan tau, durang boleh 'tutup' telinga & hati tdk peduli org sekeliling mau cakap apa... sb tu durang boleh jd pondan... berbanding dgn kita semua, kita tiada itu keistimewaan boleh 'menutup' hati & telinga...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jul 26, 2009 6:27 pm

Yg jd tanda tanya pd mereka ini ialah ttg zuriat /keturunan mereka. Mereka tdk risaukah masa depan mereka? Bgmana mo ada zuriat kalu stkat breast sj yg ada (yg suda modipied ) tp tanpa alat pembiakan mmg tdk akan ada zuriat nanti.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jul 26, 2009 11:56 pm

Garadu wrote:
jd bahan ejekanlah dia tu murid2... tp durang tu ada keistimewaan tau, durang boleh 'tutup' telinga & hati tdk peduli org sekeliling mau cakap apa... sb tu durang boleh jd pondan... berbanding dgn kita semua, kita tiada itu keistimewaan boleh 'menutup' hati & telinga...

Saya setuju tabal butul talinga diurang...kalau kita tinguk pula tu..makin linggangnya menjadi2...meluat!!!
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Tue Jul 28, 2009 12:48 am

Rungkud wrote:
Yg jd tanda tanya pd mereka ini ialah ttg zuriat /keturunan mereka. Mereka tdk risaukah masa depan mereka? Bgmana mo ada zuriat kalu stkat breast sj yg ada (yg suda modipied ) tp tanpa alat pembiakan mmg tdk akan ada zuriat nanti.
pikir ttg juriat lagi? diurang pikir diri sendiri pun inda butul......
alphawaves wrote:
Garadu wrote:
jd bahan ejekanlah dia tu murid2... tp durang tu ada keistimewaan tau, durang boleh 'tutup' telinga & hati tdk peduli org sekeliling mau cakap apa... sb tu durang boleh jd pondan... berbanding dgn kita semua, kita tiada itu keistimewaan boleh 'menutup' hati & telinga...
Saya setuju tabal butul talinga diurang...kalau kita tinguk pula tu..makin linggangnya menjadi2...meluat!!!
bikin muntah...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Tue Jul 28, 2009 1:41 am

hahahaha butul tuan gaman...
Back to top Go down
Tagitung
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 4
Age : 30
Location : Kota Morudu
Registration date : 2009-07-23

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Tue Jul 28, 2009 3:42 am

ya ampun...kalu di KK di kg.air tu port tu bapuk2 pundan, tpi kalu di KL. kamurang tau kah, port bapuk pundan di chow kit...otou lrg hj. Taib... buruk bah nama si Hj taib... gara2 tu barang pundan2... doi ada yang poingkoluar tu breast modipied dia... gali butul sa tingu.. tapi eran juga sa ada juga yg mau.... urang putih lagi tu.... apa lagi 1 ikar tu sonyuman tu pundan kena langgan oleh tu urang putih.....
Back to top Go down
simbabalad
Sarjan
Sarjan
avatar

Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Tue Jul 28, 2009 8:05 pm

tagitung, servis durang ok kah? Smile Mana lawan servis pondan KK?
Back to top Go down
Kiel
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 6
Age : 31
Location : ranau
Humor : sama2 ba kita ni..
Registration date : 2009-07-29

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jul 29, 2009 11:04 pm

tia tau malu ba kan sudala pundan mo bt maksiat lg
tanda2 dunia mo kiamat sdh
Back to top Go down
simbabalad
Sarjan
Sarjan
avatar

Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jul 30, 2009 8:56 pm

yg pelik, durang ni membesar dgn sdh ada niat sedia... niat mau jd pondan makin mendalam... lepas tu bila ada niat mau jd pondan, sdh pasti durang sdh fikir & tau apa yg boleh dilakukan oleh seorang pondan... dan hidup durang menuju ke arah itu... tiada 'itu', ada dubur atau mulut... perbuatan2 ini sdh durang pilih awal2 bah...
Back to top Go down
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal
avatar

Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 31, 2009 8:25 pm

Bikin katawa ini pundan ooh.. dilorong2 belakang sanaaaa..dia melambai2 kalah lembutnya perempuan..sekali kana kajar sama pulis, ketara butul cara dia berlari tu macam lelaki sudah..
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sat Aug 01, 2009 4:44 pm

terpaksa kaupun ikut lari samakah tuan x-spy? cilaka punya polis, kacau daun betulkan... Smile
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Aug 02, 2009 1:22 am

Tagitung wrote:
ya ampun...kalu di KK di kg.air tu port tu bapuk2 pundan, tpi kalu di KL. kamurang tau kah, port bapuk pundan di chow kit...otou lrg hj. Taib... buruk bah nama si Hj taib... gara2 tu barang pundan2... doi ada yang poingkoluar tu breast modipied dia... gali butul sa tingu.. tapi eran juga sa ada juga yg mau.... urang putih lagi tu.... apa lagi 1 ikar tu sonyuman tu pundan kena langgan oleh tu urang putih.....

Mgkn tu urang puti tdk taw ba itu pundan..mgkn dia ingat perempuan butul tu. Tp sia rasa dia mmg cari pundan tu kan..kan dorg ni suka main hentam belakang sama kuat minta sigup lagi..hehehe..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Aug 02, 2009 11:09 pm

tagitung, oklah itu orang putih? apa beza local? hehehe...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   

Back to top Go down
 
Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: