To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
tiebisnes
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 112
Registration date : 2009-06-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jun 24, 2009 8:01 pm

pukutarap wrote:
hihihihihiiiii..... mungkin si tiebisnes bilang, "ah, matipun matilah...., kalou inda sikarang, lain kalipun mati juga....." Laughing

mau teketawa ooo saya basa kamurang punya post ni... sia perna dengar ni cerita pasal mati pun mati la... heee hee hee Laughing

terjerabak bukan alang2 ooo... tp inda sampai "mati"... Laughing silap ba ini... ari tu di bopot ramai la kunun kami jadi ada la 3 orang pelayan tu dtng... kami pun layan saja la tpi last2 kami tau yg satu daripada 3 org tu adalah pundan! mataiii na... (tiru monkey punya tag line)

sampai skrang ni kami masi lagi ketawa ingat hal ini...!
Back to top Go down
tiebisnes
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 112
Registration date : 2009-06-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jun 24, 2009 8:03 pm

yg saya nampak pundan ni... perangainya mengalahkan perempuan ori... punya la lemah lembut, kaw2 lagi tu dorang punya "ukuran"... mekap pun cun, inilah sebabnya ramai yg tetarik. Tp jan pula sala sangka sama saya.... simpang abis oooo....
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jun 24, 2009 8:30 pm

Gelagat dorg ni kdg2 lbh mnghiburkan..tp utk buat hiburan...alala, tdk buli ooo..
itula sya heran knapa ada yg minat..tia geli ka dorg tu?..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jun 24, 2009 11:57 pm

masam si tuan rumputt sakap, ada urang yg inda paduli itu, galikah, pundankah, tagapkah...... diurang inda paduli samua tu, yg penting dpt manyambur..... Smile
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jun 25, 2009 1:52 pm

aiyarrr...senang cerita laaa..kalau kamu betul betul nda minat ni pondan...sa percaya....mo bincang pun kamu rasa geli.kecuali kamu memang minat mo tau...peduli la tu pondan sama dengan dunia dia....sa bawa member yg lelaki bcerita pasal pondan...kamurang tau apa durang cakap?
"cheeaa..buat apa cerita pasal pondan?banyak lagi cerita lain yang bagus2" na, itu cakap lelaki yg normal tu.sa bilang....sa mo tau pasal kami ada pbincangan kunu sini secara online....matai naaa..ketawa durang....bagus sa bcerita pasal ko' durang balas cakap sa macam tu......kitaiiiii..sa juga kena balik.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jun 25, 2009 8:01 pm

hihihihiiii..... bawa diurang sama juin sini, kita binsang2 pasal pundan, hikhihihihiiiii...... ok jugabah serita2 pasal pundan ni, sabap kalou inda, siapa lg gia yg mo sakap pasal urang2 yg inda sadar diri ni..... Smile
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jun 25, 2009 8:34 pm

silap2 yg enda suka berserita pundan ini lah ada dna pundan. macam pelasur lah, takkan lah dia mo cerita sama urang pasal pelasur..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jun 25, 2009 8:40 pm

ya kan..... inda mo serita pasal pundan pasal dia tarasa malu...... hihihihiiiii..... ada dna pundan la tu...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jun 25, 2009 8:44 pm

Mulut saja enda suka berserita tu..tapi kalau isap 'sigup' nah...kasih saja sama dia!!! itu lah yg dia sari2 tu. malahan mungkin dia sakap " Terima kasih daun keladi, kalau ada tamba lagi bangggg"!
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jun 25, 2009 8:48 pm

ya, bg dia isap 'sigup'..... hihihihihiiiii..... suka butul dia tu......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jun 26, 2009 9:32 am

bah....sa mo juga join cerita pasal ni tapi bila baca ayat2 kamu terus sa terimajen seseorang...
jan ko lupa tarap, dulu cerita mcm ni la yg bikin 'kedai kupi' di sebelah panas bila si gxxxxxxxr datang marah2 pasal kluar ayat2 sa yg kunun inda senonoh utk dibincang terutama bagi org ppuan....
malas suda sa....nanti panas tau ni 'kdai kupi' si niche...ada yg nda tidur smpai jam 5 pagi...
ayat2 kamu ni kan .....hehehehe lucu bah bagi saya.
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sat Jun 27, 2009 7:50 pm

hello monkey..rajinnya ko tukar2 avatar..hiihi.

cerita pasal pundan 1 prkara..satu lg perkara yg perlu jadi perhatian ialah kebolehan forumers ilsf ni..pundan sj punya cerita, boleh dihurai dgn bgitu panjang. Apapun, kta jg harus mengakui keujudan mereka di dunia krn bukan sj di negara kta mereka ujud ttp di seluruh dunia. Kta tdk akn dpt menyelami dunia mereka sb mereka ada dunia sendiri..bg mereka yg minat..very hard to make any comment..up to ourselve.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jun 28, 2009 8:35 am

sia tepikir bah (masam parnah sia sakap ini serita)..... diurang inda bulikah berubah tu dr awal? sia pikir bulibah, suma diurang yg mo jd pundan..... tau kanapa? sabap bila umur sdh tua, balik juga diurang jd lalaki semula..... sabap tu inda kita nampak pundan tua..... kanapa buli jd lalaki balik? sabap buli bah..... suma diurang yg mo jd pundan, pilihan diurang.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jun 28, 2009 6:46 pm

Mgkn pd umumnya buli, tp ada sstengah pundan mmg tdk buli berubah sampai ke tua. Ada di tempat sya seorg pundan umurnya suda lewat 40an, masih pundan lg..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jun 28, 2009 8:08 pm

40an masih muda tu tuan..... sia bulum jumpa pundan yg sdh tua...... mgkin pasal diurang sdh jd lalaki balik, hihihihiiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
tiebisnes
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 112
Registration date : 2009-06-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Sun Jun 28, 2009 10:31 pm

pukutarap wrote:
40an masih muda tu tuan..... sia bulum jumpa pundan yg sdh tua...... mgkin pasal diurang sdh jd lalaki balik, hihihihiiiii.....

ada... tu raja gelek! ha ha ha... Laughing

pundan ni adalah pilihan... dorang mau pili begitu maka jadi begitu la... sya perna tebasa dlm forum ni @ inda tau mana forum... tapi ceritanya lebih kurang begini... pundan ni mcm merokok ba, ia adalah keperluan yg dicipta, indada atau inda bikin pun buli, tapi kerana mau juga meruku, naaa... jadi la meruku jadinya! bukan mati juga kalau inda meruku. Ia bukan mcm makan nasi atau minum air atau mandi atau indada duit... kalau indada semua ini, naaa matai na! tpi kalau indada ruku, masi buli ba! inilah yg dinamakan keperluan yg dicipta.

Dorang tu au-au ba, tingu sana sini pun mcm inda ngam... jadi dorang pun bikin grup la.. grup au au... naaa kita pun trus la nampak dorang pasal dorang tu au-au, tp jauh disudut ati dorang, dorang bangga pasal grup dorang suda dikenali! padahal kegelian kita semua ni. jadi kalau kita layan dan sambil2 melanggan, makin maju dan makin kana trigger la dorang tu, mcm peluru kana katik ba, mimang malatup punya, lain la kalau piluru tu inda berapa "on".... Laughing
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Tue Jun 30, 2009 1:09 pm

Rungkud wrote:
hello monkey..rajinnya ko tukar2 avatar..hiihi.

cerita pasal pundan 1 prkara..satu lg perkara yg perlu jadi perhatian ialah kebolehan forumers ilsf ni..pundan sj punya cerita, boleh dihurai dgn bgitu panjang. Apapun, kta jg harus mengakui keujudan mereka di dunia krn bukan sj di negara kta mereka ujud ttp di seluruh dunia. Kta tdk akn dpt menyelami dunia mereka sb mereka ada dunia sendiri..bg mereka yg minat..very hard to make any comment..up to ourselve.

hai juga , rungkud.....ya, sa suka tukar2 avatar pasal banyak yg cantik2 sa jumpa..

kebolehan forumers ilsf bercakap pasal apa saja perkara kira bagus la bah...itu menunjukkan durang ni banyak berpikir...
kalau sa inda silap, sida sida zaman maharaja cina pun macam ada ciri2 pundan kan? alah yg kena potong 'yoyok' tu...kunu takut tu sida main kayu tiga sama gundik maharaja cina..kesian tu lelaki2 yg kena kasi....nda sempat merasa nikmat dunia ( wakakakakaka....nahh...mataiiii...)..sesudah dikasi..ni sida-sida maharaja berperwatakan lembut mcm pundan tapi tidak la sampai menukar imej / penampilan mcm ppuan( psti pondan yg ada sekrang)
tapi durang mendapat tempat yg agak tinggi dlm sistem kerajaan ....herannya, kenapa durang sanggup jadi sida?
jadi, terbayang dalam pikiran jaat sa, kalau kita tangkap saturang pondan, kita 'kasi', adakah dia akan mempunyai nafsu lagi utk merelakan diri dia disula oleh jantan ori atau menyula jantan ori ini? kalaulah kita buleh buat eksperimen kan...... Rolling Eyes
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Tue Jun 30, 2009 2:44 pm

monkey wrote:
Rungkud wrote:
hello monkey..rajinnya ko tukar2 avatar..hiihi.

cerita pasal pundan 1 prkara..satu lg perkara yg perlu jadi perhatian ialah kebolehan forumers ilsf ni..pundan sj punya cerita, boleh dihurai dgn bgitu panjang. Apapun, kta jg harus mengakui keujudan mereka di dunia krn bukan sj di negara kta mereka ujud ttp di seluruh dunia. Kta tdk akn dpt menyelami dunia mereka sb mereka ada dunia sendiri..bg mereka yg minat..very hard to make any comment..up to ourselve.

hai juga , rungkud.....ya, sa suka tukar2 avatar pasal banyak yg cantik2 sa jumpa..

kebolehan forumers ilsf bercakap pasal apa saja perkara kira bagus la bah...itu menunjukkan durang ni banyak berpikir...
kalau sa inda silap, sida sida zaman maharaja cina pun macam ada ciri2 pundan kan? alah yg kena potong 'yoyok' tu...kunu takut tu sida main kayu tiga sama gundik maharaja cina..kesian tu lelaki2 yg kena kasi....nda sempat merasa nikmat dunia ( wakakakakaka....nahh...mataiiii...)..sesudah dikasi..ni sida-sida maharaja berperwatakan lembut mcm pundan tapi tidak la sampai menukar imej / penampilan mcm ppuan( psti pondan yg ada sekrang)
tapi durang mendapat tempat yg agak tinggi dlm sistem kerajaan ....herannya, kenapa durang sanggup jadi sida?
jadi, terbayang dalam pikiran jaat sa, kalau kita tangkap saturang pondan, kita 'kasi', adakah dia akan mempunyai nafsu lagi utk merelakan diri dia disula oleh jantan ori atau menyula jantan ori ini? kalaulah kita buleh buat eksperimen kan...... Rolling Eyes

Hehehe..ini satu ekspremen yg berunsur ganas ni monkey..tangkap pundan baru dikasi..hahaha..
Saya agak trtanya2, apa sebenarnya perkara yg menjadi punca kpd trdorongnya seorg lelaki itu brkelakuan srt perempuan yg kita kenali sbg pondan? Adakah disbkan oleh persekitaran mereka, didikan ibubapa atau pengaruh kwn2 dsbnya. Bagi kta yg normal ini dan tdk memahami jiwa mereka kdg2 merasa heran serta tdk dpt menerima perlakuan mereka.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jul 01, 2009 8:31 pm

monkey wrote:
kebolehan forumers ilsf bercakap pasal apa saja perkara kira bagus la bah...itu menunjukkan durang ni banyak berpikir...
kalau sa inda silap, sida sida zaman maharaja cina pun macam ada ciri2 pundan kan? alah yg kena potong 'yoyok' tu...kunu takut tu sida main kayu tiga sama gundik maharaja cina..kesian tu lelaki2 yg kena kasi....nda sempat merasa nikmat dunia ( wakakakakaka....nahh...mataiiii...)..sesudah dikasi..ni sida-sida maharaja berperwatakan lembut mcm pundan tapi tidak la sampai menukar imej / penampilan mcm ppuan( psti pondan yg ada sekrang)
tapi durang mendapat tempat yg agak tinggi dlm sistem kerajaan ....herannya, kenapa durang sanggup jadi sida?
jadi, terbayang dalam pikiran jaat sa, kalau kita tangkap saturang pondan, kita 'kasi', adakah dia akan mempunyai nafsu lagi utk merelakan diri dia disula oleh jantan ori atau menyula jantan ori ini? kalaulah kita buleh buat eksperimen kan...... Rolling Eyes
hihihihiiii lusu idea si sigu monkey ni..... dan kajam jugalah..... sansara pundan yg si monkey tangkap merunta2 inda mo kana kasi.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jul 01, 2009 8:54 pm

Apa juga bah yg best sama pundan ini. ada org lain saya tinguk sudah ada bini yg santik, last2 pigi cari pundan juga. siapa mereeka ini agak2nya? adakah jiwa mereka suka perempuan pada masa yang sama suka juga sama pundan..

ada satu kawan saya mengatakan bahawa pelanggan pundan ini sebanarnya adalah mereka yg berjiwa pundan juga. secara pijikol mungkin tidak kelihatan spt lembut2 tapi jauh didasar hatinya mengagumi kecantikan para pundans.

ok katalah pula mereka yang suka pundan ini berjiwa pundan juga..bermakna mereka juga berkeupayaan melakukan aksi aksi pundan..menikam dan kena tikam.

Jadi saya sambung lagi..macam mana si isteri peminat pundan ini mengekang perlakuan si suami yg suka pundan ini? ada kah si isteri terpaksa menikam belakang suaminya utk menepati piawaian pundans ini?

Ayuh kita perhalusi lagi permasalahan ini dengan pandangan kritis dan kreatif. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Wed Jul 01, 2009 9:06 pm

itu bini inda taupun yg laki dia tu pundan..... taulah pundan ni, pakar dlm bepura2/balakun..... sabap tu pundan buli jd masam parampuan..... kalou kita, aduinaaaa inda buli, karas butul..... tp si tuan rungkud mungkin buli..... Laughing
jd bila di rumah, itu laki masam lalaki sajati, bepura2 sajati..... bila time mansari pundans, nah mulalah sikap pundan dia tu mambara..... masa di rumah, perhubungan laki bini masam biasa sj, itu bini inda paya manapati piawaian pundan, lgpun dia inda taupun.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Thu Jul 02, 2009 2:27 pm

Selepas tinguk ini anda minat lagi kah?

http://www.youtube.com/watch?v=XaEICQpPScM&feature=related


Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 03, 2009 3:44 pm

hihihiiiii.... favourite si gaman......

Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 03, 2009 9:23 pm

pukutarap wrote:
hihihiiiii.... favourite si gaman......


adedehhh giginya saja membuatkan saya lari 100 meter..
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Fri Jul 03, 2009 11:38 pm

alamak... kalau beginilah yg datang sama saya, saya tembak terus guna bakakuk... Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?   Today at 5:49 pm

Back to top Go down
 
Kenapa Sesetengah org Minat Pondan?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: