To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Jangan bunuh diri

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Catun
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 358
Location : Kota Kinabalu
Registration date : 2010-04-02

PostSubject: Jangan bunuh diri   Sun Feb 19, 2012 8:38 pm

Ada beberapa urg2 kita yg bunuh kerana cinta, dadah?, mungkin hutang along, tekanan hidup, makan ubat tidur berlebihan, atau sebagainya?
ada kah smua tu tiada penyelesaian atau tiada cara lain untuk kita atasi? tapi apa yg sia mau cakap nie adalh napa kamu mau bunuh diri. ko pikir bunuh diri trus selesai lah kunun,, tidak geng? ...kalo kamu pikir sudah slesai masalh mu di dunia!! adalah lagi masalah mu dia akhirat,, ko pikir sudah selesai hahah!!! itu yang perlu ko pikir dluan. masalah yang besar dluan ko pikir tu,, ko bunuh diri ko sudah berdosa besar! bah cuba ko pikir? kalo pasal cinta banyak lagi lelaki bah atau sumandak,, kalo pasal ambil dadah tu bagus lagi ko ambil itu tin di jalan raya kumpul duit bikin beli makanan, kalo pasal pinjam duit along jan la telampau mau pinjam bah! bulih bah ko kumpul duit tu, ndak ada yg mustahil bak kata pepata "sikit-sikit, lama-lama jadi bukit", tekanan hidup? bah sia kaci kawan ko jln2 d KK Smile amacam kita pigi 1B menyanyi , jangan la ko makan kaci habis tu ubat tidur, bagus lagi ko kaci habis tu kerja-kerja penting mu yg blum sia. tapi tidak semua org dapat menerima nasihat atau motivasi dari org lain yg perna melalui benda ya sama,, sia pun perna bah tekanan nie, tapi sia atasinya dengan hati yg tenang la, Smile tidak la sampai mau bunuh diri,paling2 pun kalo streess tidaur laaaaa..hahaha. perna ka kamu mau bunuh sebab2 tertentu? ui jangan bah.. kita nie ada maruah jaga lah dengan baik Tuhan sudah bagi jadi kita perlu pegang amanah tu dari Tuhan kan. jangan terlalu ikutkan hati, nanti badan binasa tu..susah ooo..jangan ya..smua tu pasti ada hikma baitu.. XD
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Mon Feb 20, 2012 12:42 am

kanapa urang mau bunu diri????
kadang2 urang bunu diri pasal mo kasi kana urang lain bah kunun..... suntu kalou laki bini bagadu..... di kapala dia, "bagus sia bunu diri supaya urang kasi sala dia..... nt padan muka dia kana sakap2 panyabap sia mati....." dia lupa yg dia sdh mati..... tp urang yg dia mo kasi kana masi idup..... Laughing buduh.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Tue Feb 21, 2012 8:30 pm

saya sukung ko pukutarap. hahaha..
sikijap saja tu urang sakap2 pasal apa tu urang bunu diri..lepas tu disusuli pula dengan sakap2, "budu tu urang bunu diri".. jarang sekali sebab2 orang bunu diri itu disetujui sekalipun sebab2nya mungkin kerana merajuk, depress, putus cinta, kena tipu, banyak hutang, dan sebagainya. orang-orang..selalunya menyalahkan orang iyang bunu diri itu.
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Wed Feb 22, 2012 2:39 pm

ya, biasa urang yg bunu diri kana sakap buduh..... dan mimang buduh......!
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Catun
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 358
Location : Kota Kinabalu
Registration date : 2010-04-02

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Fri Feb 24, 2012 12:24 pm

bagus lagi dibunuh daripada bunuh diri..apa la yg urg bunuh diri nie pikir dalam kapalanya.. confused
Back to top Go down
vivivi
Prebet
Prebet


Number of posts : 10
Registration date : 2012-02-09

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Fri Mar 23, 2012 1:41 pm

teman lelaki ku pun dah bosan dgn saya.. dengan tu dia ada hubungan sulit dgn orang lain..semalam dia balik rumah, aku tengok ada lipsticks kat baju dia... ingin tampar muka dia macam video ni ..

http://xpax.com.my/video/1/
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Tue Mar 27, 2012 4:09 pm

atukoi vivivi..... bah tampar sj kio..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
minzi
Prebet
Prebet


Number of posts : 25
Registration date : 2012-01-28

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Mon Apr 02, 2012 6:07 pm

vivivi wrote:
teman lelaki ku pun dah bosan dgn saya.. dengan tu dia ada hubungan sulit dgn orang lain..semalam dia balik rumah, aku tengok ada lipsticks kat baju dia... ingin tampar muka dia macam video ni ..

http://xpax.com.my/video/1/


kenapa boleh bosan dengan awek ? u tak cakap dengan bf u? camne awek skrng ? dah ok tak ? Eh, video ni rasa ku pernah tengok video ni juga.. nah, tu ending dia video tu ..
http://xpax.com.my/video/2/


skrng aku barulah faham, segala kesalahfahaman ataupun kesalahan boleh dielakkan jika mana-mana pihak panggil dia punya kekasih sebelum terlalu lewat.. barulah boleh komunikasi kan.. skrng, aku pi call saya punya darling dulu.. mau ckp dgnnye I Love You !
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Fri Apr 13, 2012 1:25 am

banyak pos2 bgini, masam iklan sj ni.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Sun Apr 22, 2012 10:07 am

iklan yg nda guna hahaha
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Sun Apr 22, 2012 5:16 pm

hahaha... mau tarik kita masuk utk klik bah itu... Very Happy
Back to top Go down
Che Waey
Prebet
Prebet


Number of posts : 30
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Sat Nov 17, 2012 4:12 pm

haha bahaya nie bunuh diri
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Jangan bunuh diri   Today at 4:11 am

Back to top Go down
 
Jangan bunuh diri
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: