To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Fri Feb 22, 2013 6:13 pm

Saya terjumpa pulak sambungan video hari tu,,nah kamu tengok pula nie..




P/s: Sapa yang teka kereta tu betul la cuma..pasal tu cahaya masih misteri lagi hehe... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Feb 23, 2013 12:20 pm

kana buat2 sj bah mangkali ni......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Feb 25, 2013 3:41 pm

pukutarap. wrote:
kana buat2 sj bah mangkali ni......

Tu lah pasal,, macam sambil2 dorang buat teka teki pasal kereta baru bha nie..
Back to top Go down
Em Amin
Prebet
Prebet


Number of posts : 23
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:17 pm

Adeiy.. ada pula sambungan video nie..
Back to top Go down
Che Waey
Prebet
Prebet


Number of posts : 30
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:47 pm

Aik? Ada lagi tu cahaya.. nah apa la tu cahaya mau ni kali..
Back to top Go down
Ms. Hinana
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 22
Age : 26
Location : Sanaaaaa KeheL
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:50 pm

Na kenapatan sudah,,kereta kan,,
Back to top Go down
superranger
Prebet
Prebet


Number of posts : 31
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:51 pm

Sekijap pula video nya ni kali,,
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:53 pm

Em Amin wrote:
Adeiy.. ada pula sambungan video nie..

mestil bha ada,,kalau tiada ,,nah nda ketahuan pasal tu kargo..
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:53 pm

Che Waey wrote:
Aik? Ada lagi tu cahaya.. nah apa la tu cahaya mau ni kali..

Nah ,,saya pon teda tau pasal chaya tu..
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:54 pm

Ms. Hinana wrote:
Na kenapatan sudah,,kereta kan,,

Eyea la ,,betul la tu kereta kabe.. tpi teda tau lgi kereta apa,, Smile
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:55 pm

superranger wrote:
Sekijap pula video nya ni kali,,

Eyea.. sekijap saja..dia cuma mau tunjuk pasal kargo yang hilang saja ni kali...
Back to top Go down
Em Amin
Prebet
Prebet


Number of posts : 23
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 1:59 pm

Nah di tahu sudah dii.. kenapa bha tu cahaya p ikut2 tu kereta?
Back to top Go down
Che Waey
Prebet
Prebet


Number of posts : 30
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 2:06 pm

Kaih "klu" bha boboboi.. sa malas mau berteka- teki nie...
Back to top Go down
Ms. Hinana
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 22
Age : 26
Location : Sanaaaaa KeheL
Registration date : 2012-11-16

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 2:07 pm

BMW kali.. sebab kan petronas guna kereta BMW..
Back to top Go down
superranger
Prebet
Prebet


Number of posts : 31
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Mar 03, 2013 2:10 pm

owh macam tu ka
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Mar 04, 2013 12:07 pm

Em Amin wrote:
Nah di tahu sudah dii.. kenapa bha tu cahaya p ikut2 tu kereta?

Nah saya pon teda tau.. ko cari di google sana..
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Mar 04, 2013 12:08 pm

Che Waey wrote:
Kaih "klu" bha boboboi.. sa malas mau berteka- teki nie...

Masalah nya saya pon tiada "klu" hihi Razz tu lah saya mau tanya kamu nie..
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Mar 04, 2013 12:09 pm

Ms. Hinana wrote:
BMW kali.. sebab kan petronas guna kereta BMW..

Uiy tau bha ko nie pasal F1... mungkin jugak kali..
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Mar 04, 2013 12:10 pm

superranger wrote:
owh macam tu ka

Eya be,, cuma tu la dia kasi kita teka- teki lagi pasal tu cahaya...
Back to top Go down
hazelabell
Prebet
Prebet


Number of posts : 14
Registration date : 2013-05-08

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Fri May 10, 2013 6:05 pm

macam mana lah cahaya tu boleh ada di sana?
Back to top Go down
boboboi
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 113
Registration date : 2012-09-04

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon May 20, 2013 12:59 pm

hazelabell wrote:
macam mana lah cahaya tu boleh ada di sana?

saya pon tertanya-tanya apakah cahaya itu betul?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Today at 12:30 pm

Back to top Go down
 
Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: