To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Tue Apr 25, 2017 3:47 am

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Sun Apr 23, 2017 11:44 pm

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Sun Apr 23, 2017 7:24 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadhan 2017
by xbest Sat Apr 08, 2017 6:13 pm

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:39 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Wed Mar 01, 2017 12:50 pm

» Cara Menjimatkan Membeli Dari Kedai Perabot Murah China
by SchulzCube Sat Feb 11, 2017 10:40 am

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sat Jan 14, 2017 4:42 pm

» Hard to reach out the text
by nurulazzin Fri Dec 30, 2016 4:43 pm

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
April 2017
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
CalendarCalendar

Share | 
 

 Macam mane ni?? Tolonglah saya!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
tungkelly
Prebet
Prebet
avatar

Number of posts : 58
Registration date : 2011-08-22

PostSubject: Macam mane ni?? Tolonglah saya!!   Mon Jan 13, 2014 3:24 pm

Aduhhh!!! sakit kepala la ni...
ku dari Miri, baru je dpt kerja kat KL, suami dan anak2 nak ikut sama sekali jd saya pon check la harga sewa umah tp byk mahal la...klo seorg je pg x dpt jumpa mrk pula...apa saya harus buat?
Back to top Go down
tennyliew
Prebet
Prebet


Number of posts : 13
Registration date : 2013-06-03

PostSubject: Re: Macam mane ni?? Tolonglah saya!!   Wed Jan 15, 2014 2:39 am

jgnlah pi seorg... jika seorang pi, lebih baik jgn pi... famili lebih penting dari perkerjaan..
takkan kerja awek Miri tak ade keh?
Back to top Go down
bacardipro
Prebet
Prebet


Number of posts : 11
Registration date : 2012-02-16

PostSubject: Re: Macam mane ni?? Tolonglah saya!!   Wed Jan 15, 2014 4:20 pm

pigi seorang dulu, kerja tu susah/senang u pun tak tau lagi,
boleh jer balik umah bulan / mingguan kor, rasanya lebih mesra lepas in.
Back to top Go down
sinchanchan
Prebet
Prebet


Number of posts : 7
Registration date : 2013-07-09

PostSubject: Re: Macam mane ni?? Tolonglah saya!!   Thu Jan 16, 2014 5:16 pm

tungkelly wrote:
Aduhhh!!! sakit kepala la ni...
ku dari Miri, baru je dpt kerja kat KL, suami dan anak2 nak ikut sama sekali jd saya pon check la harga sewa umah tp byk mahal la...klo seorg je pg x dpt jumpa mrk pula...apa saya harus buat?

atau tunggu kerja lebih stabil sikit baru panggil suami dan anak dtg tinggal bersama? mungkin gaji naik nanti dah mula boleh tanggung semua expenses?
Back to top Go down
kenwind77
Prebet
Prebet


Number of posts : 5
Registration date : 2013-07-10

PostSubject: Re: Macam mane ni?? Tolonglah saya!!   Fri Jan 17, 2014 9:00 pm

yg paling cepat dpt duit adalah pinjam loan dekat bank...sekarang pinjaman peribadi citibank cuma kena tunggu satu hari saja..masa tu dpt tinggal dgn suami dan anak dah kan?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Macam mane ni?? Tolonglah saya!!   

Back to top Go down
 
Macam mane ni?? Tolonglah saya!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Any Other Topics-
Jump to: