To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
xbest
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 396
Registration date : 2014-04-29

PostSubject: Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan   Thu Dec 10, 2015 3:42 pm



Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar,  tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :-)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :-)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Lagi Info Bisnes Burger Jana 5 Angka >>

Back to top Go down
xbest
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 396
Registration date : 2014-04-29

PostSubject: Re: Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan   Fri Dec 18, 2015 10:56 am



Mari-mari... Ada sesiapa lagi nak belajar Bisnes Burger?

Panduan complete.. tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu
waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan
atau Swasta.
Berminat..? Lawati ==> http://tinyurl.com/RahsiaBizBurger2u
Back to top Go down
xbest
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 396
Registration date : 2014-04-29

PostSubject: Re: Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan   Mon Dec 21, 2015 5:34 pm

Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan

Mari-mari... Ada sesiapa lagi nak belajar Bisnes Burger?

Panduan complete.. tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Berminat..?
Lawati ==> Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan
Back to top Go down
xbest
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 396
Registration date : 2014-04-29

PostSubject: Re: Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan   Thu Dec 24, 2015 9:12 am



Rahsia Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan

Bagaimana Memulakan Bisnes Burger
Dengan Pendapatan 5 Angka Sebulan,
Didedahkan Secara Langkah-Demi-Langkah
Oleh Seorang Anak Kepada Jutawan Senyap Malaysia!

Lagi info, klik link dibawah ini:

==> Panduan bisnes burger
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan   Today at 10:17 pm

Back to top Go down
 
Panduan Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Advertisements / Iklan-
Jump to: