To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
hahalove
Prebet
Prebet


Number of posts : 22
Registration date : 2013-10-25

PostSubject: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Mon Mar 21, 2016 5:13 pm

Ramai tengah cari telefon samsung yang ori sama juga aku nak hp samsung yg upgrade ori dan juga murah.
sebelum ini pernah guna samsung tak ori & murah tpie bpew bln pkai rosak..soo klw boleh nk cari lebih baik drpd sebelum nie..
Any idea?
Back to top Go down
spanner222
Prebet
Prebet


Number of posts : 9
Registration date : 2013-06-26

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Wed Mar 23, 2016 11:23 am

hahalove wrote:
Ramai tengah cari telefon samsung yang ori sama juga aku nak hp samsung yg upgrade  ori dan juga murah.
sebelum ini pernah guna samsung tak ori & murah tpie bpew bln pkai rosak..soo klw boleh nk cari lebih baik drpd sebelum nie..
Any idea?


how about celcom new phone skrg ini tengah promtion hangat
jgn risau kt situ mmg ori klw nk upgrade punya samsung s7 ada laaa
klw s6 dh abis stok so cpt laa beli Very Happy
Back to top Go down
carriefire
Prebet
Prebet


Number of posts : 18
Registration date : 2013-09-03

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Wed Mar 23, 2016 11:30 am

spanner222 wrote:
hahalove wrote:
Ramai tengah cari telefon samsung yang ori sama juga aku nak hp samsung yg upgrade  ori dan juga murah.
sebelum ini pernah guna samsung tak ori & murah tpie bpew bln pkai rosak..soo klw boleh nk cari lebih baik drpd sebelum nie..
Any idea?


how about celcom new phone skrg ini tengah promtion hangat
jgn risau kt situ mmg ori klw nk upgrade punya samsung s7 ada laaa
klw s6 dh abis stok so cpt laa beli Very Happy


macam mana nak dapat newphone tu kt kedai celcom ke????
Back to top Go down
limau123
Prebet
Prebet


Number of posts : 51
Registration date : 2014-02-10

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Wed Mar 23, 2016 2:27 pm

carriefire wrote:
spanner222 wrote:
hahalove wrote:
Ramai tengah cari telefon samsung yang ori sama juga aku nak hp samsung yg upgrade  ori dan juga murah.
sebelum ini pernah guna samsung tak ori & murah tpie bpew bln pkai rosak..soo klw boleh nk cari lebih baik drpd sebelum nie..
Any idea?


how about celcom new phone skrg ini tengah promtion hangat
jgn risau kt situ mmg ori klw nk upgrade punya samsung s7 ada laaa
klw s6 dh abis stok so cpt laa beli Very Happy


macam mana nak dapat newphone tu kt kedai celcom ke????

cari kedai blue cube berhampiran kt situ boleh dapat
Back to top Go down
chocolatedechat
Prebet
Prebet


Number of posts : 3
Registration date : 2014-04-17

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Wed Mar 23, 2016 2:35 pm

berapa kne byr per month?
selain samsung s7 ada tak modal lain samsung juga ??
Back to top Go down
soyacincaubear1
Prebet
Prebet


Number of posts : 6
Registration date : 2012-11-05

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Fri Mar 25, 2016 10:54 am

chocolatedechat wrote:
berapa kne byr per month?
selain samsung s7 ada tak modal lain samsung juga ??

ikut awak laa ambil hp mana setiap hp dh ada harga byr bulanan
Back to top Go down
milooaiss
Prebet
Prebet


Number of posts : 28
Registration date : 2013-04-29

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Fri Mar 25, 2016 10:59 am

[quote="spanner222"]
hahalove wrote:
Ramai tengah cari telefon samsung yang ori sama juga aku nak hp samsung yg upgrade  ori dan juga murah.
sebelum ini pernah guna samsung tak ori & murah tpie bpew bln pkai rosak..soo klw boleh nk cari lebih baik drpd sebelum nie..
Any idea?


Samsung Galaxy S7 edge kan ada baru lagi kt kedai hp mesti ada murah tengok2 laa hp tu ori ke tak baru beli
Back to top Go down
tempoyak
Prebet
Prebet


Number of posts : 15
Registration date : 2013-12-13

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Fri Mar 25, 2016 11:04 am

ini saya screenshot kt page celcom tinggal 3 jenis ph je so cepat2 beli

Back to top Go down
milooaiss
Prebet
Prebet


Number of posts : 28
Registration date : 2013-04-29

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Fri Mar 25, 2016 11:08 am

tempoyak wrote:
ini saya screenshot kt page celcom tinggal 3 jenis ph je so cepat2 beli


ouuhh laa celcom ada buat promtion ke ? nie kne ambil pelan celcom ke?
Back to top Go down
tempoyak
Prebet
Prebet


Number of posts : 15
Registration date : 2013-12-13

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Fri Mar 25, 2016 11:10 am

setahu saya laa kne ambil pelan celcom tak kisah yg mana2
Back to top Go down
tuliperfancy
Prebet
Prebet


Number of posts : 16
Registration date : 2012-07-12

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Fri Mar 25, 2016 11:14 am

[quote="milooaiss"]
tempoyak wrote:
ini saya screenshot kt page celcom tinggal 3 jenis ph je so cepat2 beli


harga boleh tahan juga berbanding dengan telco lain
Back to top Go down
kkhomeboy
Prebet
Prebet


Number of posts : 4
Registration date : 2014-04-15

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Tue Mar 29, 2016 11:22 am

yap betul tu mmg boleh tahan laa juga harga bulanan newphone nie
Back to top Go down
spanner222
Prebet
Prebet


Number of posts : 9
Registration date : 2013-06-26

PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Tue Mar 29, 2016 11:24 am

murahh and lagi kita boleh baget takda laa beban mcm hutang
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?   Today at 3:54 pm

Back to top Go down
 
Telefon Samsung upgrade ori yang harga murah ada ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: