To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Jualan HOT Produk Resell Rights Kombo 2017
by xbest Sat Nov 25, 2017 3:09 pm

» Tips Dan Teknik Pemasaran Tanpa Kos Yang Berkesan
by SchulzCube Thu Nov 16, 2017 6:07 pm

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Sun Oct 29, 2017 12:57 am

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Thu Sep 07, 2017 8:07 am

» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Sun Jul 23, 2017 4:56 am

» Formula Tarik Rezeki 2015
by xbest Wed Jul 12, 2017 6:36 am

» Need a help!
by limau123 Wed May 31, 2017 2:19 pm

» Fatherís Day ahead
by ahkeok Sun May 07, 2017 10:49 am

» Mother's day is just around the corner. What to buy???
by ahkeok Tue May 02, 2017 7:44 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadhan 2017
by xbest Sat Apr 08, 2017 6:13 pm

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:39 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Wed Mar 01, 2017 12:50 pm

» Cara Menjimatkan Membeli Dari Kedai Perabot Murah China
by SchulzCube Sat Feb 11, 2017 10:40 am

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sat Jan 14, 2017 4:42 pm

» Hard to reach out the text
by nurulazzin Fri Dec 30, 2016 4:43 pm

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

Share | 
 

 few reasons why women rejecting hot guys

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 11:52 am

tp mcmana terpilih langsat buruk, sdgkan betul2 memilih sdh... nampak dgn mata sendiri juga masa memilih...
Back to top Go down
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 12:03 pm

jgn terpedaya dgn pandangan mata...mata cuma dapat melihat luar seja...bnyk kreteria yg harus diambil kira...ada ppuan yg memilih lelaki hensem seja atau lelaki kaya seja...itu luaran semata≤...hensem dan kaya luaran nda semestinya hensem dan kaya dalam peribadi lelaki itu...,mungkin ppuan yang tuan garadu maksudkan itu adalah ppuan yg hanya memilih yg cantik luaran dia seja...tapi bila suda kawin baru dia tau rupanya lelaki yg dipilihnya itu kaya sebab mungkin jual dadah etc....ataupun lelaki itu hensem tapi rupanya pemabuk, pemarah, kuat memukul etc...baru ppuan itu sedar yg dia tersilap pilih luaran semata≤....
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 12:10 pm

tp, masih juga ramai yg 'tersalah' pilih... kenapa tu, mgkin tdk pandai memilih... Smile
Back to top Go down
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 12:17 pm

klu diri sendiri pun suda nda betul mcm mana dia mo pilih lelaki yg betul...hehe
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 12:28 pm

yalah, betul juga... mesti dua2 'betul' barulah pilihan yg dibuat betul...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 1:28 pm

ally joe wrote:
ppuan memilih ada sebab...takan sembarang seja mo cari jodoh...takan suda tau tue lelaki isap gam pun mo juga terima kan... (contohlaaa..) Laughing

Butul tu ally joe..tp ada jg sumandak yg menyangkut sama pilak yg isap gam lg tu..kanapa itu ar?
unya ramai kami yg ensem2 ni..hehehe..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 1:43 pm

hehe terlampau memilih punya pasal, terpilih buah langsat buruk... hehehehhe... dia sibuk memilih bah tu, ada sdh calon depan mata tp masih lg melihat2 tempat lain mana tahu ada pilihan lain lg... terpilihlah langsat buruk... Laughing
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 1:57 pm

Mangkali sumandak2 ni suka sma lelaki yg suka "sssssttt" sma dia..ssssst punya pasal, lama2 kana shot...itu yg mnyangkut sama pilak tu. Cara mngurat murahan lbh brkesan nampaknya brbanding yg tertib punya..hehehe.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 10:45 pm

Rungkud wrote:
ally joe wrote:
ppuan memilih ada sebab...takan sembarang seja mo cari jodoh...takan suda tau tue lelaki isap gam pun mo juga terima kan... (contohlaaa..) Laughing

Butul tu ally joe..tp ada jg sumandak yg menyangkut sama pilak yg isap gam lg tu..kanapa itu ar?
unya ramai kami yg ensem2 ni..hehehe..

cuba ko tingu sumandak yg menyangkut sama pilak isap gam tue mcm mana? 2x5 seja durg tue...sama≤ rusak oleh dadah..klu yg ensem≤ luar dalam tue mesti dapat yg santik≤ luar dalam mcm sia...hehehe
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 10:53 pm

2x5=9..hehehe..sb kalu jwbnya 10, itu betul..mereka ini ini tdk butul suda, suda rusak. Apapun, prkara lain prlu juga diambil kira terutama soal masa depan. Bygkn sj kalu tekawin sama pilak, mreka teda ic, jd bla ada anak, mcmana mo kasi sikulah itu anak. Seburuk2 bangsa sendiri, skurang2nya ada ic, buli jg beriktiar utk cari nafkah.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
bushido
Kapten
Kapten
avatar

Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 11:07 pm

ally joe wrote:
ppuan memilih ada sebab...takan sembarang seja mo cari jodoh...takan suda tau tue lelaki isap gam pun mo juga terima kan... (contohlaaa..) Laughing

adei-dei... teringat pula saya cerita nakal2 pasal pilihan perempuan ni...
adalah kono ni seorang lelaki suka sama itu perempuan..

lelaki ni meluahkan perasaan sama itu sumandak yang dia suka... dia pun bawa lah kono itu sumandak di KFC sambil itu tanak wagu tanya sama itu perempuan macam ini:

Lelaki: boleh tanya kah?
Perempuan: boleh. tanyalah apa saja...
Lelaki: Lelaki macam mana bah yang kamu suka?
Perempuan: Sudah tentulah bah yang lelaki bagus, baik hati dan penyayang. Tak sanggup lah kalau lelaki jahat.
Lelaki: Maksud kamu bagaimana bah contoh yang lelaki jahat tu???
Perempuan: banyak bah!! macam lelaki getek, lelaki yang hidu gam, hisap dadah dan pemabuk dan sebagainya!!

Terus lelaki tersebut terdiam sambil berfikir....
Lelaki: {dalam fikirannya...: aduhh..rupanya saya ndak dapat mengurat ni perempuan sebab saya ni suka kalau hisap dada....nanti di bilangnya aku getek...}

hu hu hu lawakkk...jer..
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 11:09 pm

Rungkud wrote:
2x5=9..hehehe..sb kalu jwbnya 10, itu betul..mereka ini ini tdk butul suda, suda rusak. Apapun, prkara lain prlu juga diambil kira terutama soal masa depan. Bygkn sj kalu tekawin sama pilak, mreka teda ic, jd bla ada anak, mcmana mo kasi sikulah itu anak. Seburuk2 bangsa sendiri, skurang2nya ada ic, buli jg beriktiar utk cari nafkah.

jgn lupa tuan...org kita pun ramai suda jd penghisap gam...ada ic pun klu masa depan suda rusak pun nda buli pakai juga...yg paling baik adalah fikir sebelum bertindak...


Last edited by ally joe on Fri Jun 05, 2009 11:19 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
bushido
Kapten
Kapten
avatar

Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 11:16 pm

berfikir utk mempertimbangkan itu sebenarnya bagi saya adalah satu tindakan he he
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 11:20 pm

jgn seja berfikir untuk mempertimbangkan pada perkara yg memang suda nampak nda bagus...hehe
Back to top Go down
bushido
Kapten
Kapten
avatar

Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Fri Jun 05, 2009 11:28 pm

yang itu kadang2lah tapi ndak lah juga bah hu hu hu
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
MooK
Lans Koperal
Lans Koperal
avatar

Male Number of posts : 161
Age : 34
Location : pin up pin
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sat Jun 06, 2009 12:07 am

macam mana kalau tu lelaki depan tu pompuan saja dia kelihatan sempurna.. tapi bila d balakang tu pompuan perangai cam saitan... ini mungkin punca pompuan tersalah memilih.. bila sudah kawin baru nampak taring tu lelaki tekeluar tapi sudah lambat...
Back to top Go down
http://www.keningaukini.com
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sat Jun 06, 2009 10:14 am

Ini namanya pulitik sabun sama sisik tapuk hehe..sapa yg mengaku dia jahat, smua org cakap dia baik, dia bagus, dia kaya..pendek kata, smua yg baik2 sj yg dia cakap.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
bushido
Kapten
Kapten
avatar

Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sat Jun 06, 2009 11:44 am

bagus lagi taling babat he he lurus saja ceritanya..makanya itu perempuan kena hati2 dengan lelaki yang ndak bertanggungjawab...
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sat Jun 06, 2009 12:07 pm

barabis hati2...... tp kanapa sia tingu masam ramai parampuan yg inda 'hati2'?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
bushido
Kapten
Kapten
avatar

Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sat Jun 06, 2009 12:14 pm

cara pandang perempuan kalau berhati-hati adalah sama dengan cara mereka membeli belah di shopping...

mereka tetap lihat bahagian luarannya saja... dalaman ndak sanggup melihat kerana sudah di tindih dengan faktor luaran bahh hu hu hu
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sat Jun 06, 2009 12:40 pm

butul tu tuang...... diurang tu tingu luarang dulu, haraga balakang kira..... kalou luarang ok, inda kisah, pilak pung pilaklah...... hihihihiiiiii...... sabap tu ramai yg kawing om, piliping, indong, pakistang...... sabap diurang tingu luarang sj..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sun Jun 07, 2009 12:00 am

ini semua sebenarnya datang dari hati seseorang...penilaian dan presepsi setiap ppuan itu tidak sama...sebenarnya soal jodoh ni kita nda buli ckp banyak...kita bilang mau pasangan yg mcm ini tapi last2 kita dapat yg mcm itu...yg penting pasangan yg kita pilih utk hidup smpi bila2 sma kita itu dapat membahagiakan kita...kita bnyk komen tentang keluarga org lain...tapi mungkin bg durg itu la keluarga yg sangat bahagia...jd dlm soal jodoh ini, lelaki dan ppuan itu sama saja bha...sama2 mengimpikan keluarga bahagia...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sun Jun 07, 2009 3:22 am

Disebabkan faktor luaran; rejek yg baik, terima yg rejek..hihii..apa masam ni ar??..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sun Jun 07, 2009 6:54 pm

timbul lg persualan...... kalou kawin pti, inda kisahlah anak inda dpt sikul pasal indada surat baranak, inda kisah masa dapan anak2 apa jd, asalkan si bapa & mama happy bahagia, begituka? Very Happy sapatutnya, dlm hidup nyata, ada ketika kita tarpaksa menulak kabahagiaan karana mgkin ia manyabapkan masa dapan yg sukar..... umpama, kao sinta butul sama saturang pilak2 yg butul2 pti..... tp tarpaksa kao tulak sintanya dingan hati yg barat pasal kao sadar yg kalou kamu bakawin, anak kao nt indada surat baranak pasal bapa mama indada surat kawin, maka lain kali mo sikul pun susah, pigi rumahsakit pun kana bayar..... tp yg mengherankan, masi ramai parampuan yg pajam mata sj kawin sama pti, padulilah masa dapan anak2...... yg penting 'bahagia'..... butul2 ka bahagia??????
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
bushido
Kapten
Kapten
avatar

Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   Sun Jun 07, 2009 7:49 pm

saya ndak pasti apa pendapat perempuan ttg "jodoh di tangan tuhan" sebab sudah begitu ramai yang kawin lalu di tinggalkan lelaki yang melarikan diri ke negara asalnya...

ada satu lagi kejadian di mana ada sumandak di kudat [area sikuati] kawin dengan pakistan. itu pakistan selepas 1 tahun kawin ada anak sudah.... [2 urang anak sudah kerana anak sebelum nikah dan anak selepas nikah] dia bilang dia mau balik kampung selama beberapa bulan...

sekali sampai bertahun2 pun ndak balik2 di sabah sudah..entah pakistang itu sudah menetap di semenanjung atau pun balik ke pakistang... tidak di ketahui di mana sudah lelaki itu.

ada lagi kes orang kudat juga.. itu perempuan kawin orang pilipin. sekali itu lelaki selepas ada anak terus menghilang entah kemana.... sampai sekarang ndak tahu apa cerita sudah ttg lelaki itu.

kes ini bukan saja berlaku dengan orang kita... malah di kalangan bajau pun banyak kes seperti ini berlaku.

jadinya apakah makna "jodoh di tangan Tuhan" dalam konteks seperti ini??

yang saya lihat di sini adalah "jodoh di tangan nafsu sendiri"..
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
Sponsored content




PostSubject: Re: few reasons why women rejecting hot guys   

Back to top Go down
 
few reasons why women rejecting hot guys
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: