To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 09, 2009 7:17 pm

hihihihiiii tp mimang begitulah bah yg butul2 balakukan tuan jeneral rungkud...... mimang tingu muka dulu baru timbul ati suka..... lapas tu baru atur langkah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jul 10, 2009 10:45 pm

tapi kalau saya gaman..tinguk bodi dulu ooh..baru tinguk hati..gurau saja bah.. Very Happy
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jul 11, 2009 1:59 am

Sia pun kadang2 lbh perhatian kpd fizikal (body) sb itu yg membawa banyak mitos ttg maya kehidupan adam & hawa..hehehe..tp ini sudah cinta nafsu nama nya..yg dikatakan tdk dpt brtahan lama, malah hanya bbrapa ketika..stelah kebuasan trhenti di titik tamat..hahaha..susah mo cari yg dikatakan lengkap atau sempurna. Dan apakah pula nasib yg agak kurang sedikit itu? Laughing
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jul 11, 2009 2:38 pm

Betul juga ya tuan rungkud..bah apa lah komen kawan2 lain..?
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jul 11, 2009 7:05 pm

pertama sia mimang setuju juga la kalau mau tingu dulu baru tau buli sinta ka tidak. tapi mata laki2 ni berbiza2 pula rasanya, sebab... ada yg kita nampak lawa, tp org lain nampak inda lawa langsung, ada pula yg kita nampak inda lawa mala inda menarik langsung, tapi org lain mcm tegila2 pula mcm inda katantuan suda kalau inda nampak tu perempuan! jadi adakah mata sebenarnya yg melihat ni? kalau tingu tiuri dua orang jeneral ni, inda ngam suda sebab "mamcamana buli on pada mulanya kalau pakai mata saja baru pakai hati", sebenarnya jauh disudut sana ada lagi faktor yg mempengaruhi mata tu sehingga mata tu bukan saja melihat tapi juga meningu, menilai, mengkaji, terpukau dan akhirnya, yg lawa pun bukan lawa, yg inda lawa bukan bukan inda lawa tapi yg ditingu tu telah mengeluarkan aura yg dia tu mimang ada daya tarikan utk si lelaki tersebut! ni la yg sukar kita terangkan tapi kita bole selami.

contoh, ada tu kawan sia dia bilang ..."malu ba sia sama dia, siapa la sia ni.. .hensom pun tidak... mcmana la sia buli monguntik dia...", dia bilang, padahal kalau sia tingu tu perempuan inda menarik langsung pada sia... jauh sekali mau menguntik! tapi kawan sia tu sampai segan2/malu2 pula mau menguntik, ni bukan kerja "mata" ni...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jul 12, 2009 7:13 am

Ya..apa yg dimaksudkan itu ialah dr sudut pandangan mata masing2 ba itu..pd sstgah org, pompuan itu lawa tp pd mata org lain pula tdk sbrapa. Maksud cinta dtg dr mata turun ke hati itu ialah pandangan seseorg yg baginya menarik dn akhirnya membuatkn hatinya trtarik dan akhirnya trgila2. Aura jg satu aspek yg tdk kelihatan tp cukup penting..walupun seseorg itu tdk berapa cantik dr segi paras rupa, tp klu dia pandai begaya, prtuturan yg boleh menrik perhatian, ini akan menambah kelebihan utk membuatkn org trpikat. Satu prkara lg ialah aroma..ini brkaitan dgn wangi2an..ada kadang, haruman yg dipakai itu membuat kta mo anu sama dia.. Rolling Eyes
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jul 13, 2009 8:07 pm

betul tu tuan jeneral... saya kadang2 hairan juga, ada yg org lain suka betul tp saya tingu, mcm biasa2 sj... kena2 lagi bila dekat2 ada harum2, alamak... mcm mau berdiri si kawan... Very Happy
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Tue Jul 14, 2009 11:51 pm

Kalu sia, dr segi fizikal, sia mmg trtarik dgn pompuan yg berisi2 sedikit..banyak mitosnya..hehe. Bgmanapun, kalu penampilan dia kurang menarik trmasuk gerak geri dan pertuturannya, mgkn minat sia itu akan trbatal dgn sendirinya.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Jul 15, 2009 2:13 pm

Rungkud wrote:
Ya..apa yg dimaksudkan itu ialah dr sudut pandangan mata masing2 ba itu..pd sstgah org, pompuan itu lawa tp pd mata org lain pula tdk sbrapa. Maksud cinta dtg dr mata turun ke hati itu ialah pandangan seseorg yg baginya menarik dn akhirnya membuatkn hatinya trtarik dan akhirnya trgila2. Aura jg satu aspek yg tdk kelihatan tp cukup penting..walupun seseorg itu tdk berapa cantik dr segi paras rupa, tp klu dia pandai begaya, prtuturan yg boleh menrik perhatian, ini akan menambah kelebihan utk membuatkn org trpikat. Satu prkara lg ialah aroma..ini brkaitan dgn wangi2an..ada kadang, haruman yg dipakai itu membuat kta mo anu sama dia.. Rolling Eyes

macam ada ciri ciri mo jadi perogol selari ( bukan bersiri ).......itu baru tercium wangi...kalu tersentuh kulit...menimbak terus si 'gaman' dia kali...aiyarrr...susah oh idup dengan aman dalam jaman sekarang ni...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Jul 15, 2009 10:49 pm

Rogol maksudnya paksa kan..hehehe..sia rasa tdk perlu cara ini sb masih ada cara lain yg bukn kategori rogol yg memberikn peluang yg sama..ke arah yg hendak dituju..hehehe..cara grool pun buli jg..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
MooK
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 161
Age : 33
Location : pin up pin
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Jul 15, 2009 11:47 pm

kalau sia ciriČ sumandak yg sia suka ialah yang macam c ally joe.. ada yang marah ka ni ah.. haha
Back to top Go down
http://www.keningaukini.com
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 16, 2009 8:34 am

monkey wrote:
Rungkud wrote:
Ya..apa yg dimaksudkan itu ialah dr sudut pandangan mata masing2 ba itu..pd sstgah org, pompuan itu lawa tp pd mata org lain pula tdk sbrapa. Maksud cinta dtg dr mata turun ke hati itu ialah pandangan seseorg yg baginya menarik dn akhirnya membuatkn hatinya trtarik dan akhirnya trgila2. Aura jg satu aspek yg tdk kelihatan tp cukup penting..walupun seseorg itu tdk berapa cantik dr segi paras rupa, tp klu dia pandai begaya, prtuturan yg boleh menrik perhatian, ini akan menambah kelebihan utk membuatkn org trpikat. Satu prkara lg ialah aroma..ini brkaitan dgn wangi2an..ada kadang, haruman yg dipakai itu membuat kta mo anu sama dia.. Rolling Eyes

macam ada ciri ciri mo jadi perogol selari ( bukan bersiri ).......itu baru tercium wangi...kalu tersentuh kulit...menimbak terus si 'gaman' dia kali...aiyarrr...susah oh idup dengan aman dalam jaman sekarang ni...
abislah kao monkey, jaga2 kao kalau tesentuh si tuan jeneral..... atau kao yg singaja mo sentuh2..... Laughing
Rungkud wrote:
Rogol maksudnya paksa kan..hehehe..sia rasa tdk perlu
cara ini sb masih ada cara lain yg bukn kategori rogol yg memberikn
peluang yg sama..ke arah yg hendak dituju..hehehe..cara grool pun buli
jg..
butul tu tuan jeneral.... banyak lg sara lain yg bukan rugul tp mansapai objektip yg sama.....
MooK wrote:
kalau sia ciriČ sumandak yg sia suka ialah yang macam c ally joe.. ada yang marah ka ni ah.. haha
aduinaaaa..... banyak urang mau si ally joe, sia menggustankan dirilah..... Smile
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 16, 2009 11:24 pm

Bagus ulasan selari tuan fm ni..hihi..
1.Rogol tdk payah dilakukan krn ada cara lain yg tdk salah disisi undang2 dan norma masyarakat, cara yg trbaik ialah Triple S (SSS).. Question
2.aj..mmg ramai yg minat..itu baru nama jak, kalu urgnya butul2 ada yg gila bayang nanti ni..jd utk keamanan sejagat, siapun undur diri jg..hehe.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
MooK
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 161
Age : 33
Location : pin up pin
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jul 17, 2009 1:22 am

alaa.. mana siuk kalau tiada saingan.. sia pun undur diri juga la.. hahaha
Back to top Go down
http://www.keningaukini.com
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jul 18, 2009 12:34 am

Rungkud wrote:
Bagus ulasan selari tuan fm ni..hihi..
1.Rogol tdk payah dilakukan krn ada cara lain yg tdk salah disisi undang2 dan norma masyarakat, cara yg trbaik ialah Triple S (SSS).. Question
2.aj..mmg ramai yg minat..itu baru nama jak, kalu urgnya butul2 ada yg gila bayang nanti ni..jd utk keamanan sejagat, siapun undur diri jg..hehe.
apa itu triple sss? mau belajar ni...
keamanan sejagat? hehehee... oklah, utk keamanan sejagat, si ally joe boleh senyum2 tenang sdh kerana semua pihak berusaha menjaga keamanan sejagat... Very Happy
MooK wrote:
alaa.. mana siuk kalau tiada saingan.. sia pun undur diri juga la.. hahaha
semua undur diri, menangislah si ally joe ni...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jul 18, 2009 1:21 am

Gara2 undur diri semua, akhirnya ally joe teda pasangan hehe..
SSS tu..
Spoiler:
 
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jul 19, 2009 8:39 pm

hihihiiii.... manangis sdh si ally....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jul 20, 2009 1:05 pm

eh eleh...macam la c ally menangis...wakakakaka....kan ally....

kamu ni kan.... belum lagi masuk 'medan' sudah akun kalah...mo berundur la kunu....tapi kalau mo bagi pendapat tu...fuiyoooooo..kemain lagi bersemangat...macam macam lagi tu dia punya istilah....bila kena ulas balik tu istilah...terusss 'layu' dan 'kucut'...nda mou sudah kunu bersaing rebut c ally...bah..mai nopo bah...teruskan saja...dalam forum juga...bukan di luar forum..kalau luar forum lain la....
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jul 20, 2009 6:27 pm

hehehe... durang sj tu, kalau sayalah, saya akan terus memujuk & menyentuh sana sini sampai lebur, hehehe... pinjam sekejap teknik tuan jeneral rungkud.. Smile
Back to top Go down
MooK
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 161
Age : 33
Location : pin up pin
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jul 20, 2009 7:42 pm

c ally lom masukČ lagi o.. macam lama sudah dia nda online.. macam rindu pula kakakaka
Back to top Go down
http://www.keningaukini.com
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 23, 2009 10:13 am

MooK wrote:
c ally lom masukČ lagi o.. macam lama sudah dia nda online.. macam rindu pula kakakaka

war hahahahahaha.....si Mook rindu c ally....yihaaaa....cepat ko masuk sini ally......ada suda orang rindu sama ko...
Back to top Go down
Ramdin Hasim
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 14
Location : Sugut,Beluran.
Humor : Tuhau Tolidus, Osuau olundus...hehehe
Registration date : 2009-07-21

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 23, 2009 10:29 pm

kanapa mesti lelaki bujang saja monkey???
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 23, 2009 11:25 pm

ya bah... lelaki bujangkah atau bukan bujang, ciri2 perempuan idaman & selera sama sj tu... Smile
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 23, 2009 11:34 pm

monkey wrote:
MooK wrote:
c ally lom masukČ lagi o.. macam lama sudah dia nda online.. macam rindu pula kakakaka

war hahahahahaha.....si Mook rindu c ally....yihaaaa....cepat ko masuk sini ally......ada suda orang rindu sama ko...

Bkn si mook sj yg rindu ba sia ingat..tuan pukutarap pun ada jg sakap mo rindu sama c ally..hehehe.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jul 23, 2009 11:39 pm

ya bah... si ally mana sdh tu? takan sekejap sj... mesti bagi peluang burung terbang dulu bah, baru tembak... ini burung baru mau terbang, baru buka sayap, sdh tersungkur ke tanah kena tembak... kecewa betul durang si tuan mook, tuan pkutarap... & dlm diam2 si tuan rungkud juga, hehehe...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Today at 10:52 am

Back to top Go down
 
ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 8 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: