To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Nov 01, 2008 10:12 pm

ya lah bah,itu yang penting.kita perlukan lebih cabaran minda,sambil-sambil kita santai kapada warga lalaki untuk kongsi tantang porompuan idaman mereka,eh..termasuk sayalah pula.
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Nov 01, 2008 10:18 pm

meck_talika wrote:
ya lah bah,itu yang penting.kita perlukan lebih cabaran minda,sambil-sambil kita santai kapada warga lalaki untuk kongsi tantang porompuan idaman mereka,eh..termasuk sayalah pula.


bukan apa meck..si tarap mungkin harap sa akan bsilat2 bah tu..heee
ni perkara remeh saja bah ni.nda perlu sa rasa mo bekuntau..kasih iyaahh saja apa dia bilang..bukan kah lebih senang?
kalau ko tenguk avatar sa...actually macam tu la iras iras muka buah hati sa...heeee
( nanti sa kasih masuk muka yg lebih jelas( tu avatar sa) sana member introcduction supaya kamu buleh cam. macam mana muka sa ...kasih hint2 sikit..
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Nov 01, 2008 10:23 pm

ah,muka si tom kurus kah itu.ensom butul..!tapi janganlah kasitau si yorut,nanti tagih dia oleh anaknya tantang sumandak pilihan si yorut.
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Nov 01, 2008 10:42 pm

meck_talika wrote:
ah,muka si tom kurus kah itu.ensom butul..!tapi janganlah kasitau si yorut,nanti tagih dia oleh anaknya tantang sumandak pilihan si yorut.

aduinaaa..bukan tom cruise laaar..plakun siri The Lost bah....
Back to top Go down
Pak Belalang
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 338
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Nov 01, 2008 10:43 pm

ciri-ciri parampuan idaman mmmm??? sori ah meck talika Pak B tamasuk sini topik ko walaupun ko bilang hanya untuk urang bujang,Pak B sudah jumpa parampuan idaman Pak B,perempuan idaman Pak B mistilah Mak B....hihihi Smile
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 05, 2008 10:03 pm

mak B...tontu santik urangnya,sabab itu pak B pilh dia kan.bertuah mak B!
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 05, 2008 11:39 pm

monkey wrote:
meck_talika wrote:
ya lah bah,itu yang penting.kita perlukan lebih cabaran minda,sambil-sambil kita santai kapada warga lalaki untuk kongsi tantang porompuan idaman mereka,eh..termasuk sayalah pula.
bukan apa meck..si tarap mungkin harap sa akan bsilat2 bah tu..heee
ni perkara remeh saja bah ni.nda perlu sa rasa mo bekuntau..kasih iyaahh saja apa dia bilang..bukan kah lebih senang?
kalau ko tenguk avatar sa...actually macam tu la iras iras muka buah hati sa...heeee
( nanti sa kasih masuk muka yg lebih jelas( tu avatar sa) sana member introcduction supaya kamu buleh cam. macam mana muka sa ...kasih hint2 sikit..
inda lama dptlah si metalika ni pm si monkey, hihihihihiiiiiii...... inda tau siapa punya muka di intenet dia ambil...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 12, 2008 5:13 pm

ah,pukutarap...ko lah satu-satunya urang yang paranah saya PM,rasanya kalau ko sumandak,sanggup saya bagi ko gambar saya sambil manangis minta numbur telepon.tapi,tidak apa...jangan tuduh saya gay pula.bah,bila lagi diurang alpha itu kasi tayang diri?takkan saya saturang saja.ensom juga oo ko pukutarap...saya mula-mula ingat avatar ko itu sama dengan muka sabanar ko.eh,si munkey mana suda?puasakah dia?
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 12, 2008 5:20 pm

meck_talika wrote:
bah,kita sarita pasal ini..jangan malu-malu.sini,kita lalaki yang banyak.mungkin ada yang tidak puas hati dengan ciri-ciri gf dia yang ada sekarang,suba saritakan.

kalau sayalah,oleh karana saya ini suda dikira tua tapi bulum tua bangka lagilah,saya suma inginkan porompuan yang sadarhana saja.tidak porlulah bah santik butul,janji dia tidak malayan kita dengan leteran setiap hari.

saya mo juga serita sa punya kemahuan terhadap perempuan ni... saya suka yang santik, yg pandai membawa diri, yang konfiden, yang saaannntik... sekali lagi, yg hormat pada sya, yang rajin dan yang manja...

ada ciri2 ka forumer di sini yg begini?
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 12, 2008 5:22 pm

ko kana PM tu kita punya boss kalau mau tanya itu ciri2 itu tau....hehe
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 12, 2008 5:26 pm

meck_talika wrote:
ko kana PM tu kita punya boss kalau mau tanya itu ciri2 itu tau....hehe

dia bilang... sampai tua bangka pun inda akan ada yg ciri2 mcm tu... hi hiii Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 12, 2008 8:57 pm

SiokSondri wrote:
meck_talika wrote:
ko kana PM tu kita punya boss kalau mau tanya itu ciri2 itu tau....hehe
dia bilang... sampai tua bangka pun inda akan ada yg ciri2 mcm tu... hi hiii Laughing
hihihihiiiii..... paham..... paham......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Nov 12, 2008 9:00 pm

meck_talika wrote:
ah,pukutarap...ko lah satu-satunya urang yang paranah saya PM,rasanya kalau ko sumandak,sanggup saya bagi ko gambar saya sambil manangis minta numbur telepon.tapi,tidak apa...jangan tuduh saya gay pula.bah,bila lagi diurang alpha itu kasi tayang diri?takkan saya saturang saja.ensom juga oo ko pukutarap...saya mula-mula ingat avatar ko itu sama dengan muka sabanar ko.eh,si munkey mana suda?puasakah dia?
aduinaaaa..... baru kao saturang yg sakap muka avatar sia ensem...... bagusnya kaoni..... Embarassed
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Nov 13, 2008 4:51 pm

pukutarap wrote:

aduinaaaa..... baru kao saturang yg sakap muka avatar sia ensem...... bagusnya kaoni..... Embarassed

sobolum ini,bulum ada urang sakap bogitukah?ah,kira sayalah yang urang partama memuji ini.itulah ko..tidak kasi post itu gambar,kkalau tidak...baaaanyak urang lagi memuji.tapi yang kesian juga sarita si sioksondri,ciri-ciri porompuan yang dia mau itu tidak mandapat reaksi positif dari boss.saranan kapada sioksondri,apakata ciri-ciri itu didiskaunkan soporti kurang santik..kurang manja..setidaknya pun,bukan ko mau yang 'tidak' santik suma kurang.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Nov 13, 2008 7:45 pm

ya bah, tp masamanapun kalou buli, sia mo dpt yg saaaantik dululah, kalou inda dapat2, yg kurang sikit pun jadilah..... hihihihiiiiii..... manja? aduinaaaaa sia inda suka manja, masam budak2, hihihihiiiii..... gatal idung sia tingu......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Nov 14, 2008 3:08 pm

manja itu bagus juga,tapi jangan manja sangat..manja sikit saja.itu lebih baik dari tingu muka serius saja ari-ari.
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Nov 14, 2008 4:33 pm

meck_talika wrote:
manja itu bagus juga,tapi jangan manja sangat..manja sikit saja.itu lebih baik dari tingu muka serius saja ari-ari.

ya ba kan..., takkan inda manja langsung.. inda la siok tu. lagi pun manja macam kucing buli la ba.. kalau serius sangat nanti lain pula kejadiannya...
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Nov 17, 2008 10:02 pm

tapi kan....perempuan suka dimanja.masamana itu?
Back to top Go down
Aramai Tie
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 3
Age : 29
Registration date : 2008-11-18

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Tue Nov 18, 2008 2:09 am

ciri2 prpn idaman lelaki ialah:-
-pandai memasak
-pandai layan suami
-patuh kepada suami
om ogumu poh...malan oku momoros
Back to top Go down
Aramai Tie
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 3
Age : 29
Registration date : 2008-11-18

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Tue Nov 18, 2008 2:16 am

kalau perempoan suka dimanja...
bagi dia sikit2.....jangan bagi dia banyak,nanti cepat habis...........
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Tue Nov 18, 2008 6:34 am

Aramai Tie wrote:
kalau perempoan suka dimanja...
bagi dia sikit2.....jangan bagi dia banyak,nanti cepat habis...........

Apa yang cepat habis tu?... Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Tue Nov 18, 2008 1:56 pm

Aramai Tie wrote:
kalau perempoan suka dimanja...
bagi dia sikit2.....jangan bagi dia banyak,nanti cepat habis...........
hihihihiiii.... masam 'dlm' lah arti sakapan kaoni..... tp sia paham..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Dec 14, 2008 10:52 pm

Aramai Tie wrote:
kalau perempoan suka dimanja...
bagi dia sikit2.....jangan bagi dia banyak,nanti cepat habis...........

Sebenarnya ada betul sakapan si aramaitie ni..lelaki adalah ibarat minuman bg seorang perempuan..dia akan meminumnya sehingga hausnya hilang..dan terus lupakan gelas tersebut..malahan mungkin tiap hari amaun gelas yg di minta semakin bertambah..tapi penamatnya macam itu juga..

Jadi klu mengikut sdr aramaitie ini..bagi minum..tapi jgn terus satu gelas..bg sikit dan tarik semula..bg sikt dan tarik lagi semula..mesti selepas itu dia akan terkejar2..
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Dec 14, 2008 11:23 pm

Aramai Tie wrote:
ciri2 prpn idaman lelaki ialah:-
-pandai memasak
-pandai layan suami
-patuh kepada suami
om ogumu poh...malan oku momoros

Dr segi keinginan, mimang yg ada ciri2 baik punya kta mau...tp nobody perfect ba kan, jd susalah mau cari yg bgtu. Selain ciri2 kualiti ini, sudut fizikalpun pntg jg...msti dia santik dipandang mata jgkan...barulah kurang skit makan jln..ha..ha..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Dec 24, 2008 4:30 pm

tulah bah lalaki ini,kalau soal porompuan..lagi seksi jalan dapan mata,santik...fuhhh,jangan tipu sayalah gaman-gaman somua sini kalau ada sosiapa sakap tidak mau tingu.malangnya,siri-siri itu tidak soprti apa yang kita nampak.jadi,butul kata si rungkud,nobody perfect.jadi,ada baiknya kita monorima apa yang patut kita torima dari seorang gadis kosukaan kita walaupun sabanarnya,dia pun banyak kokurangan.kokurangan itu sabanarnya tidak ponting tapi yang ponting masamana kita mangatasi kokurangan itu sosuai dengan kokurangan kita.barulah seakan nampak sompurna dan berkolobihan...hahaha
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Today at 3:47 am

Back to top Go down
 
ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: