To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Wed Dec 24, 2008 7:05 pm

Minta maaf menyampuk sama orang bujang....hehehe...
ciri-ciri porompuan idaman??... mimang semua lalaki mau tingu muka dan body sumandak dulu... tapi parasaan sinta hanya akan berputik apabila saling bertukar serita. Bila sudah jatuh sinta..hampir semua ciri2 yg disanaraikan ulih si pukutarap manjadi parkara kadua. Inda santikpun kalau suda sinta inda paduli suda.
Sabagai panduan para bujangan samua... bersintalah kamu dengan sumandak yang kamu suka tak kira apa ciri2 dia.....tapi bila sampai bab kawin jangan bersandarkan kapada parasaan saja. biarpun kamurang suka/sinta tu sumandak tapi kalau tingkahlaku dia mcm inda ngam bagus kamurang tolak tepi parasaan sinta tu. Parasaan sinta suma samantara..sinta2 musim bujang akan bertukar kapada sayang saja setelah beranak pinak. ertinya sinta-sintaan hanya sementara, sedangkan tingkahlaku akan barkakalan. Kalau sikarang tu sumandak pamalas, tiada inisiatif sendiri, Iq randah (sanang kana tipu), tida suka kamas2 ruma.......dll.. tabiat itu akan barkakalan.

so..kalau kamu ada dua pilihan (1) sumandak santik tapi ciri2 dia tak barapa bagus pada pandangan kamu. (2) sumandak inda barapa santik tapi ciri2 dia bagus... Mana yg kamu pilih? Katakanlah sumandak (1) kamurang suda sangat sinta.. sumandak (2) kamurang kurang sinta.... Siapa yang kamu akan kawini??...Ada siapa2 di antara kamu yg sanggup kurbankan parasaan sinta demi mandapat isteri yang baik? ......timbang baik2 kawan..hihihihiiii....
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jan 01, 2009 1:08 pm

Quote :
Kalau sikarang tu sumandak pamalas, tiada inisiatif sendiri, Iq randah (sanang kana tipu), tida suka kamas2 ruma.......dll.. tabiat itu akan barkakalan

itu kira sifat permanenlah itu?ooooo....
Back to top Go down
Noy Arscela
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 52
Age : 32
Location : Kota Marudu
Registration date : 2008-11-11

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jan 01, 2009 7:50 pm

pukutarap wrote:


1. kateguri santik, talampau santik pun bagus, sadarhana santik pun bagus juga..... kalou inda santik, tingu dululah paktor2 lain, hihihihiiiii..... lagipun, kalou bini santik, kao sendiri yg hepi bah kasi tunjuk sama kawan2, rasa banggalah katakan..... dan santiasa ada 'selira', hihihiiiiii..... sabap kalou inda masuk kateguri santik, kao sendiri malu kasi tunjuk sama kawan2, pasal kao tau butul apa persepsi partama dlm hati kawan2 kalou nampak bini kao..... "aduinaaaaaa, bida butul bini si pukutarap ni, inda santik lansung, mana si pukutarap jumpa dia ni..... tp ngam jugalah pasal si pukutarap pun bukan hensem, bau2 gata lagi, sama padanlah, masam pinang di balah kapak....."

>> Rasa-rasalah kan, macam pinang dibelah kapak punya stail lah saya ni. Bikin malu kasi tunjuk sama kawan..isk..isk..Gagal

2. ada karaja, karaja yg bagus sikitlah...... taulah sikarang ni, minyak sdh naik, barang2 samua mahal, kalou inda sukup duit, nt sendiri susa, kalou ada anak2 lglah susa, nt anak2 urang lain minum susu dumex, anak kao minum susu sap junjung..... atau susu gantung sj..... kalou indada karaja, sia pikir bagus2 dululah, takan2 dulu kalkulator sukupkah pandapatan gata sia.....

>>Saya takda kerja tetap, freelance kata orang, Kalau ada projek adalah duit.So, macam mana tu ah?Gagal

3. parampuan yg fleksibel, inda sumbung, masuk mana2 kaadaan pun ok sj..... jalan kaki di jalanan belumpur pun inda merungut, inda gali..... sia inda suka yg sikit2, eeeeeee galinyaaaaa..... eeeee ada lumpurlah.....eeee bau busuklah..... eeee kuturnyaaaaa.....

>>Nah, ini saya lulus.Hahahaha..

4. sentiasa ceria, muka gumbira..... bikin sanang hati bah, kao tensen2 pun kalou nampak dia, tensen kaopun ilang sabap dia ceria..... takan masa kao tensen, nampak lg muka bini yg 'menensenkan', dingan mulut yg munsung masam patuk itik, aduinaaaaa sapat kao mansari tali mo gantung diri.....

>>Ini saya lulus, saya jenis yang loyar buruk lah..hahahahaaa. tapi kalau saya marah, terutama time datang 'kawan' tu, jaga2 ja, saya pun inda buli kontrol.Moody ja,Gagal kah??

5. hurmat kaluarga sia..... misti dia sedia hurmat kaluarga sia, masam sia juga akan hurmat kaluarga dia..... inda mau yg sumbung masam mo mati, masam bini YB pula, maka2 bini pemutung gata sj.....

>>Wuiii..itu mesti hurmat. Tapi kalau itu kes mama mentua yang busy body hal anak menantu macam mana? Macam kawan saya, mama mentua dia macam mengajar dia ja cara jaga anak dia. So, si kawan pun kecil hati lah.
Cthnya: Laki bini selisih faham, mama mentua ikut campur.Apa2 pun berkaitan rumah tangga anak lelaki dia, mesti mau soal siasat si anak menantu. So, boleh hilang hurmat tu..apa macam kalau kes ni?Makan pakai anak lelaki tu dengar2 mesti kena selidik, mesti ikut arahan dari mama mentua dia..(Takut saya dapat mama mentua begini, to be honest, takda privacy langsung, saya boleh hilang
hormat, bagus tak payah kahwin)


>>Gagal

6. IQ yg bagus sikit..... supaya buli dibawa bebinsang apa2 atau sini ILSF, supaya inda sanang2 kana tirik, kana tipu uli banggali yg jual2 kain sana kg2, uli salesman2 yg jual barang2 guris dan manang...... kalou IQ randah butul, sakali balik dr kabun gata, sdh ada barangan yg dia kunun guris dan manang, hepi lg tu kasi tau kao yg dia manang guris, padahal samua yg diguris samua ada 'kamanangan'...... padahal akan bayar ribu2.....

>>Nah, saya lulus. IQ inda juga tinggi sangat tapi inda juga sanang kana tirick bah.Hehehee..

7. lasak sikit..... inda mo yg sikit2 aduuuhhhhh sakit parut sia..... aduuuuuhhhh sakit dugal sia...... aduuuuuhhhh sakit gestrik sia..... aduuuuhhhh sakit kapala sia...... aduuuhhhhh mangantuknya sia...... aduuuuuhhhhh laparnya sia..... aduuuhhhhh...... aduhuuuuuhhhh......

>>Alamak, kalau ini saya inda tau jawab. Saya buat kerja sampai lupa makan, lupa tidur, boleh kena dugal, boleh kena migraine..
So??Gagal kah lulus ah?


8. sia suka yg inda pen'jeles'..... inda mau yg sikit2 jeles, sikit2 samburu..... samburu tu bagus, suma jan malampau..... baru kao basakap sama parampuan lain, "kamu pigi mana?"..... sakali kao masuk dapur, sdh
kao nampak itu mulut itik mansung..... baru kao beserita2 sama parampuan lain time ada ramai2, tiba2 tukkkkkkkk...... kapala kao kana katuk toslait......

>>Uii saya Okey. Ko p bercerita lama2 sana, saya buat inda tau ja tu. Jeles tatap jeles lah, tahan saja. Yang penting bila saya pun bercerita sama lelaki lain, ko pun jangan lah katuk kapala saya pakai torchlight.Hehehee..

9. sia inda suka parampuan yg mulut murai.... pek pok pek pok pek pok..... inda abis2 mengumpat urang lain..... masamlah diri sendiri perfect.... bikin malu bah, "eeee kamu taukah bini si pukutarap tu mulut busuk butul..... sdhpun laki putung gata sj, busuk lg mulut, dlm 10 parkataan dia sakap, 8 kasi buruk urang....."

>>Ini pantang saya ni. Saya pun tidak suka perempuan mami jarum, adui malang tul lelaki yang dapat perempuan begini.
Mengata dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih.Lulus.


10. pandai malawan sikit, inda mau yg ikuuuuuuuuuuttt sj, ikuuuuuuuuuuttt sj..... suru itu ini, ya baaaannnnggggg..... bgtau itu ini, ya baaannnnggggg..... misti ada pendirian sendiri..... inda pak turut...... tujuannya utk check and balance bah..... inda mau pula yg talampau malawan, asik2 malawan, sikit2 malawan, indada asas pun mo malawan, apa2 sakap kao samua mo dilawan, masam indada yg dia inda mo lawan, samua mo dilawan..... kalou bini sia begini, sikijap sia buang..... Very Happy

>>Huiii..kalau saya rasa saya betul, dia salah, saya lawan juga. Bukan lawan apa, bantah dulu, baru penerangan saya panjang lebar kenapa saya bantah.Heheheee..Lulus.

hihihihiiiiii..... masam serewetkah sia? samua yg sia sakap di atas tu basic bah..... hal kawin2 ni sampai jd laki bini bukan kuntirik satu dua taun sjbah, ia kuntirik seumur idup, sabap tu pilihlah yg bagus2 dulu, kalou inda dpt yg bagus butul, ambil yg sadang2 tp masi dlm kateguri bagus, inda dpt lagi, ambillah yg kurang sikit, inda dpt lagi,
ambillah yg ada parangai baik siiiiiikkkkiit...... inda dpt lagi, nah tangkaplah mana2...... lantak kaoulah..... kalou inda mo tangkap mana2, sendiri yg marana badan..... Laughing
Back to top Go down
http://www.sabah.edu.my/itls07013
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Thu Jan 01, 2009 9:19 pm

Nah..apalah nanti si gaman punya hujah balas ini..hihihi.. Shocked
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jan 02, 2009 7:20 pm

bulum lagi si gaman masuk ini tapi saya parsaya,si gaman pasti ada jawapan demi jawapan.manalah tau dia sadang sibuk toreh gata sambil pikir-pikir salon isteri..hehehe..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jan 02, 2009 7:36 pm

ya kita sama-sama tunggu reaksi si tompinai ptarap...
macam ada keserasian sama si noy...hehehe....
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jan 02, 2009 7:40 pm

ya,saya sukung.suba orut kira barapa Noy gagal dalam kriteria pilihan si tuan jeneral pukutarap.rasanya,banyak lulus daripada gagal....ehem,bulih ini...hehe
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jan 02, 2009 8:22 pm

Ya bah meck.....yang noy bilang gagalpun inda semestinya gagal..sebagai suntu, pekerjaan... saya nampak noy ada kerja juga..cuma menurut dia karaja dia tida tatap ... pun begitu karaja dia ini kalau ngam "ong" misti banyak masuk punya...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Fri Jan 02, 2009 11:00 pm

meck_talika wrote:
ya,saya sukung.suba orut kira barapa Noy gagal dalam kriteria pilihan si tuan jeneral pukutarap.rasanya,banyak lulus daripada gagal....ehem,bulih ini...hehe

Naahh..kalu somua suda sukung...apa lagi, kasi canslah dorg, jgn cuba urat2 lg termasuk sia...ha..ha..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Noy Arscela
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 52
Age : 32
Location : Kota Marudu
Registration date : 2008-11-11

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jan 03, 2009 8:35 am

Yorut_orut wrote:
Ya bah meck.....yang noy bilang gagalpun inda semestinya gagal..sebagai suntu, pekerjaan... saya nampak noy ada kerja juga..cuma menurut dia karaja dia tida tatap ... pun begitu karaja dia ini kalau ngam "ong" misti banyak masuk punya...

ahhaks...betul juga la. klu ada ong, 3 bulan sy relax dulu. bru sy sambung projek lain lgi..tp klu inda da ong, wui yooooo..
gigit jari..
Back to top Go down
http://www.sabah.edu.my/itls07013
Noy Arscela
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 52
Age : 32
Location : Kota Marudu
Registration date : 2008-11-11

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jan 03, 2009 8:36 am

meck_talika wrote:
ya,saya sukung.suba orut kira barapa Noy gagal dalam kriteria pilihan si tuan jeneral pukutarap.rasanya,banyak lulus daripada gagal....ehem,bulih ini...hehe
ainaa..sy pun inda kira time posting..tolong kira kunun..
Back to top Go down
http://www.sabah.edu.my/itls07013
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jan 03, 2009 5:30 pm

7 lulus...3 gagal dan 1 kurang pasti....kira bagus bah ini koputusan!
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sat Jan 03, 2009 10:15 pm

Jadi....ngam sama tuan gaman jeneral pukutarap...ha..ha..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 12:30 am

Since C Tuan Gaman lama momunting ini...ini lah masanya kita kasih kana sama dia..enda adil time si orut punting dulu..dia kana gosip2 juga..sekarang giliran si gaman kana gusip ini..

Bah Tuan Rungkud..kasih mula..
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 11:27 am

Mangkali c tuan gaman general ini...dlm diam2 jumpa c noy...sb...c gamanpun indada, c noypun indada...ngamlah itu.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 12:01 pm

ya bah kan.....curiiiiga saya ini.manalah tau,pakat-pakat pm,jumpa saaaaana ranau.
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 12:53 pm

Indada masala tu...bujang dgn bujang@teruna & dara...kita tumpang gumbira kalu impian mereka jd kenyataan.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 1:54 pm

hahaha..giliran ko ptarap kana kasi sakap2...
Back to top Go down
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 2:08 pm

hehehe terhibur saya baca serita kamu... lucu...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Sun Jan 04, 2009 2:35 pm

Yorut_orut wrote:
hahaha..giliran ko ptarap kana kasi sakap2...

Kana sakappun brbaloi...kalaulah butul2 dia jumpa c noy...kita yg melangap...he..he...
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jan 05, 2009 2:14 am

Rungkud wrote:
Mangkali c tuan gaman general ini...dlm diam2 jumpa c noy...sb...c gamanpun indada, c noypun indada...ngamlah itu.

kalau setakat jumpa enda apa lagi rungkud..ini tinguk2..nah sudah bopukul gung orang2 kampung..rupanya dia orang sudah kahwin...patut lah si gaman sanggup kasih tinggal pukuk gatahnya.. Very Happy

selalu enda macam itu..
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jan 05, 2009 6:58 am

Kalu butullah diurg suda bopukul gung sana kg...ini yg inda patut ni...kasi taulah kta urang..sia kalu durg jd anu...sia kasi hadiah 1 biji tung gas utk diurg..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jan 05, 2009 10:35 am

musim hujan ba ini mana bulih p putung gata.. inilah masanya pukul gong di kampung... merayakan apa yang patut dirayakan...hihihiii...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Mon Jan 05, 2009 12:39 pm

Ya..putung gata mimang tdk buli pd musim hujan, tp ada yg masam ngam dibuat pd musim hujan...suba tanya pukutarap...dia tau itu...he..he..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Tue Jan 06, 2009 6:37 pm

manalah tau dia suda aramai tii....kalau suda sorita bogitu,tidak payahlah bah sarita dulu itu puku gata.silap-silap,masuk bulan madu dengan gadis impian dia,suti mamanjanglah si tuan jeneral puku.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)   Today at 3:55 pm

Back to top Go down
 
ciri-ciri porompuan idaman anda(khas untuk lalaki bujang)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: