To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 nampak seluar dalam, apa komen kamu?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon May 18, 2009 7:05 pm

Jon Untung wrote:
Siok juga sia dingar kamu cerita pasal ini sluar dlm.Itu hari sia pun sikit lagi tetangkap gambar ,tapi lambat kasi keluar sia punya hp.Sayang btul....Tapi apa yang sia tingu skarang diorang sngaja ksi nampk itu sluar dlm supya nampak dia punya Brand.Pasal apa guna beli mahal2 tiada urang tau...


sia baru
http://kryptontrade.blogspot.com
sia baru tau ini...... Rolling Eyes emmmm..... yakan, masam lujik juga, diurang mo kasi tau urang yg santut diurang tu janama mahal bah..... Very Happy patutlah serual mo tajatuh sdh, hihihiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon May 18, 2009 10:44 pm

Rungkud wrote:
Kalu yg mahal inda apa..ini ada jg yang suda putus gata santutnya tu...hehehehe..

ni yg tdk tdk tahan ni... tp kadang2 sengaja ba dorang kasi nampak tu parit belakang tu... kasi kasi senang2 napsu lelaki yg berada d sekeliling... klu kasi nampak brand santut pn.... kadang2 ada yg tdk nampak santut dorang... parit ja nampak... adehhhh
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon May 18, 2009 11:48 pm

Makin dorg tayang makin kita tinguklah..makin kita tinguk makin dorg tayang..jd mmg itu yg dorg mau.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Admin
Admin


Number of posts : 435
Registration date : 2008-09-06

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed May 20, 2009 6:25 pm

perbncangan yg terperinci... Very Happy harap kaum perempuan mengambil maklum perbincangan mereka ini... Smile
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed May 20, 2009 8:08 pm

Ini saranan admin.. Smile para wanita patut mngambil iktibar ini dan mnjadikn seseorg yg steady dr segi pakaian adalah role model mereka sprt admin kita ini ya.. Laughing
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed May 20, 2009 10:02 pm

Saranan puan admin tu memang baik..... tapi apa nak buat kalau mimang ada yang sengaja berniat nak menayang? Seekor kerbau membawa lumpur, semua kena palit. Dua tiga ekur betina yg singaja menayang, sudah jadi bahan bualan. siapa yg merah muka? parampuan juga........
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed May 20, 2009 10:11 pm

Ya harap2 kalau ada pembaca wanita dalam forum ini harus mengambil kira nasihat dan pandangan bernas puan admin kita ini. Very Happy
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 1:30 pm

sia malas bagi komen laa..
sperti yg sia ulas hari tu...lelaki juga yg cipta ni fesyen...durang juga yg menengok..( secara jujur teda orang mo pakai pakaian yang lawa2 kalau bukan utk tujuan mo kasih tayang orang lain...yg memakai mana nampak apa dia pakai kecuali dia tenguk dlm cermin kan?) at last, lelaki jga yg mengomen...besarlahh...kempis laaa...plywood laa...gumuk laa..apa apa laaa...kalau nda menarik, dikutuk2,,,kalau bikin 'karas' disebut2...muhau....cuba kamu2 yg besa memasang mata ni nilai, dari golong mana ppuan yg suka pakai ni seluar 70% siap ni...kalau kamu berani, kamu tegur laaa...'sis, sa rasa kalau seluar ko tinggi sikit pinggang dia baru cantik kalau ko pakai...' bah, serlahkah kepetahan kamu berkata2 sebagaimana kamu mengulas dan mengupas dengan bernas perkara itu di sini. utk kebaikan orang kita , pemudi kita..kalau sesama ppuan yg menegur, memang nda makan saman punya..
itupun kalau kamu memang nda suka la perkara ni...

it just my 50 cent
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 1:48 pm

apa yang saya lihat sekarang hampir samua parampuan pakai fesen ini tapi bukan hampir samua bertujuan untuk menayang...
yang inda menayang tu diurang kasi tuck baju jauh2 di dalam supaya kalau duduk pun inda talapas tu T shirt dari punggung. Tapi kalau yg inda kisah tu ...inda kisah lah tertayang kah.. ditayang ka.. diurang inda kisah punya.
kalau monkey tanya golongan mana yg suka pakai pesen yg 70% siap ini, saya pikir hampir samua golongan pun ada. tapi yang bertujuan menayang cuma golongan yang gete2 barangkali.. Very Happy
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 2:29 pm

Yorut_orut wrote:
apa yang saya lihat sekarang hampir samua parampuan pakai fesen ini tapi bukan hampir samua bertujuan untuk menayang...
yang inda menayang tu diurang kasi tuck baju jauh2 di dalam supaya kalau duduk pun inda talapas tu T shirt dari punggung. Tapi kalau yg inda kisah tu ...inda kisah lah tertayang kah.. ditayang ka.. diurang inda kisah punya.
kalau monkey tanya golongan mana yg suka pakai pesen yg 70% siap ini, saya pikir hampir samua golongan pun ada. tapi yang bertujuan menayang cuma golongan yang gete2 barangkali.. Very Happy

betul meh? semua golongan ada....ko pasti kah?
sa mo tambah....ada pakai tu pasal x tau menilai buruk baik atau impak yg dia dapat ....fashion victim...kalau bilang gete, sa tenguk sopan pula..pandai malu2 kena siul..kalau gete, pandai membalas tu kalau kena siul...



bah, kalau macam tu...perhatikan persekitaran anda....mana tau golongan tu dekat dekat saja....


Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 2:32 pm



ni nasib singlet dia panjang..kalau pendek....maciam?

any komen? fesyen macam ni ramai yg pakai sekarang....
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 3:29 pm

monkey wrote:
Yorut_orut wrote:
apa yang saya lihat sekarang hampir samua parampuan pakai fesen ini tapi bukan hampir samua bertujuan untuk menayang...
yang inda menayang tu diurang kasi tuck baju jauh2 di dalam supaya kalau duduk pun inda talapas tu T shirt dari punggung. Tapi kalau yg inda kisah tu ...inda kisah lah tertayang kah.. ditayang ka.. diurang inda kisah punya.
kalau monkey tanya golongan mana yg suka pakai pesen yg 70% siap ini, saya pikir hampir samua golongan pun ada. tapi yang bertujuan menayang cuma golongan yang gete2 barangkali.. Very Happy

betul meh? semua golongan ada....ko pasti kah?
sa mo tambah....ada pakai tu pasal x tau menilai buruk baik atau impak yg dia dapat ....fashion victim...kalau bilang gete, sa tenguk sopan pula..pandai malu2 kena siul..kalau gete, pandai membalas tu kalau kena siul...



bah, kalau macam tu...perhatikan persekitaran anda....mana tau golongan tu dekat dekat saja....



golongan apa bah yg ko maksudkan ini monkey.? sebab apa yang saya lihat, golongan remaja, belia, macik2 pun ada pakai fesen ini (bukan semua la). kemudian dari segi profession mereka.. urang dari profession manapun ada juga yg pakai fesen ini kecuali bagi mereka yg pakai uniform formal/rasmi (tapi inipun bukan semua lah bah). dari segi bangsa dan agama... saya lihat pelbagai bangsa dan agama pun pakai fesen ini. Bezanya cuma... ada yang pakai fesen ini dengan niat menayang.. dan ada yang tidak berniat menayang langsung (yg ko bilang fashion victim). Jadi... saya bilang, golongan yg sengaja menayang (bukan tayang fesen seluar jean yg 70% siap tu tapi tayang santut abh) adalah golongan yang mungkin, ya mungkin golongan gete2.. kalau tak gete banyak, gete2 sikit mungkin ada.. Wink
regarding gambar lelaki yg terlurut calana itu.. saya pikir golongan mereka ini ialah golongan yg tidak prihatin terhadap keselekehan. Sepatutnya kalau dah tahu pinggang tu mcm putungan dorom.. gunakan lah tali pinggang yang sesuai... ikat kuat2 lah...hihihihi..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 10:20 pm

monkey wrote:


ni nasib singlet dia panjang..kalau pendek....maciam?

any komen? fesyen macam ni ramai yg pakai sekarang....
pasal ini, ini kita inda taulah..... tp pd sia, mimang nampak paluilah juga..... kalou tingu butul2, itu serual sabalah dapan mimang paras ******** sdh bah..... jd mimang inda selisa, sabap tu sia bilang palui...... tp apa yg kita serita ni pasal nampak serual dlm bah...... sia mo tanya, adakah parampuan masam lalaki, yg bila nampak parit balakang akan sakap, aduinaaaaaa buruknyaaaaa nampak parit...... atau akan pikir, aduinaaaaa butul2lah elegant/hibat itu parampuan nampak parit...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu May 21, 2009 10:48 pm

monkey wrote:


ni nasib singlet dia panjang..kalau pendek....maciam?

any komen? fesyen macam ni ramai yg pakai sekarang....

Terima kasih dgn sumbangan gambar ini monkey..
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri May 22, 2009 11:31 am

sama sama tuan alpha,

kalau ada ppuan mesti ada lelaki.......sa rasa kurang sesuatu jadi sa kasih sumbangkan untuk menambahkan jalan cerita...hehehehe.harap teda yg tersinggung...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri May 22, 2009 12:01 pm

Lelaki yg pakai seluar trlondeh mcm ni..beasnya golongan kelas 3...ttp pd pndapat mereka, mereka ini hebat. Klu d sblah Tawau atau Ldu, yg slalu pakai ini ialah PTI.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Jon Untung
Prebet
Prebet


Number of posts : 4
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri May 22, 2009 3:04 pm

Rungkud wrote:
Lelaki yg pakai seluar trlondeh mcm ni..beasnya golongan kelas 3...ttp pd pndapat mereka, mereka ini hebat. Klu d sblah Tawau atau Ldu, yg slalu pakai ini ialah PTI.

Butul tu Rungkud....urang PTI paling banyak pakai macam ini.diorang pikir cantik la itu.....Urang sebelah rumah sia pun pakai macam ini jugan...fesen tebelurut....

JOn
http://kryptontrade.blogspot.com/
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri May 22, 2009 7:15 pm

nah tingu..... kalou lalaki yg nampak urang lalaki bapakaian inda senunuh, turus kana sakap2 palui, hihihihiiiiii...... tp heran juga kanapa kalou parampuan yg tanampak 'urang diurang' nampak parit, masam indada apa2 yg balaku...... kanapa tu ah? Smile hari ni sia pigi bank, mo kasi bank duit gata sikit2 bah... di dapan sia ada saturang parampuan, mgkin mama2 sdh tu tp masi mudalah, pakai baju katat, serual katat... yg lusu & bida butul, nampak parut lg dia yg bunsit..... hihihihiiiii mo takatawa sia...... indada mgkin siapa2 yg bgtau dia tu...... atau ada yg bgtau tp dia inda kisah pasal dia tingu di seremin, dia tarasa anggun butul...... Laughing sia masi buli imagin itu 'kebunsitan' parut dia, hihihihiihiiiii...... kaloulah adi atau kaka sia yg begitu, sdh lama sia halou pulang, bikin malu sj......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri May 22, 2009 8:32 pm

hehehe..........pamandangan begitu mimang biasa bah tuan pukutarap... barangkali diurang tingu soromin palad saja bah itu... jadi inda nampak satu body...itu pasal diurang pikir suda sukup bagaya...hahaha..
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sat May 23, 2009 12:24 am

Tapi yang sebenarnya perempuan ini dalam keadaan macam mana pun memang cantik bah..(pendapat peribadi saya), ada satu pepatah itu mengatakan tiada perempuan yg hodoh di dunia ini, yang ada cuma perempuan pemalas..

Mungkin ini juga sebabnya..kenapa bila bertunang atau merisik...misti pihak lelaki yg duluan..jarang2 butul pihak perempuan mengantar rumbungan pigi menunang.. teori saya saja bah.. Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sat May 23, 2009 2:06 am

ini bukan masalah santik atau buruk bah tuan alpha........apa yang diperkatakan ialah sual pakaian yg inda ngam... Very Happy
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sat May 23, 2009 6:32 pm

haiyak..saya ter'off topik' pula ini..adeeh sori ya tuan orut..hehehe
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sat May 23, 2009 8:23 pm

Ya..ini sual pakayan. Klupun seseorg pompuan tu santik kalu tia ngam dia puna pesen, akan mngurangkan cunnya..hehehe..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
simbabalad
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sat May 23, 2009 9:42 pm

panjang cerita seluar dlm ni, hehe... dan seronok membaca... betul tu, walaupun saya lelaki, kalau saya ternampak seluar dlm perempuan kerana seluar terlondeh atau baju singkat, terus nampak 'buruk' betul... apa lg kalau perempuan yg tdk cun, hehehe...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun May 24, 2009 11:41 am

saya pula suka tingu yg perempuan yg baju singkat sampai nampak pusat... Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Today at 2:21 am

Back to top Go down
 
nampak seluar dalam, apa komen kamu?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 8 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: