To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 nampak seluar dalam, apa komen kamu?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed Oct 29, 2008 8:46 pm

Yorut_orut wrote:
Apa malu2 pula... kasi komen saja bah. betulkah diurang suka fesen ini atau terpaksa pakai kerana tiada pilihan...??

bagus soalan kau ini yorut. bukan calang2 perempuan bulih menjawap ini.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed Oct 29, 2008 9:19 pm

mana diurang si monkey, balalang, redwine, tempurniazow...... siapa lg tu.......

lg persualan, diurang inda tepikirkah yg kaadaan ini bikin samangat? kalou samangat manjadi kanyataan, masamana?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed Oct 29, 2008 9:21 pm

Yorut_orut wrote:
Apa malu2 pula... kasi komen saja bah. betulkah diurang suka fesen ini atau terpaksa pakai kerana tiada pilihan...??
banyak pilihan bah..... tp singaja mo pilih ini..... kalou bungkar almari diurang, tulak baju kurung, nah samua yg begini.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed Oct 29, 2008 9:53 pm

sia punia "urang rumah" pun pakai itu fesen....tapi inda lah bah kaluar saluar dalam...hihihihiii... kita inda suka tapi buat masam mana juga, kan? itu lah kunun fesen saluar jean sikarang. kira uki juga bah kalau diurang pakai t shirt panjang..kasi tuck tu t shirt pun inda pandai talapas juga bila duduk atau membungkuk..
mungkin butul juga ada yg singaja kasi nampak2... Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed Oct 29, 2008 10:03 pm

kalou pakai baju yg panjang sikit ok bah, tp kalou pindik, itu yg bikin nampak saluar dlm tu.... sia sabanarnya ok sj pasal kasi tunjuk2 saluar dlm ni, lgpun apa sia paduli, siani lalaki...... suma masam bagus kalou parampuan kunturul sikitlah..... yg lusu, ada yg pakai tudung mo tutup kapala, tp kasi tunjuk pula seluar dlm, hihihihiiiiii...... patut tutup seluar dlm & kasi tutup juga/atau tunjuk rambut kapala, tp tabalik pula, hihihihiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Wed Oct 29, 2008 11:20 pm

kili kili punya cerita nie taw.......
oooohh...ppuan saja kunu yg diumpat bah..jadik..yang lelaki pakai seluar terlondeh sampai nampak separuh leher 'burung' tu macam mana la tu ah?
kalau part terlondeh di belakang, ok lagi..buleh terima.ni di depan2 bah..
hari tu sa p salun sana CP..sekali limpas tu hensem boy di depan...terus terang benderang penglihatan mata sa.sikit lagi kalau ko tarik tu seluar, memang turus jatuh.seluar jeans dia jenis yg macam ada 2 lapis .tu hensem boy terperasaan sa tenguk dia..dia senyum kenyit mata,sa balas balik kasih muncung 'muah' ...uuuh.gilaks...
siap saja , sa cadang mo p beli sikit barang sana atas..tiba2..itu hensem boy limpas lagi ngam2 di depan..'kirim salam tu 'buckle'' waaahhh...perasaan juga dia..dia panggil lagi ' pssstt...yo!..kirim salam tu butt' fuuuh..gilakss...dia nampak juga low cut jeans sa..hehehehe..memang low cut..tapi inda la sampai nampak underwear....cuma tatoo saja.( wakakakaka.) mataiiiii....ada urang ulas ni taw...)

apa pun fesyen sekarang...terpulang sama citarasa masing2...tapi jangan tlampau kasi tayang abis..nda juga bagus..kasi tenguk body shape buleh laa..jangan kasih tenguk yg private part...

actually..betul juga la apa yg si alpha cakap tu..sum women sebenarnya bersaing cantik dan bergaya .sapa lebih lawa..suda namanya ppuan kan.....apa mo heran..
nda kisa apa lelaki cakap..tapiiiiiii..jangan ppuan yng cakap...hehehehe..pantang tu..

lagi satu..bukan hari2 juga dipakai bah tu barang..macam sa..kalau mo p pasar , just pakai seluar pendek n singlet or baby tee and selipar jepun...abis cerita..itulah pakaian di rumah..takkan la mo p pasar pakai sarung atau kebaya...mataaiiii juga lah bah...dengan make up sekali..uuinaaa..mulau eeh...bagus p bjual sayur..laku kali..

bah , ini pendapat sa saja bah...teruskan perbincangan kamurang...sa sampuk kalau ada ruang yng ngam..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 6:40 am

inda mangumpat parampuan bah ini...sekadar komen2 sikit. maklumlah masih ada sifat ketimuran sikit (bukan om)kunun. jadi kalau nampak yang begitu ... yang ternampak pula yang rasa malu...turus pura2 tidak nampak hihihiiiii...
macamana gia kalau parampuan yang ternampak "leher burung" lalaki..??pasti pura2 nda nampak juga kan..? nda taulah pula kalau ada yang barabis tingu....wakakaka.....
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 8:35 am

Yorut_orut wrote:
inda mangumpat parampuan bah ini...sekadar komen2 sikit. maklumlah masih ada sifat ketimuran sikit (bukan om)kunun. jadi kalau nampak yang begitu ... yang ternampak pula yang rasa malu...turus pura2 tidak nampak hihihiiiii...
macamana gia kalau parampuan yang ternampak "leher burung" lalaki..??pasti pura2 nda nampak juga kan..? nda taulah pula kalau ada yang barabis tingu....wakakaka.....


waaaahhh..soalan cepumas..
kalau ada macam tu kan, sa tenguk saja tu urang...pastu kalau dia tenguk sa, sa balas tenguk..tunggu apa reaksi dia..hehehe
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 8:45 am

kau tingu dia...dia tingu kau... macam cabar mencabar pla.. lapas tu? Apa tingu2! ada hutang?....hihihiii....
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 9:54 am

Yorut_orut wrote:
kau tingu dia...dia tingu kau... macam cabar mencabar pla.. lapas tu? Apa tingu2! ada hutang?....hihihiii....

yah bah...pastu kalau dia main matakah ..apakah.....sa kasi tenguk dia ni....


kalau dia tenguk lain lain..sa kasih tenguk dia nie.....
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 10:12 am

aik...? mcm memikat nampak??..heheheee..
ko inda takut ka kana bubut... nanti orang tu intai2 di mana kau punya tampat tinggal..
main2...saja bah, kan.. manalah cute monkey barani buat begitu..
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 10:58 am

Yorut_orut wrote:
aik...? mcm memikat nampak??..heheheee..
ko inda takut ka kana bubut... nanti orang tu intai2 di mana kau punya tampat tinggal..
main2...saja bah, kan.. manalah cute monkey barani buat begitu..

heeee...sepa la mo buat gitu kan....
tu loyar buruk jak bah tu yorut...
kalau sa jalan2..sa cuma fokus benda yg sa mo cari saja..
memang sa pernah alami perkara mcam tu...tapi buat tidak tau saja..
besanya kalau urang yg bpakaian gitu kan..makin kena tenguk..makin lagi mokirayou durang tu..pandai lain lain durnag punya langkah berjalan..wakakakakaka..
cheeahh..nda mantap bah tanakwagu sekarang...( ayat pansingan .kekekeke..belajar dari orang tua tua bah nie)
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 11:02 am

makin di tingu makin mokirayou ka diurang tu monkey, ..eeh begitu pula ... barangkali pasang pansing bah itu... barangkali sumandak yang begitu bulum ada bf... atau...??
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 11:04 am

Yorut_orut wrote:
makin di tingu makin mokirayou ka diurang tu monkey, ..eeh begitu pula ... barangkali pasang pansing bah itu... barangkali sumandak yang begitu bulum ada bf... atau...??

sumandak kah tanak wagu lah sama saja....
ada bf kah teda bf kah. ada gf kah teda gf kah sama saja....
adeiiiii...kekekeke
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 11:18 am

oh... yang suda berpunya pun masih mau mokirayou bah, kan? Mokirayou bual2 inda apa juga bah.. tapi kalau mokirayou kasi tingu kulit bawah baju... macam lain2 suda..heheheee bukan mokirayou lagi tu... mokikuntik sudah tu... Laughing
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 12:32 pm

itulah bah......porompuan sakarang,trend diurang soporti lalaki,megah bila dapat baaaaanyak boipren kunun.soporti suvey saya sikit bila saya jeling-jeling rumah pelajar-pelajar politeknik kk(pssssstt,rahsia!),sudalah bisng..porompuan dingan lalaki pun tinggal serumah,kadang sampai 15 urang bah satu rumah.tapi bukan semualah,cuma 70% gitu.toruk juga parajal porompuan kita ini ah kalau bogitu.patutlah,satakat tayang sarual dalam bogitu,parkara biasa bah itu...
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 1:03 pm

meck_talika wrote:
itulah bah......porompuan sakarang,trend diurang soporti lalaki,megah bila dapat baaaaanyak boipren kunun.soporti suvey saya sikit bila saya jeling-jeling rumah pelajar-pelajar politeknik kk(pssssstt,rahsia!),sudalah bisng..porompuan dingan lalaki pun tinggal serumah,kadang sampai 15 urang bah satu rumah.tapi bukan semualah,cuma 70% gitu.toruk juga parajal porompuan kita ini ah kalau bogitu.patutlah,satakat tayang sarual dalam bogitu,parkara biasa bah itu...

jangan juga terus kasih 'gam' durang yang jahat2...kadang2...apa yg kita nampak di luar tidak sama dengan isi yg ada di dalam dan begitu la sebaliknya..durang tinggal serumah, belum tentu tidur sebilik...( harap harap lah)...yang bising tu ketahuan lagi perangai durang, daripada yg diam2..tup tup..'ada labu sayung'....
apa yang penting..jatidiri dlm diri yang suda ditanam oleh ibubapa sejak kecil lagi..sa mbil kira dari pmerhatian semasa belajar dan tinggal di asrama dulu...kalau yg bersifat 'gila gilaan' ni lebih baik berbanding yang mualim aliman ni...adeiiiiii...alim laaah kunu...tau tau saaanaaa blakang pukuk bkissing...( memang nda ada pcaya ...pasal sopannn betul..pakaian pun sopaaan betull.) dan yng gila gilaan tu, tukang cubuk..wakakakaka..
bali pasal seluar...cuba kamu sendiri pgi check sana kedai baju...sukat aras zip bawah p atas.ngam ngam pusat kan? nahhh..fesyen bah tu...macam anak si yorut cakap...pakai sajalah..yang penting tau tutup...
itu tong memang ngam la bah pakai sama tu seluar...pasal kalau pakai panties yg biasa..lagi teruk..nampak2 tu gatah seluar..bakatut mata urang ohh..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 5:48 pm

meck..sama monkey sudah kasi dedah kes-kes yang berlaku saana balakang..
risau juga saya kalau begitu..
ngomong-ngomong...ada kes begini ka di UMS? .... harap2 tiada lah..hansurlah masa dapan anak kita...sekaligus menghansurkan hati kita juga.... Crying or Very sad
Back to top Go down
meck_talika
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 914
Location : kb-km
Humor : otonob po maa ilo tadau nga waro no BINABANG ku
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 8:01 pm

sama juga dingan tu parajal ums.bukan apa..ada juga rasa kesian bah.tinggal begitu.tapi yang paling terjejas adalah perempuan,walaupun dia memang seorang yang baik tapi nama tetap terjejas.jadi,kepada sesiapa yang ada adik perempuan masih sikulah saaana IPTA atau IPTS,kanalah salalu tingu-tingu.manalah tau,ubah parangai dia nanti dengan kebiasaan tayang serual dalam..hehe
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Oct 30, 2008 9:00 pm

hihihihiiiii panjang sdh serita serual dlm ni sia miss..... tp sia masi inda paham bah kanapa mo kasi tingu2 seluar dlm? kana tingu silap2 kana marah, tp tunjuk2..... sia inda nampak rasional kasi tunjuk seluar dlm..... hihihhiiiiii..... urang bilang pesen, pesen meh tu?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri Oct 31, 2008 12:09 pm

hi hiii... sa la, kalau gini punya kes, sa tiiiiiiingu saja... siok ba tu...! affraid
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri Oct 31, 2008 1:04 pm

SiokSondri wrote:
hi hiii... sa la, kalau gini punya kes, sa tiiiiiiingu saja... siok ba tu...! affraid

ya lah...kau tinguuuuuu saja..jangan pula kau sioksondiri....hihihiiii..
mimangpun ko sioksendiri gia, kan? Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri Oct 31, 2008 6:37 pm

urang sdh rela mo kasi tunjuk, nah tingu sjlah..... hihihiiii.... nt marajuk + kesiwa pula dia kalou inda kana tingu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sat Nov 01, 2008 12:23 pm

meck_talika wrote:
sama juga dingan tu parajal ums.bukan apa..ada juga rasa kesian bah.tinggal begitu.tapi yang paling terjejas adalah perempuan,walaupun dia memang seorang yang baik tapi nama tetap terjejas.jadi,kepada sesiapa yang ada adik perempuan masih sikulah saaana IPTA atau IPTS,kanalah salalu tingu-tingu.manalah tau,ubah parangai dia nanti dengan kebiasaan tayang serual dalam..hehe

tu lah bah sa bilang..dari diri sndiri juga bah tu...kalau inda mau kena cop yg jahat2..cari roommate or housemate yg baik2..pandai2 lah bah pikir..ngam la tu meck...kita kasih ingat2 diurang.bukan mesti masuk U kunu pintar butul sudah tu pelajar2 sana..ada juga yg buat kerja buduh, yg budak2 umur 7 thn pun buleh kasih beza jaat atau buruk..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 1:48 am

pukutarap wrote:


nampak masam jd trend sdh parampuan2 sikarang..... pesen kaini? bagus kaini? kami lalaki on sj Very Happy , suma mo dingar kumin drpd kaum parampuan.....
ari ni sia tajumpa lg parampuan begini, tp kali ini lagi taruk, buli nampak parit sdh bah..... aduinaaaaa...... butul2 bediri dapan sia, tetunduk2 lg dia tu..... mo tingu tampat lain tp gatal bah mata mo tingu juga..... kanapalah diuran bepesen begini......

dan suba tingu yg ini, misti kamu parna nampak begini..... yg ini sia ambil di internet pasal inda barani ambil gambar yg ori bah, nt dpt 5 jari di pipi......



yg sia heran, diurang pakai pesen begini..... tp bila mo tunduk, diurang kunun tutup pakai tapak tangan supaya kita inda nampak, masamlah supan butul..... in the first place kanapa pakai begitu? suba kamu tingu, rata2 begitu..... kalou ada parampuan basa ini, mimang diurang sakap, "suka ati kamilah mo pakai masamana......"..... jd mgkin lalakipun buli sakap suka ati kamilah...... hihihihiiiii..... (sia mamansing2 ni supaya ada parampuan rspon)..... makanlah..... makanlah pansingan...... Rolling Eyes Smile
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Today at 5:49 pm

Back to top Go down
 
nampak seluar dalam, apa komen kamu?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: