To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 nampak seluar dalam, apa komen kamu?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
theRYaaND
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 29
Age : 31
Location : macam di CC ni
Humor : hihihi...
Registration date : 2009-04-10

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 3:31 am

Bikin 'stim' ini barang-barang kalu ditingu lama2.... hihihi... komen saya pula kalau mimang sudah inda sengaja nampak tu mimang kira sudah jerki lah... ada yang siap jalan bergelek lagi kalau banyak mata yang memandang sama durang.

bagi yang beragama hukumnya haram melihat barang2 begini. Walaubagaimanapun pandangan pertama itu masih buli dimaafkan sebab mimang inda sengaja tapi kalau untuk kedua kalinya tu memang berdosa sudah.... peace....
Back to top Go down
Mojibap
Prebet
Prebet


Number of posts : 59
Registration date : 2009-01-31

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 2:27 pm

say tengok, smakin ramai anak2 pompuan pakai gitu... ade yg pakai tudung tp aduh.. seluar mcm nak terlondeh.. ibubape pulak mcm takde ape2 berlaku.. i sendiri kalu tengok pun, menggertap bibir jugak, hehe...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 3:28 pm

Merrrrrbahya pm ni..hihii..pandangan peribadi sia..pesen ini sudah jd satu trend dn tdk mgkn dpt dihentikan, kecuali di kalangan keluarga kita (barangkali)..itupun tgk si pompuan..ada jg yg ditegur tdk makan saman. Pd mata lelaki yg sentiasa ingin dicuci dan sentiasa mahu santapan..memang mo prkra ini on sj..free kan. So tepuk dada tanya selera. Cuma kalu punngung yg macam buntut kuali tu..tdk payahlah..nanti iklan tdk laku pulak..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 4:17 pm

hihihihiiiii pm kita ni masam bahaya jugalah..... Very Happy
trend? suba kita kasi tingu siapa2 yg suka pakai serual begini sama urang lain yg juga pakai stail serual yg sama, apa kumin diurang..... atau kita kasi dingar itu parampuan (buat2 kita inda nampak dia kunun) yg kao garam butul nampak itu parit punggung dia dan kepingin mo rugul..... hihiihihiiiii..... tingu apa reaksi dia..... atau pigi
balakang itu parampuan yg stail begitu, kasi masuk batu kisilka, daun ka, balalang ka sana dlm parit dia, lapas tu kao katawa tarbahak2 sambil lari, hihihhiiiiii..... atau kao tiup itu paritka, biar dia takajut, hihihihiiiii.....

bukan apalah, tp pd sia waloupun mgkin itu trend tp masamana diurang anggap itu trend kalou majuriti urang nampak inda bagus? masam panagih dadah bah, bukan ratus, malah beribu panagih dadah sini malasia, kanapa
itu inda kana panggil trend urang2 sikarang suka managih?
A: Uinaaaa banyak butul panagih dadah sini.....
B: Ok tu, itulah trend sikarang..... (sakap dgn tune yg seulah2 managih dadah dpt diterima ramai sdh inda kekok pandangan mata)

manusia ni masam binatang juga bah..... kalou kao tingu itu anjing, kalou ada anjing betina, sapat2 itu anjing jantan pigi sium2 itu anjing betina punya anu..... nasip baik kita ini kunun ada akal, jd kita inda barabut pigi siumlah..... tp..... mata kao masamana? kao tingu tampat lainpun masam ada tarikan2 mata kao mo tingu sana wayang pree..... itu yg kuntrul ayu malu2, yg inda kuntrul ayu, nah mansarilah sara masamana mo pigi tingu dakat2 atau sentuh itu parit.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 7:25 pm

Kalu parit yg saaaana atas tu, sia kesiukan jg tengok, tp kalu parit yg di bawh..masam sia geli pula..lbh2 sudah keluar tu kulit yg ijau2 suda tu..lps tu sia tebayang taik yg keluar dr sana ba..hahaha..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Sun Apr 12, 2009 10:16 pm

parit??? hahahahaaaa... ketawa pula saya baca cerita kamu ni... yalah, kenapa perempuan2 sekrng dgn 'bangga'nya menunjukkan parit di punggung durang? terasa hebatkah tu? Very Happy
Back to top Go down
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon Apr 13, 2009 8:59 pm

pukutarap wrote:
pukutarap wrote:


nampak masam jd trend sdh parampuan2 sikarang..... pesen kaini? bagus kaini? kami lalaki on sj Very Happy , suma mo dingar kumin drpd kaum parampuan.....
ari ni sia tajumpa lg parampuan begini, tp kali ini lagi taruk, buli nampak parit sdh bah..... aduinaaaaa...... butul2 bediri dapan sia, tetunduk2 lg dia tu..... mo tingu tampat lain tp gatal bah mata mo tingu juga..... kanapalah diuran bepesen begini......

dan suba tingu yg ini, misti kamu parna nampak begini..... yg ini sia ambil di internet pasal inda barani ambil gambar yg ori bah, nt dpt 5 jari di pipi......



yg sia heran, diurang pakai pesen begini..... tp bila mo tunduk, diurang kunun tutup pakai tapak tangan supaya kita inda nampak, masamlah supan butul..... in the first place kanapa pakai begitu? suba kamu tingu, rata2 begitu..... kalou ada parampuan basa ini, mimang diurang sakap, "suka ati kamilah mo pakai masamana......"..... jd mgkin lalakipun buli sakap suka ati kamilah...... hihihihiiiii..... (sia mamansing2 ni supaya ada parampuan rspon)..... makanlah..... makanlah pansingan...... Rolling Eyes Smile

sy teringat yang minggu lalu... hahaha.. ada ba sumandak dlm kls kami... ada pakai baju tp sikit2 nampak tu buah nangka dia... sy p dakat2 trus sy tgk d dalam... dia tanya sy kenapa sy buat mcm tu... dia pura2 marah kunun ni... pas tu sy bilang... drpd ko kasi tayang sikit ja bagus sy tgk semua... tdk salah tu kan... dia yang kasi dulu2an.... hahaha
Back to top Go down
datu
Prebet
Prebet


Number of posts : 18
Registration date : 2009-04-13

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon Apr 13, 2009 10:21 pm

saya pun kalau ada wayang free, takan kasi sia2 sj tdk tingu, hehehe... sayang bah..
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon Apr 13, 2009 11:14 pm

perempuan ni kadang2 misteri butul bah.. suka menayang2 tapi bila kita butul2 mo tinguk..bukan main lagi dia punya silat tangkis sini tangkis sana..hairan saya. hihihihii!
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Mon Apr 13, 2009 11:21 pm

Buka tutup, silak lindunglah ni ceritanya..bukankah tindakan ini nampak kurang bijak? Kalu mo buka, bukalah butul2..org tinguk2pun jgnlah kisah..mimang tujuan mau buka itu mau kasi tinguk kan.
Apa agaknya jenis perempuan semacam ini? Adakah yg tdk berapa ambil pusing ttg maruah dan harga diri atau bgmana? Atau cuma pesen semata2? Tdkkah cara berpakaian itu sedikit melambangkan keperibadian seseorang?
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Tue Apr 14, 2009 3:55 pm

kanapa bah diurang ni sanang2 kasi pakai itu ini? suba kalou kita sipta pakaian inda siap, tp kita bilang inilah pesen moden, ok sj diurang tu pakai, dingan panuh bangga lg tu, waloupun mgkin nampak pangkal parit, hihihihiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Tue Apr 14, 2009 7:42 pm

Atas nama latest fashion..diorg mmg obses abis jg tu..
cuba ko jahit surat khabar bikin pesen baru..
mangkali laku jg tu..hahaha..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Tue Apr 14, 2009 7:52 pm

hahahaha... ya nt kita cuba jahit newspaper... siap dgn website dia sekali, gerenti ramai perempuan yg mau pakai, hahaha...
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Tue Apr 14, 2009 7:52 pm

hahahaha... ya nt kita cuba jahit newspaper... siap dgn website dia sekali, gerenti ramai perempuan yg mau pakai, hahaha... bikin heran jga citarasa durang ni..
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Tue Apr 14, 2009 10:25 pm

Pesen trbaru..baju pompuan corak guni@karung..sapa mo beli?
baru sampai..potongan 30%..na blumba sumndak2 tu nanti hihi.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Bazooka
Prebet
Prebet


Number of posts : 55
Registration date : 2009-01-29

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 10:55 am

mesti ada yg mau tu... pelik jugakan...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 11:37 am

barangkali fesen nampak punggung ini direka tanpa sengaja bah.
Pada suatu hari ada seorang budak perempuan yang sangat berminat jadi tailor telah curi2 pakai mesin jahit ibunya. diapun cuba2 la buat sepasang seluar panjang kunun. setelah siap begitulah jadinya. Oleh kerana bangga dengan hasil kerja tangannya yang pertama, diapun pakai seluar itu untuk ditayangkan kepada kawan2nya. dia tidak peduli betapa jelek hasil kerjanya itu. BUT amazingly, kawan2nya kata, "wow! not bad". Pastu ketika diurang 'limpas' di hadapan sekumpulan remaja lelaki.. kesemua remaja lelaki itu seperti tertegun. tertegun dgn seluar atau alur punggung tidak tau lah... sejak itu fesen itu jadi tiruan dan dalam masa yang singkat jadi femes di seluruh dunia termasuk negara arab dan negara2 'ala arab' ........ Very Happy
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 12:10 pm

Bagi kta lelaki...pucuk dicita, ulam mendatang..org mengantuk disurungkn bantal..lg kta suka..tggl lg kesan kpd sosial masyarakat.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 5:43 pm

Tapi kan kalau saya yang nampak macam itu, saya pula yang rasa malu.. terus pura2 tidak nampak lah...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 6:16 pm

malu? hihihihiiiii..... kalou sia, sia suri2 tingu lg..... Very Happy inda paya bayar tikit baitu..... dia sendiri tau yg urang akan tingu baitu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 8:26 pm

Yorut_orut wrote:
Tapi kan kalau saya yang nampak macam itu, saya pula yang rasa malu.. terus pura2 tidak nampak lah...

Ini bukan kes "mongobian tingayam" ka ini tuan orut? Laughing
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Thu Apr 16, 2009 9:47 pm

Rungkud wrote:
Yorut_orut wrote:
Tapi kan kalau saya yang nampak macam itu, saya pula yang rasa malu.. terus pura2 tidak nampak lah...

Ini bukan kes "mongobian tingayam" ka ini tuan orut? Laughing
ya betul tu tuan rungkud.. ini salah satu contoh mongobian tingayam..
nah.. kan merugikan diri sendiri.. sifat negatif laitu..... Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri Apr 17, 2009 12:33 am

siapa2 jumpa parampuan begini, suba kamu ambil gambar..... kasi upload sini..... hihihihiiiii....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri Apr 17, 2009 12:42 am

pukutarap wrote:
siapa2 jumpa parampuan begini, suba kamu ambil gambar..... kasi upload sini..... hihihihiiiii....

Na..utuh..mangaplud ko..utk tontonan umum,
baru dia taw dan kita untung.. Laughing
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Fri Apr 17, 2009 11:05 am

ya, ada gambar2 ori? hehe...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: nampak seluar dalam, apa komen kamu?   Today at 8:02 am

Back to top Go down
 
nampak seluar dalam, apa komen kamu?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: