To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 tiada kadai makan buka malam

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Thu Jan 07, 2010 7:04 pm

ada lesen ka kadai makan tu tuan? unia pandai butul pula diurang manarik palanggan lalaki.. ada pass kaitu perempuan2 pelipin..?
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Fri Jan 08, 2010 6:56 pm

pukutarap wrote:
masam sia sakap, ada 1 tampat makan sana tp bukan di kadai, dia sana bukit2 sikit..... parampuan2 sana, aduinaaaaa visaya pelipin bah, seksi butul, puting susu sj inda nampak..... kalou masam sia yg pigi sana, inda rapal pun mengorder makanan juga, hihihihiiii...... (bah jeleslah si laa ni....... ) tp makanan, aduinaaaaaa malambung jugalah haraga, mgkin ada juga caj tingu2 itu badan parampuan......

ooiiiittttt... masamna kao tau yg sya jeles gaman? sya jeles sdh ini No hahahaaa... Razz

oi, d mna pula tmpat tu gaman? kalo baca dari awal mcm yg d kawasan dkt² tamu kan? tapi sya tdk prnah nmpak o, fsl tdk prnah pigi sana ba, hehe... baru pula sya tau ada kdai mkn sana o, nanti sya bawa dorg mama bpa sya mkn sanalah lain kali. apa² makanan ada sana itu gaman? oppss! ppuan buli juga ka pigi makan sna itu gaman? Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Fri Jan 08, 2010 7:06 pm

barangkali tiada tanakwagu seski ditingu sana tu laa... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Fri Jan 08, 2010 7:19 pm

hihihihiiii..... sia ada pigi sakali sj bah..... ya, yg sana dakat2 tamu, kalou dr kadai, simpang sabala kanan, jalanraya turun bukit sikit..... simpang yg ada gilingan padi..... dia bukan kadai butul tp dijadikan tampat makan, tp inda silap sia malam sj buka...... parampuan pun buli juga pigi makan sana tp sedia sjlah, kompom serender, hihihihiiii..... antah2 turus kao larang laki kao pigi makan sana..... tp ini awal taun lalulah, sikarang sia inda tau sdh.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Fri Jan 08, 2010 7:38 pm

barangkali indada lisin tu kadai makan...tapi indapa bah yg penting makanan dia sadap dan bersih.. Jgn saja ada pula bilik untuk kegunaan tertentu di balakang sana.. Very Happy
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Fri Jan 08, 2010 7:39 pm

Yorut_orut wrote:
barangkali tiada tanakwagu seski ditingu sana tu laa... Very Happy

aiyaaa... mungkin juga itu aman. mao juga daa pigi meninguk kalo² ada juga pemandangan yg khas utk ppuan punya, hahaaa... Razz

pukutarap wrote:
hihihihiiii..... sia ada pigi sakali sj bah..... ya, yg sana dakat2 tamu, kalou dr kadai, simpang sabala kanan, jalanraya turun bukit sikit..... simpang yg ada gilingan padi..... dia bukan kadai butul tp dijadikan tampat makan, tp inda silap sia malam sj buka...... parampuan pun buli juga pigi makan sana tp sedia sjlah, kompom serender, hihihihiiii..... antah2 turus kao larang laki kao pigi makan sana..... tp ini awal taun lalulah, sikarang sia inda tau sdh.....


ooo... sya sudah ada pmbayang d mna itu tmpat mkn c gaman maksudkan. nanti ada msa sya cuba pigi round² dulu sana. hahaaa... kalo bawa bf pigi sana kompom tiada slera mkn trus ka gaman? oi bahaya ini bawa bpa sya pigi sana o, nanti smpai rumah kdengaran nanti bunyi anjing mnyalak hehe... Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Fri Jan 08, 2010 8:59 pm

anjing mana yg menyalak tu laa...dan siapa yg disalak?...
ops! lari kumpas pula.

Bagus bah kalau ada juga satu dua kedai makan buka lewat malam utk kebaikan bagi orang2 yg kemalaman dalam perjalanan jauh. cuma mungkin kena berhati-hati pada zaman ini banyak org jahat...sediakan payung sebelum hujan lah..
Back to top Go down
lonot kalapa
Prebet
Prebet


Number of posts : 26
Registration date : 2009-12-24

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Sat Jan 09, 2010 9:34 pm

takkan tiada kedai makan buka malam sana kb? mesti ada tu..
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Mon Jan 11, 2010 8:42 pm

Yorut_orut wrote:
anjing mana yg menyalak tu laa...dan siapa yg disalak?...
ops! lari kumpas pula.

Bagus bah kalau ada juga satu dua kedai makan buka lewat malam utk kebaikan bagi orang2 yg kemalaman dalam perjalanan jauh. cuma mungkin kena berhati-hati pada zaman ini banyak org jahat...sediakan payung sebelum hujan lah..
hehe... yg disalak tu bapa syalah aman. mntau mama sya jeles trus d rumah dia jadi mcm tu anjing menyalak (bilang tu bapa syalah) hehehe...

lonot kalapa wrote:
takkan tiada kedai makan buka malam sana kb? mesti ada tu..
yg baru² sya pigi teda o tompinai lonot. masa tu baru jam 7.30pm tapi kmi pigi d kbnyakan kdai mkn tu, suma mao closing sudah mao tutup. baru tu mcm takut btul lagi tu kmi mao masuk, hehe... sgaja² lagi mao kasih tengo yg dorg tdk mao serve customer sdh, mcm mao halau kami ja. hehe...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Mon Jan 11, 2010 10:08 pm

he he.. sebenarnya tu restoran tu mimang ada lesen.. tu pekerja dia tu pun ada pass... dorang tu melayan makan saja.. dan makanan di sana tu mimang ada klas juga la tapi mo tingu poket juga sebab mahal btul ba gia...

jadi kalau kau pi sana tu laa.. sudi2 la sari sama sia supaya sia buli kasi kawan kau... he he he... atau tingu2 juga mana tau sia suda ada makan2 di sana...

sia selalu pi tempat ni bila out station.. bukan apa.. mao makan sja ba, yg lain sia inda mampu! talapis klaim elaun nanti... Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Tue Jan 12, 2010 3:30 pm

sia timpu ari masa dtg sana makan, aduinaaaa...... inda konsentret sia makan, rugi bah ini mata inda digunakan sabaiknya..... susa bah mo pura2 kunun inda nampak apa2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Sat Jan 16, 2010 8:06 pm

SiokSondri wrote:
he he.. sebenarnya tu restoran tu mimang ada lesen.. tu pekerja dia tu pun ada pass... dorang tu melayan makan saja.. dan makanan di sana tu mimang ada klas juga la tapi mo tingu poket juga sebab mahal btul ba gia...

jadi kalau kau pi sana tu laa.. sudi2 la sari sama sia supaya sia buli kasi kawan kau... he he he... atau tingu2 juga mana tau sia suda ada makan2 di sana...

sia selalu pi tempat ni bila out station.. bukan apa.. mao makan sja ba, yg lain sia inda mampu! talapis klaim elaun nanti... Laughing
oiii btul ka kwn SS? bah, nanti kalo sya terpigi sana len kali sya sms kao, hehe... Razz

pukutarap wrote:
sia timpu ari masa dtg sana makan, aduinaaaa...... inda konsentret sia makan, rugi bah ini mata inda digunakan sabaiknya..... susa bah mo pura2 kunun inda nampak apa2.....
adoina buli².... juga itu gaman. smpai perutpun pndai tiba² kenyang ar... haha... Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Sat Jan 16, 2010 11:18 pm

hihihihiiii urang bilang susi mata bah...... lain kali sia pigi kb lg mo pigi makan sana lagi, hihihihiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: tiada kadai makan buka malam   Today at 8:14 am

Back to top Go down
 
tiada kadai makan buka malam
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Districts in Sabah :: Kota Belud-
Jump to: