To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Asal Dari Marudu

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Tue Nov 10, 2009 10:40 pm

ambil yg ada sumandak lawa2..... banyak sumandak sana tu..... itu jagung hal kedua.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paraivagas
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 265
Age : 36
Location : Sabah
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Wed Nov 11, 2009 6:43 am

hahaha btl kau ni pukutarap... jagung tu hal kedua Very Happy
Back to top Go down
http://www.sabahforex.com
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Wed Nov 11, 2009 7:08 am

paraivagas wrote:
alah...lupa oo ari tu sy ambil gambar sana garai tepi2 jalan jual jagung bakar Smile nda apa lain kali sy ambil gambar ya. Very Happy

alala.... jan lupa ba lain kali... Laughing Laughing
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Wed Nov 11, 2009 10:42 am

Garadu wrote:
jagung ni, makan 1 sj sdh saya kenyang...
bah boleh bah, karaoke... masing2 pegang jagung... kalau tdk makan, kasi jd mikrofon... Very Happy
hihihi ... lusu oh kau ini. jagung kasi jadi mikropon ... Laughing
sia pun parnah tinggal di marudu ... sanaaa kg taiwan. banyak oh sumandak yg santik2 d sna .... oh naomi di mna suda kao berada sikarang .... hehehe
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 12, 2009 7:20 am

sia ada round2 di KM minggu lepas ... mcm inda berapa suda ni jagung ni... urg singga pun kurang! mahal bogia.. mo pingsan dengar tu "horogo" Twisted Evil dorang kasi .. lagi pun kualiti mcm berkurangan, mangkali dorang inda guna bibit yg originol suda.. yg dorang guna adalah bibit yg suda ke beberapa generasi dari generasi asal.. jadi mcm inda sadap suda!
Back to top Go down
paraivagas
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 265
Age : 36
Location : Sabah
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 12, 2009 1:35 pm

buat apa ko sana km sioksondri? Very Happy
Back to top Go down
http://www.sabahforex.com
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 12, 2009 6:51 pm

mansari sumandak yg suka makan jagung dan jual jagung yg murah mangkali dia itu ... Razz
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Fri Nov 13, 2009 12:32 am

paraivagas wrote:
buat apa ko sana km sioksondri? Very Happy
indada apa2 sia buat.. round2 saja baitu.. sia ni suka round2 jalan2 p mana saja.. kadang2 tu tempat sarapan lain, tpt makan tengari lain tempat suda.. makan mlm selalunya ada stesen khas la... he he he...

jerryg wrote:
mansari sumandak yg suka makan jagung dan jual jagung yg murah mangkali dia itu ... Razz
ni sia akun juga la.. he he he... tapi sia nampak org marudu ni inda beranak banyak ba kan parai?
Back to top Go down
paraivagas
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 265
Age : 36
Location : Sabah
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Fri Nov 13, 2009 6:24 am

klu zaman skrg mcm sikit ja anak dorg tu.. dlm 2-3org anak ja Smile hehe
Back to top Go down
http://www.sabahforex.com
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Fri Nov 13, 2009 6:03 pm

sia kadang2 ada juga pigi k.marudu..... tp masam tepisah2 bah kadai2 dia.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Sun Nov 15, 2009 9:22 pm

sumandak santik di kuta marudu? sebelah mana baitu psl kuta marudu ni pun besar juga baitu.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 8:12 am

hari tu pergi labuan , semasa dalam feri , ada satu perempuan tu cantik betul , langsing ...tinggi , muka bujur sirih , putih , saya tanya asal mana dia bilang dari kota marudu , fuhh ..memang cantik bro !! ingatkan anak mat salleh ... tapi cakap dusun memang lancar , kalah saya ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 8:17 am

Memang sumandak yg ko jumpa tu romeo kacukan dusun + australlian baitu...
agaknya lah... pasal ada satu orang dusun dari kota marudu tu kawin sumandak australlian semasa dia p sikula sana... Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 8:46 am

sampai sekarang masih terbayang2 ooo , masih teringat2 sumandak tu , kenapalah saya tidak minta no hp dia hari tu , cisss ..

lain cerita , pasal kacukan ini ...kalau dusun kawin berunai anaknya jadi bangsa = Berudu , kadazan kawin india = kain , bajau kawin dusun = Badus , kalau dusun kawin urang putih = kombura , nahh ...jadi dusun international sudah ni
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 4:59 pm

kombura? santik nama...... kalou bugis kawin dusun, jd 'budu'......

ya bah, kadang2 kalou ada sumandak santik ngam di ati, masam mau sj kasi jd gf..... jumpa lain lg, mau juga, jumpa lg, mau juga...... antah kanapa lalaki masam begitu..... tp mimang begitu bah kan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paraivagas
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 265
Age : 36
Location : Sabah
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 6:26 pm

hihiihihi lawak btl sorita kamu ni kikiki
Back to top Go down
http://www.sabahforex.com
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 7:52 pm

tp betullah gadis2 kota marudu cantik2...
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Mon Nov 16, 2009 8:31 pm

banyak juga sumandak2 dari marudu yg santik2 bah ... tapi ada juga yg sumbung ... jual mahal mangkali. ada yg sia kanal masa di KM dulu, dia karaja sanaa CP, tapi bila sia tagur dia, dia buat muka yg ... ya ... masam kita ini baru kaluar dari lumpur bah, bawa sakap KDM pun dia bilang dia inda paham ... sakali sia sakap " atuk oi ... osumbung tomod ti tulun ... tulun ih mantad hilo kg taiwan ... " (ada lagi la yg sia sakap yg XXX), turus muka dia lain2. Razz Razz
kotoh noh sia bilang dlm hati Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Wed Nov 18, 2009 7:39 pm

begitulah bah kalou kompungan, bukan sj diurang kunun inda kanal & inda mo sakap dusun, tp diurang juga mikap tabal2 & pakai stakin/sarung kaki, hihihiiiii..... bida butul..... yg sumandak bandar pula inda mamakai......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 19, 2009 12:36 pm

apalah knon tujuan dorg pakai sitakin itu? d bndar sejuk ka? alaČ di kutub utara mangkali smpai pakai sitakin... Laughing
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 19, 2009 3:28 pm

tapi saya masih teringat budak k marudu yang saya jumpa masa dalam feri tempohari , iskk ..napa saya kuat betul ingat dia ni ?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 19, 2009 8:08 pm

laa wrote:
apalah knon tujuan dorg pakai sitakin itu? d bndar sejuk ka? alaČ di kutub utara mangkali smpai pakai sitakin... Laughing
aduinaaaa..... bukan satakin main bula bah laa..... itu satakin parampuan bah yg nipis tu, yg warna soklat, yg parampuan pakai supaya parut kudis di kaki inda kana nampak.....
romeo wrote:
tapi saya masih teringat budak k marudu yang saya jumpa masa dalam feri tempohari , iskk ..napa saya kuat betul ingat dia ni ?
masam sinta pandang partama sj kaoni tuan romeo, hihihihiiii..... tp butul oo..... siapun ada juga mangalami masam kao.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Thu Nov 19, 2009 10:34 pm

romeo wrote:
tapi saya masih teringat budak k marudu yang saya jumpa masa dalam feri tempohari , iskk ..napa saya kuat betul ingat dia ni ?

FERI DI MANA ITU TUAN ROMEO..?
Back to top Go down
paraivagas
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 265
Age : 36
Location : Sabah
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Fri Nov 20, 2009 6:23 am

feri labuan mangkali haha
Back to top Go down
http://www.sabahforex.com
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Fri Nov 20, 2009 9:04 am

dalam feri labuan ba , memang lawa ...manis , ada seri muka dia , segala mata , idung , rambut , pinggul , kaki ..aiyaa memang memenuhi piawaian , lawa bro ..

mau cari balik dia tu tau ..termimpi2 sampai sekarang ,
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Asal Dari Marudu   Today at 8:13 am

Back to top Go down
 
Asal Dari Marudu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Districts in Sabah :: Kota Marudu-
Jump to: