To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 PM paling lamah

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: PM paling lamah   Fri Sep 12, 2008 7:20 pm

pikir2 kamu, siapa pm paling lamah? masam buruklah bah.... siapa? kamu punya puin?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
wewin
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 151
Location : Tuaran
Humor : Life is a journey.
Registration date : 2008-09-11

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 13, 2008 1:26 am

Ini soalan, tidak payah tanya pun semua orang sudah tahu yang Abdullah 'Bodoh'wi tu memang tersangat lemah, tapi tersangat tembirang dan ego pula. Dia pintar dalam kebodohannya saja.

Nota: Tun Sambanthan pernah menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 1 hari ketika Tun Abdul Razak sudah tidak boleh berfikir dan tidak tahu mahu buat apa dengan masalah rakyat pada masa tu, tapi nama dia tidak tersenarai dalam list bekas Perdana Menteri Malaysia. scratch
Back to top Go down
http://gerejamaya.blogspot.com
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 13, 2008 1:35 am

hehe... tersenyum saya baca... betul... dgn adanya dia sbg PM sekrg ni, hancur BN... yg hairan, telah terbukti melalui pru12 tempoh hari & juga keadaan yg kucar-kacir sekrg ini, dia masih bertahan... memang betul2 lemah. Ramai yg mahu dia turun takhta tp... biasalah kalau dah gila kuasa.
Back to top Go down
bighorn
Prebet
Prebet


Number of posts : 76
Registration date : 2008-09-13

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 13, 2008 2:50 am

bn akan tambah hancur...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 13, 2008 8:01 pm

yg lusunya, masam samua pihak mo dia berundur, dia barabis inda mo..... dia akan diingati sbg pardana mentiri yg gagal..... hihihihiiiii..... masuk sajarah tu..... kalou inda masuk buku sajarah pun, rayat akan mengingatinya sabagai 'kanangan manis'.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
bushido
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 13, 2008 8:05 pm

wewin wrote:
Ini soalan, tidak payah tanya pun semua orang sudah tahu yang Abdullah 'Bodoh'wi tu memang tersangat lemah, tapi tersangat tembirang dan ego pula. Dia pintar dalam kebodohannya saja.

Nota: Tun Sambanthan pernah menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 1 hari ketika Tun Abdul Razak sudah tidak boleh berfikir dan tidak tahu mahu buat apa dengan masalah rakyat pada masa tu, tapi nama dia tidak tersenarai dalam list bekas Perdana Menteri Malaysia. scratch

Ini yang saya baru tau ni.. yang saya tau dia salah seorang tokoh tetapi tak pernah dengar pula ni ceritanya....

ni lah malaysia... samalah dengan kesnya 16hb Sept yang tidak di hiraukan.. sabah saja yang setia pada detik sejarah ni tanpa kompromi..
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 13, 2008 8:11 pm

uinaaaa..... siapun inda tau serita ini, lansung inda tau.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
wewin
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 151
Location : Tuaran
Humor : Life is a journey.
Registration date : 2008-09-11

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 14, 2008 4:29 pm

itu la pasal kenapa dia dapat gelaran tun ba tu. hee...
Back to top Go down
http://gerejamaya.blogspot.com
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 14, 2008 5:29 pm

bolehkan 'fakta' ini dijumpai di mana2?
Back to top Go down
Pak Belalang
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 338
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 14, 2008 5:38 pm

wewin wrote:
Ini soalan, tidak payah tanya pun semua orang sudah tahu yang Abdullah 'Bodoh'wi tu memang tersangat lemah, tapi tersangat tembirang dan ego pula. Dia pintar dalam kebodohannya saja.

Nota: Tun Sambanthan pernah menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 1 hari ketika Tun Abdul Razak sudah tidak boleh berfikir dan tidak tahu mahu buat apa dengan masalah rakyat pada masa tu, tapi nama dia tidak tersenarai dalam list bekas Perdana Menteri Malaysia. scratch

kalau tak silap Tun Sambanthan hanya menjalankan tugas sebagai PM tetapi bukan memegang jawatan PM..sebab itulah tidak tersenarai sebagai salah seorang PM di Malaysia...betulkan fakta ini jika tak betul...hihihi Smile
Back to top Go down
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 14, 2008 6:16 pm

masuk akal juga...
Back to top Go down
wewin
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 151
Location : Tuaran
Humor : Life is a journey.
Registration date : 2008-09-11

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 14, 2008 6:32 pm

Ya betul la tu pak B.
Back to top Go down
http://gerejamaya.blogspot.com
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Sep 27, 2008 5:37 pm

si badawi akan jadi kanangan malasia, pm yg paling lamah & gagal..... bagus title tu..... kementerian palajaran inda tau mo tulis apa dlm buku teks sajarah.....

sia tingu, lamah butul dia sakarang, basakap pun palaaaaaaan sdh, inda sdh barapi2..... hihihihiiii..... kalou bukan kunsu2 dia, sdh lama dia tariak, "oklah, oklah....... sia latak jawatanlah sikarang......"
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
bighorn
Prebet
Prebet


Number of posts : 76
Registration date : 2008-09-13

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 1:55 pm

saya juga setuju beliau akan diingati sbg pm yg gagal & lemah... buktinya, banyak betul pihak yg mempunyai 'nada' menentangnya sama ada dr dalam atau luar bn, malah dlm umno sendiri.
Back to top Go down
bushido
Kapten
Kapten


Male Number of posts : 920
Location : Sama Macam Dulu
Humor : Lord Marshal Post: 3000
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 3:42 pm

sebenarnya pada saya.. pak lah ni bukan pm yang gagal dan lemah.. tetapi yang gagal dan lemah adalah pengikut2 Amno sendiri... cuba anda lihat keadaan pengikut2... mereka tu yang lemah... mereka tak dapat bertahan dengan pembangkang..pengikut pak lah tak suka pak lah kerana pak lah tak tau pakai kuasa ISA lah, tak licik macam mahadel lah.. lembik lah.. rasanya pengikut2 ni yang lemah sebenarnya..tu sebab mereka saling main psiko sesama mereka utk mau jadi PM..

semua itu pancingan saja...biasalah
Back to top Go down
http://www.momogun.page.tl
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 4:22 pm

hihihiiiii..... sia suka itu parkataan lembik, ya badawi masam lembik...... indada umph.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Pak Belalang
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 338
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 4:39 pm



ada siapa-siapa yang kanal pasangan ini,Pak B sabanarnya macam kanal,tapi macam tia kanal juga nanti Pak B risik-risik dulu siapa ini urang-urang ni...hihihi Smile
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 5:09 pm

hihihihii..... kreatip kaoni balalang..... pasangan winter sonata...... kalou diurang nampak ni, gerenti tarharu punya......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 5:16 pm



Lucunya gambar dari Pak B ini.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 5:20 pm

ya lusu, hihihiiiiiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
wewin
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 151
Location : Tuaran
Humor : Life is a journey.
Registration date : 2008-09-11

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 5:53 pm

haha... mimang lusu. masam inda barani la sya mau kasi pos pic sya n sumandak sini kalu gni. nanti si PB kasi bikin2 lain pula jgnya nanti. hehehe...
Back to top Go down
http://gerejamaya.blogspot.com
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 5:58 pm

itula tu, sakali kita kasi masuk sumandak kita, kajadiannya jd muka masam munyit pula..... sdh kana ejes2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 7:38 pm

pukutarap wrote:
itula tu, sakali kita kasi masuk sumandak kita, kajadiannya jd muka masam munyit pula..... sdh kana ejes2.....


tersinggung monyet sa nie...nda la sa mo masuk masuk sini lagi..malu sa..sa tenguk teguk dari luar jak lah nie...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sun Sep 28, 2008 10:40 pm

hihiiii, indalah begitu bah monkey.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: PM paling lamah   Sat Mar 14, 2009 7:22 pm

sya terjumpa topik ini.. hehehe... tdk lama lg PM 'terlemah' dlm sejarah malaysia berundur 'dipaksa'...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: PM paling lamah   Today at 9:30 pm

Back to top Go down
 
PM paling lamah
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Politics-
Jump to: