To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Kalau Pilak ngurat sama ko?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Fri Jul 31, 2009 10:08 pm

SiokSondri wrote:
laa wrote:
simbabalad wrote:
ya, tp kalau durang mengurat terus tdk henti2, last2 kau yg balik2 mau limpas depan durang tu... tiada hal pun sengaja mau limpas... sb itu ramai org kita kawin sama pti... Very Happy

hehe.... tidaklah kalo stakat pilak2 yg mnegur & mgurat. kalo org dusun yg hensom2 mgkin boleh lagi kali sya pura2 limpas. biarpun bnyak kali limpas sudah. lagipun, daripada pigi minta urat pilak2, bagus sya layan hensomboy2 d kampung sya, hehe... Smile

jadi... ? Perna suda ko kana urat? Laughing

uiii... selalu kena urat o. hehe... Smile
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Sat Aug 01, 2009 4:42 pm

kira si laa ni mungkin cantik jugalah... tp pti mana pandang cantikah tdk, durang gosok sj tu, hehehe...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Sat Aug 01, 2009 10:39 pm

Pilak ni kalu nampak mandak2 kita, mereka tdk keruan tu. Kalu dpt mo anu terus sama mandak kita. Oleh krn dorg ni tdk pandai malu, mereka akan teruskn usaha tanpa henti. Itu yg ada jg mandak yg menyangkut sama pilak ni. Mandak2 prlu brhati2, pikirkan masa depan. Kalu IC pun teda, mcmana mo cari makan. C laa ni ok, dia cuma minta urat sama tanakwagu dusun sj dn kadang2 dia yg mngurat duluan..hehheehehe..jam mare..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Sun Aug 02, 2009 11:31 pm

ya, tp kalau itu pti tdk putus asa mengurat dia, lembut juga dia tu lama2... mungkin sekarang pun si laa sdh balik2 limpas depan itu pti, hehehe...
Back to top Go down
rumandawinunukragang
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 13
Location : nunuk ragang
Humor : andu baa
Registration date : 2012-02-09

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Thu Feb 09, 2012 5:28 pm

hahaha....sandih juga kamurang ni? ini kes takut ada saingan ka?..masa sa saaana KL,.ramai sumandak2 dari sabah minta urat sama tu bangladesh,..sa tanya durang kenapa nda cari yang sama sabahan,baru durang bilang urang sabah tidak pandai berfesyen sama nda mansung kunun tu hidung..sa pun terkejut ada juga terketawa la,sa dlu stay saana bukit bintang ba jadi sa p tinguk2 la putungan tu sabahan kunun..macam ada butul juga kawan2 sa cakap tu..bila sampai sini sabah butul2 ba kadapatan tu putungan...hihihi..jangan kamurang ambil hati aa,bulih2 juga kita kasih jadi komen membina ba ini...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Thu Feb 09, 2012 6:21 pm

ah, apa paduli pasal pesen, pasal putungan..... mangkali yg kamu nampak sana kl tu urang2 indun bah yg dr sabah yg sdh dpt ic.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
rumandawinunukragang
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 13
Location : nunuk ragang
Humor : andu baa
Registration date : 2012-02-09

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Thu Feb 09, 2012 7:04 pm

mangkali ba kan..sa masih single ba ndada masa sa mau pikir,bagus sa jaga sa punya bisnes
Back to top Go down
qetua
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 5
Age : 35
Location : kg.puyut,lahad datu
Humor : mengasih panaaas
Registration date : 2012-02-09

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Thu Feb 09, 2012 7:53 pm

di sini kau batapuk aa mandak?mana bulih dorang lawan kami bha,pakai LEVI'S sama singlet jak jauh sudah dorang ketinggalan,hhaahaha..STD bha....ko ada balik LD ka?...mcm saloon ko d kl?
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Thu Feb 09, 2012 9:17 pm

haha.. jgn tercinta dgn pilak... lombok, pti... banyak sdh cerita cinta lombok, semua berakhir dgn masalah..
Back to top Go down
Catun
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 358
Location : Kota Kinabalu
Registration date : 2010-04-02

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Sun Feb 19, 2012 8:06 pm

Weeeiiinaaa..ndak mau sia kalo pilak2 yg urat sia.. Suspect sia ndak mau la kalo sama PTI..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Mon Feb 20, 2012 12:38 am

ok baitu, pilak tu urang juga bah, sama juga...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Tue Feb 21, 2012 8:34 pm

jangan biarkan diri diurat..dan jgn balas uratan tu pilak...nt tambah lagi pti yg ada ic di sabah ..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Wed Feb 22, 2012 2:35 pm

ya, nt makin banya' urang ada darah pilak..... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Catun
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 358
Location : Kota Kinabalu
Registration date : 2010-04-02

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Fri Feb 24, 2012 12:32 pm

cumil baitu..naaa..naaa..kalo ada undukngadau,ada satu urg sumandak pilak baru paling cantik sama dapat numbur 1 lagi, kalah sumndak2 dusun..apa kamu tidak mau sama dia XD
Back to top Go down
Catun
Sarjan
Sarjan


Male Number of posts : 358
Location : Kota Kinabalu
Registration date : 2010-04-02

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Fri Feb 24, 2012 12:49 pm

haha..mimang la sumandak dusun pun bulih kawin dengan lalaki pilak.tapi apa yg buat diurg bersama adalah" mimang sudah diurg punya jodoh macam mana juga kan." tapi mungkin itu dia punya laki tu pilak mimang baik hati kali, tu la dia dapat kawin dengan sumandak dusun kali. naa itu sumandak dusun pun mungkin dengan sepenuh hati percaya cinta sama laki dia tu. tapi yang penting bahagia la..ndak juga sia bilang tidak bagus kawin dengan pilak. dari urg jak baitu XD, mungkin dia minat dengan lalaki pilak atau sumandak pilak. mana kita tau kan.
Back to top Go down
mieyciko
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 1
Age : 24
Location : kota kinabalu
Humor : laugh
Registration date : 2012-03-20

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Tue Mar 20, 2012 5:24 pm

Basketball hhahahhahhaha...nda la kali..palis2 lw da pilak mgurat sma sa..heisyyy....tp kdg2 kn ada jga 2 pilak yg semboy...lw x caya tya sma c karabau..hahaha
sunny sunny
Back to top Go down
http://mieyciko@yahoo.com
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Tue Mar 20, 2012 8:58 pm

hihihihiiii klu sia sikarang, inda sia memili, ambil sj, yg penting hati suka..... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
vivivi
Prebet
Prebet


Number of posts : 10
Registration date : 2012-02-09

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Fri Mar 23, 2012 1:43 pm

saya pun tak tahu.. apaperasaan awk kalau suami you jatuh cinta kpd org lain ? macam tunang saya... dia ada hubungan sulit dgn org lain.. hatiu dah pecah..
macam wanita dlm video ni..

http://xpax.com.my/video/1/
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Tue Mar 27, 2012 4:10 pm

bah tangkap pilalah..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
minzi
Prebet
Prebet


Number of posts : 25
Registration date : 2012-01-28

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Mon Apr 02, 2012 6:09 pm

vivivi wrote:
saya pun tak tahu.. apaperasaan awk kalau suami you jatuh cinta kpd org lain ? macam tunang saya... dia ada hubungan sulit dgn org lain.. hatiu dah pecah..
macam wanita dlm video ni..

http://xpax.com.my/video/1/

jgn takut.. sekrang ni u cakap dgndia tengok camne lahh ?
i semalam tengok akhiran video ni.. dia tu ending macam ni
http://xpax.com.my/video/2/

skrng ni barulahaku faham tentang panggilan amat penting bagi kita.. bagi elakkan segala miscommunication, kita patut call kita punya teman.. jgn terlalu lewat..

skrng i mau call sypunya gf la.. mau ckp I Love You dulu.. hhaha

Back to top Go down
ubf
Prebet
Prebet


Number of posts : 34
Registration date : 2012-01-20

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Sun May 20, 2012 11:35 am

jgn sekali-kali berkahwin dgn org pti, nt sampai akhir hayat berhadapan dgn masalah... nt anak2 juga mendpt tempias masalah akibat tindakan kita... bukti ada di mana2... jgn kerana muka cantik hensem sanggup merisikokan hidup sendiri & keluarga...
Back to top Go down
jezzebelle
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 30
Humor : sempit giatu,tidak dapat masuk!
Registration date : 2012-05-21

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Mon May 21, 2012 6:55 pm

tingula kalo dia hensem mcm awal ashaari n banyak duit..hehe..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Mon May 21, 2012 7:53 pm

hehehe.. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Mon May 21, 2012 10:44 pm

kalou tingu ensem & duit sj, lain kali bila suda baranak pinak tp anak2 inda buli buat ic, baru tepikir indada guna tu ensem & duit..... bansa anak pula kalou dpt sikul dlm katiguri bukan warganagara..... urang lain pigi huspital mambayar rm1 sj, kao mambayar lg banyak..... kalou ada operasi manangkap urang asing, barabis batapuk sana kabun inda barani tunjuk muka.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
jezzebelle
Prebet
Prebet


Female Number of posts : 30
Humor : sempit giatu,tidak dapat masuk!
Registration date : 2012-05-21

PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Tue May 22, 2012 7:29 am

hahaha..paling manang yg batapuk di hutan(bekawan sama monyet)..ok la,sa cari boypren yg local ja la,dpt mcm muka c ampal pun jadilaa..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kalau Pilak ngurat sama ko?   Today at 7:34 pm

Back to top Go down
 
Kalau Pilak ngurat sama ko?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: