To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 bakar bendera sabah

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
guntur
Prebet
Prebet


Number of posts : 16
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 3:14 pm

SULTAN SABAH DITANGKAP BERSAMA 11 PENGIKUT?
Saturday, 04 April 2009 20:34

SEORANG lelaki berbangsa Suluk, Datu Abdul Razak Datu Aliuddin, 41, ditahan bersama 11 orang pengikutnya setelah mereka mengadakan perhimpunan haram dan bertindak membakar enam bendera Sabah di hadapan Pasaraya Milimewa dan Pasar Rakyat, Lahad Datu sekitar jam 8.30 pagi tadi (Sabtu).

Mengikut fakta kes, kesemua mereka berkumpul di hadapan Pasaraya Milimewa untuk menarik perhatian orang ramai sebelum bertindak nekad membakar bendera Sabah sebelum bergegas ke Pasar Rakyat untuk melakukan perkara yang sama sebaik sahaja mendapati ramai orang berkumpul dan bersorak apabila tiga lagi bendera Sabah dibakar.

Tidak cukup dengan itu, mereka bergegas ke Ibu Pejabat Polis Lahad Datu dengan tujuan yang tidak pasti tetapi dipercayai untuk mencabar polis menangkap mereka tetapi mereka tidak dapat masuk ke balai setelah polis
yang bertugas menahan mereka di pintu masuk setelah menerima maklumat daripada polis yang menyaksikan mereka melakukan kegiatan berkenaan.

Menurut Ketua Polis Derah Lahad Datu, Mohammad Suhaimi Abdul Rahman, kesemua mereka ditangkap dan ditahan di Balai Polis Lahad Datu untuk siasatan polis.

Kesemua mereka adalah wargananegara Malaysia kerana memiliki mykad berumur antara 18 hingga 41 tahun yang tinggal di sekitar daerah Lahad Datu.

"Kita masih menyiasat apa motif mereka dan kenapa mereka melakukkannya," ujar Suhaimi yang memberitahu
bahawa kesemua mereka disiasat di bawah Seksyen 143 (Akta 574), Kanun Keseksaan iaitu mengadakan Perhimpunan Secara Haram.

Jika sabit kesalahan kata Suhaimi, mereka akan dipenjara selama enam bulan atau dengan denda atau kedua-duanya sekali.

"Kita telah menempatkan 80 anggota polis untuk mengawal keadaan dan sebagi langkah berjaga-jaga. Saya menasihati orang ramai jangan percaya kepada sebarang khabar angin dan menyerahkan kes ini kepada kebijaksanaan polis," ujar Suhaimi yang melaporan keadaan di Lahad Datu adalah terkawal.

Dalam pada itu, Abdul Razak sebelum ini mengaku sebagai 'Sultan Sabah' yang berkuasa penuh ke atas negeri ini dan menggunakan cop mohor dan bendera Kesultanan Sulu telah beberapa kali mendapat liputan media masa tempatan sebelum kejadian ini.
Back to top Go down
guntur
Prebet
Prebet


Number of posts : 16
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 3:25 pm

ini keratan newspaper daily express...

Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 3:57 pm

susah saya mambayangkan..kunu rakyat malaysia tapi membakar bendera sabah. apa pun alasannya mereka ini patut mendapat hukuman setimpal atau rakyat sudah tidak yakin dengan pihak polis.

Ini yang saya katakan pti2 ini langsung tidak boleh di biarkan bernyawa di sabah. di bagi betis mau paha..di bagai paha dia mau lain lagi..

Selepas propoganda mereka mengatakan asal KDM ini dari negara china tidak menampakan hasil, maka cara terakhir ialah tidak dengan permainan psikologi sudah tapi lebih kepada tindakan berbentuk fizikal.

Apabila mereka dengan secara sengaja membakar bendera sabah, sedangkan mereka warganegara malaysia..secara tersiratnya mereka ini (kesemua pembakar tersebut) saya percaya tidak di lahirkan di sabah, tapi memang sah sebagai pendatang disabah yang mendaoat IC dari Amino.
Back to top Go down
simbabalad
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 4:07 pm

betul tu, bila terbaca di newspaper hari ni, saya terfikir...
1. masihkah kerajaan mahu berdiam diri dgn keadaan begini?
2. mereka bukan gila, 12 orang yg bakar bendera, semua 12 org gila?
3. kenapa bakar bendera sabah?
4. tinggal di sabah, ada mykad, tp bakar bendera sabah?
5. mengaku sultan? kenapa tdk jd sultan di pilipin sj? sabah tdk perlukan sultan.
6. kenapa berani sangat bakar bendera sabah? mungkinkah sb mereka tau yg tindakan ke atas mereka nt ringan sj? maklumlah...
7. rakyat sabah akan tengok apa tindakan kerajaan malaysia ke atas mereka...
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 4:16 pm

saya tertarik dgn hujah numbur 5 dari simbalabad ini.

Memang betul, kalau di tempat sendiri pun tiada apa2, apa pula hak mereka utk menjadi Sultan di sabah? Org KDM yang paling majoriti pun tiada yang berani mengaku sebagai raja atau sultan sabah. sedangkan tempat sendiri tu.

Betapa lucu..org polipin dua tiga org saja di sabah tapi mo memimpin org2 kdm yang tampak menyeluruh di sabah..tersirat dari perkara ni katalah org2 KDM melawan..huh otomatik dia org minta bantuan negara2 islam kerana alasan mereka saudara mereka di tindas oleh org bukan islam sedangkan hakikatnya tidak begitu.
Back to top Go down
simbabalad
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 4:20 pm

masalahnya, mereka akan terus menerus bebas di sabah dan bebas juga mencari peluang menikmati kemudahan di sabah... apa tdknya, ada mykad kan... pti pun hidup bebas di sini, apa lg mereka yg ada mykad..
Back to top Go down
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 5:39 pm

hoyoh.... masalaha besar ni... mo ja d tempiling ni org... buang la org tu dr sabah...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 5:47 pm

inda sadar diri butul..... suda pun tau pti, mo tembirang lg sini sabah, puiiiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
jef@perantau
Prebet
Prebet


Number of posts : 6
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 6:11 pm

sultan sabah?
pti ada mykad?..korang kena fikir bagaimana pti ni dapat mykad..siapa yang punya angkara?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 6:16 pm

kalou kana kurik butul2, takaluar balik ic prujik, kalou kurik lagi, kaluarlah nama si tuan punya prujik..... yg suda nyanyuk tu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 6:19 pm

saya ingin dengar apa reaksi kerajaan kali ini... kalau wartawan ditangkap ISA, yg ini bgmana pula... kita tengok...
Back to top Go down
jef@perantau
Prebet
Prebet


Number of posts : 6
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 6:47 pm

emmm...kita harap orang yang terlibat menerima hukuman yang setimpal...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 6:51 pm

Saya menyifatkan insiden ini sebagai satu yang amat tragis. Insiden ini juga tdk boleh dipandang sepi dan pandang enteng oleh pihak berkuasa. Ini satu cubaan utk merampas Sabah dari Malaysia walaupun buat ketika ini dilihat hanya tindakan sekumpulan kecil. Saya percaya mereka ada strategi tertentu untuk meneruskan yang kononnya "perjuangan" bagi mereka.

Lahad Datu adalah daerah yang paling ramai penduduk suluk yang tdk diketahui taraf kependudukannya. Penjual rokok haram yang terdiri daripada suku suluk ini berada di mana2 lorong di Lahad Datu. Yang ironiknya, pihak berkuasa termasuk pihak Polis tdk mengambil apa2 tindakan ke atas mereka termasuk menghantar mereka pulang ke Filipin krn saya percaya status mereka adalah PTI. Saya mengandaikan penduduk suku di Lahad Datu sekitar 30 ribu org atau lbh. Bayangkan sj sekiranya kehadiran mereka tdk dibanteras, sudah tentu jumlah ini boleh mengancam keselamatan Lahad Datu.

Ini adalah salah satu kelemahan kerajaan yang amat dikesali dan dibimbangi oleh rakyat Sabah. Inilah padahnya sekiranya kegilaan dlm politik tlh menguasai nafsu tanpa memikirkan soal keselamatan negara. Mutalib MD pernah melapurkan jumlah projek IC yang dibuat di Lahad Datu mencecah puluhan ribu bagi tujuan politik. Sikap fanatik kerajaan Malaysia terhadap agama juga tlh memakan tuan dimana MORO tlh dibekalkan senjata dan selepas itu, senjata berkenaan digunakan semula oleh lanun Filipin utk menyerang Maybank Lahad Datu pada tahun 1985. Kita cuma dapat mengharapkan kerajaan berfikir secara waras, hentikan agenda tersembunyi, buat sesuatu utk keselamatan negara krn itu adalah tanggungjawab asas mereka.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
lindung
Guest



PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 7:01 pm

1 komen yg bagus & bernas...
Back to top Go down
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 10:17 pm

ptuiiii!!!!..polipin sial..nyah kau dari sabah jauh2!!
Back to top Go down
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 10:33 pm

sial kan tu polipin....
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sun Apr 05, 2009 10:58 pm

mmg betul2 sial... sialan habis... ada siapa2 yg ada gambar org yg konon2 sultan sabah tu? kasi masuk sini, kita tingu mcmana muka dia...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Mon Apr 06, 2009 11:32 am

saya pernah berkawan (bergaul) dengan pti polipin ini pada tahun 80-an. Diurang cerita begini:
Pada mulanya memang kami datang di sini untuk lari dari tentra kerahan presiden marcos (bekas presiden pilipin).
senjata-senjata kami, kami kasi tinggal di pulau jampiras (tidak jauh dari sandakan). Bila kami sampai sini, kami dapati di sini sangat bagus, kami buli cari makan.
Kau tau kah? (kata mereka kepada saya). hampir semua lelaki pilipin yang ada di sini (sabah) adalah tentra MNLF. Kami kerja di sini sambil tunggu arahan untuk balik pigi berperang. lepas berperang kami balik lagi sini. Itupun kalau masih hidup la. Kau masih ingat ka si Mukshin yang baru kawin itu? (saya bilang ya). Pti tu sambung cerita, "dia punya bini masih di sini (sandakan). Tapi kasian si Mukshin sudah mati. Kami kena ambush .. dia kena timbak di dada.. unia tambus bah!"
Saya bilang, "jadi kamu kasi tinggal mayat si mukshin di hutan?" Itu pti bilang, "ya.. tapi selepas askar marcos berundur, kami balik pigi kasi kubur mayat dia."
sekarang ramai kawan2 kami yang tidak mau balik berperang.

Mereka mengaku bahawa mereka dapat bekalan senjata dari kerajaan libya.. (siapa tau malaysia pun ada contribute??). Menurut pti ini, ada segelintir pti yang menjual senjata mereka kepada orang awam di mindanao dan hasil jualan itu mereka gunakan sebagai modal berniaga di sabah. Perniagaan utama mereka ialah menjual rokok.

Itu cerita pada awan tahun 80-an. Bagaimana agaknya cerita mereka zaman ini? Adakah mereka sudah berubah? berubah dari segi apa? Sudahkah mereka berkurangan? Kita pikirlah sendiri.

Sebenar-benarnya PTI pilipin ini membawa ancaman yang terbesar di sabah. Mereka sudah biasa membunuh, merompak, menculik. Mereka tidak gentar walau diburu polis atau askar malaysia kerana di negara asalpun memang mereka ini buruan. Saya pikir perbuatan membakar bendera itu adalah provokasi untuk memancing polis dan tentra malaysia untuk bertempur dengan mereka.
Kamurang masih ingat sebuah kapal mereka sarat dengan senjata pernah buat provokasi di sandakan? Mungkin mereka ini dah tak sabar-sabar nak tawan beberapa bandar di Sabah, khususnya sandakan dan lahad datu....
Kerajaan yang ditunjangi oleh UMNO masih tidur sedangkan PTI sudah lama menunggu peluang yang sesuai untuk bertindak, penyokong UMNO-sabah masih membelai PTI, jika tidak kenapa masih sokong UMNO yang tidak buat apa-apa terhadap PTI?


Last edited by Yorut_orut on Wed Apr 08, 2009 8:27 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Mon Apr 06, 2009 8:04 pm

pti tdk akan lari dr sabah, kalau lari mungkin akan tumbang kerajaan.. bukti? dulu org sarawak lebih ramai drpd kita, sekarang org sabah dekat 2 kali ganda org sarawak, dr mana tu? mungkin membakar bendera ni titik permulaan durang.. tp kerajaan kita bilang, "ok tu, tdk perlu rakyat panik...".. mcm tdk serius sj ni perbuatan.. bilalah mo pandang serius? bila pti pegang ******** si musa? najip?
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sat Apr 11, 2009 1:19 am

Published on: Thursday, April 09, 2009


Kota Kinabalu:
The State Security Committee should hold an emergency meeting to
discuss what should be done about the burning of Sabah flags in Lahad
Datu last week. Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS) Information Chief, Rayner F Udong
said the party also agreed with calls to use the Internal Security Act
(ISA) against those involved. "Their act is also a 'wake-up call' not only to the police but to the Security Committee of the State. "We in the interior support the move to take stern action against those
involved in the flag burning by invoking the ISA, banishment and to
strip them of their Malaysian citizenship. "The State Security Committee needs to convene an emergency meeting to
discuss this matter urgently before it gets out of hand. It has far
reaching implications if not handled promptly and carefully," he said
in a statement, Wednesday. He said PBRS considered the incident a serious matter and an act of
transgression to the stability, peace and harmony in Sabah. PBRS also echoed sentiments by Chief Minister Datuk Seri Musa Aman for
the police to probe deeper about the group of people who burned the six
Sabah flags at the Lahad Datu old harbour area near Milimewa and the
central market last Saturday. He said they understood the stand by Prime Minister Datuk Seri Najib
Abd Razak that his administration would not use the ISA arbitrarily but
that the action by the group amounted to early signs of treachery,
human rights and civil liberty violation. "We are confident Najib's leadership will give top priority to the
security of the nation, particularly Sabah, and to solve the so-called
claim of the Philippines over Sabah once and for all," Rayner said.
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sat Apr 11, 2009 1:21 am

dan durang dibebaskan...

Burning flags: All 12 free on bail today

Published on: Friday, April 10, 2009


Lahad Datu:
All 12 local men suspected of staging illegal assemblies and setting
fire to Sabah flags last Saturday will be released on police bail today
(Friday).
Lahad Datu police chief Supt Md Suhaimi Abdul Rahman said the case had
been referred to the Deputy Public Prosecutor's Office in Kota Kinabalu
and then to Attorney-General's Chambers in Putrajaya. "The instruction from Putrajaya is for the men to be released on police
bail pending further orders," he told reporters here. Nevertheless, he said, police would continue to monitor them closely.
"We advice the public to stay calm and not to be influenced by any
propaganda or rumours. Security in Lahad Datu is under control," he said.
On Saturday, police arrested the 12 men aged between 14 and 41
suspected of staging illegal assemblies and burning six Sabah flags in
front of a public market and a supermarket here at about 8.40am. The remand order against the suspects expires on April 11.
Back to top Go down
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sat Apr 11, 2009 2:59 am

kasih lapas macam itu saja? mimang ini kerajaan sudah gila..!!! kalau macam itu saya pun mo mambakar bendera malaysia juga lah, alasan saya saya memang orang sabah, tapi bukan malaysia..


Itu sebab saya mau perkara 20 dibuka utk perbahasan semula di kalangan pemimpin2 atasan..
Back to top Go down
theRYaaND
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 29
Age : 31
Location : macam di CC ni
Humor : hihihi...
Registration date : 2009-04-10

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sat Apr 11, 2009 3:45 am

Sangat sedih, kecewa dan marah dengan tindakan durang2 ini....
Kalu perkara tidak diselesaikan mengikut tertib yang sepatutnya maka tidak mustahil perkara ini akan berulang sekali lagi di negeri kita...

Tindakan durang yang membakar bendera ini saya saya sifatkan sebagai orang terdesak untuk mendapat publisiti dan tiada daya fikiran positif yang mana sebenarnya ada banyak cara lagi yang boleh digunakan untuk meluahkan ketidakpuasan hati.... Pengakuan mereka sebagai keturunan Sultan Sulu adalah sesuatu yang memalukan dan ini akan mengakibatkan kekacauan di negeri kita...

harap2 tiada orang tempatan yang terlibat dalam insiden tersebut... Kalu ada urang tempatan yang kedapatan terus jak sumbat di ISA kalu cukup bukti atau buang ja dalam sungai bikin umpan buaya....
Back to top Go down
Admin
Admin


Number of posts : 435
Registration date : 2008-09-06

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sat Apr 11, 2009 9:32 am

betul tu, saya pun kecewa jga kerana tindakan ke atas mereka begitu longgar, bayangkan mebakar bendera.. kalau org tempatan yg buat, bukan main lg tindakan diambil.. ini sama sj dgn penjual2 sayur di kaki2 lima pasar di mana org2 kg dihalau atau dikenakan bayaran, org asing pula dibiarkan begitu sj. Kenapa begitu? Adakah kerana org asing ni berani melawan/memukul? atau menyumbat duit? Sekarang ni menteri dlm negeri HIshamudin, kita tengok mcmana..
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Sat Jun 20, 2009 1:52 am

Apa sudah berita terkini mengenai pembakar2 bendera malaysia tu?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: bakar bendera sabah   Today at 5:48 pm

Back to top Go down
 
bakar bendera sabah
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: