To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Fri Apr 24, 2009 3:43 am

Ada kah anda mempunyai masalah hari ini? atau adakah anda mempunyai pengalaman hari ini yang membuatkan anda gembira tentangnya?

Mari kita berkungsi2 cerita..
Back to top Go down
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Fri Apr 24, 2009 5:49 am

saya paling tdk suka hari ni... setiap hari 5... kami ada presentation... tension suda sy melayan kerenah pengkritik2 d depan.... tdk dpt lawan hujah panel... apa tdk.... 1 org perlu lawan lebih dr 3 org... kadang lebih 10 panel mo kena lawan....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Fri Apr 24, 2009 9:17 pm

kesian kao ponsus.....

sia hari ini rasa garam butul pasal inda sampat ambil gambar satu sumandak, santik lg tu..... sia tanampak serual dlm dia tp inda sampat ambil gambar..... pasal sia inda barani, hihihihihiiiiiii...... inda pasal2 kana tampar...... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Fri Apr 24, 2009 11:49 pm

Hari ni saya geram butul..perempuan yang saya susah butul urat..tapi senang2 kena bawa2 ulih urang arab dan nigru..silaka butul.
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Sat Apr 25, 2009 12:18 am

Prkara yg sia tdk suka ini hari ialah soal krja..disuruh update..malas betul..hihihi..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Mojibap
Prebet
Prebet


Number of posts : 59
Registration date : 2009-01-31

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Sat Apr 25, 2009 8:23 am

aku ni... hari ni rase penat betui... ape taknye, terpakse kehulu ke hilir tunjuk muke pd rakyat, susah pulak jd ketue nie... patut le member aku tu undur diri lebih awal...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Sat Apr 25, 2009 3:13 pm

saya benci betul kamarin pasal 1 ari tiada karan...
sori sepatutnya saya post ini kamarin tapi indada karan.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Sat Apr 25, 2009 5:57 pm

ari ni sia pigi kadai, antah apa ada ari ni jim butul kerita..... paking pun susah..... last2 sdh salasai urusan, sapat2 sia chaow......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue Apr 28, 2009 9:03 pm

dekat sdh saya langgar kereta hari ini... jalan di pekan, bukan highway...

1. bukan jalan dia, dia ni mo masuk jalan dr simpang
2. sepatutnya tengok dulu kereta, tiada kereta baru masuk, ini... sdh saya dekatpun masuk juga, terpaksa saya brek...
3. sdh masuk, jalan di sebelah kanan pula... mcm temberang betul..
4. slow lg tu, mcm siput babi...

terpaksa saya ke ke bhg kiri tp tdk masuk terus sb takut nt dia ke kiri lg pula... dan betul2 dia ke kiri... so saya ke kanan semula, sdh seiringan, saya tengok dia, itu driver tengok saya... macam temberang betul itu driver... bikin geram lg, itu pemuda di sebelah dia (mgkin anak dia), mo tunjuk marah2 lg konon, puiiiiii... sdh salah, mo temberang lg... ada org lain lg dlm van rusa tu, mgkin keluarga... lepas tu saya tekan minyak... sdh jauh2 sikit, baru saya terfikir, bagus saya langgar sj td, baru durang mati 1 keluarga... masih lg segar itu muka itu driver palui di otk saya...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue Apr 28, 2009 9:20 pm

Sabar ko ontulak..bertimbang rasa di jalan raya amalan mulia..hihii. Siapun slalu mngalami insiden mcm tu..dah salah..buat2 marah pulak..itu tdk syokkan..apa nak buat, mmg kita perlu toleran barulah slamat kta di jlnraya.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue Apr 28, 2009 10:13 pm

aik bah ada nama baru sudah tuan gontulak ni..hihihi
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue Apr 28, 2009 10:28 pm

hehe... ontulak? ontulak pun ontulaklah...
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue Apr 28, 2009 10:39 pm

Panggilan manza baitu tuan gontulak..ekekek..
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue Apr 28, 2009 10:46 pm

panggilan manja, hehehe...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Wed Apr 29, 2009 5:06 pm

Yorut_orut wrote:
saya benci betul kamarin pasal 1 ari tiada karan...
sori sepatutnya saya post ini kamarin tapi indada karan.... Very Happy

sia kasi kao satu markah utk pos kau ni yorut_orut... Laughing sbb dgn buktinya kao kasi sama kami...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Wed Apr 29, 2009 5:08 pm

sia ari ni... indada apa2 yg sia marah pasal satu ari sia kogutan... Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Mon May 04, 2009 10:38 am

sayapun ini ari saya indada yang saya benci pasal telefon saya berfungsi pula ini ari.. jadi buli masuk sini ilsf... Very Happy
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue May 05, 2009 12:58 am

Kelmarin dlm prjalanan balik ke rumah..dlm keadaan sya memandu agak laju, ada sbuah frontier di depan sia..dia agak slow jd sia potonglah. Masa sia putung itu..diapun pg masuk lorong saya di sebalah kanan krn diapun mo memotong knderaan di depannya. Yg masalah..dia pasang signal dn terus masuk lorong kanan tanpa memerhati knderaan dr belakang..nyaris kami brgesel..hilang semangat sya. Ini mrbahaya bg pemndu yg kurang brhati2..kalu kmalangan itu brlaku..sia tdk tau apa akan jadi pd sia dn juga frontier tu.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue May 05, 2009 6:54 am

uina nasib baik inda jadi apa-apa juga sama kau tuan. Inilah yang biasa terjadi di jalanraya.. kita sudah cukup siagapun orang lain pula yang tak hati hati. Tapi jangan kita selalu salahkan orang lain saja sebab adakalnya kita sendiripun terkadang ada kesilapan. tidak betul kalau kita tidak mengaku pernah buat silap di jalanraya. Saya ada pernah satu kali bergesel dengan kereta orang sebab saya lihat cermin dalam saja tapi lupa tingu cermin sisi ketika nak masuk jalan ketika berhenti dibahu jalan. nasib baik dikawasan bandar yang sesak, jadi kereta tu tak la laju sangat.. so kesan nya pun sedikit saja.
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue May 05, 2009 7:55 pm

Dlm kes inipun sia tdk self denial jg..silap sia ialah sya tahu di depannya ada sebuah motorsikal dn brkemungkinan besar dia akan memotong jg..tp sia buat andaian dia nampak sia dn bg laluan dulu pd sia sblum memotong motorsikal itu..main ingat2 ni bahaya..jd kena lbh brhati2 lg.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue May 05, 2009 8:14 pm

baru tadi kebencian saya timbul pasal orang bugis jiran sebelah rumah minta kelapa tua. org rumah saya suruh diurang kutip dari pokok lah... diurang dpt 25 biji kemudian masing2 bawa pulang la (biasa bayar kemudian). tapi bila orang rumah saya minta 50 sen satu, diurang jawap kununnya diurang biasa beli kepapa tua 5 biji satu ringgit. Phui! kalau diurang belum bawa pulang tu kelapa.. gerenti saya tida kasi. saya bilang sama orang rumah saya, bagus jgn terima duit diurang nanti, sebaliknya minta diurang gantikan dengan kelapa juga. tapi orang rumah saya bilang biarlah... yg penting lain kali jgn kasi sebiji pun.........
Back to top Go down
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue May 05, 2009 8:40 pm

Brhati2 dgn org2 ini..dorg nie pandai..bila nampak dn tunjuk baik sj dgn kau, mesti ada sesuatu hajat mereka tu. Cuma perlu jaga keharmonian sesama jiran tp tdk semestinya kta brderma terus.
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Tue May 05, 2009 8:50 pm

saya faham juga bah dengan perangai diurang tu. Kalau kita baik dengan diurang diurang pun baik juga. tapi dalam hal yg ada sangkut paut dgn duit (beli membeli sebagai contoh) diurang sangat memeras.. ambil kesempatan betul dengan org yg diurang boleh exploitasi.
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Thu May 07, 2009 8:50 am

ari ni...sia ok saja semua urusan berlangsung dengan jayanya... semua berjalan lansar selansar-lansarnya... syukur...!!!
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Fri May 08, 2009 5:22 pm

saya ok juga hari ini, cuma terjejas sikit masa dijalanraya tadi, siput babi betul.. tdk sempat ambi gambar, hehehe... Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.   Today at 5:51 am

Back to top Go down
 
Kejadian yang anda suka dan anda benci hari ini.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: