To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 7 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 7 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 AMPAL

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: AMPAL   Tue Aug 11, 2009 10:56 am

semalam sia cek2 kabinet lama sia... tnampak la vcd si ampal duuulu yg tajuknya "orang kita"... lucu juga la dia tu. jadi sia teringin mo tau mcmana pendapat kita semua mengenai si ampal.......

apa pendapat anda mengenai si ampal, kalau inda silap saya, dia ni pelop[or telemovie di sabah.
Back to top Go down
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: AMPAL   Tue Aug 11, 2009 2:13 pm

Dia ini pada saya seperti gila publisiti..macam terdesak betul2!

Pertama sekali saya tinguk saya tidak suka stail rambutnya.. bila dia pigi SM, semua org tanya saya..orang sabah rambut mereka macam ni kah? serba salah saya menjawap.
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: AMPAL   Tue Aug 11, 2009 5:23 pm

ok juga dia tu... saya nampak bukan terdesak, cuma itulah identitinya... tdklah spt artis2 lain yg nampak betul temberang.. kalau si ampal, senang pigi kawan.. kalau artis lain, terus mcm king & queen...
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 12, 2009 11:52 am

bagi sya, c ampal ni ok juga ba. ari tu sya jumpa dia, belum lagi sya hulur tangan mo salam dia, dia lagi duluan hulur tangan. mesra jugalah, org tidak segan mo kwn sma dia. tu kalo sya tgo luaran dialah... fasal syapun tidak brpa kenal sgt c ampal ni, hehe
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 12, 2009 9:52 pm

dia tu mimang ok bah...... inda sumbung...... dan mimang dpt tingu luaran sj, kalou mo tingu dalaman, kawin sama dia..... Laughing
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
taksub
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 101
Age : 41
Registration date : 2008-10-08

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 12, 2009 11:05 pm

bagi saya la... si ampal ni telah menaikkan nama SABAH jauh lebih awal daripada penyanyi2 sabah yg lain selain daripada dorang si John gaisah dan flora santos... si Ampal ni ada identiti sendiri, ari tu saya ke Victory kedai music di KK utk beli amp.. tenampak la dia ni.. dia cakap "sungai" ba dgn saya... nasib baik ada kawan2 sya org sungai jadi ada la juga saya belajar sikit2... maka fham la juga tapi saya jawab melayu... terus dia bilang.."sungoi boooo.." keciwa dia sia inda cakap sungai, tapi saya cakap lagi... "dusun booo..." lalu dia katawa dan terus cakap dusun... wpun dusun dia sangkut2 tapi dia gohet saja...

org ni ada pendirian... ni la yg saya nampak!
Back to top Go down
taksub
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 101
Age : 41
Registration date : 2008-10-08

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 12, 2009 11:05 pm

satu lagi, dia ada kebanggan yg tinggi menjadi org sabah... Laughing
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: AMPAL   Thu Aug 13, 2009 9:19 pm

pukutarap wrote:
dia tu mimang ok bah...... inda sumbung...... dan mimang dpt tingu luaran sj, kalou mo tingu dalaman, kawin sama dia..... Laughing


doiii... kehabisan calon sudah ka kalo mo pigi minta khwin sma dia. hehe... Laughing
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: AMPAL   Thu Aug 13, 2009 10:33 pm

kita patut berbangga kerna nama ' AMPAL ' sebenarnya seorang anak seni yg banyak memainkan peranan dalam menerbitkan telemovie tempatan mahu pun lagu lagu tempatan yg banyak peminat. saya ada beberapa kali hadir persembahan live Ampal di sandakan, memang tak kering gusi lah....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: AMPAL   Fri Aug 14, 2009 12:16 am

butul, dia mmang banyak kasi maju ini perpiliman sini sabah.... sekurang2nya rayat ada pilihan bah, bukan masam yg di tv, asik2 serita sintaaaaaaaaaaa sj..... sampai jiwang samua urang...... masam indadalah hal lain balaku sini dunia, sinta..... sinta..... sinta..... buring......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: AMPAL   Sun Aug 16, 2009 11:55 am

saya pun buring butul serita pasal sinta ni...ttp kadang2 suk juga hehehe


Last edited by tangkalamai on Sun Aug 16, 2009 11:57 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: AMPAL   Sun Aug 16, 2009 11:55 am

hehe tuan pukutarap kadang2 kan kalau kita dalam kepenatan dari kerja atau sedang dalam stress la kan atau pun baru habis betengkar sama sewe, serita sinta pun bagus untuk kasi sejuk tu hati...
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: AMPAL   Sun Aug 16, 2009 12:44 pm

Ampal kongkob kah? endada sudah tukang gunting bagus2 kah di sabah! lol!
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: AMPAL   Tue Aug 18, 2009 12:14 am

ahaha..orud sungguh pun 'kongkob' kan tapi unik butul2 bah.kalau tinguk dakat2 kan macam susah mo kasi putus tu rambut c Ampal. Jangan2 banyak ilmu tau c Ampal tu.kalau tingu dari balakang garang, bikin takut ooo..tapi kalau bedapan betul kan ceria dan peramah c Ampal. Smile
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: AMPAL   Tue Aug 18, 2009 4:09 pm

Iya cuma tu lah, sudah menjadi lumrah manusia tidak semuanya sama selera dan mesti ada yg pro dan kontra.
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 19, 2009 8:58 pm

lain orang lain citarasa..
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 19, 2009 9:02 pm

Garadu wrote:
lain orang lain citarasa..

btul tu tompinai garadu. c ampal ni bagus, ada chance lagi kasih glemer dia punya identiti. hehe... kalo sya ada chance, syapun mau juga buat identiti sya sndiri. Razz
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 19, 2009 9:02 pm

si ampal bagi saya mmg la unik... dia pun ada niat tu mo jadi YB tapi inda kejadian ari tu... pa buli buat la ampal... masuk pulitik ni mesti licik ba.. kalau ada perjuangan, inda buli masuk pulitik sebab nanti tu perjuangan tergendala, sebab dlm pulitik sekarang ni.. mesti ada ciri2 karabau... yg ikut saja bila kana cucuk idung!
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: AMPAL   Wed Aug 19, 2009 9:08 pm

ya, tempoh hari dia ada ikut politik & bertanding tp kecundang.. mungkin kerana dia tiada bakat berpolitik.. orang2 yg ikut politik mesti ada bakat memuja2 pemimpin semasa, bakat menipu, berbohong, bakat memanipulasi & memutarbelit fakta... kalau jujur lurus bendul gerenti tdk akan menang.. jd mungkin si ampal tiada bakat ini.. dia ada bakat utk berbaik2 pd semua org, bukan utk jd ketua, bukan utk memanipulasi org supaya dia dpt kedudukan, tp supaya org suka dia & membeli cd dia, hehehe...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: AMPAL   Today at 9:48 pm

Back to top Go down
 
AMPAL
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Music & Entertainment-
Jump to: