To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 1 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

xbest

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Bagaimana Buat DUIT dgn Jual Semula Produk PLR?
by xbest Today at 12:46 pm

» Tanam Kucai Melalui Ubi Kucai
by xbest Mon May 07, 2018 3:38 pm

» Bisnes Tudung Jana Untung RM15,000 Sebulan
by xbest Thu Apr 26, 2018 8:54 pm

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Sat Apr 21, 2018 5:36 pm

» Bisnes Kereta Sewa Jana RRM25,000 Sebulan
by xbest Fri Apr 13, 2018 3:30 pm

» Seminar Tajwid Luarbiasa 2018
by xbest Wed Mar 28, 2018 2:16 am

» Contoh Soalan Temuduga Latihan Separa Perubatan
by xbest Sun Mar 25, 2018 9:45 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Sun Dec 24, 2017 2:35 pm

» Jualan HOT Produk Resell Rights Kombo 2017
by xbest Sat Nov 25, 2017 3:09 pm

» Tips Dan Teknik Pemasaran Tanpa Kos Yang Berkesan
by SchulzCube Thu Nov 16, 2017 6:07 pm

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Thu Sep 07, 2017 8:07 am

» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Sun Jul 23, 2017 4:56 am

» Formula Tarik Rezeki 2015
by xbest Wed Jul 12, 2017 6:36 am

» Need a help!
by limau123 Wed May 31, 2017 2:19 pm

» Fatherís Day ahead
by ahkeok Sun May 07, 2017 10:49 am

» Mother's day is just around the corner. What to buy???
by ahkeok Tue May 02, 2017 7:44 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
May 2018
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
CalendarCalendar

Share | 
 

 kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?

Go down 
AuthorMessage
tangkalamai
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?   Sat Sep 19, 2009 5:59 pm

bayang kan betapa derita nya mangsa mangsa kekejaman jpn itu.
sikecil yg belum kenal erti hidup menerima nasib semalang itu.
Back to top Go down
orud
Paranormal Master
avatar

Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?   Sat Sep 19, 2009 6:08 pm

apa cerita ni tangkalamai? enda paham lah saya.. Smile

masam ada gambar tapi macam enda kelihatan lagi ni.
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?   Sat Sep 19, 2009 11:18 pm

astagaa..Tuan Orud, hehe teknikel error atau sia tak pandai upload gambar tu...ajar sia mcm mana kasi upload photo.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?   Sun Sep 20, 2009 2:53 pm

bah tuan orud, bgtau si tangkalamai masamana mo upload gambar...... sia mo bgtau tp kao yg dia minta tau.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal
avatar

Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?   Sun Sep 20, 2009 11:59 pm

dulu ada satu tutorial pasal kasih up gambar baini dari gaman PT kalau saya enda silap..mana sudah topik tu aah. cuba kita sama2 cari tuan tarap.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?   

Back to top Go down
 
kejam..kalau kita disituasi mereka,apa aganya yg perlu kita buat?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Paranormal & Mystery-
Jump to: