To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Sep 25, 2009 8:20 pm



GAMBAR (kiri); Ibu dua anak menutup muka selepas ditangkap khalwat oleh Jaips di Hotel Putra Palace, Kangar semalam. (kanan); Seorang lelaki menunjukkan kek yang dibelinya bagi meraikan ulang tahun kelahiran isteri pada hari isterinya ditangkap khalwat semalam.


KANGAR: Hasrat seorang suami untuk meraikan ulang tahun kelahiran isterinya berkecai apabila wanita itu ditahan kerana disyaki berkhalwat dengan seorang lelaki bukan Islam di sebuah hotel di sini, awal pagi semalam.

Malah, suami wanita berkenaan menyaksikan sendiri isterinya ditahan bersama lelaki terbabit oleh sepasukan empat anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Perlis (Jaips), kira-kira jam 5.30 pagi.

Wanita berkenaan yang genap 31 tahun kelmarin, bertugas sebagai pegawai imigresen di Sungai Petani dan pasangan itu mempunyai dua anak perempuan berusia dua serta enam tahun.

Pengarah Jaips, Abdul Malik Hussin, ketika dihubungi berkata empat anggota Jaips menyerbu hotel itu selepas menerima maklumat awam.

"Apabila pintu bilik hotel diketuk, wanita itu membukanya, manakala teman lelakinya berada di atas katil. Wanita itu memberi alasan kononnya sedang mengadakan perbincangan perniagaan dengan lelaki berkenaan," katanya.

Lelaki berusia awal 30-an itu bagaimanapun, dibebaskan kerana bukan Islam, manakala wanita berkenaan dibebaskan dengan bon jaminan RM2,000 serta seorang penjamin, kira-kira jam 12 tengah hari semalam selepas keterangannya diambil.

Abdul Malik berkata, wanita itu akan didakwa di Mahkamah Rendah Syariah, Rabu ini, mengikut Seksyen 9 Enakmen Jenayah Dalam Syarak Negeri Perlis yang boleh didenda RM5,000 atau penjara tiga tahun atau kedua-duanya.

Sementara itu, suami wanita berkenaan yang juga berusia 31 tahun, ketika ditemui berkata, beliau membeli kek bernilai RM35 dan sejambak bunga untuk meraikan ulang tahun isterinya, malam kelmarin.

"Ketika sampai di pekarangan rumah di Sungai Petani, saya melihat isteri bergegas menaiki kereta seorang diri dan saya mengekorinya sehingga sampai di sebuah hotel di sini," katanya.

Beliau yang bertugas sebagai juruteknik kanan sebuah kilang, mengakui sebelum ini ada mendengar khabar angin berhubung kecurangan isterinya yang mempunyai empat telefon bimbit.

"Kini ia ternyata benar," katanya sambil menunjukkan kek kegemaran isterinya itu.


P/S: 4 telepon bimbit? Mad


Last edited by orud on Sat Sep 26, 2009 2:21 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Sep 25, 2009 11:09 pm

kalou kamu, apa kamu buat? itu bukan perjumpaan partama tu, salalu sdh..... barmakna itu gua bukan 1 shj binatang yg ada masuk, sdh lebi drpd 1.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Sep 25, 2009 11:58 pm

Kena cermin dirilah. Cek2 apa kurang. Mungkin perlu + power spya bini x mkn jln..he3..
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Sep 26, 2009 2:24 am

Tinguk perempuan ni pun macam mata duitan bah ni..utk apa sampai 4 biji henpon? dan dia keraja sana imigresen pula tu..bermakna klu sebut imigresen bukan china atau india yg di sebut sebagai bukan islam disini tapi kemungkinan urang mat salleh..

Perempuan macam ni jinis yg tidak akan puas..kalau dia puas pun dia akan mencari lelaki lain lagi yg boleh memuaskan dia lebih dari lelaki yg satu tadi..

Ibu beranak 2..berumur 31..sepatutnya nafsunya sudah kendur sedikit..ini tidak macam makin menjadi..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Sep 26, 2009 8:04 am

Umur 31 belum ada tanda nafsu sex bkurang bah..hehe ... malah lebih pengalaman.. Very Happy
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Sep 26, 2009 7:30 pm

Telampau makan kari kali tu orut..atukoi..hehehe
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Sep 27, 2009 9:42 am

Duulu kita ada topik life begin at 40. Mungkin bagi kaum wanita begin at 30??
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Sep 27, 2009 10:41 am

kuasa Tuhan , dia mo kasi tunjuk pada suami betapa kejahatan isterinya ..mungkin sebelum ini dia pandai berlakon , pandai menipu , sang suami pun percaya habis pada isteri , walaupun sudah mendengar desas desus tapi mungkin dia tidak percaya selagi tidak nampak depan mata sendiri , nahhh ..sekarang dia sendiri nampak , puas hati ..

siapa2 pun lelaki atau perempuan , tidak akan mampu bersembunyi selamanya , apa pun kejahatan yang kita lakukan lambat laun akan terbongkar juga , samada menipu isteri atau menipu suami , pasti akan ketahuan juga , kerana Tuhan tidak pernah tidur , tidak mengantuk, Tuhan melihat setiap saat segala apa yang berlaku , segala apa yang kita lakukan . ..

balik cerita perempuan ini , sa rasa kompom akan diceraikan tu ..buat apa lagi simpan bini yang begitu , kecuali tu lelaki sudah kena bagi makan nasi kangkang , ngikut ja cakap bini macam kerbau kena terik hidung , mungkin dorang akan kekal laki bini ..

zaman sekarang , bukan lelaki saja yang pandai mkan jalan , perempuan pun juga hebat potong kiri ..dimana2 ja sama juga , tidak kira apa bangsa apa agama ,

bikin takut juga , sama2lah kita jaga bini masing2 ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Sep 27, 2009 2:09 pm

itu parampuan gerenti akan dpt title parampuan kagatalan, 1 pengiktirapan yg bukan samua urang buli dpt, hihihihiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Sep 27, 2009 5:38 pm

memang kasihan tu lelaki , tengok muka dia tu pun macam mau nangis sudah ..muram , gelap ja muka dia , tuhan ja tau apa rasa dalam hati dia tu , ..tu perempuan pula pandai pula malu2 tutup muka lagi , dk tau lah apa family dorang buat sama tu perempuan lepas tu ..

pasti akan jadi kenangan pahit seumur hidup pada suami tu , mungkin juga dia akan trauma dan terus hilang kepercayaan pada perempuan lepas ni , silap2 dia akn membalas dendam smada pada bekas isteri atau pada lelaki pasangan bini dia yg kena tangkap tu ..

atau lepas ni dia akan kawin perempuan baru , yg lagi lawa , lagi bagus , lagi muda ..
Back to top Go down
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Mon Sep 28, 2009 12:55 am

romeo wrote:

bikin takut juga , sama2lah kita jaga bini masing2 ..

Aku enda jaga siapa2 lah..bini pun endada lagi.. Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Mon Sep 28, 2009 9:36 am

x-spy wrote:
[quote

Aku enda jaga siapa2 lah..bini pun endada lagi.. Very Happy
Bebini la kau capat2 lepas tu jaga baik2.. Kasi makan sukup2.. Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Mon Sep 28, 2009 11:42 pm

ya , jangan lupa hati-hati memilih calon bini , jangan sampai terkawin dengan perempuan yang pandai potong kiri .. nanti jadi sejarah sabah pula
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Mon Sep 28, 2009 11:48 pm

kesian ni lelaki... sampai hati tu bini bikin dia begitu! Mad tapi kalau sia... sia kawin satu lagi tapi inda sia carai tu bini pertama.... kasi gantung dia inda betali!
Back to top Go down
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Sep 29, 2009 12:06 am

ya biar padan mukanya...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Sep 29, 2009 12:44 am

sukung , sukung ...ngam tu , kasi tunjuk2 depan mata dia tu bini muda , biar mata tu perempuan juling
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Sep 29, 2009 8:50 am

Tp mgkin laki dia ada masalah tanaga batin baini.. Siapa tau kan? Laki pun pandai makan jln ba klu bini betul2 ada masalah yg itu. Masalahnya talaq dtangan suami. Lgpun diurag ada anak. Kita ubah sikit seritanya. Apa komen kamurang jika si laki btl2 ada masalah hubungan sex?
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Sep 29, 2009 11:28 am

tidak dapat dinafikan , perkara2 sebegini memang ada , kurang power ..bateri kering air , cuma lelaki biasanya tidak akan mengaku atau mendedahkan kelemahan dirinya lebih2 lagi kalau pasal bab itu ..

samada kerana malu atau ego yang menebal , akhirnya memudaratkan dirinya sendri , sepatutnya kalau benar ada masalah demikian , harus dia berubat , berusaha memparbaiki mana yang kurang ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Sep 29, 2009 8:14 pm

yakan, inda pula sia tabasa apa2 komen negatip dr yg lalaki tu..... mungkin dia sendiri yg ada masalah..... inda juga dia sakap mo sarai itu bini, adakah?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Sep 30, 2009 9:22 pm

alamak... kcian o tu suami dia. urang mo buat surprise, lain pula jadi... ntah apalah tu ppuan pikir tu, sdh ada anakpun tdk malu lagi pigi jumpa˛ lelaki. di hotel lagi tu... haiyaa... dunia˛... sukar ni.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Sep 30, 2009 11:38 pm

masam suprise juga bah gia tu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Oct 03, 2009 9:43 pm

dua˛pun srprise o ini mcm, susah o... Mad
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Oct 04, 2009 3:11 pm

kaau tidak silap tu perempuan Imigresen staff , masa pergi mahkamah dia nampak cant ik pula , siap pakai makeup lagi lawa2 ...masa kena tangkap sekali tengok macam 'penjual' ja ..

saya pun ada pengalaman juga dalam bab2 gini , masa di Terengganu dulu kami pernah juga serbu rumah tangkap sang isteri sedang 'ON' diruang tamu , bersama kami adalah suami perempuan itu sendiri , Polis dan pihak masjid , suami tu kawan sa ..satu kerja satu Ofis , yang perempuan pun satu kerja satu Ofis dengan sa , dan lelaki yang sedang 'projek' itu pun kawan kerja juga , satu Ofis ..bayangkan betapa hebat dorang sana , projek dengan bini kawan dirumah tuan rumah , ..

puas juga la saya menerajang , sampai sakit tangan sia menumbuk muka hidung tu orang ..kasihan juga tengok dia kena sepak terajang macam sampah tapi siapa suruh cari nahas kan ? ..sempat lagi dia bersilat masa kena serbu tu , tapi kerana silat punya pasal seluar dia tidak sempat pakai , tu perempuan pun sama juga bogel-bogelan menyuruk sana bawah katil , kami tarik macam tarik ular dalam lubang ja ..

kesudahannya , dorang cerai malam tu juga di pejabat kadi ..kasian tok kadi kena kejut subuh2 , lepas tu yg perempuan dapat Boyfriend baru lagi muda , 20an mangkali tu tapi yang lelaki ni terus tidak kawin2 lagi sampai sekarang ..yang lelaki pasangan dia buat projek tu kena buang kerja ,
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Mon Oct 12, 2009 3:33 pm

kasian itu lalaki oh kan? siap bili itu kek sma bunga lagi.
bikin takut juga bha ... uhmm ... bagus sa suruh bini sa berhenti karaja. jaga anak diruma lagi bagus. tapi dirumah pun enda selamat juga bha kan? Razz
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Mon Oct 12, 2009 7:30 pm

itu lalaki yg rugi tarpaksa ikat pakai gata..... itu parampuan tu ok sj sanang2 pigi main bula sama siapa2..... inda mo sarai, sakit ati..... mo sarai, lagilah marana badan, hihihihiiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Today at 7:36 pm

Back to top Go down
 
Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: