To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 13, 2009 7:20 pm

romeo wrote:
kaau tidak silap tu perempuan Imigresen staff , masa pergi mahkamah dia nampak cant ik pula , siap pakai makeup lagi lawa2 ...masa kena tangkap sekali tengok macam 'penjual' ja ..

saya pun ada pengalaman juga dalam bab2 gini , masa di Terengganu dulu kami pernah juga serbu rumah tangkap sang isteri sedang 'ON' diruang tamu , bersama kami adalah suami perempuan itu sendiri , Polis dan pihak masjid , suami tu kawan sa ..satu kerja satu Ofis , yang perempuan pun satu kerja satu Ofis dengan sa , dan lelaki yang sedang 'projek' itu pun kawan kerja juga , satu Ofis ..bayangkan betapa hebat dorang sana , projek dengan bini kawan dirumah tuan rumah , ..

puas juga la saya menerajang , sampai sakit tangan sia menumbuk muka hidung tu orang ..kasihan juga tengok dia kena sepak terajang macam sampah tapi siapa suruh cari nahas kan ? ..sempat lagi dia bersilat masa kena serbu tu , tapi kerana silat punya pasal seluar dia tidak sempat pakai , tu perempuan pun sama juga bogel-bogelan menyuruk sana bawah katil , kami tarik macam tarik ular dalam lubang ja ..

kesudahannya , dorang cerai malam tu juga di pejabat kadi ..kasian tok kadi kena kejut subuh2 , lepas tu yg perempuan dapat Boyfriend baru lagi muda , 20an mangkali tu tapi yang lelaki ni terus tidak kawin2 lagi sampai sekarang ..yang lelaki pasangan dia buat projek tu kena buang kerja ,

Teringin butul aku mo jumpa perempuan macam ni..kasih pugai sama dia tahap extrem, bila dia sudah butul2 separuh gila suka sama saya..terus saya kasih tinggal. Lepas tu saya nyanyi....bai bai gaman.. Very Happy
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 13, 2009 8:39 pm

kasi tinggal begitu sj? saya tdk percaya, hehehe... tp perempuan begini tdk perlu pugai bah... senang2 dpt...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 14, 2009 2:29 am

makanya , zaman sudah berubah ...manusia lagi banyak berubah , berubah sikap , nafsu , adab budaya segalanya ..

banyak kes , laki orang bercinta dengan bini orang , bini orang bercinta dengan tunang orang ..macam pelik tapi itulah realitinya zaman kini , dahulu amat susah mencari hal2 begini tapi sekarang kes macam ni melambak dimana2 ..

ada ketika , dirumah jadi bini ..betul2 bini , tapi diluar rumah jadi bini binian , ada pula sang suami dalam rumah ya ampun pijak semut pun tidak mati tapi diluar ligat macam gasing , bercinta ngalahkan anak muda , gundiknya seumur dengan anak bongsu ...

ada lagi sang suami seakan rela, tiada marah apa2 melihat sang bini keluar makan malam dengan lelaki lain ..konon entertain customer , ada pula cuma tersenyum melihat bini dipeluk dipegang lelaki lain , konon sporting ..

sang anak melihat segalanya semakin bingung , lalu mengikut perangai sang bapa segalanya ok ..ok punya pasal semuanya jadi ko , dari bapa sehingga keanak tunggang terbalik hidupnya , jadi ikutan orang lain , masyarakat semakin celaru ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 14, 2009 7:24 pm

Ini laba yg susa dgn dunia muden ini. Anak sumandak sia bedating dlm krta di dapan ruma tpksa kasi banar sj la. Klu x nanti dibilangin kolot. Tp d bawah pengawasan jg la dgn lampu luar trang benderang. Trus tarang saya katakan, saya rasa hipokrit klu talampau tagas sama tanakwagu urat sumandak saya sdangkan tanakwagu saya sdiri buli pula bedeting sama anak sumandak org lain. Hahaha...
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 14, 2009 8:00 pm

kenapa saya terasa macam ikhlas butul sakapan tuan orut ni ya?
Back to top Go down
taugeh
Prebet
Prebet


Number of posts : 8
Registration date : 2009-10-14

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 14, 2009 8:17 pm

memamg tdk hairan org sekarang.. perempuan & lelaki sama sj... sama2 hebat memutar belit..
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 14, 2009 9:36 pm

Yorut_orut wrote:
Ini laba yg susa dgn dunia muden ini. Anak sumandak sia bedating dlm krta di dapan ruma tpksa kasi banar sj la. Klu x nanti dibilangin kolot. Tp d bawah pengawasan jg la dgn lampu luar trang benderang. Trus tarang saya katakan, saya rasa hipokrit klu talampau tagas sama tanakwagu urat sumandak saya sdangkan tanakwagu saya sdiri buli pula bedeting sama anak sumandak org lain. Hahaha...

syok o bapa mcm ni, sporting o... kalo bapa sya, baru dia nmpak sya brcakap skejap sama lelaki kena soal selidik sudah di rumah nanti. atukoi... Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 9:31 am

Talampau spoting pun inda buli jg bah nt anak2 pikir oraitt sj smua. Lg pun klo saya, saya spoting dgn org yg sya kenai ja. Klu sya x kenal dia, no way la..
Haha..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 10:00 am

setuju dengan tuan Orut sesekali kita mesti tegas , sesekali ada waktu kita harus bertolak ansur ..saya ni belum bibit ja bab2 gini saya kurang pengalaman , peredaran zaman menuntut kita berubah dalam beberapa segi , cuma jangan terlampau ubah tu jarum kompas nanti rosak ..ssekali rosak susah mo kasi repair ,

melihat beberapa kes, risau melihat keadaan adik2 perempuan ..takut dorang terpengaruh dengan gejala negatif , meski dorang sudah besar panjang dan berkerjaya namun risau itu tetap ada , takut memalukan keluarga , dicakap2 orang keliling ..sebagai abang kekadang terpaksa berkeras , kadang2 terpaksa dimarahi , kalau anak lelaki senang cerita tapi kalau perempuan , aduuuhh ..jaga kerbau 10 ekor lebih senang orang bilang ,

biarlah dorang sakit sekarang , terkongkong dengan disiplin family ..yang penting dorang selamat dan saya percaya suatu hari nanti dorang akan memahami kenapa mesti ada peraturan begitu begini , pun satu hari nanti demikian jugalah dorang akan lakukan pada anak2 dorang nanti ,
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 11:00 am

Kalau anak perempuan tu dah bulih dikawinkan, misalnya ckp umur, abis skol, atau dah berkerjaya.. Klu bf nya mau meminang, trima sj, x payah basa basi..soal miskin kaya tolak tepi, yg pntg dia jenis org yg gigih dan tida macam2. Mcm romeo cakap bukan snang jaga anak ppuan ni. Bimbang nt klu tlalu memilih last2 anak jd andartu..haha..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 3:27 pm

betul tu Tuan orut ..kasi kawin ja , asal dorang bahagia cukup , sudah kawin pandai la dorang tu macamana mo kasi makan diri sendiri , kalau masih malas2 tunggu nasi masuk kemulut alamat makan asap ja la , biar dorang berdikari ..biar dorang tau macamana susah mak bapak dia cari duit , biar dorang tau susah senang hidup

cuma , kalau BF nya terang2 tidak bulih pakai , aiyaa ...susahlah sikit , kalau macam2 ada , bagus kasi peluang fikir dulu anak2 mana tau ada kesedaran , terbuka pintu akal sikit ..maklum orang mabuk bercinta ni bukan senang mau kasi sedar , semua baik semua ok dimata dia walaupun dimata kita tdak ,
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 6:31 pm

Betul tu romeo..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 7:46 pm

kadang2 bila pikir2 pasal kawin2 ni, mungkin buli sakap antam sjlah..... sia bulum kawin tp bila sia tingu parampuan2 yg balik2 kawin, balik2 sarai, masam ok sj diurang sia tingu..... banyak parampuan begitu yg sia kanal..... kawin sarai, kawin sarai, & tiap dia kawin tu ada dpt anak, sia tingu ok juga..... mimang pd permulaan akan jd sakapan urang2 kg tp lama kalamaan masam kana terima sdh..... jd sia pikir, kalou anak2 mo ada bf, yg penting dia gumbira, bah antam sjlah labuuu..... mimang itu risau ada jugalah tp mungkin mimang begitulah......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 15, 2009 11:13 pm

ada orang bilang kawin ni macam bisnes belum tau untung rugi , untung sabut timbul untung batu tenggelam ..

kadang2 heran juga , ada yang masa bercinta malakat habis , makan bersuap , jalan tangan tidak lepas , macam kena gam ..memang loving gila2 punya ,

lepas kawin baru beberapa tahun tiba2 terbercerai ..haiyaa ! dulu janji sehidup semati , lautan api dirempuhi , dimulut naga lagikan direbut , kasih bagai rambut disimpul mati ..

adakah dorang tidak sabar menghadapi cabaran dan dugaan ? adakah mereka terlalu terburu2 mengambil tindakan ? atau adakah kasih sayangku padamu sudah habis masa bercinta ? gaduh sikit cerai ..selisih faham sikit cerai , marah sikit cerai !
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 16, 2009 7:29 am

Biasanya sarai2 ini disebabkan org ke3 atau main kau3. Percaya atau tdk sbnrnya setiap org yg suda kawin ada masanya jg osoluan dot monguntik, apa lagi klu si bini mimang santik dan mangansam. Sang suamipun ada jg sumandak yg jatu hati. So jika diurang ikut hati / nafsu drpd patuh kpd ikatan suami istri, tentu diurang pilih baju baru. Tanpa pikir bhwa baju barupun akan jd baju lama jg.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 16, 2009 11:15 am

macam ada pengalaman ja ni tuan ..ha ha
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 16, 2009 5:37 pm

Yorut_orut wrote:
Biasanya sarai2 ini disebabkan org ke3 atau main kau3. Percaya atau tdk sbnrnya setiap org yg suda kawin ada masanya jg osoluan dot monguntik, apa lagi klu si bini mimang santik dan mangansam. Sang suamipun ada jg sumandak yg jatu hati. So jika diurang ikut hati / nafsu drpd patuh kpd ikatan suami istri, tentu diurang pilih baju baru. Tanpa pikir bhwa baju barupun akan jd baju lama jg.
kadang2 niat mo pinjam2 sj bah mamakai baju baru, pakai diam2.... sabap yg baju lama ada sentimental value juga..... tp baju lama kalou lama inda kana pakai, pandai tarasa juga..... kalou mo ambil dua2 pula, takut baju baru sj yg salalu kana pakai.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Oct 17, 2009 9:41 am

aiseyy ..tengok la ba kalau orang lama punya story , memang bisa membisa , menusuk sampai ketulang , jarang2 tau dengar ayat2 yang begini , susah mo lawan tu pengalaman ..ha ha

mula2 pinjam ja , lama2 jadi hak milik kekal ..tu yang bikin pening kepala , tapi kalau kapal sanggup berlabuh dua port satu hari , tiada masalah ba tu ..
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Oct 17, 2009 10:11 am

hahahahaaa... tiga empat port kalau snggup belayar jauh2 pun ok bah... tuan pukutarap mcm banyak pengalaman sj...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sat Oct 17, 2009 6:39 pm

bulih balajar sama tuan pukuktarap ni tau ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Oct 18, 2009 1:52 pm

hihihiiiii..... sia tiuri sj lebi bah..... praktikal bulum tau lg..... praktikal memutung gata bulilah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Oct 18, 2009 2:02 pm

jangan gosingot ba tuan , tu sisik jangan telampau tapuk , ...tulung2 urang susah ba
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Oct 18, 2009 2:04 pm

aduinaaaa...... mimang tiuri sj bah tuan, hihihiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Oct 18, 2009 3:46 pm

aiyaa ..kita kawan ba kan tuan , takkan kawan2 pun mau tapuk juga ..sikit2 bolehlah kan kan
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Sun Oct 18, 2009 9:43 pm

kawan mimang kawanlah..... tp sia masi bujang bah satakat tiuri sj sia tau..... mau sari tampat praktikal tp bulum kejumpaan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Today at 3:45 am

Back to top Go down
 
Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: