To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 2:50 pm

sensasi ..kes depan mata , jiran saya bangsa OM , datang sabah sejak 18 tahun lepas dia bilang , kawin dengan gadis serawak dan dorang punya ramai anak , yang sulung sudah tingkatan 2 ...

3 hari lepas tu rumah Om tiba2 penuh dengan Om , entah dari mana timbul saya pun tahu ..esoknya baru adik bagitahu sebenarnya semalam itu dorang geng OM tu mencari satu orang bangsa OM juga , pasal mengurat bini dia serawakian tu ..dengar cerita [ntah betul ka tidak ] sudah pernah check in dihotel ..fuhh

konon tu OM pakai pugai mengurat tu bini OM jiran saya tu ..OM makan OM , nasib baik tu OM yang mengurat itu sempat lari terjun ikut jendela , kalau tidak ..bisa mati dicincang terus , opuuu ..

tapi tengok tu body bini dia pun masih ok juga ba, maklum masih muda umur baru 28 tahun ..mungkin kawin umur baru 18 mangkali
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 3:13 pm

romeo wrote:
sensasi ..kes depan mata , jiran saya bangsa OM , datang sabah sejak 18 tahun lepas dia bilang , kawin dengan gadis serawak dan dorang punya ramai anak , yang sulung sudah tingkatan 2 ...

3 hari lepas tu rumah Om tiba2 penuh dengan Om , entah dari mana timbul saya pun tahu ..esoknya baru adik bagitahu sebenarnya semalam itu dorang geng OM tu mencari satu orang bangsa OM juga , pasal mengurat bini dia serawakian tu ..dengar cerita [ntah betul ka tidak ] sudah pernah check in dihotel ..fuhh

konon tu OM pakai pugai mengurat tu bini OM jiran saya tu ..OM makan OM , nasib baik tu OM yang mengurat itu sempat lari terjun ikut jendela , kalau tidak ..bisa mati dicincang terus , opuuu ..

tapi tengok tu body bini dia pun masih ok juga ba, maklum masih muda umur baru 28 tahun ..mungkin kawin umur baru 18 mangkali

hehehe...kes bini "makan jalan" lagi. kenapa terjadi begini? mungkinkah tu bini telah jatuh sinta? Atau apakah dia "inda sukup makan" di rumah? Kasian juga baitu kalau inda sukup makan...hehehe
Apa teori kamurang mengenai hal bini makan jalan ini?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 7:21 pm

tiuri? mau buang, takut nt marana 'badan'..... inda mo buang, marah + garam..... tp jgn buanglah..... jaga bagus2 sjlah, tahan hati yg garam, nt marana 'badan'..... sansara o kalou marana badan..... tarpaksa meniwaskan diri di tangan sendiri.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 8:09 pm

tuan pukutarap...'tiuri' maksud saya pandapat kamu mengenai sabap2 bini makan jalan.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 8:29 pm

ooo..... suri tuan..... sabap2 bini makan jalan? banyak tiuri sia.....

1. mainan si laki inda bagus
2. lalaki balik2 manang main bula, kasi kala bini sj
3. gudaan striker luar
4. bini mimang sundal
5. bini mo rasa masamana makan maggie di luar
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 9:21 pm

o yaka pula? susah o kalo dpt bini yg mcm ni, kcian tu husband.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 9:34 pm

mimang kasian..... masam itu bini pula yg ada advantage..... itu laki mo buang tp nt sendiri marana badan..... kasian.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 9:49 pm

tapi bukan lelaki ni urang ckp bila˛ saja ka? kalo dia buang, dia masih buli lek˛ ja smbil mencari. bukan mcm ppuan, kalo sudah dibuang, lelaki susah sudah mao terima itu istilah 'janda'. tapi kalo bini yg suka 'mkn' maggie di luar padanlah dgn muka dia. untung kalo tmpat dia 'mkn' maggie buli terima dia. sukar ni dunia....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 10:13 pm

susa juga oo..... masam jarum sama banang bah (pinjam sikijap)..... siapa yg sari siapa? lubang jarum sari banangkah atau banang yg sari lubang jarum? jarum diam2 sj, banang yg barabis adjust mo kana kasi masuk...... jd kalu parampuan, patik jari sj datang2 samua itu om2..... suba kalou itu om lalaki yg mangatik jari, tingu siapa yg datang...... adakah? parampuan gila pun ada merugul, lalaki gila kmpom indada sudi merugul......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Tue Oct 20, 2009 10:35 pm

kenapa ada kes makan jalan oleh perempuan ? mungkin ..

1] tiada kasih sayang sudah ..tiada persefahaman
2] selalu gaduh , bini selalu kena penampar free
3] laki selalu mabuk , tiada kerja ..belanja rumah pun sakit
4] tu lelaki ada gundik luar , bila bini tahu terus mau membalas dendam ..
5] dulu kawin bukan kerana kerelaan tapi paksaan family
6] darjat yang berbeza [ku hanya semut merah ...]
7] terlalu sporting [ open minded yang melampau ..]
8] pengaruh kawan2
9] tiada kepuasan seks [ bertahun tahun puasa mana tahan ...]
10] kena pugai
11] bertemu kekasih lama , terus sambung balik tu roadtax ..
12] memang gatal , tidak cukup dengan apa yang ada ..

tapi lelaki . biasalah ...bini baik macam malaikat pun masih mahu main luar , padahal rasa sama saja , mana ada rasa tembikai ka , durian ka ...kecuali taruh perisa baru ada rasa , rasa oren ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 21, 2009 7:49 am

romeo wrote:
kenapa ada kes makan jalan oleh perempuan ? mungkin ..

1] tiada kasih sayang sudah ..tiada persefahaman
2] selalu gaduh , bini selalu kena penampar free
3] laki selalu mabuk , tiada kerja ..belanja rumah pun sakit
4] tu lelaki ada gundik luar , bila bini tahu terus mau membalas dendam ..
5] dulu kawin bukan kerana kerelaan tapi paksaan family
6] darjat yang berbeza [ku hanya semut merah ...]
7] terlalu sporting [ open minded yang melampau ..]
8] pengaruh kawan2
9] tiada kepuasan seks [ bertahun tahun puasa mana tahan ...]
10] kena pugai
11] bertemu kekasih lama , terus sambung balik tu roadtax ..
12] memang gatal , tidak cukup dengan apa yang ada ..

tapi lelaki . biasalah ...bini baik macam malaikat pun masih mahu main luar , padahal rasa sama saja , mana ada rasa tembikai ka , durian ka ...kecuali taruh perisa baru ada rasa , rasa oren ..

Betul tu..rasanya samaaaaaaaaaa saja tapi perasaan tu bah yang lain....hahaha...


Last edited by Yorut_orut on Thu Oct 22, 2009 8:05 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Wed Oct 21, 2009 11:24 pm

adadaa ..ini macam betul2 ada pengalaman ooo Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 22, 2009 8:07 am

romeo wrote:
adadaa ..ini macam betul2 ada pengalaman ooo Very Happy
itu kata orang bah..betul ka tida saya pun tak tau.. Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 22, 2009 4:52 pm

ada kawan cakap , makan curi2 tu sadap dia lain kunun ...yang makan berhidang biasa sudah dia bilang , tau sudah apa menu dia Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 22, 2009 10:04 pm

hihihihiiii buli tahan parumpamaan kamu ni tuan2..... lain parasaanlah, ada menulah, hihihiiiii..... tp butul, sia satuju juga sama kamu..... mungkin pasal itulah ramai yg mo makan di luar, supaya ada thrill sikit, hihihiiiii..... indalah asik ikan masin sj ari2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Thu Oct 22, 2009 10:32 pm

Ya makan curi tu mimang sedap..jgn saja kita kana cap sebagai pencuri..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 10:23 am

dulu ada kes , disatu daerah disabah ...suami kerja sebagai penebang balak , masuk hutan jauh kedalam , balik rumah sebulan sekali , isteri dirumah dengan anak2 yang masih kecil ,

satu petang , ketika anak sulung balik dari bermain bersama kawan2 dipadang , mak dia dari dalam bilik suruh c anak panggil jiran datang rumah , datang cepat sebab dia sakit katanya ...c anak menurut tanpa tanya sakit apa terus panggil jiran , c jiran yang panik terus datang meluru masuk dalam rumah ,

apa sebenarnya berlaku ? sang isteri itu melekat , tidak boleh cabut !! dengan seorang pakistan jual kain , rupanya sudah lebih sejam dorang termelekat , puas tarik ..pusing2 sana sini pun sama , dua2 sudah takut dan penat ,

tanpa malu , dengan niat menolong ..jiran2 lain pun tolong usahakan agar dorang terpisah tapi semakin dicuba semakin melekat , akhirnya dipanggil Imam ...pun gagal , malah Imam menasihatkan agar dipanggil suami perempuan itu , konon hanya dia yang mampu memisahkan mereka , suami dalam hutan bukan senang utk dipanggil pulang , apapun dengan susah payah 2 hari kemudian barulah sang suami sampai kerumah , ketika itu keadaan pasangan yang melekat itu sudah tenat , c lelaki pakistan sudah pengsan , yang perempuan sudah meracau-racau macam orang gila ..

suami tidak sanggup masuk kebilik melihat isterinya , hanya didepan pintu lalu berpaling kebelakang , sedih dan kecewa dengan apa yg berlaku , dengan airmata ..lalu mengambil anak2nya dan keluar rumah tanpa perdulikan apa2 , pasangan melekat itu akhirnya mati dan diurus oleh orang kampung ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 7:51 pm

ah, butul ka buli malakat? mimang ada sia dingarlah tp masam biasa, pasing2 serita..... bulum sia jumpa urang yg butul2 ada nampak......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 8:19 pm

tapi saya sudah pernah nampak orang yang betul2 melekat , bukan melekat pada badan tapi melekat tidak boleh cabut ...tapi yang itu boleh pulak cabut selepas satu orang tua ambil air kemudian macam dia baca2 , lepas tu dia siram tu pasangan ..tidak lama kena terik terus buka ,

tapi tu lelaki teruk la kena pukul , nasib baik polis datang kalau tidak mungkin mati ..paling tidak icu ,sampai sekarang saya ingat nama orang tersebut ..

pernah juga saya nampak orang melekat tangan dia dipokok langsat , tangan dia macam kena gam ...dari tapak tangan sampai kesiku , kes ini lama sudah la , masa saya kecik2 dulu , orang itu saya kenal masih ada sampai sekarang , nasib baik yang tuan punya langsat kebetulan datang jadi orang itu selamat , saya dengan datuk masa itu kebetulan lalu dikebun itu jadi nampak lah .. , tidak tahu macamana boleh terbuka tapi lama selepas itu saya dengar cerita kononya dia mahu panjat tu langsat ambil buah ..dia mau curi tapi melekat pula ,

perkara2 begini memang ada , dan masih ada sampai sekarang ....cuma selalu dinasihatkan oleh orang tua2 jangan dihebahkan kerana ia memalukan keluarga dan waris2 si mangsa ,
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 8:38 pm

malakat pasal kana ilmu baitu kan..... sabap kalou malakat begitu sj mimang inda buli, bukan masam anjing..... ada juga ilmu yg begini...... mungkin bukan malakat sana di 'ladang' baitu tp itu gimbaran yg barabis pigi takan punggung diurang, sabap tu inda buli buka..... bah, jgnlah kamu suka2 pigi masuk ladang urang, nt kana takan punggung kamu......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 8:41 pm

romeo wrote:
dulu ada kes , disatu daerah disabah ...suami kerja sebagai penebang balak , masuk hutan jauh kedalam , balik rumah sebulan sekali , isteri dirumah dengan anak2 yang masih kecil ,

satu petang , ketika anak sulung balik dari bermain bersama kawan2 dipadang , mak dia dari dalam bilik suruh c anak panggil jiran datang rumah , datang cepat sebab dia sakit katanya ...c anak menurut tanpa tanya sakit apa terus panggil jiran , c jiran yang panik terus datang meluru masuk dalam rumah ,

apa sebenarnya berlaku ? sang isteri itu melekat , tidak boleh cabut !! dengan seorang pakistan jual kain , rupanya sudah lebih sejam dorang termelekat , puas tarik ..pusing2 sana sini pun sama , dua2 sudah takut dan penat ,

tanpa malu , dengan niat menolong ..jiran2 lain pun tolong usahakan agar dorang terpisah tapi semakin dicuba semakin melekat , akhirnya dipanggil Imam ...pun gagal , malah Imam menasihatkan agar dipanggil suami perempuan itu , konon hanya dia yang mampu memisahkan mereka , suami dalam hutan bukan senang utk dipanggil pulang , apapun dengan susah payah 2 hari kemudian barulah sang suami sampai kerumah , ketika itu keadaan pasangan yang melekat itu sudah tenat , c lelaki pakistan sudah pengsan , yang perempuan sudah meracau-racau macam orang gila ..

suami tidak sanggup masuk kebilik melihat isterinya , hanya didepan pintu lalu berpaling kebelakang , sedih dan kecewa dengan apa yg berlaku , dengan airmata ..lalu mengambil anak2nya dan keluar rumah tanpa perdulikan apa2 , pasangan melekat itu akhirnya mati dan diurus oleh orang kampung ..

syapun mcm tdk prcaya ada kejadian mcm ni, tapi sya pernah trbacalah dlm majalah yg kisah˛ benar kes mcm ni juga. hairan jga boleh timbul crita mcm ar...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 8:45 pm

sia salalu dingarlah serita begini..... tp satakat serita sj......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 8:56 pm

sayapun tidak percaya ada hal2 begini (malakat)..tapi di sandakanpun ada kes begini penghujung tahun 60an. kununnya urang iban dan amoi cina. Amoi cina ini anak tauki hotel pelacuran tu. amoi ini pla cabar tu orang iban berapa lama dia tahan. di pindikkan serita..kununnya diurang malakat sampai abis badan tu lalaki iban kana cakar2 oleh amoi tu. last2 diurang dibungkus dengan cadar, pikul ramai2 masuk kerita hantar pigi ospital. di kasi jarum baru talapas.
urang berspekulasi bahawa lalaki iban ini sapu sesuatu pada anunya sampai mangambang terlampau... tapi ekoran daripada itu femes pla hotel tu.... jadi buah mulut tapi pengunjung berkurangan...pasal pobia sudah bah. skrg indada suda tu hotel, maksud saya sudah berhenti beroperasi.


Last edited by Yorut_orut on Sat Oct 24, 2009 1:36 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 9:47 pm

jadi kira betul jugalah crita fsl 'malakat' ni ar... sbab ada bnyak juga pula crita dia ni sana sini. bagus juga ba kasih sebar ni crita, skurang˛nya kasih tu pihak˛ yg brkaitan bfkir 2x sblum brbuat sstu yg salah.
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Fri Oct 23, 2009 10:39 pm

hihihi sporting butul forumer islf ini..dari serita isteri kalwat sampai cerita psl pasangan melekat..bah pandai2 lah kita kasih sambung2 cerita2 ni aah..kebetulan mod sama admin pun macam jarang2 masuk sini ni.

Saya puji forumer islf. cheers
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat   Today at 8:24 pm

Back to top Go down
 
Lelaki mahu rai hari jadi, isteri ditahan khalwat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: