To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Tips Dan Teknik Pemasaran Tanpa Kos Yang Berkesan
by SchulzCube Thu Nov 16, 2017 6:07 pm

» Jualan HOT Produk Resell Rights Kombo 2017
by xbest Mon Nov 13, 2017 9:28 pm

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Sun Oct 29, 2017 12:57 am

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Thu Sep 07, 2017 8:07 am

» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Sun Jul 23, 2017 4:56 am

» Formula Tarik Rezeki 2015
by xbest Wed Jul 12, 2017 6:36 am

» Need a help!
by limau123 Wed May 31, 2017 2:19 pm

» Father’s Day ahead
by ahkeok Sun May 07, 2017 10:49 am

» Mother's day is just around the corner. What to buy???
by ahkeok Tue May 02, 2017 7:44 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadhan 2017
by xbest Sat Apr 08, 2017 6:13 pm

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:39 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Wed Mar 01, 2017 12:50 pm

» Cara Menjimatkan Membeli Dari Kedai Perabot Murah China
by SchulzCube Sat Feb 11, 2017 10:40 am

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sat Jan 14, 2017 4:42 pm

» Hard to reach out the text
by nurulazzin Fri Dec 30, 2016 4:43 pm

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
November 2017
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
CalendarCalendar

Share | 
 

 kencing di tepi jalanraya

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
simbabalad
Sarjan
Sarjan
avatar

Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: kencing di tepi jalanraya   Sun Oct 04, 2009 3:16 pm

pemandangan kencing di semak2 tepi2 jalanraya di sabah oleh pemandu/penumpang spt perkara biasa sdh... tdk bolehkah masuk sedikit ke dlm semak? kencing dgn selamba shj walaupun banyak kereta2 lalu...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 05, 2009 3:00 am

banyak berlaku kes macam ni , selamba ja dorang kencing siring2 jalan padahal kereta lalulalang ..orang pun ramai , apalah salah berlindung sedikit jauh dari pandangan ..

biasa saya tengok orang Indon yang begitu , tu orang pilipin pun sama ..orang kita jarang [kecuali yang mabuk ] maklumlah orang mabuk mana ada lagi fikir pasal malu ka tidak , asal terasa mo kencing , suka hati dia ja menyembur ..

sebenarnya memalukan , apatah lagi kalau pelancong nampak entah apalah tanggapan dorang terhadap negara kita yang terkenal berbudi bahasa , lemah lembut kononnya ..

lagi satu bau busuk , hapak , tengik ...kencing ni baunya kuat , kalau angin meniup arah kita memang terkedu segala urat muka ,
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 05, 2009 8:56 pm

hihihihiii... ini juga 1 pamandangan biasa sini sabah.. satiap hari kita akan nampak kaadaan masam ini... dingan gaya salamba sj... inda rasa malu... timbak tayar lagi....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
tangkalamai
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 06, 2009 12:06 pm

terustarang lah saya,masa memandu kalau inda tahan mau kencing sdh terpaksa saya turun pegi tepi jalan atau di belakang kereta membuang.daripada ada masalah lain yg timbul disegi kesihatan...hehe. tapi itu kalau jalan ranau sandakan atau sdkn sugut...kalau di kawasan kampung apa lagi dikawasan bandar betul2 saya inda boleh tekencing ooo.macam yang kena blok betul2 hehe..mau dlm tandas baru boleh keluar.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 06, 2009 3:10 pm

dulu sa selalau tahan kencing pasal susah mo cari tempat , malu kencing sembarangan ..last2 sa kena batu karang , masuh hospital 3 hari , kena sambung air , kena jarum lagi , sakit ooo ..tu doktor cakap itu kesan dari sikap selalu tahan kencing , lama2 dia berkeladak jadi batu , lagi satu kurang minum air kunun ..

jadi jangan suka tahan kencing bahaya ..

biasa la ba lelaki , saya pun sama juga , masa drive kalo rasa mo tekencing berenti dulu siring jalan cari tempat kencing dulu , sembur ja sana siring , tapi itu kalau dijalan yang sunyi tada orang , kereta pun kurang ok la ..kalau dibandar atau orang ramai memang tidakmau keluar , kawan sa kreatif ..dia kencing dalam kereta , kencing dalam botol mineral terus buang dalam tong sampah , tapi sa macam mo halau dia keluar ..bau ya ampun , mati jepun !! maklum bau kencing urang tua ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 06, 2009 11:03 pm

sia kansing juga di jaraya, tp sana samak2 inda urang nampak bah, malu jugabah..... sia inda parna kansing tayar pikap tua sia, kesian bah sdh tua2 mo kana kansing tayar lagi...... tp kalou time sia sana kagataan, kalou takansing, gasak sj pasal indada urang juga..... tp di gawangan la (antara barisan puku gata), inda sia kansing pukugata, nt sia juga yg tesium.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Fri Oct 09, 2009 9:48 pm

hahahaaa... lucu juga crita² kmu ni fsl kencing. biasalah ba itu kalo dlm prjlan tba² mao trkencing. matilah juga kalo mau ditahan, pigi sja ba d semak² kencing. jgn saja terang² di siring jln pula kencing, memang nmpak tdk sopan sudah. tapi kita blum tau, mgkin d negara² lain lagi hebat buang air kecil smasa dlm prjlnan, hehe...
Back to top Go down
niche
Special Rank
avatar

Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Fri Oct 09, 2009 10:01 pm

kalau jalan jauh, besar peluang akan ternampak peristiwa begini... seolah2 sangat2 tdk tertahan lagi, hingga tdk sempat ke semak2...
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Fri Oct 09, 2009 11:11 pm

SAYA PERNAH KENCING TEPI JALAN ORANG KASI HON...SKALI SAYA TOLEH WAAAH...PEREMPUAN PULA YG MEMANDU KERETA TU.
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan
avatar

Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sat Oct 10, 2009 10:00 am

dia hon sb dia 'nampak' mungkin, heheheh...
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sat Oct 10, 2009 2:05 pm

gontulak wrote:
dia hon sb dia 'nampak' mungkin, heheheh...

hehe...tidak dia nampak bah, sengaja dia kasi tekejut sama sia.
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal
avatar

Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sat Oct 10, 2009 3:56 pm

Sa pernah juga tingu urang kencing di depan kereta sa, tapi itu waktu malam lah. Kureng betul itu urang... Mad
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sun Oct 11, 2009 2:30 am

tangkalamai wrote:
SAYA PERNAH KENCING TEPI JALAN ORANG KASI HON...SKALI SAYA TOLEH WAAAH...PEREMPUAN PULA YG MEMANDU KERETA TU.

Wow..itu lampu ijau tu tangkalamai..dia suru ko mngadap tu..dia mo tgk tu..hehe..nakal jg amoi tu ar.. Laughing
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 8:07 pm

turus si tangkalamai kasi 'lambai2' sambil kansing, hihihihiiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 9:04 pm

oi... tdk siuman sudah itu kalo mcm itu, hehe... Laughing
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet
avatar

Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 9:14 pm

hehe..Tuan Rungkud, mulanya saya ingat kasi hon lampu hijau. tapi terpikir balik mangkali dia kasi hon geram dan marah.




pukutarap wrote:
turus si tangkalamai kasi 'lambai2' sambil kansing, hihihihiiiiii......

haha..inda bah gia sia berani...Tuan Pukutarap
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 9:22 pm

hahaha... tompinai tangkalamai, kalo syapun yg sedg drive sa nmpak lelaki kencing tdk bsmbunyi², syapun mghon juga. lebih² lagi kalo sya ada rmai kwn² ppuan ikut dlm keta, hehe... Razz
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel
avatar

Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 11:53 pm

tapi sia setuju la yg tahan kensing tu inda bagus untuk kesihatan... tapi juga kan, kalau mo tekensing tu inda buli pula trus kasi "daras"... ini pun inda bagus tuk kesihatan dorang bilang.

jadi kensing di siring jalanraya tu bagi saya biasa la tapi sari la ba yg berapa kenampakan.. jan la ba kensing tu tayar sebab nanti bekarat tu rim tayar... inda tahan lama! lagu pun tu tayar tu gata ba itu.. inda bagus kalau kana kensing pasal nanti tu tayar pandai licak tapi rapuh! Laughing
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 13, 2009 1:58 am

orang lelaki mau terkencing senang sikit , orang perempuan payah ...terpaksa cari tempat yang jauh sedikit , mesti tutup habis baru ok , kalau tidak kena skodeng masuk YouTube , ..

tapi ada juga perempuan yng rock , dibelakang kawan dia menyemburkan ..tutup muka ja dengan paper , hiiii ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 13, 2009 5:46 pm

itu 'sporting' tahap gaban sdh tu.....

mimang parampuan susah sikit mo kansing..... tp lalaki pula yg talampau sanang, main sambur sj di tayar..... pasal talampau sanang, malas mo pigi sana samak2..... kalou ada anjing sana dakat2, singaja lg 'timbak'......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   

Back to top Go down
 
kencing di tepi jalanraya
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: