To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 kencing di tepi jalanraya

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
simbabalad
Sarjan
Sarjan


Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: kencing di tepi jalanraya   Sun Oct 04, 2009 3:16 pm

pemandangan kencing di semak2 tepi2 jalanraya di sabah oleh pemandu/penumpang spt perkara biasa sdh... tdk bolehkah masuk sedikit ke dlm semak? kencing dgn selamba shj walaupun banyak kereta2 lalu...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 05, 2009 3:00 am

banyak berlaku kes macam ni , selamba ja dorang kencing siring2 jalan padahal kereta lalulalang ..orang pun ramai , apalah salah berlindung sedikit jauh dari pandangan ..

biasa saya tengok orang Indon yang begitu , tu orang pilipin pun sama ..orang kita jarang [kecuali yang mabuk ] maklumlah orang mabuk mana ada lagi fikir pasal malu ka tidak , asal terasa mo kencing , suka hati dia ja menyembur ..

sebenarnya memalukan , apatah lagi kalau pelancong nampak entah apalah tanggapan dorang terhadap negara kita yang terkenal berbudi bahasa , lemah lembut kononnya ..

lagi satu bau busuk , hapak , tengik ...kencing ni baunya kuat , kalau angin meniup arah kita memang terkedu segala urat muka ,
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 05, 2009 8:56 pm

hihihihiii... ini juga 1 pamandangan biasa sini sabah.. satiap hari kita akan nampak kaadaan masam ini... dingan gaya salamba sj... inda rasa malu... timbak tayar lagi....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 06, 2009 12:06 pm

terustarang lah saya,masa memandu kalau inda tahan mau kencing sdh terpaksa saya turun pegi tepi jalan atau di belakang kereta membuang.daripada ada masalah lain yg timbul disegi kesihatan...hehe. tapi itu kalau jalan ranau sandakan atau sdkn sugut...kalau di kawasan kampung apa lagi dikawasan bandar betul2 saya inda boleh tekencing ooo.macam yang kena blok betul2 hehe..mau dlm tandas baru boleh keluar.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 06, 2009 3:10 pm

dulu sa selalau tahan kencing pasal susah mo cari tempat , malu kencing sembarangan ..last2 sa kena batu karang , masuh hospital 3 hari , kena sambung air , kena jarum lagi , sakit ooo ..tu doktor cakap itu kesan dari sikap selalu tahan kencing , lama2 dia berkeladak jadi batu , lagi satu kurang minum air kunun ..

jadi jangan suka tahan kencing bahaya ..

biasa la ba lelaki , saya pun sama juga , masa drive kalo rasa mo tekencing berenti dulu siring jalan cari tempat kencing dulu , sembur ja sana siring , tapi itu kalau dijalan yang sunyi tada orang , kereta pun kurang ok la ..kalau dibandar atau orang ramai memang tidakmau keluar , kawan sa kreatif ..dia kencing dalam kereta , kencing dalam botol mineral terus buang dalam tong sampah , tapi sa macam mo halau dia keluar ..bau ya ampun , mati jepun !! maklum bau kencing urang tua ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 06, 2009 11:03 pm

sia kansing juga di jaraya, tp sana samak2 inda urang nampak bah, malu jugabah..... sia inda parna kansing tayar pikap tua sia, kesian bah sdh tua2 mo kana kansing tayar lagi...... tp kalou time sia sana kagataan, kalou takansing, gasak sj pasal indada urang juga..... tp di gawangan la (antara barisan puku gata), inda sia kansing pukugata, nt sia juga yg tesium.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Fri Oct 09, 2009 9:48 pm

hahahaaa... lucu juga crita² kmu ni fsl kencing. biasalah ba itu kalo dlm prjlan tba² mao trkencing. matilah juga kalo mau ditahan, pigi sja ba d semak² kencing. jgn saja terang² di siring jln pula kencing, memang nmpak tdk sopan sudah. tapi kita blum tau, mgkin d negara² lain lagi hebat buang air kecil smasa dlm prjlnan, hehe...
Back to top Go down
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Fri Oct 09, 2009 10:01 pm

kalau jalan jauh, besar peluang akan ternampak peristiwa begini... seolah2 sangat2 tdk tertahan lagi, hingga tdk sempat ke semak2...
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Fri Oct 09, 2009 11:11 pm

SAYA PERNAH KENCING TEPI JALAN ORANG KASI HON...SKALI SAYA TOLEH WAAAH...PEREMPUAN PULA YG MEMANDU KERETA TU.
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sat Oct 10, 2009 10:00 am

dia hon sb dia 'nampak' mungkin, heheheh...
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sat Oct 10, 2009 2:05 pm

gontulak wrote:
dia hon sb dia 'nampak' mungkin, heheheh...

hehe...tidak dia nampak bah, sengaja dia kasi tekejut sama sia.
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sat Oct 10, 2009 3:56 pm

Sa pernah juga tingu urang kencing di depan kereta sa, tapi itu waktu malam lah. Kureng betul itu urang... Mad
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Rungkud
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2055
Location : LDU-KUDAT
Humor : Senang runding punya...
Registration date : 2008-11-30

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Sun Oct 11, 2009 2:30 am

tangkalamai wrote:
SAYA PERNAH KENCING TEPI JALAN ORANG KASI HON...SKALI SAYA TOLEH WAAAH...PEREMPUAN PULA YG MEMANDU KERETA TU.

Wow..itu lampu ijau tu tangkalamai..dia suru ko mngadap tu..dia mo tgk tu..hehe..nakal jg amoi tu ar.. Laughing
Back to top Go down
http://runguskudatblog.extrablog.net
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 8:07 pm

turus si tangkalamai kasi 'lambai2' sambil kansing, hihihihiiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 9:04 pm

oi... tdk siuman sudah itu kalo mcm itu, hehe... Laughing
Back to top Go down
tangkalamai
Prebet
Prebet


Male Number of posts : 79
Location : Sandakan
Registration date : 2009-08-11

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 9:14 pm

hehe..Tuan Rungkud, mulanya saya ingat kasi hon lampu hijau. tapi terpikir balik mangkali dia kasi hon geram dan marah.




pukutarap wrote:
turus si tangkalamai kasi 'lambai2' sambil kansing, hihihihiiiiii......

haha..inda bah gia sia berani...Tuan Pukutarap
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 9:22 pm

hahaha... tompinai tangkalamai, kalo syapun yg sedg drive sa nmpak lelaki kencing tdk bsmbunyi², syapun mghon juga. lebih² lagi kalo sya ada rmai kwn² ppuan ikut dlm keta, hehe... Razz
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Mon Oct 12, 2009 11:53 pm

tapi sia setuju la yg tahan kensing tu inda bagus untuk kesihatan... tapi juga kan, kalau mo tekensing tu inda buli pula trus kasi "daras"... ini pun inda bagus tuk kesihatan dorang bilang.

jadi kensing di siring jalanraya tu bagi saya biasa la tapi sari la ba yg berapa kenampakan.. jan la ba kensing tu tayar sebab nanti bekarat tu rim tayar... inda tahan lama! lagu pun tu tayar tu gata ba itu.. inda bagus kalau kana kensing pasal nanti tu tayar pandai licak tapi rapuh! Laughing
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 13, 2009 1:58 am

orang lelaki mau terkencing senang sikit , orang perempuan payah ...terpaksa cari tempat yang jauh sedikit , mesti tutup habis baru ok , kalau tidak kena skodeng masuk YouTube , ..

tapi ada juga perempuan yng rock , dibelakang kawan dia menyemburkan ..tutup muka ja dengan paper , hiiii ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Tue Oct 13, 2009 5:46 pm

itu 'sporting' tahap gaban sdh tu.....

mimang parampuan susah sikit mo kansing..... tp lalaki pula yg talampau sanang, main sambur sj di tayar..... pasal talampau sanang, malas mo pigi sana samak2..... kalou ada anjing sana dakat2, singaja lg 'timbak'......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: kencing di tepi jalanraya   Today at 11:55 am

Back to top Go down
 
kencing di tepi jalanraya
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: