To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Thu Oct 15, 2009 10:59 am

maaf tuan Admin , apa boleh post seperti ini ? ..

sekadar bertukar pendapat , manatahu ada ilmu yang boleh dikongsikan bersama , manatahu diantara tuan2 ada yang arif mengenainya ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Thu Oct 15, 2009 11:19 am

Inda tau.. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Thu Oct 15, 2009 7:22 pm

banyak sabap, tp inda tau apa punsa yg butul2...... kalou badan inda sihat pun buli juga kasi lamah sawat tu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 16, 2009 11:30 am

orang tua2 cakap banyak sebab kenapa kita lelaki pandai lemah tidak kencang seperti dulu ..

antaranya berpunca dari pemakanan , atau berpunca dari sihir , terlalu kuat berkerja , kerana minuman keras , kerana kecuaian atau kemalangan , kerana salah asuhan masa muda , atau kerana terlalu kerap onani , atau inderarasa/sensitiviti urat tidak berfungsi ..

dan orang tua2 selalu juga cakap , seribu penyakit seribu satu ubat ..bermakna ada ikhtiar untuk mengatasinya , ini yang mau dipelajari tapi orang tua2 yang hebat semakin kurang , kalau ada pun dorang tidak mau ajar sudah ..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 16, 2009 1:50 pm

pendapat sa la kan, mungkin kuat minum arak dan kuat merokok. mungkin lah, sa pun enda berapa pasti Smile
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 16, 2009 5:28 pm

bila pikir2, rasa2..... sia masam indada masalah dlm hal ini..... kansang & salalu mangansang...... suma kasian pasal satakat mangansang sj.....

masalah biasa dtg dr pamakanan bah..... mungkin pasal banyak kimia, ada kasan sama tanaga lalaki.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Sat Oct 17, 2009 7:36 pm

ada kawan saya cakap , jiwa yang sihat terletak ada raga yang sihat ..mungkin maksud dia sihat zahir kita sihat jugalah batin kita, ..

barangkali ..

adanya kekuatan syahwat dari kekuaan jasad ,
adanya kekuatan jasad dari kekuatan batin
adanya kekuatan batin dari kekuatan rohani
adanya kekuatan rohani dari kekuatan agamanya
kekuaan agama itu adalah dariNYA ..

disamping itu banyak petua atau larangan dari orang tua2 yang kerana itu kononnya akan memberi kesan pada tenaga syahwat lelaki , entah betul ka tidak , antaranya ...jangan curah air panas pada tumbuhan , jangan bersiul selepas ,jangan bercermin bersama perempuan , jangn kencing mengena takungan air , jangan membaca tulisan pada batu nisan , jangan guna sikat yang patah ,jangan buang tulang ditempat yang kotor ,jangan halau ayam yang sedang berkokok ..banyak lagi la ,
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Sun Oct 18, 2009 2:02 pm

jan siram lutut dulu time mandi pagi..... mimang banyak pantang larang tu.... inda tau butulkah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Sun Oct 18, 2009 2:15 pm

kadang2 orang lama ni jadi ensiklopedia bergerak , kamus hidup ...banyak yang kita perlu bertanya dengan dorang , dan banyak benda2/petua lama yang kita tidak tahu harus merujuk dengan dorang , banyak ilmu yang tidak diajar di universiti hanya ada pada orang lama , orang kampung ..

apapun , pandai2lah kita tapis ilmu2 dan petua2 yang orang tua2 bagi , kadang2 macam tidak lojik , pasti ada hikmah yang tersirat disebaliknya ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Sun Oct 18, 2009 2:31 pm

kadang2 hal ini kana sakap uli saturang yg bapangaruh bah dulu2, mungkin katua kampung, urang kuat ugama..... nah turus manjadi sabutan..... padahal itu urang sakap2 sj, inda taupun butulka inda......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Sun Oct 18, 2009 5:56 pm

inilah satu masalah yang paling ditakuti oleh lelaki , penyakit yang paling memalukan bagi lelaki dan sanggup berbohong dari mengakuinya , last2 sudah teruk baru berubat tapi sudah terlambat ..

kajian mendapati peratus perempuan yang tidak mencapai kepuasan ketika bersama suami semakin tinggi , terutama dibandar2 besar dan mereka yang berjawatan tinggi , mungkin kesibukan dan tekanan kerja memberi kesan pada ghairah seks , atau cara pemakanan yang tidak menentu jadi satu sebab ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Sun Oct 18, 2009 9:53 pm

itu sdh semestinya..... kalou ka tingu urang2 sana kg, anak2 buli buat 1 pasukan bula sipak 11 sabalah..... malah ada manager lg tu..... kalou di bandar pula, aduinaaaa...... dakat2 indada juriat..... kanapa tu? pasal sana kg2 makan uriginol sj indada kimia..... di bandar, kimia sj mamanjang...... kalu di kg, asal galap sj, turus 'hiburan'...... kalou di bandar pula, sdh dapan mata pun masam inda nampak apa2......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Wed Oct 21, 2009 12:07 am

betul , jadi satu masalah dan macam jadi satu penyakit pula masa kini , mereka yang tinggal dibandar punya sikit zuriat , berbanding dorang yang tinggal dikampung anak boleh buat satu team bola 9 sebelah ..

mungkin ada sebab , ada alasan kenapa ..mungkin kerana kos sara hidup yang tinggi , atau kemampuan kewangan yang tidak mengizinkan punya anak ramai , atau memang trend ingin anak cuma sorang dua ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Wed Oct 21, 2009 8:49 pm

Alasan yang paling munasabah mengapa orang bandar tidak ramai anak ialah kerana kos hidup. Misalnya.. kalau di kampung2, 5 orang anak pigi sikula semua buli jalan kaki saja, biarpun sejauh 1, 2 km diurang sanggup jalan juga. tapi kalau dibandar jarak 1/2 - 1 km sj pun kena naik bas sekolah. biarpun dakat2 tapi tambang bulanannya sampai RM30.
Saya pikir jawatan tinggi org bandar bukan alasan tidak kuat tut*.. malahan ada di antara org2 besar ini 'makan jalan' kerana ada kemampuan bayar servis. Mungkin terlalu kena servis di luar maka mereka tidak gairah sudah di depan bini... siapa tau?Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Wed Oct 21, 2009 10:36 pm

ya , mungkin juga ..mana tahu ,maklumlah bukan susah mencari 'makanan' , janji ada duit , mulut manis mengurat , tahan tukul , ...

kadang2 bukan lelaki yang nak sangat tapi perempuan yang bagi peluang , lelaki kalau sudah diberi peluang ..hmmm , ular mematuk depan mata pun tidak peduli sudah ,
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 23, 2009 9:58 am

saya pernah dengar orang tua2 cakap , petua supaya tetap kencang dan rajin berkerja ....

syarat dia , ayam jantan seekor yang berwarna hitam keseluruhan badan , lepas disembelih ambil balung dengan kaki ja [paling bagus konon balung yang tegak keatas] isi yang lain kita tidak boleh makan , biar orang lain yang makan ..

seekor burung merpati , rebus sampai masak ..masukkan juga balung dengan kaki ayam tadi , makan sebelah malam paling sesuai , tapi jangan dimakan bersama nasi ..

menurut mereka yang telah mencubanya , dalam masa tido sudah mula begerak ..haha , siapa berani cubalah ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 23, 2009 7:56 pm

hihihihiiii..... patua paling mujarap..... misti salalu main bula..... jan rihat lama2 nt kasut bula jd masam gata mati......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Wed Oct 28, 2009 9:16 pm

ada kah kes pasal sukan boleh jadi lemah ? mana tahu terlampau aktif tu urat terbelit ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Wed Oct 28, 2009 9:23 pm

misti ada kasan tuan, sabap kalu talampau besukan, panat butul, balik rumah tidur sj..... indada mood sdh main bula.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Thu Oct 29, 2009 2:09 am

yakah tuan ? ha ha ..tapi orang cakap badan sihat tenaga pun kuat ..

sihat itu kuat , betulkah tu ?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Thu Oct 29, 2009 1:40 pm

inda semestinya tuan..... waloupun basar kemungkinan bila sihat maka kuatlah..... tp inda semestinya...... 'kekuatan' bagantung sama samangat mo main bula, kalou samangat maka kuatlah/aktiplah main bula..... sakit2 pun kalou samangat mo main bula, buli juga...... kalou sihat tp inda samangat, maka inda juga tamain bula...... sabap tu kalou sana urang putih, di wad2 huspital kana kasi sedia tabir, manatau ada laki atau bini malawat laki/bini yg sakit, buli juga tutup tabir mo main bula, walupun sakit2..... tp sini malasia, jgn haraplah buli begitu, bulum apa2 pun ada sdh mata2 yg menyubuk, komplete dgn hp kamera..... jgn bilang begitu, yg si laki pigang2 tangan bini dia yg sakit atas katil pun urang2 kita nampak lain2 sdh..... itulah urang malasia.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Thu Oct 29, 2009 2:38 pm

betul betul , setuju ...antara perangai orang Malaysia , pantang nampak sesuatu yg menarik terus digambar , silap2 kena hantar masuk di YouTube , sia2 muka kita terpampang sana , satu dunia nampak , dan inilah antara perkara yang paling saya takut , mana tahu tersilap langkah ..paparazi ada dimana2 ,

saya kira itu pengalaman tuan la kan .. Very Happy badan sihat tidak semestinya kuat main bola , demam2 pun kalau semangat kuat boleh juga , he he

yang badan sihat tapi tidak kuat , kuat tapi tidak sihat ...macamana mau jawab tu Tuan ?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 30, 2009 7:12 pm

ini subjektif juga bah tuan.... ia bagantung kpd pamahaman kita pasal 'kuat'..... sama ada kuat 'manandang main bula' sampai rubuh katil..... atau salalu mo main bula, sikti2 mau, sikit2 mau...... atau tahan lama..... mana satu tuan?

yg partama, mistikah mo tandang bula kuat2? bukan palan2 pun bulikah tu? bukan target mo kasi gul sjkah? takan kao barabis manandang, silap2 patah mamatah tulang balakang..... paling kurang pun rubuh katil..... atau tabangun samua urang dlm rumah pasal ada karabau pigi gisil2 tiang rumah bah......

yg kadua, bulikah sikit2 mo main bula? inda sakit kaitu? sia indada pangalaman bah, hhihihiiiii..... masam sansara bah mungkin kalou salalu main bula tiap ari..... masam lesu sj di opis..... pasal inda sukup tidur, sikijap sj sdh mati.....

yg ketiga, tahan lama masamana? barapa jam? mungkin panat butul baitu pasal gabungan tanaga + minda baitu..... yg penting sdh gul draw 1-1, atau 1-2 ka, 1-3 ka, ok sdh baitu...... ari ni sia basa di newspaper lalaki asia 28% mangalami masalah inda tahan lama, sikijap sj sdh kasi gul inda paduli pihak lawan..... masam penting diri sendiri sj..... mungkin bawah 5 minit sdh kasi gul, bulum pun pihak lawan set hati, sdh gul..... kalou tiap malam 1-0, kalou 1 taun 365-0..... aduinaaaaa..... sana urang putih 19% sj.....

jd, masam yg sia sakap, subjektip bah...... kao tuan, mana 1 kao ada masalah? atau tiga2 indada masalah..... bravooo......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator


Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 30, 2009 8:41 pm

wah pro butul kamu ni psl bula aah..lain cerita jadi macam mana mo kasih kuat main bula dan pada masa yang sama bulih pula kasih masuk gol?
Back to top Go down
Admin
Admin


Number of posts : 435
Registration date : 2008-09-06

PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Fri Oct 30, 2009 9:31 pm

sungguh bijak tuan2 memilih perkataan...
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?   Today at 3:51 pm

Back to top Go down
 
Rahsia lelaki ..Lemah syahwat apa penyebabnya ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Humor & Fun-
Jump to: