To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Ketelanjuran dimasa yang silam ..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Thu Nov 05, 2009 7:30 pm

Yorut_orut wrote:

hehehe... kalau dia jd duktur pun jangan laba kau jd sajuk tompinai tarap... lalaki bah anak saya yg mau jd duktur tu..bakal ipar ko juga..hahahaha...hehehehe... Very Happy
haiyaaa ... sia ingat sumandak kao yg mau jadi duktur .... bikin saspen sia sja ... Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Fri Nov 06, 2009 3:14 am

betul tu tuan Orut , lelaki biasanya beralasan begitulah ..gaji kecik , belum ada rumah , tiada kereta sendiri, tiada harta , belum mampu kasi makan anak orang ...

tapi , macamana boleh mengumpul duit kalau dahlah gaji kecik ...kuat enjoy , boros , hutang banyak , mau bayar PTPTN ..

yang perempuan pun sma , harga baju sehelai sama dengan belanja makan sebulan ..

tapi biasanya ..lelaki ni banyak tanggungjawab kepada keluarga , menanggung adik2 yang masih bersekolah , belanja mak bapa dikampung , belanja untuk diri sendiri lagi ..[ masih adakah lelaki begini ...? ]

pendapat ja ni , entah betul ka tidak ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Fri Nov 06, 2009 6:38 pm

hihihihihiiiii, hhohohooohhohooo...... sia pikir matilah ketuaan sia sini kagataan..... sia pikir sumandak anak si tuan orut..... hihihihiiii masi ada harapan lah kalou begini..... kan mentua orut.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Fri Nov 06, 2009 6:48 pm

klu begini la sia mo kawin awal laini...hahaha..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Fri Nov 06, 2009 7:07 pm

sia mau kawin awal2 tapi teda jodoh. sampai jln grabal, putus ... mau buat masam mana? mau mandi air bunga mangkali nih ... huhuhu
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sat Nov 07, 2009 12:08 am

hihihihiii..... suba mandi air bungalah gaman..... sia mo try mandi air yg batakung awal pagi dlm mangkuk susu gata......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sat Nov 07, 2009 8:15 am

kalau kamurang tunggu sampai tejumpa yang perfect segala-galanya mengikut kehendak hati kamu..alamat jadi bujang lapuk lah kamurang.... Very Happy
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sat Nov 07, 2009 7:24 pm

bukan bagitu ba ... klu sia kan, parampuan yg kasi tinggal sia ... inda tau kanapa ... hodoh butul bah mangkali sia ini. sia inda kisah dia perfect ka tida ka
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sat Nov 07, 2009 8:42 pm

jerryg wrote:
bukan bagitu ba ... klu sia kan, parampuan yg kasi tinggal sia ... inda tau kanapa ... hodoh butul bah mangkali sia ini. sia inda kisah dia perfect ka tida ka

bunga bukan sekuntum bah... ditinggalkan, meninggalkan sebelum jadi suami isteri itu perkara biasa
Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun Nov 08, 2009 10:58 am

ya setuju dengan Tuan orut , ditinggalkan , meninggalkan sebelum kawin tu perkara biasa , adat dalam bercinta , bagus lagi ditinggalkan sebelum kawin daripada ditinggalkan selepas ada ikatan ..

macam saya , syukur banyak2 dia tinggalkan saya dulu , dengar kabar dia sekarang ini sedang sakit2 , kira teruk juga ..hari2 kena cucuk jarum kasi repair tu darah sama buah pinggang , nasib baik tidak kawin dulu ..kalau tidak alamat sengsara juga saya , mana urus kerja , urus bini , urus yang lain2 ..

tapi sekarang pandai pula send sms tanya kabar tanya itu ini , dahulu ...masa saya terduduk , menangis tidak berlagu , kebingungan , sebulan saya sakit jiwa ..tidak ada pun dia antar sms minta maaf , suka2 hati kasi tinggal minta putus ..hukum karma ka tu tuan ?
Back to top Go down
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun Nov 08, 2009 2:14 pm

romeo wrote:
ya setuju dengan Tuan orut , ditinggalkan , meninggalkan sebelum kawin tu perkara biasa , adat dalam bercinta , bagus lagi ditinggalkan sebelum kawin daripada ditinggalkan selepas ada ikatan ..

macam saya , syukur banyak2 dia tinggalkan saya dulu , dengar kabar dia sekarang ini sedang sakit2 , kira teruk juga ..hari2 kena cucuk jarum kasi repair tu darah sama buah pinggang , nasib baik tidak kawin dulu ..kalau tidak alamat sengsara juga saya , mana urus kerja , urus bini , urus yang lain2 ..

tapi sekarang pandai pula send sms tanya kabar tanya itu ini , dahulu ...masa saya terduduk , menangis tidak berlagu , kebingungan , sebulan saya sakit jiwa ..tidak ada pun dia antar sms minta maaf , suka2 hati kasi tinggal minta putus ..hukum karma ka tu tuan ?

memang begitu laitu tuan...org ni bila dia suda dapat seseorang tue, nda pdai menghargai bha...tapi bila dia suda kehilangan maka baru la dia sedar betapa berharganya orang tue sma dia...sebab itu baru la kunun mula mencari balik...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Mon Nov 09, 2009 8:35 pm

hukum karma... he he.. mcm ada juga wangi2 ooo ... inda pesaya atau pesaya... ini buli berlaku!
Back to top Go down
Relinquish_SuitehearT
Prebet
Prebet


Number of posts : 9
Registration date : 2010-05-20

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Thu May 20, 2010 11:54 pm

ally joe wrote:
romeo wrote:
ya setuju dengan Tuan orut , ditinggalkan , meninggalkan sebelum kawin tu perkara biasa , adat dalam bercinta , bagus lagi ditinggalkan sebelum kawin daripada ditinggalkan selepas ada ikatan ..

macam saya , syukur banyak2 dia tinggalkan saya dulu , dengar kabar dia sekarang ini sedang sakit2 , kira teruk juga ..hari2 kena cucuk jarum kasi repair tu darah sama buah pinggang , nasib baik tidak kawin dulu ..kalau tidak alamat sengsara juga saya , mana urus kerja , urus bini , urus yang lain2 ..

tapi sekarang pandai pula send sms tanya kabar tanya itu ini , dahulu ...masa saya terduduk , menangis tidak berlagu , kebingungan , sebulan saya sakit jiwa ..tidak ada pun dia antar sms minta maaf , suka2 hati kasi tinggal minta putus ..hukum karma ka tu tuan ?

memang begitu laitu tuan...org ni bila dia suda dapat seseorang tue, nda pdai menghargai bha...tapi bila dia suda kehilangan maka baru la dia sedar betapa berharganya orang tue sma dia...sebab itu baru la kunun mula mencari balik...

nice post ....
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sat May 22, 2010 5:50 pm

rilinguis, kao parna manalanjurkan diri ka?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sat May 22, 2010 8:25 pm

HIDUP SUSAH MO DIJANGKA BAH KAN...PANGALAMAN..PANGALAMAN..
Back to top Go down
all joe
Prebet
Prebet


Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun May 23, 2010 12:01 pm

Kita Insan Biasa - Jay Jay & Dayangku Intan

Andainya Dapat Kuulang Semula
Suatu Zaman Yang Bernama Remaja
Akan Terpelihara Segala Milikku
Hanya Buatmu

Lautan Mana Yang Tidak Bergelombang
Bumi Yang Mana Tidak Ditimpa Hujan
aku Sepertimu Ada Waktu Diburu
Oleh Dosa-dosa Masa Yang Lalu

Diriku Mawar Pudar Warna
Tiada Lagi Yang Istimewa
Dapat Dipersembahkan
Menjadi Satu Lambang Sucinya Percintaan

Usah Lagi Kita Persoalkan
Keterlanjuran Di Masa Nan Silam
Kusedia Terima Dirimu Seadanya
Kita Insan Biasa

Diriku Mawar Pudar Warna
Tiada Lagi Yang Istimewa

Kusedia Terima Dirimu Seadanya
Kita Insan Biasa

p/s - ngam betul ni lagu sma ni thread kan...haha
Back to top Go down
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun May 23, 2010 4:40 pm

manusia biasa bah kan..... Razz
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun May 23, 2010 5:30 pm

oii puan ally , macamana ko bulih kurik ni post sampai dalam ini lagu ? Very Happy
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun May 23, 2010 10:45 pm

puan ally baitu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paragasu
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral


Male Number of posts : 1457
Location : Dimana?
Registration date : 2010-05-09

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Sun May 23, 2010 11:35 pm

mandalam maksud si madam tu kali.... Razz Laughing
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Mon May 24, 2010 2:16 pm

mangkali ada kanangan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Ketelanjuran dimasa yang silam ..   Today at 11:55 am

Back to top Go down
 
Ketelanjuran dimasa yang silam ..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Any Other Topics-
Jump to: