To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Cinta Wang! ikhlas kah atau?....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 03, 2009 7:49 am

Jangan kita pikir semua wanita yang suka ikut lelaki yang beduit itu semuanya mata duitan. sebenarnya ada di antara mereka cuma ambil kesempatan ke atas lelaki yang suka memancing wanita dengan duit. Tapi honestly..bila sampai ke tahap betul2 mau belaki sudah..diurang sudah pasti pilih lelaki yang baik dan bertanggungjawab..duit soal kedua.

Wanita yang mendahulukan wang daripada cinta ...inilah cinta yang inda ikhlas..Dia pikir dia ikhlas bercinta tetapi sebenarnya keikhlasan itu berpillarkan duit (kadang2 dia sendiri tak sedar hal ini). Cintanya sejatinya hanya akan teruji apabila si lelaki jatuh miskin.
Wanita begini..seboleh-bolehnya hindarkan dari menjadi calon isteri. tapi kalau setakat tema, teman tapi "mesra", pandai-pandailah kamurang... Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 03, 2009 11:52 am

ya , betul ...memang ada perempuan yang cuma mengambil kesempatan dari perangai lelaki yang suka menabur duit , memancing cinta dengan duit , mentang2lah dia mampu ..

biasanya perempuan begini telah punya banyak pengalaman , dorang sangat pandai berlakon , bijak merayu dan mengikis , dorang umpama pisau dua mata , tarik pun memotong , ditolak pun menghiris , apapun perangai dorang ini tidak akan mampu bertahan , kepuraan akan ternampak dan ketahuan juga akhirnya ..

biasanya , perempuan sebegini telah telah tidak punya apa2 , mawar pudar warna ..sudah biasa bermain air hujan dan pasir pantai ,

akhirnya ? samada si lelaki akan membalas dendam , atau terus tersungkur , samada perempuan itu akan ketawa menang atau menangis menyesal , yang pasti keduanya akan ada tangisan dan kemenangan , dua2 akan ada parut samada zahir atau batin ..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 03, 2009 2:03 pm

romeo wrote:
biasanya , perempuan sebegini telah telah tidak punya apa2 , mawar pudar warna ..sudah biasa bermain air hujan dan pasir pantai ,
sia suka kata2 c tuan romeo ... santik dan penuh kiasan Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Wed Nov 04, 2009 3:03 pm

ada satu kwn sya ba, dia ni pernah ada gf sama˛ study ambil bidang kdoktoran punya. dia terlalu mncintai ppuan tu smpai dia sggup tanggung kos pmbelajaran tu ppuan smpai abis study. masa dorg sama˛ pergi ambil MD d Indiapun dia yg tanggung semua knon. smpailah dorg buat praktikal d KLpun, dia tanggung semua trmasuk mkn mnum tu ppuan. kolej lagi tu. ini kwn sya ini tdklah terlalu berada sgat tapi adalah knon dia kumpul˛ duit masa putung gatah lepas SPM dulu knon. mgkin dia terbayang˛ sudah dorg dua˛ suami isteri jadi doktor lepas abis study ba, itulah dia snggup tanggung tu ppuan. tapi... tup˛ tu ppuan knon tiba˛ pigi bertunag sama lelaki lain. kwn sya ckp, ada juga knon dia tnya ni ppuan ada bf ka teda, tapi tu ppuan ckp teda knon, itulah dia letak spenuhnya harapan sama tu ppuan. lepas kwn sya tau tu ppuan sudah brtunag dgn lelaki lain, turus dia hilang smangat ba. dia trlalu kecewa yg amat sgat smpai mcm teda sudah org di sekeliling dia, brbulan˛ juga dia tdk mao brckp sama sepa˛. lepas tu, dia resign lagi d tempat dia brtugas sbagai doktor, kalo boleh dia mao lock tu MD dia dlm drawer pas tu tdk mao tengok lagi. tiada guna sudah dia bilang, skrg dia putung gatah sudah balik, dia bilang hrga gatah naik sudah. kan
gaman ptarap??? hehe...

so, kmu rasa ini ppuan cinta tu duit ka cinta tu lelaki? mna tau itu lelaki pula yg tdk menepati cita rsa tu ppuan, tapi tu ppuan brsabar smpai abis study dulu baru dia kasih ptus tu lelaki (nanti teda yg tanggung kos pgajian dia ba). pas tu dia buat alasan dia kena kasih jodoh oleh keluarga & tdk boleh menolak??? kuang3... Razz
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Wed Nov 04, 2009 5:44 pm

sangat teringin untuk berjumpa perempuan itu , nak juga tengok biji mata dia ,mau tengok hebat sangatkah dia tu ..kalau boleh saya mahu dia tenung mata saya , lagi lama lagi bagus , kompom datang mencari balik ...pasti !

tpi jangan risau , [ pada yg berkenaan ] bersyukurlah tidak kawin dengan tu perempuan , tidak mustahil dia akan mengulangi perangai itu walupun setelah berkhawin , apa disusahkan perempuan bukan satu , diluar sana lagi ramai perempuan yang baik2 ..

kes sebegini memang banyak berlaku , ada kes tinggal 10 jam lagi akan bertunang tiba2 perempuan call tidak mau , minta putus , sedangkan segala kelengkapan majlis , segala hantaran , cincin , mak bapak dan rombongan sudah standby ..main putus gitu2 ja , call tidak mau , habis cerita ..

sedangkan si kawan sudah berhabis banyak duit , selama bercinta siap dibelikan sebuah kereta , diberi modal untuk berniaga , jumlah bukan sedikit , bukan ratus tapi mencecah puluh ribu ..cincin kenangan itu ada pada kakaknya sekarang , hendak dibuang serasa sayang juga , mahal geng ..

kes2 begini kena banyak sabar , kena kuat semangat , jangan tersungkur ...patah sayap bertongkatkan paruh , patah paruh bertongkatkan dagu , mesti jadi sebenar2 jantan ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Wed Nov 04, 2009 7:03 pm

Ada juga kes perempuan bukan cinta wang semata tapi berubah hati setelah jumpa lelaki yang lebih ensem..
Ada tu perempuan sudah betunang,,,sikali dia jumpa tu bugis yang pandai kasi ayat..turus dia minta putus tunang. Trus bunting..trus kawin koboi..tau2 jadi bini no. 2..koto saya bilang kangku..tapi mudah-mudahan dia bahagia bermadu....hahaha..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Wed Nov 04, 2009 8:03 pm

sia tingu, parampuan ini main tangkap sj yg penting ada duit banyak..... masam sia sakap, ramai urang kita kawin sama tokeh sina tua.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Fri Nov 06, 2009 3:00 am

kalau sudah curang semasa bercinta , apatah lagi kalau sudah kawin ...tiada jaminan yang mempastikan si perempuan tidak akan mengulangi sikapnya itu setelah berkawin , silap2 status ja yang berubah tapi perangainya masih seperti bujangan dulu ,

kalau semasa bercinta sudah tunjuk belang , tidak perlu bersedih kehilangannya ...meskipun sakit , terima apa yang dihadapi , tempuhi dengan sabar ,

mungkin desakan keperluan semasa menjadikan perempuan menjadi mata duitan , makumlah zaman sekarang segalanya dengan duit , kencing pun berbayar ..kalau difikir secara lojik , hensom saja tidak guna kalau muflis duit , hensom tampan menawan tapi poket kosong , masuk angin keluar asap , tidak guna juga ...

tapi menganggap duit itu segalanya juga tidak boleh , bahagia ...ceria , sihat jiwa , harmoni rohani , tidak mampu dibeli dengan duit , tiada harga yang mampu dinilaikan ..
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Sat Nov 07, 2009 12:58 am

pukutarap wrote:
sia tingu, parampuan ini main tangkap sj yg penting ada duit banyak..... masam sia sakap, ramai urang kita kawin sama tokeh sina tua.....


saya setuju gaman...org kampung saya sendiri pun ada yg jadi kes macam ni..terlalu fanatik kunu psl ada keturunan sina...enda mau kahwin sama urg kampung sendiri psl endada darah cina..last2 kahwin sama sina tua..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Sun Nov 08, 2009 11:15 am

tu lah saya cakap ..pugai paling kuat , paling berkesan ialah duit , tu slip gaji kasi layang dimuka tu perempuan kompom dia besar mata melihat , terus muncul macam2 angan2 dikepalanya ..
Back to top Go down
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Sun Nov 08, 2009 1:47 pm

kwin sama sina tua nda pa tuan2, jgn seja jadi sina buta...hahaha
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Mon Nov 09, 2009 8:28 pm

hihihiiiii itulah bah tu kita bilang sinta duit.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
paraivagas
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 265
Age : 36
Location : Sabah
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Wed Nov 11, 2009 5:46 pm

bg sy kan, cinta wang ni sbb masa skrg apa pun duit ba, masuk tandas pun bayar ba. so nda heran la ppuan suka lelaki yg ada duit byk. Smile
Back to top Go down
http://www.sabahforex.com
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Thu Nov 12, 2009 10:31 am

hihihihi ... sikarang ini kita inda bulih lari dari mensintai duit. jln sikit suda tarabang 10 ringgit. Smile sia mau mansari sumandak yg banyak duit Razz
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Thu Nov 12, 2009 11:13 am

samalah , saya pun kerja berabis juga ni cari duit ...bikin beli garam gula sama kopi
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Fri Nov 13, 2009 6:46 pm

duit penting butul sikarang oo, indada duit bagus pigi tarajun sana gaung.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Sun Nov 15, 2009 9:14 pm

cuma satu saya mau tanya sama kawan2 bah..since sinta wang ini bukan yg cinta yg asli terbit dari hati, maka dari itu cinta wang ini kekal kah enda?
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Sun Nov 15, 2009 9:27 pm

50-50 tu tuan ...kalau bilang tidak susah juga , kalau bilang ya pun susah ..

tengok nasib la , mana tahu akhirnya cinta duit itu bertukar jadi cinta paling tulus pula ..sedangkan cinta tulus pada mulanya boleh bertukar jadi cinta mampus akhirnya , segalanya mungkinn ..sebab anak sungai lagikan berubah , inikan pula hati manusia ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Mon Nov 16, 2009 4:52 pm

orud wrote:
cuma satu saya mau tanya sama kawan2 bah..since sinta wang ini bukan yg cinta yg asli terbit dari hati, maka dari itu cinta wang ini kekal kah enda?
ih, kakal oo..... salagi perlu duit, salagi itulah kakal sinta duit.....kalou inda perlu duit, mimang inda sintalah..... sia tingu sumandak2 kita yg kawin tokeh sina tua masi lg kakal laki bini sikarang..... pasal masi perlu duit bah, hihihihiiii..... kalou inda perlu, sdh lama dia buang laki tua diurang tu......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 17, 2009 12:05 pm

kalau awal2 lagi sudah kelihatan tanda2 cinta RM dimuka perempuan itu , bagus kasi lepaslah ...tiada guna simpan orang yang demikian , bikin sengsara bikin cepat tua , bikin muflis pun ada ..

ramai lagi perempuan diluar sana , malah dorang lebih ramai daripada lelaki , satu pergi sepuluh lagi menunggu bro ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 17, 2009 4:06 pm

butulkah? sia sdh puas klik jari, indada pun saturang yg sampai2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 17, 2009 4:12 pm

terlebih klik mangkali tuan .. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 17, 2009 4:57 pm

hihihiihiii..... mgkin juga, sampai inda larat sdh sia mengklik...... mgkin beginilah nasip sia ni.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 17, 2009 7:53 pm

romeo wrote:
sangat teringin untuk berjumpa perempuan itu , nak juga tengok biji mata dia ,mau tengok hebat sangatkah dia tu ..kalau boleh saya mahu dia tenung mata saya , lagi lama lagi bagus , kompom datang mencari balik ...pasti !

tpi jangan risau , [ pada yg berkenaan ] bersyukurlah tidak kawin dengan tu perempuan , tidak mustahil dia akan mengulangi perangai itu walupun setelah berkhawin , apa disusahkan perempuan bukan satu , diluar sana lagi ramai perempuan yang baik2 ..

kes sebegini memang banyak berlaku , ada kes tinggal 10 jam lagi akan bertunang tiba2 perempuan call tidak mau , minta putus , sedangkan segala kelengkapan majlis , segala hantaran , cincin , mak bapak dan rombongan sudah standby ..main putus gitu2 ja , call tidak mau , habis cerita ..

sedangkan si kawan sudah berhabis banyak duit , selama bercinta siap dibelikan sebuah kereta , diberi modal untuk berniaga , jumlah bukan sedikit , bukan ratus tapi mencecah puluh ribu ..cincin kenangan itu ada pada kakaknya sekarang , hendak dibuang serasa sayang juga , mahal geng ..

kes2 begini kena banyak sabar , kena kuat semangat , jangan tersungkur ...patah sayap bertongkatkan paruh , patah paruh bertongkatkan dagu , mesti jadi sebenar2 jantan ..
romeo wrote:
kalau sudah curang semasa bercinta , apatah lagi kalau sudah kawin ...tiada jaminan yang mempastikan si perempuan tidak akan mengulangi sikapnya itu setelah berkawin , silap2 status ja yang berubah tapi perangainya masih seperti bujangan dulu ,

kalau semasa bercinta sudah tunjuk belang , tidak perlu bersedih kehilangannya ...meskipun sakit , terima apa yang dihadapi , tempuhi dengan sabar ,

mungkin desakan keperluan semasa menjadikan perempuan menjadi mata duitan , makumlah zaman sekarang segalanya dengan duit , kencing pun berbayar ..kalau difikir secara lojik , hensom saja tidak guna kalau muflis duit , hensom tampan menawan tapi poket kosong , masuk angin keluar asap , tidak guna juga ...

tapi menganggap duit itu segalanya juga tidak boleh , bahagia ...ceria , sihat jiwa , harmoni rohani , tidak mampu dibeli dengan duit , tiada harga yang mampu dinilaikan ..

lawalah ckpan kao romeo. kalolah kwn sya tu tbasa ni ckpan kao, memang gmbira sudah dia tu. x apa, nti sya kasih smpai sama dia, hehe...

pukutarap wrote:
duit penting butul sikarang oo, indada duit bagus pigi tarajun sana gaung.....
hahahaaa... kelusuan sya tbasa ini post c gaman o, buli˛ c gaman suruh pigi bunuh diri. huahuahua... lusu˛. tdk nogi kana suruh brusaha jadi kaya ba... matilah kalo mcm ni. hehehe... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Tue Nov 17, 2009 10:07 pm

saya tulis ja ba tu laa , yang bagi idea orang lain ...kalau saya sendiri , minta ampun minta mahap , tidak pandai saya ..budak2 macam saya ni manalah tahu benda2 gitu , sini pun ikut2 dorang ja ni ..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Cinta Wang! ikhlas kah atau?....   Today at 8:26 pm

Back to top Go down
 
Cinta Wang! ikhlas kah atau?....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: