To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 7 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 7 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 apa yg sadang kamu dangar sikarang?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sun Nov 01, 2009 6:31 pm

nah kan, sa buring nih ... satu2 urg sni ilsf. sikarang sia mao tanya, apa bah yg sadang kamu dangar sikarang. klu sia, sia sadang mandangar itu lagu sina "tong hua" versi piano la ... adesss ... sindiri sidih sidih pula ... hihihihii
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sun Nov 01, 2009 9:05 pm

sia sadang mandangar sikarang ni...... emmmm..... masam sia dingar bunyi luri sana jauh..... mimang bunyi luri......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 12:44 am

saya pulak sedang dengar dari mana tu macam bunyi air terjun padahal dalam rumah , kejap ada sekejap tiada ...aiyaa tu tangki rupanya , sudah melimpah , pelampung dia rosak ...
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 8:28 am

sia sikarang dangar itu urang katuk katuk kasi bagus dia punya ruma ... haiyaaa ... sia mao tidur balik pun inda dpt sudah pale
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:50 am

sikarang saya dingar bunyi kipas cpu saya yg kuat... 3 kipas hahaha...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 7:49 pm

hhihihihihiiii suka sia ini tupik ooo.... emmmmm sikarang ini sia dingar..... oo baru lapas ujan, sia dingar jengkirik bebunyi...... sia di kg2 bah......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 8:58 pm

sya pula skrg sdg dgr lagu c britney spear 'break the ice'. best o... Razz
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:02 pm

sia sikarang sdg dangar kawan sia pasang muzik kuat2. heavy metal lagi ... sakit kapala sia oh ... Evil or Very Mad
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:05 pm

sekarang saya dengar anak sumandak saya guring ikan......
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:13 pm

Yorut_orut wrote:
sekarang saya dengar anak sumandak saya guring ikan......
wah ... pandai pula anak sumandak kao mengguring ikan ah ... masam sia tersium sium ... dia kasi sampur itu asam jawa bah kan? hehehe Razz
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:17 pm

hihihihiiii bagus ooo pandai mengguring ikan..... kan tuan orut.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:19 pm

pukutarap wrote:
hihihihiiii bagus ooo pandai mengguring ikan..... kan tuan orut.....
nah kan tuan Yorut ... ada udang di sebalik mi suda nih Razz
pukutarap wrote:
hhihihihihiiii suka sia ini tupik ooo.... emmmmm sikarang ini sia dingar..... oo baru lapas ujan, sia dingar jengkirik bebunyi...... sia di kg2 bah......
sia rindu butul suasana di kg oh ... siok tidur ... apalagi klu sdg dingar2 itu hujan kana itu atap ...


Last edited by jerryg on Mon Nov 02, 2009 9:21 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:20 pm

jerryg wrote:
Yorut_orut wrote:
sekarang saya dengar anak sumandak saya guring ikan......
wah ... pandai pula anak sumandak kao mengguring ikan ah ... masam sia tersium sium ... dia kasi sampur itu asam jawa bah kan? hehehe Razz


ui naaa, c jerry lagi yg pakar guring ikan ni. apa lagi yg buli kana kasih cmpur tu ikan guring tu jerryg? Wink
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:23 pm

laa wrote:
jerryg wrote:
Yorut_orut wrote:
sekarang saya dengar anak sumandak saya guring ikan......
wah ... pandai pula anak sumandak kao mengguring ikan ah ... masam sia tersium sium ... dia kasi sampur itu asam jawa bah kan? hehehe Razz


ui naaa, c jerry lagi yg pakar guring ikan ni. apa lagi yg buli kana kasih cmpur tu ikan guring tu jerryg? Wink
hihihi ... kasi sampur itu serbuk kunyit lagi sadap dan wangi .. tapi inda bulih klu banyak sma salalu ... nanti kentut pun bau kunyit Razz
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:28 pm

ya...mimang sadap bah tu ikan diguring sama asam jawa tapi silap2 guring jadi itam bah...
hehe..tadi sia silap.. sumandak saya bukan guring ikan, dia guring terung..sadap oo terung diguring baru cecah dengan limau/lada.

sekarang saya dengar tv ..diurang menonton channel 121..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:29 pm

misti sadap tarung yg anak si tuan orut guring kan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:37 pm

adeh..mimang sadap oo tarap. tambah2 lagi sikarang musim bambangan..jeruk bambanganpun ada ini.. ikan selunsung baru tadi siang kana pansing saana sungai (di muara) dipanggang dlm oven ni...slurpppp ..sedapppppp. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:39 pm

jan kasi jeles sia bah mentua......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:46 pm

pukutarap wrote:
jan kasi jeles sia bah mentua......
baru kau tau tarap... kelebihan bapa2 ni ada tukang masak..bukan bini saja..anak2pun tinggal suruh saja. Tadi saya duduk2 sini beporom, saya minta saja nasi..trus datang macam pelayan di kadai kupi..saya kana tanya lagi, "Pa..kau mau sos kah?" dia bilang..hahaha...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:49 pm

aduinaaaaa..... tambah sia jeles..... arap2 lain kali kita yg badakatan beporum sambil kana antar nasi.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:50 pm

Yorut_orut wrote:
pukutarap wrote:
jan kasi jeles sia bah mentua......
baru kau tau tarap... kelebihan bapa2 ni ada tukang masak..bukan bini saja..anak2pun tinggal suruh saja. Tadi saya duduk2 sini beporom, saya minta saja nasi..trus datang macam pelayan di kadai kupi..saya kana tanya lagi, "Pa..kau mau sos kah?" dia bilang..hahaha...
haiyaaa ... sia jeles oh. mao kawin sapat2 la ini ... yg ada sumandak sadia... hahahaha
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:52 pm

aduinaaaaa..... tambah sia jeles..... arap2 lain kali kita yg badakatan beporum sambil kana antar nasi.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:57 pm

hahaha....hihihihi....bha...kawin lah kamurang tapi jgn pilih yg lawa saja, nanti silap aribulan bukan korang yg kena antar nasi, kamurang pula yg antar nasi sama dia... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 9:59 pm

aduinaaaaa tuan orut, sia bagantung sama kao sj ni..... tp indapa, biar sia yg mangantar nasi sama kao.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 10:04 pm

hihihihi...hahaha....kalau saya yang ada manantu, saya inda mau diurang tinggal sama saya, kasian bah tu manantu inda barapa bibas parasaannya. Berjiran buli lah..hahaha...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Today at 9:47 pm

Back to top Go down
 
apa yg sadang kamu dangar sikarang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: