To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 apa yg sadang kamu dangar sikarang?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 10:06 pm

sia ok sj tuan orut, bejiran pun bejiranlah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 02, 2009 11:40 pm

pukul berapa sudah ni ? ..o ya pukul 2336 sudah , macam2 saya dengar didalam dan diluar rumah , dalam bilik ini saya dengar bunyi air paip masih terpasang belum dorang tutup , ..
diluar , ada bunyi gitar ..malam2 gini pun masih ada yang lepak main gitar , mungkin anak2 jiran ..

ada lagi satu bunyi , kompius saya ...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Tue Nov 03, 2009 6:27 pm

sekarang saya dengar tu ayam2 berkeliaran dihalau oleh sumandak saya kerana tu ayam bertenggek di kaki lima..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Tue Nov 03, 2009 7:23 pm

sikarang sa sadang dangar roommate sa sakap di hp dia ... kuat butul dia sakap. masam bargaduh ja ... harap2 dia inda mabuk lagi ini mlm. haiyaaa ... bermasalah butul oh dia ni ... psst! jan kestau dia ah ... hehehe ...
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 12:07 am

masam sunyi butul mlm ini, 1206 pagi sdh...... sunyi butul..... bunyi jenkirik sj sia dingar.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 2:06 pm

tahan mata kao lmbat terlelap ar gaman. kao tdk pasang music ka supya bunyi cengkerik tu tdk kdgaran betul. kdg² bikin 'bosuk' tu bunyi dia tu kalo trlalu kuat.

sya pula skrg sdg dgr lagu yg ada sini ILSF punya smbil brporum. skrg lagu c Dido 'White Flag'. best o... dolu² punya, hehe... Smile
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 6:14 pm

Usahlah ku disalahkan
terjadinya perpisahan ini
itu suratan Takdir..
tak terlintas dihati ini
untuk aku jatuh cinta lagi
tapi takdir yang menentukan ..

saya sedang dengar lagu kumpulan Gersang , suratan Takdir ..ngam untuk mereka yang sedang jiwang , atau baru terputus tali rindu kasih dengan mambang ..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 6:40 pm

ya, mimang sesuai lagu itu utk yg sedang kesiwa. bila sia pigi karaoke, lagu itu mimang lagu wajib, biar suara inda kesampaian, hantam saja la, yg penting sia dpt nanyi ... hehehe

sikarang ini sia sadang dangar kawan sia balik2 menelepon ... dia sedang mensari apartment ... kuat butul sia dingar. nanti sia tanya "mau pakai mikropon ka?" Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 6:52 pm

sekarang sia dengar anak bongsu saya nyanyi dalam bilik..dia sugut2 sj lagu yg dia pasang di hp..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 6:56 pm

hehehe ... lagu apa la dia sugut2 itu ah? lagu yg sidih2 ka atau hiphop ka atau apa? kurios pula sia. sumandak kao sedang buat apa sekarang? masak terung lagi ka? Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 7:06 pm

dia masih di bilik sugut2 tu lagu mp3 dlm hp baitu..inda tantu2 lagu dia..mangkali dia kasi lumpat2 sj. kebanyakan lagu ingilis kunu..
Haha..inda masak terung ini malam..ada urang bagi saya daging payau kamarin...inda kamu jeles...hahaha... Smile
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 7:32 pm

hihiihhi .... nanti kasi semangat dia kasi masuk AF kio.
wah ... daging payau? adess ... lama sudah sia inda mkn daging payau oh ... jeles sia oh ... bulih sia pigi ruma kao sikarang? Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 7:47 pm

kalau kita berjiran sudah pasti saya jemput ko makan malam di ruma.. Laughing
sekarang saya dengar tu ingin pump di kolam seberang jalan..mengepam air pigi perumahan sekitar trmsk rumah saya untuk kegunaan membasuh, mandi dan flush tandas..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 8:01 pm

yakan, baru sia ingat pula yg ilsf ada mujik sendiri.....

sia sikarang sdg dingar2 bunyi radio sabalah rumah..... ransak lagu inggilis sikarang.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Wed Nov 04, 2009 9:57 pm

sikarang jam 9:55 mlm..sunyi2 suda tapi saya masi dingar tu bini main gem pakai kompiutor desktop di ruang tamu. saya di bilik baring2 sama leptop beporom..hehehe...
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 6:10 am

sikarang jam 6.08am, sia terbangun awal gara2 itu org kasi bunyi hon kerita dia. inda tau kanapa, tapi mimang bikin takazut juga la.
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 12:21 pm

sikarang tampat saya hujan gerimis...jd tengah dengar hujan menerpa atap zing laini...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 2:59 pm

Yorut_orut wrote:
sikarang jam 9:55 mlm..sunyi2 suda tapi saya masi dingar tu bini main gem pakai kompiutor desktop di ruang tamu. saya di bilik baring2 sama leptop beporom..hehehe...
bagus pula kamu laki bini pandai main komputer..... kira selik IT lah kan tuan orut......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 4:45 pm

pukutarap wrote:
Yorut_orut wrote:
sikarang jam 9:55 mlm..sunyi2 suda tapi saya masi dingar tu bini main gem pakai kompiutor desktop di ruang tamu. saya di bilik baring2 sama leptop beporom..hehehe...
bagus pula kamu laki bini pandai main komputer..... kira selik IT lah kan tuan orut......
hehehe...indah kabar dari rupa..bini saya cuma main gem yg sanang2 macam tu dynomite combo.. kasi gerak2 tikus dia pandai tapi selalu juga minta anak2 buka dulu tu gem..lepas tu tinggal dia main saja...
bukan mengata..bukan mengutuk tapi bini saya lansung inda pandai guna kompiuter..hahaha...

sekarang saya dengar tv..anak2 buah saya pasang tingu katun tv2. diurang datang berziarah minta rebond rambut pasal anak sumandak saya yg satu lagi minat kasi karaja rambut urang....
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 7:33 pm

jam 7.31pm: sia masih di country height kasi teman kawan sia mao tingu itu apartment. sia satu2 urg sini risturan sambil sia dingar meja sebelah sia bersakap pasal isu puspakom
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 8:02 pm

Saya balik awal hari ni..penat butul badan saya keraja..kadang2 enda dapat tidur satu mlm psl telampau letih bah..

yg saya hiran ni saya keraja kuat2 pun miskin juga..bila lah saya jadi kaya ni aah? Very Happy
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 8:13 pm

uiseyyy... c tompinai orud ini pura² lagi. tdk apa ba tompinai, palan²... nanti kehabisan pula kami. hehe..... Razz

tompinai orud, ko sdg dgar apa? sya sdg dgr music ILSF, best² pula lagi dia. skrg lagu tu Kardinal 'Dangerous'. hehe... Smile
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 8:35 pm

oh saya pun dengar lagu lain bah pula Laa..
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 8:45 pm

o yaka tompinai Orud? lagu apalah? Smile sya skrg sdg dgr lagu Monawar 'warriors of the world'. syok o ni lagu, hehe... Smile
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 8:51 pm

kalau enda silap saya tau bah lagu monawar tu lagu kesukaan siapa..macam.....??? nah saspen sudah ko Laa..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Today at 5:46 pm

Back to top Go down
 
apa yg sadang kamu dangar sikarang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: