To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 apa yg sadang kamu dangar sikarang?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 05, 2009 8:51 pm

saya suka lagu kingston town tu Laa..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 07, 2009 12:10 am

sia pun suka itu lagu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sun Nov 08, 2009 2:16 pm

sia pun sdg dgar lagu skrg ni...layan blues...haha
Back to top Go down
Admin
Admin


Number of posts : 435
Registration date : 2008-09-06

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sun Nov 08, 2009 7:14 pm

sekarang saya sdg dengar lagu oh sakura di radio... ok juga petang2 begini...
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 09, 2009 8:18 pm

orud wrote:
kalau enda silap saya tau bah lagu monawar tu lagu kesukaan siapa..macam.....??? nah saspen sudah ko Laa..
oiii... memng suspens sudah ini tompinai orud. sepalah yg suka dgr lagu Monawar juga tu? hehe...
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 19, 2009 2:20 pm

skrg ni sya sdg dgar bunyi tu aircond sini office, ptutlah trlalu sejuk hujan pula di luar.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 19, 2009 3:41 pm

saya dengar akan ada pertukaran , dengar2 nama saya pun ada sangkut ...kena tukar pigi mana pun tidak tau , aiyaaa ..

ada kamurang dengar ka ?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 19, 2009 6:49 pm

saya berseorangan saja ni. bini sama dua anak pigi survey super market..abis balanja dapur bah..baru ini ari masuk duit harga sawit..jadi buli lah diurang pigi tonsok2 di ATM malam ni.
Jd sekarang tiada bising2 di rumah. paling kuat saya dengar cuma kipas cpu saya. yg lain cuma bunyi belalang dan cengkerik di luar sayup2 saja.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Thu Nov 19, 2009 7:48 pm

laa wrote:
skrg ni sya sdg dgar bunyi tu aircond sini office, ptutlah trlalu sejuk hujan pula di luar.
romeo wrote:
saya dengar akan ada pertukaran , dengar2 nama saya pun ada sangkut ...kena tukar pigi mana pun tidak tau , aiyaaa ..

ada kamurang dengar ka ?
bagus kamurang oo, samua karaja upis, ada akon2 lg...... sia sini harap itu angin sj, kalou indada angin, bapalu2 sia sini kabun..... taruk sdh bau paluh tupi sia bikin lap.....
Yorut_orut wrote:
saya berseorangan saja ni. bini sama dua anak pigi survey super market..abis balanja dapur bah..baru ini ari masuk duit harga sawit..jadi buli lah diurang pigi tonsok2 di ATM malam ni.
Jd sekarang tiada bising2 di rumah. paling kuat saya dengar cuma kipas cpu saya. yg lain cuma bunyi belalang dan cengkerik di luar sayup2 saja.
di mana bah kao tinggal ini tuan orut? bah, jgn 'masam2 parangai' bila saturang2 di rumah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Fri Nov 20, 2009 1:17 am

saya tinggal siini kabun sawit baini oi tarap.........kadai survey mau 15km jauhnya.
sikarang samua urang nenyak tidur..saya dingar tu kipas angin diurang pasang mcm pul spid...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Fri Nov 20, 2009 9:15 am

tukar tempat tinggal ja ba tuan , bukan tempat kerja ..macam saya ni mana ada kerja , harap duit mak ja ni bikin belanja hari2 ..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 5:41 pm

sikarang ini sia sadang dangar itu lagu "Tinggal Kenangan". sia mau ikut nyanyi tapi enda dpt angkat itu lagi Mad
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:06 pm

sia patang2 ni lapas ujan, dingar radio lagu2 mandayu2......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:23 pm

sekarang ini saya dengar siaran TV2 bini saya pasang. Cakap kantonis..2, 3 patah perkataan yg saya mengerti.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:32 pm

kamu tinggal '2 urang' di rumahkah tuan orut?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:34 pm

pukutarap wrote:
kamu tinggal '2 urang' di rumahkah tuan orut?
adeh...pansingan kaini?... Very Happy
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:40 pm

Yorut_orut wrote:
pukutarap wrote:
kamu tinggal '2 urang' di rumahkah tuan orut?
adeh...pansingan kaini?... Very Happy
hehehe ... kao tau la si tuan PT itu ... dia mimang suka mamansing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:42 pm

hihihihiiii..... mamansing2 bah tuan...... manatau ada ikan dlm kulam.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 6:58 pm

'anu' itu inda payah tunggu sampai berdua-duan bah..matailah kalau tunggu begitu..inda tecan kalau gitu...hehehe..

adeh..saya sudah tamakan pansing si tarap..sampai kaluar topik sudah... Very Happy
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 7:00 pm

Yorut_orut wrote:
'anu' itu inda payah tunggu sampai berdua-duan bah..matailah kalau tunggu begitu..inda tecan kalau gitu...hehehe..

adeh..saya sudah tamakan pansing si tarap..sampai kaluar topik sudah... Very Happy
nah kan, sia suda kestau tadi yg c tuan PT ini mimang pandai mamansing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 7:16 pm

mimang dari duuuuulu lagi bah si tuan PT suka memansing. Mungkin inilah salah satu kemahiran dia. Umpan yang dia guna pun jenis yang susah mau elak.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Sat Nov 21, 2009 8:49 pm

hihihihiiii..... ok bah kan kalou kita2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 23, 2009 8:19 pm

memng talent c gaman ba itu memansing tu, hehe...

sunyi sudh o... tapi nasib baik sya pasg ni lagu ILSF. skrg lagu c Olivia - Sometimes when we touch. buli² jugalah... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Mon Nov 23, 2009 11:25 pm

hihihiiii..... inda juga bah sia salalu mamansing..... luyar buruk pun ada, tingu si tuan orut sdh buat tred luyar buruk.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Tue Nov 24, 2009 12:30 pm

rata-rata warga ilsf pandai luyar buruk...tapi tuan pukutarap juga yang staring... Very Happy

p/s. Pandai meluyar buruk..bukan tukang luyar buruk...jgn salah paham kawan2.. clown


Last edited by Yorut_orut on Tue Nov 24, 2009 7:43 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: apa yg sadang kamu dangar sikarang?   Today at 5:38 pm

Back to top Go down
 
apa yg sadang kamu dangar sikarang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: