To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Tue Nov 03, 2009 7:52 pm

Sia singaja mau tau bah, apa yg bikin kamu katawa atau sinyum hari ini?
Klu sia, ari ini yg bikin sia sanyum2, sia nampak satu parampuan barabis manyanyi sna dapan itu maybank kg. air. lusu oh
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Wed Nov 04, 2009 12:03 am

sia masam indada oo bikin katawa ari ni..... bikin garam ada.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Wed Nov 04, 2009 2:13 pm

hari ni tadi pagi ada kwn sya sms sya... dia paggil nama sya (dia taip nama syalah), mcm kecemasan saja. turus sya balas 'knapa?'. sekali dia balas, dia bilang dia sdg berak dlm tndas... astagihhh... tulunglah, ingatkan apa. Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Wed Nov 04, 2009 4:10 pm

hehehe ... lusu juga kawan kao tu oh laa Laughing

hari ini yg buat sia katawa ... pagi tadi, ada meeting la ... tiba2 ada org buang angin ... kuat lagi ... haiyaa ...smua org tingu dia. kasian ada, mao ketawa pun ada juga Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Wed Nov 04, 2009 5:00 pm

saya hari2 ketawa , ada saja hal yang bikin ketawa ditempat kerja ...lagipun saya memang kuatketawa ,..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Wed Nov 04, 2009 6:54 pm

oh .. nampaknya c sigu romeo ini semestinya seorang yg peramah dan periang. Smile
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Wed Nov 04, 2009 8:06 pm

ya, sigu romeo urang yg periang..... bagus oo kalou ada kawan periang.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Thu Nov 05, 2009 6:25 am

hehehe ... ya, mimang bagus klu ada kawan periang. tapi sia inda parnah jumpa kawan yg periang bah. paling2 pun org yg kuat sakap, sia sakap satu, dia suda sakap 10...lusu kan?

Jam 6.23am: sia tersenyum kegumbiraan sabap kawan yg suda 10 tahun inda jumpa akhirnya pulang di Sabah. kawan baik, masam adik baradik suda kami ... Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Thu Nov 05, 2009 8:07 pm

Saya rasa saya ni klu soal ketawa ni mcm ada masalah sikit..memang jarang saya ketawa..muka misti kena tunjuk garang saja sepanjang masa..tapi taim sikulah rendah sama menengah kuat butul saya ketawa..
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Thu Nov 05, 2009 8:38 pm

yaka tompinai orud? mesti kao karaja yg mesti kasih tunjuk kegarangan saja ini kan? pulis ka? (matilah oleh c tompinai ini). Laughing tapi ngam juga itu, supya kelihatan tegas. tmbah org respect. Wink

tapi bagus ba selalu ketawa, enjoy o... hehe... Laughing
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Thu Nov 05, 2009 8:44 pm

si gaman PT bah yg keraja pulis tu bukan saya..suba gia ko tinguk sinapang dia yg dia kasih pos tu..ripol pu kalah ooh.
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Thu Nov 05, 2009 8:48 pm

hahahaaa... ya o kan tompinai. canggih lagi tu senapang dia kasih post tu. bahaya o.... Laughing katawa sya tringat tu ripol pu c gaman o...
Back to top Go down
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Thu Nov 05, 2009 11:31 pm

hehe... betul tu, tersenyum saya ingat balik senapang tuan pukutarap yg canggih tu... tdk tau mana dia dpt...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Fri Nov 06, 2009 3:50 am

petang tadi , saya dengan 3 orang kawan pergi mancing ..dekat ja tidak jauh , ada kawan seorang tu baru belajar memancing , yang lain kira ok sudah , ..

masa syok2 mancing , tiba2 tu kawan cakap ..uii tu ikan bawa tu umpan jalan2 !! apalagi ..berhamburan ketawa kami dengar , saya terbayang tu ikan sedang pegang tu umpan bawa jalan2 keliling bot ,

yang sebenarnya ialah , umpan dia sudah dimakan ikan tapi tu ikan masuk kebawah bot , si kawan sudah panik tidak tau mau buat apa , dia lock mati jadi joran dia membengkok habis ...ikan kecil saja bukan besar pun ,

sampai kepantai saya masih ketawa , asal teringat mesti ketawa ..saya terbayang mimik muka kawan tu masa cakap , bikin takut ..
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Fri Nov 06, 2009 1:52 pm

hahaaa... yaka romeo? lusu juga tu kwn kao tu, mgkin bgtu pula kalao baru prtama kali pigi memancing ba kan? syapun mao juga merasa mcmna rasa tu ikan tarik umpan dari pancing yg kita sdg pigang, mgkin lagi dahsyat kalo sya. haha... Laughing

sya pula hari ni, yg bikin sya ktwa klusuan, ada ni satu org lelaki satu krja ba, dia dari dulu lagi kuat betul minta prhatian sama sya. so, dijadikan cerita, tadi mcm biasalah, dia sgaja² cari topik mao bckp sama sya, tapi sya skadar kasih iya saja ckp dia & ktwa² kcil (yg dibuat²) maklumlah mao jaga juga hati. mgkin dia terasa ba, trus dia ambil hati. so tadi sya pigi tndas tlimpas tmpat dorg selalu merokok, ngam² sya tnmpak dia sdg merokok sama 1org ppuan, turus cepat² dia pigi rapat² sama tu ppuan smbil mcm romantik btul brckp knon. sya tdk hairan, syapun steady jalah mnatau dia punya gf ka, apa ka. skali d tmpt krja, ada pula kwn satu org ckp tu lelaki lamaaaa... sudah mrokok sana sgaja tggu sya. sbnrnya tu lelaki mao kasih cemburu² sya ba pula... huahuahua... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Fri Nov 06, 2009 2:44 pm

hehhe...kanapa kau inda terima sinta org tu miss laa....

dari serita ko ini...kadapatan suda ko ni mimang masti berstatus "miss"... Very Happy

yg membuat sia katawa ini ari ialah bila tebasa post si laa...hehehe...
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Fri Nov 06, 2009 5:54 pm

yg buat sia katawa ari ni - sia ingat masa sia di country height samalam. tiba2 sia tergelincir masa sia mau masuk di kerita sia. ramai urang tingu oh ... ada yg ketawa ada yg sanyum2, sia pun ikut la katawa .... dlm ati siapa tau ... hehehe
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Fri Nov 06, 2009 8:41 pm

laa wrote:
hahaaa... yaka romeo? lusu juga tu kwn kao tu, mgkin bgtu pula kalao baru prtama kali pigi memancing ba kan? syapun mao juga merasa mcmna rasa tu ikan tarik umpan dari pancing yg kita sdg pigang, mgkin lagi dahsyat kalo sya. haha... Laughing

sya pula hari ni, yg bikin sya ktwa klusuan, ada ni satu org lelaki satu krja ba, dia dari dulu lagi kuat betul minta prhatian sama sya. so, dijadikan cerita, tadi mcm biasalah, dia sgaja² cari topik mao bckp sama sya, tapi sya skadar kasih iya saja ckp dia & ktwa² kcil (yg dibuat²) maklumlah mao jaga juga hati. mgkin dia terasa ba, trus dia ambil hati. so tadi sya pigi tndas tlimpas tmpat dorg selalu merokok, ngam² sya tnmpak dia sdg merokok sama 1org ppuan, turus cepat² dia pigi rapat² sama tu ppuan smbil mcm romantik btul brckp knon. sya tdk hairan, syapun steady jalah mnatau dia punya gf ka, apa ka. skali d tmpt krja, ada pula kwn satu org ckp tu lelaki lamaaaa... sudah mrokok sana sgaja tggu sya. sbnrnya tu lelaki mao kasih cemburu² sya ba pula... huahuahua... Laughing Laughing Laughing

Saya pun ketawa dengar ini cerita..dari serita Laa ni..saya bulih agak..mimang dia ni santik bah ni..kenapa lah enda dipos saja real avatarnya.. Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Fri Nov 06, 2009 11:53 pm

nahh ..kasihan tu lelaki , kata tidak berjawab , gayung tidak bersambut .....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Sat Nov 07, 2009 12:09 am

suba gia sakali sj si puan laa kasi tingu kita gambar dia.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Sat Nov 07, 2009 1:21 am

hari ni , tadi petang saya jalan2 dirumah jiran ...ada anak kecik dia kiut betul , saya pula memang pantang tengok budak2 kiut [baby] terus dukung , mula2 ok , tapi syok2 saya dukung tiba2 tu baby pergi hisap susu sa , ngam2 kena puting ..alamakkkk geli ooooo , nasib baik tdk terlepas dari tangan baby tu , malu juga saya ...

habis kena kasi ketawa saya oleh bapa dia , naib baik saya pakai baju T ...bahaya juga serangan hendap baby tu ,
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Sat Nov 07, 2009 8:34 am

romeo wrote:
hari ni , tadi petang saya jalan2 dirumah jiran ...ada anak kecik dia kiut betul , saya pula memang pantang tengok budak2 kiut [baby] terus dukung , mula2 ok , tapi syok2 saya dukung tiba2 tu baby pergi hisap susu sa , ngam2 kena puting ..alamakkkk geli ooooo , nasib baik tdk terlepas dari tangan baby tu , malu juga saya ...

habis kena kasi ketawa saya oleh bapa dia , naib baik saya pakai baju T ...bahaya juga serangan hendap baby tu ,
alamakkkkkkkkk basar juga puting ko romeo...hahahaha..ko parampuan kaini?..hehehee...
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Sat Nov 07, 2009 6:40 pm

laa wrote:
hahaaa... yaka romeo? lusu juga tu kwn kao tu, mgkin bgtu pula kalao baru prtama kali pigi memancing ba kan? syapun mao juga merasa mcmna rasa tu ikan tarik umpan dari pancing yg kita sdg pigang, mgkin lagi dahsyat kalo sya. haha... Laughing

sya pula hari ni, yg bikin sya ktwa klusuan, ada ni satu org lelaki satu krja ba, dia dari dulu lagi kuat betul minta prhatian sama sya. so, dijadikan cerita, tadi mcm biasalah, dia sgaja² cari topik mao bckp sama sya, tapi sya skadar kasih iya saja ckp dia & ktwa² kcil (yg dibuat²) maklumlah mao jaga juga hati. mgkin dia terasa ba, trus dia ambil hati. so tadi sya pigi tndas tlimpas tmpat dorg selalu merokok, ngam² sya tnmpak dia sdg merokok sama 1org ppuan, turus cepat² dia pigi rapat² sama tu ppuan smbil mcm romantik btul brckp knon. sya tdk hairan, syapun steady jalah mnatau dia punya gf ka, apa ka. skali d tmpt krja, ada pula kwn satu org ckp tu lelaki lamaaaa... sudah mrokok sana sgaja tggu sya. sbnrnya tu lelaki mao kasih cemburu² sya ba pula... huahuahua... Laughing Laughing Laughing

jadi kao semburu ka Laa? Laughing
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Sat Nov 07, 2009 6:42 pm

indada yg bikin saya ketawa ari ni.. suma tu ada la bikin siok siiikit.. ialah, nanti pada 14 hb ni ada event so sia ada la bertemu beberapa orang penyanyi yg terkenal... mo jemput dorang membuat persembahan ba.. jadi sebab bersama2 dgn dorang ni maka ok la juga... inda la rasa sunyi sangat...
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Sat Nov 07, 2009 7:21 pm

sia pun indada yg bikin katawa ari ini ... sabap sia sadang mansari apartment utk anak buah sia. sia inda sanggup suda dia tinggal sma sia ... butul2 manja. sia mau dia berdikari bah. tapi kan, satu sja parangai dia ari ini yg buat sia katawa ... dia bilang pasik, bila lagi kao mao kawin nih? sia inda sabar2 suda mao jadi pangapit ... sia bilang sma dia, sia mao kawin sma patung ... turus dia barabis katawa ... Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?   Today at 11:54 am

Back to top Go down
 
Apa yg membuat kamu ketawa / tersenyum hari ini?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: