To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Nov 05, 2009 7:40 pm

sia inda tau samada topik ini suda ada sedia. tapi klu ada, silakan delete topik ini, kio.

sia mau tau bah, apa yg sedang kamu urang ingat sikarang? klu sia, sia ingat sia punya x-gf dulu. sia tertanya2 di mna suda dia, suda kawin ka dia ... rindu pula Embarassed Embarassed
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Nov 05, 2009 8:00 pm

Topik ini blum ada dan terima kasih banyak tuan jerry..topik ini sungguh bagus dan boleh merancakkan lagi perbualan kita semua..

Mengenai ingat apa sekarang ini..mcm sama pula pikiran kita ni tuan jerry..

saya pun ingat gf2 saya yg dulu2..dimana diurang sekarang..sudah kahwin kah? bahagia kah diurang..anak sudah berapa? sudah tambah gumuk kah..

macam2 lah dalam kepala saya sekarang ini..
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal


Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Nov 05, 2009 8:02 pm

orud wrote:
Topik ini blum ada dan terima kasih banyak tuan jerry..topik ini sungguh bagus dan boleh merancakkan lagi perbualan kita semua..

Mengenai ingat apa sekarang ini..mcm sama pula pikiran kita ni tuan jerry..

saya pun ingat gf2 saya yg dulu2..dimana diurang sekarang..sudah kahwin kah? bahagia kah diurang..anak sudah berapa? sudah tambah gumuk kah..

macam2 lah dalam kepala saya sekarang ini..
adesss ... sama pula apa yg sedang kita pikirin sikarang tuan orud. Laughing Laughing
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Jan 16, 2010 8:43 pm

skrg sya fkir fsl ni hujan. bilalah ini hujan ini mao brenti, hmmmmm... mesti bnyak tanah runtuh sudah ni d mana˛, d KB pula knon skrg sdg banjir... bikin risau juga kalo brturut˛ 3hari tdk brnti ini hujan.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Jan 16, 2010 11:22 pm

aduinaaaaa, sama pikiran kita laa..... masam ada judu kita ni.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Jan 17, 2010 11:10 am

sikarang saya pikir pasal inda dapat memutung berhari-hari..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Jan 17, 2010 10:49 pm

ya bah, asik ujan sj ari2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Jan 18, 2010 12:06 am

sikarang saya sadang pikir apa hadiah saya mau bagi anak saya pasal dia minta hadiah bah. dia bilang dia dapat 3.8 pointer.. sayapun inda paham apa itu pointer2 tapi saya aga2 markah labaitu barangkali. kamu pikir apa hadiah yg bagus aa? yg mura2 lah asalkan ada bah..below RM100 hahaha...
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Jan 21, 2010 11:17 am

pukutarap wrote:
aduinaaaaa, sama pikiran kita laa..... masam ada judu kita ni.....
ya, ada dudu kita ni gaman, hehe...

Yorut_orut wrote:
sikarang saya sadang pikir apa hadiah saya mau bagi anak saya pasal dia minta hadiah bah. dia bilang dia dapat 3.8 pointer.. sayapun inda paham apa itu pointer2 tapi saya aga2 markah labaitu barangkali. kamu pikir apa hadiah yg bagus aa? yg mura2 lah asalkan ada bah..below RM100 hahaha...
wahhh... tinggi juga point dia tu aman. dorg adik sya pling tinggipun dpt 2.9 o... haha... aman, sya cadangkan kao kasih beli dia jam tangan saja ba, hehe... Laughing
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Jan 21, 2010 12:24 pm

saya pun tepikir2 pasal jam tangan baitu laa...tapi tingulah nanti bila dia balik besuti bulan jun nanti..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Jan 21, 2010 8:13 pm

sia ada beli jam buatan sina rm40 sj, hihihiiiii..... seremin dia susa mo tasalar..... mo 1 tau sdh masi ok..... bawah rm100 tu...... ok ka ini idea tuan orut?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Jan 21, 2010 10:19 pm

uina ngam betul tu tuan pukutarap. .. RM40 ok laba hahaha...
Hadiah tidak semestinya mahal bah..yg penting ialah kenapa membagi hadiah.

Bagus saya buka topik baru mengenai pemberian hadiah... Very Happy
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 11:16 am

apa yg sa sedang pikir?
sa sedang pikir...kenapa si tuan yorut guna avatar munyit.....why? nokuro?
sa guna nick 'monkey' pasal sa suka ni binatang.llagipun kalau sa chat sana ICQ, sa memang guna nick BBmonkey......bapa tua sa ada piara di kampung....gete betul punya kara...nama dia 'ondu'...

sa sedang pikir...jangan2 si tuan yorut si si sikukmungit dri sana SBF.....tu pasal dia pakai avatar munyit.....
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 11:44 am

hai..monkey....lamaaaaaa suda saya inda jenguk SBF. saya tak tau pun ada sikukmungit sana. Saya tukar avatar pasal saya mau kasi tingu kamurang mungit piaraan saya. Santik pose dia kan..kan.. Very Happy
Apa yang saya pikir sekarang? Saya tepikir barangkali si monkey inda suka saya masuk sampur mungit bisniss dia....hahaha...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 2:32 pm

mungkin si monkey mo patent sdh itu janama monkey..... dia inda suka tu tuan orut guna gambar kara..... bagus tukar saladang ka, sapi ka, ayam sarama ka......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 5:09 pm

lain kali baru saya tukar avatar tu.. sekarang masih tengah famous bah gobuk saya ini.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 7:51 pm



ada 'sentimental value' ka itu gobuk tuan orut?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 8:38 pm

oiii... ya o, syapun trkajut tadi. 1st thing dlm fkiran sya, sya fkir c miss monkey yg tukar avatar pigi monkey btul˛, hehe...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Jan 22, 2010 9:52 pm

Itu laitu..si monkey terkilan sebab saya curi guna identiti dia.. Laughing Laughing
Apa itu sentimental value tuan pukutarap? Macam gobuk juga kaitu pindik ikur?... Very Happy
Ini gobuk macam api bah..kecil2 jadi kawan..bila besar jadi lawan. Kemarin anak saya no 4 lelaki kena gigit oleh gobuk piaraan. Bukan gobuk mama avatar saya itu tapi yg satu lagi. (2 gobuk saya + anak jd 3). Ba..apa lagi ..bini saya tulung drive pigi kelinik pasal ibu jari dia sampai terbelah kuku bah...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Jan 24, 2010 8:42 pm

sentimental value? hihihihiiii.... hanya tuan orut yg tau, sabap tu jd avatar.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Jan 24, 2010 10:50 pm

sekarang saya sedang cuba memikirkan ' apa lagi yang belum pernah terfikirkan' selama hidup ini ,saya tidak tahu apa lagi yang belum pernah difikirkan , tuan2 tau ka apa yang belum pernah saya terfikir selama ini .....?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Jan 25, 2010 6:56 am

hihihihi....belum pernah terpikir nah tambah gerabak kerita api mangkali.... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Jan 25, 2010 6:51 pm

atau lansung bulum ada garabak kerita api?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Jan 25, 2010 7:09 pm

mangkali ada gerabak tapi indada plat number... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Jan 25, 2010 7:11 pm

hihihihiiiii..... ya, garabak indada plet number.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Today at 5:40 pm

Back to top Go down
 
Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 11Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: