To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Wed Feb 03, 2010 8:11 pm

he he ...imaginasi c monkey ni jauh betul , sudah sampai langit ketujuh ... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Wed Feb 03, 2010 10:26 pm

hihihiiii si monkey baitu..... patulah sia balik2 tegigit lida ari ni...... tuan orut, kita kunun bakanal, hahahahahhhaaaaa..... talain sdh katawa sia...... sia sama si tuan orut mimang ada kaitan, kami ada bau bau..... bau bau apa tu malayu bilang, bau bau taie ka bau basang???? ooooo..... bau bau kantalan..... respek sia oo si monkey pandai manaka.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 04, 2010 11:58 am

Ya..saya sama pukutarap ada kaitan bau-bau bacangkantalan...no more and no less... hehe...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 04, 2010 5:11 pm

saya mau nyanyi lagu bangau o bangau ...bulihkah ?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 04, 2010 5:18 pm

kanapa ko teingat nyanyi bangau o bangau romeo?
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 04, 2010 5:48 pm

adalah ....ha ha
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 04, 2010 11:34 pm

sia sadang bepikir, kanapa tiba2 si gaman mo nyanyi bangau2?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 05, 2010 2:17 am

tuan PT masih ingat ka lagu tu , masih hafal lagi ka ...?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 05, 2010 11:34 pm

ingat sikit2 sj, bepulu taun sdh sia inda ingat ini lagu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 05, 2010 11:43 pm

biasalah , tuan selalu bz ....maklumlah tugas orang besar , ha ha ..

tiada masa untuk ingat lagu2 lama bah ....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 05, 2010 11:51 pm

aduinaaaa...... sibuk memutung bah gaman...... inda sangka pula telupa ni lagu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 06, 2010 12:09 am

yalah , memutung pun tugas juga kan ....berapa bau yang sudah tuan tercium setakat ini ?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 06, 2010 12:20 am

masam2 bau..... bau kantalan, bau kapingan, tupi ijau sia yg jarang kana susi, tesium2 bau si niche, bau kao, dan sakali sakala bau kantutlah, indatau kantut siapa tu sia tesium masa memutung.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 06, 2010 12:37 am

ayat terakhir itu yang bisa ...tidak boleh tahan ooooo Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 06, 2010 12:46 am

hihihihiiii..... mgkin ada 'urang' lain yg ikut2 sia..... & takantut.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 06, 2010 12:56 am

mana ada orang lain , saturang ja kan ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 06, 2010 1:01 am

ooo..... saturang sj ka?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 07, 2010 10:41 am

sekarang saya sedang pikir... di mana agaknya kawan2 di ilsf pigi dari kamarin indada munsul2.. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 07, 2010 2:35 pm

sama pula pikiran kita tuan orut, hihihiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 07, 2010 9:16 pm

alamak tada orang lah , tuan pt sama tuan orut , saya baru balik bah ni ..ada kerja sikit , kami masuk hutan sama dengan budak2 , ...

cerita pelik tapi benar , dorang ambil gambar dibanyak tempat ..sekali ditengok balik , ada 'muka-muka' pelik turut begambar disebelah dorang , ada muka tanpa badan , cahaya berbentuk manusia duduk disebelah , ada muka perempuan tua rambut panjang ....tapi tdk semua orang dapat begitu , ada juga yang langsung tada apa2 pun , mcamana boleh jadi giitu aaaa ?

saya sedang fikir ...sedang kaji macamana boleh timbul gambar objek2 pelik itu ?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 07, 2010 9:57 pm

ko upload gambar pelik tu di sini bah...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Feb 08, 2010 10:05 am

tdk boleh tuan , saya kena minta izin yg empunya badan dulu , banyak gambar ....dan banyak orang yang bergambar , malam tadi saya check beberapa keping , ada yang rupanya cuma biasan cahaya ...ada juga biasan air terjun dengan angin , ada yang cuma kerana susunan pokok2 dibelakang membentuk objek manusia , tapi ada beberapa keping [6 keping] yang memang menimbulkan persoalan siapa dan bagaimana ia ada disana ...

balik dari sana , ramai yang demam terutama peserta perempuan ...masa dissana juga ada satu pakcik yang 'bising' terjatuh dari atas batu , terhempas dibatu juga ...panik kami seketika , nasib baik ada medic juga merangkap perserta ..
bikin pelik juga , mata pakcik tu berkilat tengok kami , cakap entah apa2 , orang dia kecik ja tapi berat ya ampun ...berat dia masa itu macam bapa kerbau , sekarang dia dihospital sipitang ...

nanti saya upload sekiranya ada keizinan dari orang yang tesebut ...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Feb 08, 2010 11:15 am

inda juga diurang marah baitu kalau muka diurang kasi tutup...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Feb 08, 2010 11:34 am

tapi tempat itu memang keras tuan , mungkin setahun sekali ja ada orang masuk ...paling tidak budak2 UMs ja buat research sana , jauh ...jln pun grabel habis , tiada jalan rata atau turun bukit , dari bawah sampai atas semua naiiiiiikk ja , air terjun itu setinggi dalam 240- 300 kaki , 3 tingkat ..tapi sayang masa group kami datang air kecil ja ..

ada satu gambar , si kawan duduk atas batu latarbelakang airterjun , pagi jam 9 ....selepas itu baru kami perasan , ada muka perempuan tua dengan satu anak kecil duduk kiri kanan si kawan , saya yang ambil gambar itu ...sangat pasti tiada siapa2 dengan dia masa itu , budak itu lawa , kiut sangat ...dalam umur 6 tahun gitu , tapi sampai paras pinggang ja , kaki tidak nampak , kabur ..

nasib baik guna 4x4 , kalau tidak nangis ooo .....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Feb 08, 2010 10:37 pm

buli tahan kaoni tuan pangatua..... ikut juga aktibiti2 begitu..... wah, masam manarik juga serita kaoni gaman pasal gambar2 tu..... tp tapun2 lah pasal kompom kami inda kana kasi tingu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Today at 8:27 pm

Back to top Go down
 
Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: