To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Tue Apr 25, 2017 3:47 am

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Sun Apr 23, 2017 11:44 pm

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Sun Apr 23, 2017 7:24 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadhan 2017
by xbest Sat Apr 08, 2017 6:13 pm

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:39 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Wed Mar 01, 2017 12:50 pm

» Cara Menjimatkan Membeli Dari Kedai Perabot Murah China
by SchulzCube Sat Feb 11, 2017 10:40 am

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sat Jan 14, 2017 4:42 pm

» Hard to reach out the text
by nurulazzin Fri Dec 30, 2016 4:43 pm

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
April 2017
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
CalendarCalendar

Share | 
 

 Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Tue Feb 09, 2010 5:52 pm

romeo wrote:
tapi tempat itu memang keras tuan , mungkin setahun sekali ja ada orang masuk ...paling tidak budak2 UMs ja buat research sana , jauh ...jln pun grabel habis , tiada jalan rata atau turun bukit , dari bawah sampai atas semua naiiiiiikk ja , air terjun itu setinggi dalam 240- 300 kaki , 3 tingkat ..tapi sayang masa group kami datang air kecil ja ..

ada satu gambar , si kawan duduk atas batu latarbelakang airterjun , pagi jam 9 ....selepas itu baru kami perasan , ada muka perempuan tua dengan satu anak kecil duduk kiri kanan si kawan , saya yang ambil gambar itu ...sangat pasti tiada siapa2 dengan dia masa itu , budak itu lawa , kiut sangat ...dalam umur 6 tahun gitu , tapi sampai paras pinggang ja , kaki tidak nampak , kabur ..

nasib baik guna 4x4 , kalau tidak nangis ooo .....

uiii... kasih tingu kami romeo, syapun minat kalo serita˛ misteri ini. ngam kasih masuk sana paranormal punya thread. nanti kasih upload sna ar romeo, hehe...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Tue Feb 09, 2010 11:10 pm

jan haraplah laa..... kan gaman..... bagus punya koleksen baitu, inda buli kasi kunsi2 sama urang lain, kan gaman.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Wed Feb 10, 2010 12:57 am

sabar bah tuan PT , kalau ada rezeki akan di down loadkan juga gambar tu ...itu pun kalau ada izin dari yang empunya badan , ..

samada kita percaya atau tidak , makhluk halus ini ada dimana2 terutama tempat2 terpencil jarang didatangi manusia , tempat2 yang kotor , tempat2 yang seram dan sebagainya , mungkin jumlah dorang lebih ramai dari kita cuma kita tidak nampak dengan mata kasar kewujudan mereka , ..

group kami ini tiada kena menegena dengan kerja , cuma sebagai rekreasi luar persatuan ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 11, 2010 6:20 pm

inda ku talampau mangharaplah gaman..... nt bikin kesiwa sj.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 11, 2010 6:38 pm

hehe... syapun tdk mao mgharap sgtlah kalo mcm ni.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 11, 2010 6:40 pm

ya, jan kita mangharap sangat..... koleksen bagus ba gia tu, bukan sanang2 mo kasi tingu urang.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 11, 2010 6:58 pm

aiyooo... bisnes o... luit˛... $$$ Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Thu Feb 11, 2010 8:18 pm

ha ha ...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 12, 2010 8:45 am

Kalau gambar2 begitu bagus jgn kasi bocor dulu. suba2 berunding dulu sama penerbit rancangan suka ramai 'misteri' mana tau kana bagi royalty...hahaha...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 12, 2010 10:33 am

bukan apa , nanti akan menimbulkan cakap2 ...pro dan kontra , jadi lebih baik tidak payah kasi keluar , cukuplah yang mengalami saja yang tahu , habis cerita ...
Back to top Go down
agem
Lans Koperal
Lans Koperal
avatar

Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 12, 2010 10:49 am

romeo wrote:
tdk boleh tuan , saya kena minta izin yg empunya badan dulu , banyak gambar ....dan banyak orang yang bergambar , malam tadi saya check beberapa keping , ada yang rupanya cuma biasan cahaya ...ada juga biasan air terjun dengan angin , ada yang cuma kerana susunan pokok2 dibelakang membentuk objek manusia , tapi ada beberapa keping [6 keping] yang memang menimbulkan persoalan siapa dan bagaimana ia ada disana ...

balik dari sana , ramai yang demam terutama peserta perempuan ...masa dissana juga ada satu pakcik yang 'bising' terjatuh dari atas batu , terhempas dibatu juga ...panik kami seketika , nasib baik ada medic juga merangkap perserta ..
bikin pelik juga , mata pakcik tu berkilat tengok kami , cakap entah apa2 , orang dia kecik ja tapi berat ya ampun ...berat dia masa itu macam bapa kerbau , sekarang dia dihospital sipitang ...

nanti saya upload sekiranya ada keizinan dari orang yang tesebut ...
hhh!bikin takut o kalau begitu.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 12, 2010 6:01 pm

ya bikin takut..... gaman, inda payalah kasi upload, nt kami takut bah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 12, 2010 7:11 pm

cehhh... c gaman ni kan. mao juga ikut˛, hehehehe... Laughing

skrg, sya sdg brfikir, knapa c gaman ni tiba˛ jadi panakut knon? hehehe Laughing Razz
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Fri Feb 12, 2010 11:10 pm

hihihihiiiii..... mainan veteran bah laa, kao inda paham waloupun kao sigu...... si gaman paham sj tu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 2:02 am

agem wrote:
romeo wrote:
tdk boleh tuan , saya kena minta izin yg empunya badan dulu , banyak gambar ....dan banyak orang yang bergambar , malam tadi saya check beberapa keping , ada yang rupanya cuma biasan cahaya ...ada juga biasan air terjun dengan angin , ada yang cuma kerana susunan pokok2 dibelakang membentuk objek manusia , tapi ada beberapa keping [6 keping] yang memang menimbulkan persoalan siapa dan bagaimana ia ada disana ...

balik dari sana , ramai yang demam terutama peserta perempuan ...masa dissana juga ada satu pakcik yang 'bising' terjatuh dari atas batu , terhempas dibatu juga ...panik kami seketika , nasib baik ada medic juga merangkap perserta ..
bikin pelik juga , mata pakcik tu berkilat tengok kami , cakap entah apa2 , orang dia kecik ja tapi berat ya ampun ...berat dia masa itu macam bapa kerbau , sekarang dia dihospital sipitang ...

nanti saya upload sekiranya ada keizinan dari orang yang tesebut ...
hhh!bikin takut o kalau begitu.

Tidak tau lah kalau admin..kalau saya endada masalah tu romeo..
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 2:05 am

laa wrote:
cehhh... c gaman ni kan. mao juga ikut˛, hehehehe... Laughing

skrg, sya sdg brfikir, knapa c gaman ni tiba˛ jadi panakut knon? hehehe Laughing Razz

pukutarap wrote:
hihihihiiiii..... mainan veteran bah laa, kao inda paham waloupun kao sigu...... si gaman paham sj tu.....


Ada mainan tersendiri bah si Gaman tu Laa..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 10:32 am

kalau c gaman konon tiba2 jadi penakut , memang ada dia sedang fikir tu ....sesuatu tentang apa2 Very Happy
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 3:32 pm

pukutarap wrote:
hihihihiiiii..... mainan veteran bah laa, kao inda paham waloupun kao sigu...... si gaman paham sj tu.....

hahahaaa... murka c gaman. alaaa... leklah gaman. syapun ada mainan juga tapi yg direct punya, hehe... adoina matilah ini oleh c gaman. Razz
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 3:41 pm

saya sedang fikir , siapa boleh tolong kasi pindah saya balik kk .....?? tolonggggg Very Happy
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 8:27 pm

hehehe... sdh pernah memohon balik kk kah tuan?
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sat Feb 13, 2010 11:06 pm

beribu2 lemon sudah ....tunggu tunggu dan tunggu ja jawapan dorang , adeiii ...
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 14, 2010 3:17 am

romeo wrote:
saya sedang fikir , siapa boleh tolong kasi pindah saya balik kk .....?? tolonggggg Very Happy

sekarang romeo kerja di mana?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 14, 2010 7:15 pm

ya, karja di mana tuan pangatua? sikulah mana?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Sun Feb 14, 2010 11:22 pm

saya ni kerja dimana2 , pada siapa2 dan kepada siapa2 ....ada panggilan kerja adalah duit , maklumlah cuma ikut2 orang , freelance ..

tuan MOd lebih tahu sebenarnya .. Very Happy
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II
avatar

Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   Mon Feb 15, 2010 9:12 am

oh, pengetua sekolahkah pula tuan romeo ni... hebat...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?   

Back to top Go down
 
Apa yg sedang kamu pikir / ingat ketika ini?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: