To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Wabak Software Hantu Semakin Mengganas
by xbest Yesterday at 4:56 am

» Produk Resell Rights 2017 yg TerLajak LARIS!!
by xbest Yesterday at 4:54 am

» Formula Tarik Rezeki 2015
by xbest Wed Jul 12, 2017 6:36 am

» Need a help!
by limau123 Wed May 31, 2017 2:19 pm

» Gempak! Jutawan App Guna ROBOT Jana Income Bertubi-Tubi
by xbest Thu May 11, 2017 9:56 am

» Fatherís Day ahead
by ahkeok Sun May 07, 2017 10:49 am

» Mother's day is just around the corner. What to buy???
by ahkeok Tue May 02, 2017 7:44 am

» Contoh Soalan Exam Online Pegawai Penerangan S41
by xbest Thu Apr 13, 2017 8:15 am

» Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadhan 2017
by xbest Sat Apr 08, 2017 6:13 pm

» Panduan Google Adsense Pertama Malaysia 2017
by xbest Mon Mar 27, 2017 9:06 pm

» Tyre chitchat
by tungkelly Mon Mar 20, 2017 1:11 am

» Tips Dan Panduan Cari Kerja Kosong Di Singapura Yang Lengkap
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:41 am

» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Sun Mar 19, 2017 7:39 am

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Wed Mar 01, 2017 12:50 pm

» Cara Menjimatkan Membeli Dari Kedai Perabot Murah China
by SchulzCube Sat Feb 11, 2017 10:40 am

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sat Jan 14, 2017 4:42 pm

» Hard to reach out the text
by nurulazzin Fri Dec 30, 2016 4:43 pm

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
July 2017
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
CalendarCalendar

Share | 
 

 mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
simbabalad
Sarjan
Sarjan
avatar

Number of posts : 374
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Thu Nov 19, 2009 11:12 pm

sini pun ada cerita tecium bau...
Back to top Go down
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 20, 2009 12:54 am

ya banyak bau2an sudah ni tuan simbalabad..heheh
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda
avatar

Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 20, 2009 9:48 am

off topik kmurang.................

pasal bau pun jadi isu kah?
bah... sa tanya kamu......mcm mana klau saaanntiikkk tu ppuan tapi ada mcm bauasam? kamu mau kah? pasal kmu mu yg purest kunu...

nah jawab...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 20, 2009 10:10 am

purest tidak semestinya kampungan habis ba , tidak pandai pakai perfume segala ..

tapi kalaulah ada [memang ada pun] , memang memalukan , pernah berbual dengan seorang perempuan size XXL , tidak pasti samada bajunya atau peluhnya bau memang begitu , sangat tidak mesra alam baunya , saya pelan2 menjarakkan diri , tidak tahan ..

sejak hari itu , kalau berbual dengannya cakap dari jauh ja ...rupanya bukan setakat saya , kawan2 lain pun perasan , jadi perbualan pula di Ofis

orang perempuan mesti sangat peduli akan perkara ini , cantik melawa macamanapun kalau bau semacam , ya ..bisa membunuh selera lelaki
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 20, 2009 11:43 am

Perempuan purest??
Purest mean perfect (lebi kurang begitulah).. mana mau cari? Susa mau cari perempuan begini.
Mungkin perempuan itu nampak cantik di luar..menggoda betul!.. Very Happy Tapi 'di dalam' nya purest juga kah? Belum tentu. ... Laughing
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 20, 2009 1:22 pm

mau cari perempuan yang betul2 perfect ? lupakanlah ..lelaki yang perfect ? jangan mimpi ..

setiap manusia samada lelaki atau perempuan pasti ada kelemahan /kekurangan tersendiri , selagi dia bernama manusia yang darahnya merah , selagi jantungnya berdenyut ..pasti ada kekurangan ,

kesempurnaan itu hanya milik tuhan , segala makhluk istilah sempurna itu mustahil ...sempurna dalam segala sikap , segala tingkahlaku , wajah , harta , jiwa , dsb ...

seadanya , berpada dengan apa yang ada , terima apa yang datang ..sayangi mereka yang menyayangi , rindu pada mereka yang merindui , memberi pada mereka yang menerima , jangan dicari pada yang tiada , jangan meminta pada yang kurang , ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 20, 2009 7:56 pm

hihihhiiii..... tp bgmanapun kana sari yg paling bagus drpd yg bagus..... inda juga sambarang tangkap mana2 yg dtg, waloupun masam ngam di ati.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sun Nov 22, 2009 6:05 pm

niat dihati pun begitulah sebenarnya ..apakan daya tangan tidak sampai memeluk gunung , saya takut kena tanya balik 'apa yang istimewa sangat dengan anda sehingga anda merasakan anda mesti mendapat yang terbaik ? duuulu masa buat nakal2 , kami kena tanya begitu , sampai sekarang sa ingat tu perkataan ...
Back to top Go down
jerryg
Koperal
Koperal
avatar

Male Number of posts : 268
Location : KK bah
Humor : Damn Right!
Registration date : 2009-10-10

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sun Nov 22, 2009 6:29 pm

susah juga kan mao cari "partner" ... walaubagaimanapun ... kita kana cari yg butul2 sesuai bukan sahaja pada pandangan hati dan mata kita sendiri, tapi pada mata dan hati keluarga kita ... opps! [kadang2 sia rasa, sia masih terikut2 sakap sia punya mama dan papa] Embarassed
Back to top Go down
http://tinyurl.com/2ezjp87
alphawaves
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1799
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sun Nov 22, 2009 9:06 pm

yg di kejar kadang2 lari 100 meter..yg enda kita pandang..ikut saja kemana2..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Mon Nov 23, 2009 12:12 am

tp utk puas ati, kana sari juga yg terbaik pd pandangan mata..... inda juga sambarang tangkap, bukan kontrek satu dua taun..... jd utk puas ati, kana sarilah yg paling bagus......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Mon Nov 23, 2009 12:55 pm

ya bah , pelik juga kadang2 ..perempuan yang mati2 kita mahu dia pula mati2 tdk mahu , yang kita kejar lari ..yang kita mau lari pula mengejar mati2 , siap dengan segala rayuan madah berhelah , kata2 indah yang kadang2 bikin lemas ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Mon Nov 23, 2009 6:36 pm

banyak yg sia kajar, samua inda dpt kajar..... yg mangajar sia, aduinaaaa..... sia inda lari pun masam indada juga mangajar......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar
avatar

Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Mon Nov 23, 2009 7:17 pm

hahahaaa... tdk laripun tdk kana kajar juga ar gaman, lusu o... hehe. tapi mana ada org mgajar kalo ko batapuk di kagataan sja gaman? tambah≤ lagi kalo c gaman jual mahal, haiyaaa... miss universepun surendr. Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Mon Nov 23, 2009 11:48 pm

manada batapuk..... tarang bandarang bah...... kabun gata sia bukan samak, salalu sia salasing..... mimang nampak dr ujung ka ujung...... mimang indadaaaaaalah yg mangajar, wat tu du......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal
avatar

Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Tue Nov 24, 2009 12:08 am

pukutarap wrote:
tp utk puas ati, kana sari juga yg terbaik pd pandangan mata..... inda juga sambarang tangkap, bukan kontrek satu dua taun..... jd utk puas ati, kana sarilah yg paling bagus......

iya saya satuju ni tuang gamang..opsss tersasul sudah lugat ku.
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Tue Nov 24, 2009 6:36 pm

tp mo sari yg bagus, mimang start dr muka dululah, kalou santik, nah barulah start mengurat..... kalou santik tp inda bagus, buang jauh2..... sari lg lain.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
x-spy
Lans Koperal
Lans Koperal
avatar

Number of posts : 183
Registration date : 2009-04-02

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Tue Nov 24, 2009 8:58 pm

ada juga kawan saya..kalau dia start tinguk perempuan dia tinguk dari belakang dulu..kalau pass yg itu dia cakap ada harapan jd GF dia..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Wed Nov 25, 2009 9:04 am

he he ..saya pun kalau bab2 gini tengok dari muka dulu , lepas itu tengok jari dia macamana , dari jari kita boleh tahu perempuan itu biasa buat kerja2 rumah atau tidak , lepas itu baru tengok yang lain ..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Wed Nov 25, 2009 9:40 am

Aduina selektive betul kamurang o... Tapi tingu muka dan saiz badan dulu mimang saya setujulah. Tapi bab tingu yg lain2 akan saya buat setelah berkenalan sama dia. Tingu perangai terutamanya....

Itulah yang saya buat dulu-dulu... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal
avatar

Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Thu Nov 26, 2009 3:14 pm

itulah sabap urang bilang sinta dr mata turun ka hati..... butul kaitu?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 9:15 am

ada kawan tu , memang tidak pernah bercinta seumur hidup ..kira first love lah ni , sepupu dia bagi no fon sumandak , sikawan tanpa usul periksa pun send mesej , main2 mesej dorang , satu di malaya saturang disabah , last2 berjumpa tanpa dirancang , itupun diairport , kebetulan ...cuma 40 minit ,

sejak itu tidak pernah dorang jumpa lagi , cuma call dan main mesej , lebihkurang 3 bulan begitu ..tiba2 sikawan ini datang meminang , terkejut tu perempuan , tapi tu lelaki bilang saya datang sekali ja ..kalau ditolak maknanya dia tidak akan buat rayuan kali kedua !!

dalam serba salah itu , family perempuan terima juga pinangan ...janji bertunang 3 bulan tapi sikawan ini tidak sabar sudah , sebulan ja bertunang terus dorang kawin , sikawan ni berabis buat majlis , family dia juga macam kelucuan , macam tidak percaya sikawan yang seolah anti perempuan ini tiba2 bersemangat kawin tiba2 , bukan alang2 punya majlis lagi tu ..

sudah kawin baru saling mengenali sebab dulu masa bercinta masing2 menipu kerjaya , sorang bilang ofis boy ..sorang bilang kerani ja , tau2 siperempuan gred S48 sama macam silelaki , dua2 pengarah dalam jabatan kerajaan yang hampir sama ..satu KDN satu lagi ADK , dua2 dari JPM ..

macam cerita hindustan dorang ni , tapi realitinya memang begitu ..sekarang dorang bahagia ,
Back to top Go down
orud
Paranormal Master
avatar

Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 9:27 am

selalunya klu org ada2 ini, selalu cakap dia endada bah romeo..

kamu tinguk si gaman PT tu..percaya kah kamu dia ini betul2 penurih getah...

hehehe..jgn kamu percaya..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL
avatar

Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 9:36 am

ya , saya tau tu tuan ...lama sudah saya tahu tapi kawan punya pasal , buat tidak tahu ja ...

sebenarnya kawan tuan PT ni kawan saya .. Very Happy
Back to top Go down
orud
Paranormal Master
avatar

Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 10:31 am

Bah kah ada sudah ampir2 ketahuan ini..hahahaha..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   

Back to top Go down
 
mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: