To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 11:03 am

kawan si tuan PT ja yg saya kenal , tuan PT sendiri belum kenal lagi tuan ..belum jumpa , tapi saya tau dia memang bukan putung getah punya urang , banyak spy ba yang sedia berkhidmat ni tuan ..ha ha , susah mo batapuk ..
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 1:03 pm

Tapi saya rasa saya sudah jumpa bah dia ni..dan saya pun berani bertaruh 100 juta dia mimang bukan penurih gatah..

Pencuri gatah mungkin..hahaha..

P/s: gurau ya gaman PT..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 3:06 pm

aduinaaaaa...... serita parampuan, masuk pula serita ttg sia..... kamu jan underestimate pemutung gata bah, biar kutur tp banyak duit tu..... masam hp bah, dulu siapa ada hp, buli minta puji, tp sikarang, hp bikin umban anjing pun buli..... pemuutng gata sikarang inda heran kalou pandai it..... Very Happy ..... bataru 100juta???? aduinaaaa sia inda barani bah, inda sukup duit sia...... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 3:10 pm

saya pun endada duit juga gaman...tapi biar menang gertak seja..hehehe
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 3:36 pm

hihihihiiii..... sia bg kao manang garataklah tuan...... Very Happy sinjata sia pisau gata sj bah, inda bikin takut..... Very Happy
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 4:09 pm

hehehe... dari parampuan seksi..menyimpang pula pigi kabun gata hahaha.... inda asi kalau saya inda menyampuk sini (w/pun kaluar tajuk)..
Betul sakapan si PT tu.. zaman sekarang HP buli bikin umban kucing yg curi ikan yg sudah diguring di atas mija. Tapi hp hitam putih lah...hehehe...
Begitu juga IT.. IT sekarang jadi bahan mainan budak2 hingga urang tua-tua..(hehehe tarasa saya...) karaja putung gatapun buli main IT. Tapi boleh juga kita aga2 bah...kalau putung gata tu..gerenti panat. Indada lah boporom ..pagi2.. tanga malam.. awal pagi jm 2... sadangkan si PT kadang2 tanga malam dan awal pagipun dia beporom saturang..hehehe...
W/bagaimanapun saya inda barani bataru walau RM100 oo... siapa tau si PT betul2 mcm saya putung gata sj. Very Happy
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 4:26 pm

saya berani bertaruh bah..saya sudah nampak bah dia ni..hehehe
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 4:52 pm

hihihiiiii.... putung gata satangah hari sj bah, sbalah patang &
malam buli sdh beporum..... diurang inda parsaya bah itu tuan orut
urang2 masam kita yg memutung gata sj.....

aduinaaaa gaman, mana kao nampak sia? sia ada pakai tupi ijau ka?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 5:00 pm

Tambah diurang inda parcaya kalau saya pasal diurang tepikir juga ..sandakan mana ada gata lagi samua sawit suda... Very Happy
Tapi saya ada tanam gata di siring2 sawit baitu...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 5:07 pm

masam diurang muda2 inda tau bah itu tuan..... diurang pikir hanya yg muda2 sj buli main porum, pandai it, pandai pakai hp...... dan pandai mengurat..... diurang inda tepikir yg veteran2 ni suatu ketika dulu raja2 mengurat..... haahahahahahahhaaa..... nah talain sdh katawa sia...... suma, kao tuan ok pasal dpt kawin, yg sia pula, salalu 'mangawinkan' diri......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 5:27 pm

teringat saya sakapan si matahir dulu. Dia bilang ..mula2 dia inda parcaya sama sakap2 urang manganai si anuar.. tapi bila balik2 kana sakap dia pun macam percaya suda..terus dia kasi guring sutung si anuar... jadi bila si pukutarap balik2 sakap yang dia masih singol dan sudah berumur ..lama2 mcm parcaya pula saya... adakah saya sudah takana pansingan si tuan pukutarap?....Very Happy

saya inda mangaku raja mengurat zaman dulu2 oo.. nasip2 saja ada sumandak yang termau sama saya..inda tau lah pasal apa..ensem tida, beduit pun tida, sikula tinggi pun tida.. Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 5:34 pm

hihihihiiiii..... urang bilang, hanya jauhari yg manganal manikam...... samada tuan orut kana pansingan atau inda, bagantung sama parasaan tuan orut...... kalou kana pun inda tau, inda kana pun inda tau juga...... jd bagus kita katawa sama2 sjlah, hihihihiiiiii......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 5:52 pm

hahaha...hihihihi....kehkehkeh.... nah butul2 saya katawa sudah ini... dalam porom ini saya pikir semua member pansing memansing bah... siapa yang lurus bendul (mcm saya).. tatap tamakan pansingan...hihihihiiiiiiii...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 6:02 pm

hihihihiiii..... tuan orut bukan takana pansingan bah, suma tuan orut banyak pangalaman, jd tau masamana mo reaksi dgn masam2 parangai member2 tarmasuk sia.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 6:18 pm

hihihihiii...bangga saya oo kana jek2...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 7:11 pm

ha ha , betul cakap tuan PT ..tuan orut paling banyak pengalaman mangkali disini , maklumlah duluan makan garam , jauh berjalan , berbanding macam saya ini yang baru mau belajar jalan , baru merangkak ...

sama juga dengan tuan PT , banyak pengalaman ..macam2 sudah ditempuhi dalam hidup , masak sudah dengan perangai segala macam orang2
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 9:47 pm

tuan orut & tuan pukutarap mmg org yg berpengalaman.. siok membaca idea2 dorang...
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 10:04 pm

pukutarap wrote:
hihihiiiii.... putung gata satangah hari sj bah, sbalah patang &
malam buli sdh beporum..... diurang inda parsaya bah itu tuan orut
urang2 masam kita yg memutung gata sj.....

aduinaaaa gaman, mana kao nampak sia? sia ada pakai tupi ijau ka?

mimang ada cara lah saya nampak ko gaman..mimang tuan gaman enda pakai tupi ni..tapi itu lah bah si gaman ni..kalau mo pansing dia ..atukoi...susah butul mo kurik2 ooh..
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 10:10 pm

semua guna usrname lain2.. susah mau kenal juga tu.. atau mgkin kamu berjiran rumah sj, hehehe...
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Fri Nov 27, 2009 10:17 pm

'Berjiran' simbolik butul perkataan ini tuan garadu..mungkin lah berjiran..tapi yg pasti saya tumpang tanah dia ooh..hahaha
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sat Nov 28, 2009 9:29 am

ya ,saya pun tinggal satu tanah dengan tuan PT ni ...satu pulau satu bandaraya , bukan lagi setakat jiran Very Happy
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sat Nov 28, 2009 8:25 pm

pukutarap wrote:
aduinaaaa gaman, mana kao nampak sia? sia ada pakai tupi ijau ka?

hahahaaa... sbnyak˛ post, post ni yg paling bikin ktawa sya o... trutama yg tuna sya kasih bold, hahaaa. lusu˛... apalah kao ni gaman, itu tupi kao guna masa batapuk d kagataan sja ba itu. Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sun Nov 29, 2009 9:43 am

aieeee..... itu tupi bukan sambarang tupi tu, waloupun busuk tp busuk duit baitu, hihihihiiiii..... identiti baitu laa, mana2 pigi misti pakai, di kagataan ka, di tamu ka, misti inda lapas punya, masam tebiasa sdh..... time tidur indalah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sun Nov 29, 2009 12:03 pm

saya pun pakai topi juga tapi kadang2 ja ..bukan apa , abang saya cakap kalo selalu pakai topi cepat luas tu dahi dia bilang ..dahlah dahi saya ni memang luas , ikut genetik bapa mangkali ..tapi kalau tidak pakai macam panas pula kepala ,
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Sun Nov 29, 2009 8:16 pm

sia tingu2 kan.. sia masi suka yg seksi la... he he he he.... Laughing
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?   Today at 5:50 pm

Back to top Go down
 
mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Ladies Talk-
Jump to: