To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 No compass..no direction..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next
AuthorMessage
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 15, 2009 5:38 pm

heheheee... adoina, tdk tau sya mcmna mao sampuk ini thread. Laughing

tapi apa²pun memg kreatif c aman yorut trpikir ini thread. bagus²... salah satu kistimewaan warga ILSF. Wink
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 15, 2009 5:52 pm

laa wrote:
heheheee... adoina, tdk tau sya mcmna mao sampuk ini thread. Laughing

tapi apa²pun memg kreatif c aman yorut trpikir ini thread. bagus²... salah satu kistimewaan warga ILSF. Wink
ko sampuk mana-manapun boleh bah laa.. atau ko trus bangkitkan hal2 berbangkitpun boleh ..tiada hal punya... Razz
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 15, 2009 10:02 pm

pening kepala SPRM ...telalu banyak kes yang harus disiasat , di kelantan ada kes Ariffahmi ..menantu Nik Aziz , di pahang kes balak , di kk pun ada , di Selangor lagi banyak ..semua negeri ada , belum masuk kes luar lain ..

dalam masa yang sama SPRM sendiri bergelut dimahkamah kes cina [saksi] yang jatuh tu ...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Wed Dec 16, 2009 6:15 pm

Dalam bedah siasat keali ke-2 ke atas mayat mendiang Teo..didapati ada unsur kes bunuh. Cuma ada dua kemungkinan motif pembunuhan..1. Menutup rahasia.. 2. pergaduhan antara penyiasat SPRM dan mangsa disebabkan provokasi melampau... entah lah...

Dalam sesuatu kes rasuah, kita tidak boleh tuduh bulat2 SPRM memihak kepada kerajaan walaupun pihak kerajaan memanda ada advantage.....
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Wed Dec 16, 2009 9:03 pm

mendiang itu saksi utama SPRM , segala bukti dan data2 ada pada dia ...kalau ikut lojik , takkan SPRM membunuh saksi utamanya , yang akan diperlukan apabila bicara nanti , ...

kalau kerana provokasi keterlaluan , kemudian si mendiang bertindak kasar dengan penyiasat ..lalu terjadi pergelutan , itu mungkin ..

atau dia tertekan dengan suasana , kerana yang akan didakwa itu rakan2 mendiang dalam PKR , DAP ..buntu , celaru dan panik lalu terjun dari tingkap ,

[ semua ini andaian ja ...]

selama kewujudan SPRM , yang dulunya BPR ...setelah beribu kes siasatan dengan berbagai2 kes , ini pertama kali berlaku kes mati , bertambah menambahkan kemusykilan apabila ia berlaku didalam kawasan pejabat SPRM , banyak tanggapan dan andaian , analisis , teori yang timbul , sebilangan masyarakat telahpun menjatuhkan hukuman kepada SPRM sebelum bermulanya Inkues ...

atas permintaan pembangkang , dan dipersetujui oleh kerajaan sendiri ..lalu ditubuhkan ikues siasatan , tetapi apabila berlaku yang demikian , pihak pembangkang mengatakan pula ianya cuma lakonan kerajaan , dibuat siasatan salah ..tidak buat siasatan pun salah , isu ini sebenarnya tiadaklah serumit sekarang ini sekiranya ianya tidak dipolitikkan ..
Back to top Go down
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Wed Dec 16, 2009 11:45 pm

ntah knapa sia nda minat sma politik² ni...klu urg becakap psl politik sia iya² seja...tp bila masa mengundi sia p juga mengarit...hahaha..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Thu Dec 17, 2009 7:13 pm

saya pula kalau pasal politik ini cuma minat mengikuti perkembangan semasa ja , untuk tahu apa yang sedang berlaku ...lain2 tiada , kalau bilang untuk aktif dalam politik , aiyaa ..bukan bidang , tada bakat ...


ramai orang yang tiba2 terjerumus dalam politik jadi bingung , tidak tahu apa mau buat ..sebab tidak / belum bersedia sebenarnya ,

sebagai contoh , ekoran keputusan PRU yang lepas ..ramai jadi YB tiba2 , ada yang baru habis sekolah tiba2 jadi wakil rakyat , ada pula dahulu cuma kerani sekarang jadi Yb , ada lagi peniaga pasar malam ..tada kelulusan pun , cakap urang putih pun tidak tau tiba2 jadi wakil rakyat , ada pula cuma wrtawan sekarang jadi Yb ...

kurang ilmu , tiada pengalaman .. [tidak layak sebenarnya ..] itu pasal bila masuk dewan undangan , bercakap pun tidak , tanya soalan pun tidak tau , cara dan perangai macam apa entah ...macamana berkesan jadi wakilrakyat ?

[ ini pun lari sudah juga kompasnya ..semua lari ni Very Happy ]
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Thu Dec 17, 2009 8:08 pm

hehe... jgn susah romeo, ini teda kompas punya. haha...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Fri Dec 18, 2009 7:35 am

laa wrote:
hehe... jgn susah romeo, ini teda kompas punya. haha...

inilah ruangan saya mau lanjutkan intobiu saya sama si laa..
Ko anak keberapa dalan berapa adik beradik?.... Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Fri Dec 18, 2009 1:06 pm

bikin panas , tu kereta Grand Livina ...2 depa lagi mau masuk simpang baru pasang signal , saya dibelakang tidak sempat berek ..sondol dia punya pantat , jahanam ..

adakah patut , masuk simpang baru pasang signal ...cikgu lagi tu , kaling urang malaya ..perempuan

adoiii ..duit lagi !!
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Sat Dec 19, 2009 1:04 pm

adeh..malang ko romeo...

setakat ini 3 kali sudah saya telanggar kereta orang. 2 kali tu majikan bayar pasal kereta komponi gia saya pakai. Yg 1 lagi saya sendiri bayar..tarabang RM300..time tu RM300 masih dikira buli tampung perbelanjaan sebulan. Dua daripadanya tecium pantat akibat lambat pasang lampu signal tu orang di hadapan..nasip kesemua kemalangan tu inda sandi punya.
memang bikin panas kalau orang buat silap kita jadi mangsa.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Sat Dec 19, 2009 5:14 pm

yang ini saya terbang 900 ooo ...mahal rupanya bumper nissan grand livina ni , tukar satu set ..

tapi daripada mengelak terus terjun parit bagus hantam ja la , syukur kereta saya tada apa2 ..heran juga , calar pun tiada , kemek pun tada , tapi duit sudah terbang kaw2 ...

apapun , saya salah juga , laju bah ............
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Sat Dec 19, 2009 5:23 pm

kurang sudah budget krismas.... Very Happy

ops! ko kristian kaini... Cool
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Sun Dec 20, 2009 1:33 am

itulah bah , ngam2 lagi konon ada mau dibuat ...tau2 duit lari pigi bikin bayar kereta orang , terpaksa tu rancangan kasi tangguh dulu , nanti ja baru buat ...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Sun Dec 20, 2009 3:37 pm

hari jumaat yang lalu saya berkesempatan bercerita kosong dengan ipar saya yang kerja sebagai polis gerakan am (PGA). saya minta pandangan dia mengenai PTI, apakah PTI boleh di bentras.. Dia bilang susah. Antara lain yang dia ceritakan ialah adanya YB yg melindungi PTI. Ada kunun diurang tangkap ni pti. tu pti bilang dia kenal YB si polan.. tapi ketua unit diurang tangkap saja, balai baru cerita. Apa yang berlaku ialah memang benar tu pti ada kaki bah.. dia telefon majikan dia..kemudian majikan dia telefon YB..YB ni pula macam ada terhutang budi atau entah apa hubungan dia dengan majikan pti ini..mungkin hubungan bisnis.. tida lama kemudian YB telefon atasan PGA ..kemudian atasan arahkan pti itu dibebaskan.. tidak lama kemudian org yang tangkap pti tu ditukarkan ke tempat lain. Pendek kata..ipar saya bilang orang yg lurus (buat kerja betul2) kena kasi tukar / kena tekan oleh pihak atasan..

Dia cerita lagi perihal pendatang cina dan india..dia bilang pendatang ini susah dikesan kerana kita sangka mereka orang sini. Kita hanya dapat menangkap mereka jika kebetulan mereka gagal mengemukankan pengenalan diri ketika disyaki, katanya. Pendatang india biasanya kerja di resturan india. apabila kita pesan makanan, misalnya kita bilang "kopi" dia akan ulang cakap "kopi" ..tapi bila kita cakap banyak sikit dia akan suruh orang lain melayan kita...Jika itu berlaku..sahlah orang itu pti, kata ipar saya...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Sun Dec 20, 2009 10:26 pm

betul , sangat betul ..saya sokong cakapan tuan orut , memang begitu kejadiannya dan begitulah dilema pasukan keselamatan kita , tidak kira PGA , kastam , imigresen , maritim , marin , majlis perbandaran dsb ...

samada PATI ini ada hubungan keluarga , atau hubungan politik , atau hubungan bisnes ..pasti akan dibantu oleh YB yang berkenan , dan ini yang menyebabkan mereka semakin besar kepala , pasukan keselamatan kita pula jadi lemah semangat ..malas mau tangka lagi sebab pasti akan dilepas juga , buat penat ja dorang bilang ..

ini cerita benar , pasukan Maritim telah mengejar bot penyeludup dari Labuan ke sipitang [ bawa rokok , minuman arak dll ..] waktu malam , setelah diberikan amaran 2 kali supaya berhenti tapi tidak diperdulikan malah semakin laju ..akhirnya pasukan Martim lepaskan tembakan , bot penyeludup itu putus dua , meletup dan dua orang terbunuh ..manakala yang dua orang lagi selamat cuma cedera ,
esoknya datang saman dari seseorang [bangsa cina ] pendek cerita ..kes mahkamah , bicara punya bicara pihak Maritim kalah lalu disuruh bayar ganti rugi , jumlahnya setengah juta !! rupanya disebalik kekalahan pihak Maritim adalah campur tangan dari seorang Datuk , dia terhutang budi sumbangan cina itu [ duit juta2 ..] masa kempen bertanding dahulu , dulu datuk ini MP Labuan , sekarang sudah kena out , malah dalam proses mahkamah ..banyak pertuduhan , kes IC , rasuah , penipuan bank , penipuan identiti , penipuan projek dll ..

patutnya YB yang begini jangan kasi hidup ..pengkhianat negara nombor satu !!
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Mon Dec 21, 2009 11:11 am

Saya tanya ipar saya (PGA tu).. saya bilang, bolehkah polis tangkap pti bila2 masa tanpa arahan? misalnya pti yg jual2 rokok seludup tu dan yang berkeliaran di bandar2? dia bilang boleh kalau mau tapi macam cari susah sendiri pasal banyak hal yang mau kena jawap. Misalnya.. dia ditangkap atas apa tuduhan, apa bukti yang dia pti, di mana dia ditangkap, jam berapa, bagaimana tangkapan dilakukan..dan banyak lagi yg mau dijawap. silap sikit kena tiau pula oleh pihak atasan. jadi dia bilang, menangkap pti atau penual rokok haram, penjaja haram bukan mudah.. banyak prosedur yg mau diikut. Satu2nya tangkapan yang tidak cerewet ialah menangkap penjenayah yang melakukan jenayah di depan mata .... Tidak hairanlah pti siuk2 berkeliaran, melepak-lepak di bandar2, menjaja sana sini.....
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Mon Dec 21, 2009 5:30 pm

banyak orang tidak tau hal ini tuan , orang senang ja cakap , tuduh polis tidak buat kerja , makan gaji butalah , macam2 tuduhan berat , dorang tidak tau bukan senang tangkap PATI ini , kalau kita senang2 tangkap , tangkap suka2 ikut hati ..sampai dibalai kita kena jawab dengan Bos , arahan siapa ? apa salah dia , berapa orang , apa kesalahan , pukul berapa dan dimana , dalam laporan mesti ada cukup fakta , kemudian katakank ita kasi masuk lokap ...ada belanja makan minum harian dia , timbul pula masalah budget makan minum dia selama dilokap , dalam lokap tidak boleh lama ...biasa 4 hari ja , paling lama 14 hari itupun kes yang berat dan setelah mendapat kebenaran dari majistret ,

tidak boleh main tangkap ja sembarangan , kesalahan tiada pasport cuma imigresen yang berkuasa menangkapnya , tapi biasanya dorang akan minta bantuan pihak polis , kalau pihak polis sendiri yang tangkap pun akan diserahkan pada pihak imigresen juga untuk pertuduhan hukuman ,

lagi satu , setiap Pati yang ditangkap bukan membabitkan pihak polis ja , ada kena mengena dengan pihak imigresen , KDN , penjara , kemampuan kewangan dan sebagainya , kita sudah terlalu lama menanggung beban ini , setakat ini kita cuma berjaya mengurangkan kemasukan baru PTI disabah , yang ada kini ialah PTI yang lama ..kemasukan baru sangat kurang sebab pihak tentera , maritim dan pihak polis telah mempertingkatkan kawalan disempadan perairan , kalau ada pun yang berjaya bolos cuma sedikit , itu pun akan ditangkap juga apabila dorang berada ditanah besar ,

isu penghantaran , kita tidak boleh hantar kalau setakat 3, 4 , orang , ia merugikan kita ..kita kumpul dulu ramai2 baru hantar , setiap penghantaran memakan belanja bukan sedikit
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 22, 2009 8:00 pm

terima kasih romeo atas prkongsian maklumat dari kao.

ayoooo... bgitu pula itu ar. patutlah isu PTI memg susah dibnteras, malah nmpak mcm tiada jln kluar utk masalh ini. hancau²... Mad
Back to top Go down
joepani
Prebet
Prebet


Number of posts : 25
Registration date : 2009-12-29

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 29, 2009 9:16 am

apa bogia hukuman org yg memandu dlm keadaan mabuk?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 29, 2009 9:43 am

joepani wrote:
apa bogia hukuman org yg memandu dlm keadaan mabuk?
gantung lisin 1 bulan kot... scratch
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 29, 2009 9:55 am

apapun , kita harus juga menyalahkan diri sendiri , kita tidak boleh menyalahkan PTI semata2 , dorang datang sini mencari kehidupan dan rezeki yang lebih baik berbanding tempat dorang sendiri disana , dorang datang sehelai sepinggang ..tanpa harta , tanpa dokumen , tanpa rumah , tanpa kereta , tanpa ic , tanpa bini [kalau bujang ..]

kitalah yang telah menyediakan segala keperluan dorang , kita bagi dorang kerja , bagi Ic , bagi bini [kawin orang tempatan] bagi rumah , bagi tanah perkampungan ..selepas itu kita menyalahkan PTi ? sepatutnya kita orang tempatan sendiri yang patut menyalahkan diri sendiri , kita terlalu baik , terlalu lembut dan tolak ansur yang tiada batasan sehingga menjahanamkan kita [dan generasi seterusnya ..]

kalau kita dari dahulu mengawal perbuatan dan tingkahlaku , perkara ini tidak akan merebak dengan cepat ..ini tanahair kita , tanah ini milik kita , milik anak2 kita , disini kita lahir dan disini kita akan mati , apabila kita dengan mudah membenarkan orang lain bertapak bermakna kita menyerahkan hak kita sedikit demi sedikit , kelak satu masa pribumi seperti kita akan merempat dan mengemis dibumi sendiri , setiap orang harus ada kesedaran dalam bertindak dan berfikir , kalau tidak tunggulah masa kehancuran itu , anak kecil bermain api ..terbakar hatinya yang sepi , airmata darah bercampur keringat , bumi dipijak milik orang ..
Back to top Go down
joepani
Prebet
Prebet


Number of posts : 25
Registration date : 2009-12-29

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 29, 2009 10:04 am

Yorut_orut wrote:
joepani wrote:
apa bogia hukuman org yg memandu dlm keadaan mabuk?
gantung lisin 1 bulan kot... scratch
oh begitu ka pula Smile
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 29, 2009 10:08 am

joepani wrote:
Yorut_orut wrote:
joepani wrote:
apa bogia hukuman org yg memandu dlm keadaan mabuk?
gantung lisin 1 bulan kot... scratch
oh begitu ka pula Smile
mungkin si romeo arif tentang hal ini... tapi sekarang dia sibuk mengulas perihal PTI... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: No compass..no direction..   Tue Dec 29, 2009 10:20 am

danda rm2000..... dan kana suru tiup hos basar yg salama ini inda parna kao tiup.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: No compass..no direction..   Today at 5:56 pm

Back to top Go down
 
No compass..no direction..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 26Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Any Other Topics-
Jump to: