To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 mana kawasan pergerakan kamu ari ini?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 7:42 am

sia nampak ramai2 juga kita di sini ni... dan pergerakkan pun bukan calang2 juga, skjap di KK, skjap di ranau, skjap di KB... jadi cerita2 la oooo... mana tau tiba2 kita sama tampat melepak ari ni, bisuk ka... bila-bila ka... Laughing
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 11:52 am

sia ari ni pigi KB... cuma skajap saja.. dlm dua jam gitu.. ari ini kb mcm trafik jem.. mimang gitu la kali2 ni..
Back to top Go down
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 12:33 pm

hari ni sy d tambunan saja... jaga lembu bapa sy... lembu australia dalam 30 lebih ekor ja la... cuaca d tambunan hari ni mendung... mungkin kesan daripada hujan semalam ataupn mungkin petang ni mau hujan lagi....
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 3:16 pm

tuan ponsus, lama kao inda juin kami sini, tarasa rindu pula sama kao..... baguslah, kao sdh munsul kambali.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 3:19 pm

saya pegi labuan hari ni ..check kapal masuk , ada dari Indon , china sama Pilipin , tada apa2 juga ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 3:35 pm

sia...... hihihihihiiii...... sini2 sj sia ni kabun gata, lapas siap tangahari td, di rumah sj rihat2..... tp lambat sikit turun memutung pasal ujan bah, susu pun banyak yg inda butul jalan dia..... lapas putung, tarpaksa round balik periksa.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
ally joe
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Female Number of posts : 498
Location : saaaaaaaaaana ranau
Humor : buli bha klu ko
Registration date : 2009-05-24

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 4:52 pm

romeo wrote:
saya pegi labuan hari ni ..check kapal masuk , ada dari Indon , china sama Pilipin , tada apa2 juga ..

ooo tuan, ko kerja imigrisen laini kan...hehe
Back to top Go down
fonsus
Koperal
Koperal


Number of posts : 285
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 6:39 pm

pukutarap wrote:
tuan ponsus, lama kao inda juin kami sini, tarasa rindu pula sama kao..... baguslah, kao sdh munsul kambali.....

lama tdk kembali.... sibuk saja ni selalu.... mau tanam kelapa sawit... sejak ahir2 baru free... tu la baru tejoin balik
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 9:06 pm

ngamlah tu tuan, juin2lah kami salalu sini, malu juga sia ni, dr segi post, sialah yg paling tua, masam taie butul pula...... padahal sia suka beporum bah sini ilsf.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 12, 2010 11:46 pm

macam kenal ja dengan tuan fonsus ni ..sigu kan ? ha ha ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Wed Jan 13, 2010 4:58 pm

jan kamu eh..... dia ni engineer oo..... butul ka tuan ponsus?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Thu Jan 14, 2010 5:43 pm

sia ari ni inda pigi mana2.... huuuujuan saja o di KK ni.. mo pigi memancing di siring laut pun inda dapat! Pa buli buat juga la... sia tau ada yg minta hujan ba ini...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Thu Jan 14, 2010 10:25 pm

saya suka dan duka pasal ini hujan , tapi bagus juga bah hujan sekali sekala ni ...kalau tidak panas betul , yang kaki pancing memang terpenjara sekajap , casting sana jeti pun tidak dapat ..

saya disini2 ja hari ni , pura2 sibuk ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Fri Jan 15, 2010 2:52 pm

kalou ujan mamanjang, aduinaaaaa..... banyak kerugian sia inda dpt memutung.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Fri Jan 15, 2010 6:26 pm

iskk ..jangan gitu bah tuan , tuan punya orang2 yang potong tu getah pun mau rehat juga sesekali Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Fri Jan 15, 2010 8:48 pm

hhihihiiiii manada urang lain memutung gaman..... kalou gata yg kana tanam sikarang basar, barulah tarpaksa kasi urang memutung......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Sat Jan 16, 2010 8:32 pm

sya spnjang hari ni d kk saja, hehe...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Sat Jan 16, 2010 11:04 pm

aieeee, kanapa inda bgtau, buli juga sia pigi kawan2..... si gaman sana tu....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Sun Jan 17, 2010 11:01 am

Saya inda pigi mana2 ini ari..diam2 di ruma main intenet saja..hujan berterusan ba di sandakan ni sekarang. Lagipun saya mau tingu badminton jam 12 thari nanti.. Lee Chong Wei masuk painal bah...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Sun Jan 17, 2010 11:05 pm

jd siapalah manang tuan orut?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Sun Jan 17, 2010 11:55 pm

chong wei manang..indada jawapan si gade oo. Mcm chong wei indada jawapan bila bertemu lindan. nasip lindan inda ikut. kalau lindan ikut belum tau siapa manang..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Mon Jan 18, 2010 10:34 pm

kompom si cong wei kala tu kalou jumpa lindan..... dia sendiri inda hepi tu kunun dialah numbur 1.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Tue Jan 19, 2010 7:19 am

sini sandakan inda hujan suda jd bulilah saya pigi memutung ini ari..tapi biarlah urang saya yang duluan jln..saya mempost di ilsf dulu ini... Very Happy
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Thu Jan 21, 2010 8:44 am

dua tiga ari ni hujan saja... banjir lagi tu... inda saya pigi mana2 ... awaaaal lagi suda sia "on" tu harimau... eh he he...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Thu Jan 21, 2010 9:04 am

kanapa bukan tida "on" bulldog soiksondiri..... Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: mana kawasan pergerakan kamu ari ini?   Today at 4:32 pm

Back to top Go down
 
mana kawasan pergerakan kamu ari ini?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: