To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Sabahan tadampar sana KL

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Jan 28, 2010 10:21 am

rambabi ?? ..........
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Jan 28, 2010 3:28 pm

siapa butul yg tadampar sana tu inda pasti.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Jan 28, 2010 5:03 pm

samua bangsa pun ada bangkali bah tuan ptarap. Yg mangaku sabahan pun ramai. Apa tida nya tu sebutang "tuang" pun sudah kana apgred jadi sebutan baku "tuan". Sebutan "tulul" "sadja" masih kekal tapi org samananjung manatu bezakan itu semua.
Saya tidak menolak kemungkinan ramai bansa kita yg tidak pikir panjang jadi "call girl" bertindak sendiri tanpa majikan. Ada org yg erita begitu. Dia bilang kawan serumah dia (sama2 perempuan) sepupu bersepupu juga. Si anu kunun ini banyak duit walaupun indada karaja. dia salalu dapat panggilan telefon. lepas balik dia ampai handbag dia di meja ruang tamu ketika dia pigi mandi. Inda lama kemudian ada panggilan lagi..keluar lagi.. begitu2lah setiap hari.
Dengar kabar sekarang dia ada karaja suda dan boss dia bagi dia kereta...saya pasti kereta tu Udang di sebalik 'mee basah'.. Very Happy
Musim muda2 ok lah kut..nanti bila dah tak laku baru dia tau. Nah kalau sudah overdose sudah tu pancagah ..sampai bila2 inda dapat zuriat...
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Jan 28, 2010 9:20 pm

Tapi ramai juga tu yg mula2 sikulah di sana..habis sikulah terus dapat offer pula sana..

Apapun walau di mana saja kita berada..paling penting ialah cara kita membawa diri kita..pandai menjaga nama baik sendiri, keluarga, agama, bangsa dan negara..
Back to top Go down
gontulak
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Number of posts : 465
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Jan 28, 2010 9:26 pm

kalau betullah org2 sabah yg terdampar tu... memalukan...
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 4:00 pm

Yorut_orut wrote:
samua bangsa pun ada bangkali bah tuan ptarap. Yg mangaku sabahan pun ramai. Apa tida nya tu sebutang "tuang" pun sudah kana apgred jadi sebutan baku "tuan". Sebutan "tulul" "sadja" masih kekal tapi org samananjung manatu bezakan itu semua.
Saya tidak menolak kemungkinan ramai bansa kita yg tidak pikir panjang jadi "call girl" bertindak sendiri tanpa majikan. Ada org yg erita begitu. Dia bilang kawan serumah dia (sama2 perempuan) sepupu bersepupu juga. Si anu kunun ini banyak duit walaupun indada karaja. dia salalu dapat panggilan telefon. lepas balik dia ampai handbag dia di meja ruang tamu ketika dia pigi mandi. Inda lama kemudian ada panggilan lagi..keluar lagi.. begitu2lah setiap hari.
Dengar kabar sekarang dia ada karaja suda dan boss dia bagi dia kereta...saya pasti kereta tu Udang di sebalik 'mee basah'.. Very Happy
Musim muda2 ok lah kut..nanti bila dah tak laku baru dia tau. Nah kalau sudah overdose sudah tu pancagah ..sampai bila2 inda dapat zuriat...

atukoi... ini serita pling bnyak sya dgr o. jgnkan d KL, sini KKpun mcm bnyak juga. malah kwn 1rmh sya duuulupun ada juga mcm tu. ayooo... tulunglah. Evil or Very Mad
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 5:46 pm

laa wrote:
Yorut_orut wrote:
samua bangsa pun ada bangkali bah tuan ptarap. Yg mangaku sabahan pun ramai. Apa tida nya tu sebutang "tuang" pun sudah kana apgred jadi sebutan baku "tuan". Sebutan "tulul" "sadja" masih kekal tapi org samananjung manatu bezakan itu semua.
Saya tidak menolak kemungkinan ramai bansa kita yg tidak pikir panjang jadi "call girl" bertindak sendiri tanpa majikan. Ada org yg erita begitu. Dia bilang kawan serumah dia (sama2 perempuan) sepupu bersepupu juga. Si anu kunun ini banyak duit walaupun indada karaja. dia salalu dapat panggilan telefon. lepas balik dia ampai handbag dia di meja ruang tamu ketika dia pigi mandi. Inda lama kemudian ada panggilan lagi..keluar lagi.. begitu2lah setiap hari.
Dengar kabar sekarang dia ada karaja suda dan boss dia bagi dia kereta...saya pasti kereta tu Udang di sebalik 'mee basah'..
Musim muda2 ok lah kut..nanti bila dah tak laku baru dia tau. Nah kalau sudah overdose sudah tu pancagah ..sampai bila2 inda dapat zuriat...

atukoi... ini serita pling bnyak sya dgr o. jgnkan d KL, sini KKpun mcm bnyak juga. malah kwn 1rmh sya duuulupun ada juga mcm tu. ayooo... tulunglah.

atuk2 si laa sendiri ada kawan serumah begitu duuuuuuuuuuulu.. entah mana sudah kawan serumah dia tu sekarang...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 7:32 pm

newspaper kamarin, itu pagawai pulis bilang mimang banyak sabahan marayau2 sana kl..... begitu taruk ka sdh pula urang2 sabah ni.....? begitu katara ka butul sini sabah susa sari karaja.....?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 8:25 pm

saya pikir urg sabah yg merayau-rayau di KL memang bermasalah sejak dari sini bah. Dia piki KL boleh mengubah nasip dia.. padahal dia sendiri yg patut berubah...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 8:42 pm

ada saturang yg sia kanal sabahan pigi sana kl, antah karaja apa..... balik2 sabah sdh masam kaya, banyak duit, pasal jual syabu sana kl..... last2 mati muda.....

hal yg balaku sikarang, indatau yb2 sabah malu ka inda..... mgkin inda, diurang sibuk bepulitik, sibuk membudik.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 8:45 pm

mungkin YB2 sabah sakap, hal ini di luar kawalan kami..itu adalah pilihan individu..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 8:55 pm

kompom..... inda sak lg, mimang begitu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 9:11 pm

tahun lepas , ikut main sukan sana KL ...ada masa lapang terus lepak sana rumah kawan sama sekolah dulu , tiba2 ada satu sekuriti panggil nama kampung saya ...terkejut ! siapa pula tahu nama kampung saya disini ? paling kebelakang tersengih2 pakcik tu dengan uniform sekuritinya , umur dalam 50an sudah ...saya tanya dia sejak bila kerja sini ? dia bilang baru 4 tahun ...
ini yang jadi kehairanan , napalah sanggup terbang jauh2 semata2 jadi sekuriti ? disabah tiada kerja sudahkah ? sanggup tinggalkan dan berjauhan dengan anak cucu semata2 mahu kerja jadi sekuriti di KL ...adeiiiii

ada lagi , budak perempuan ....asal balik kampung cakap dia kerja gini gini , macam hebat siut ...sekali kedapatan di KL cuma pembantu kedai tukang ambil order pelanggan , kadi nasi ayam cina ...
banyak sangat kes budak sabah di sana , yang kasi mengandung anak orang jangan cakaplah ...yang kaki gaduh , yang tukang ragut , yang jadi penjual syabu , yang hisap gam , bawa teksi , bawa bas , jadi cleaner , pembantu kedai , bla bla bla .....ini secara tidak langsung memburukkan nama sabah , yang pilak ngaku sabah , yang bugis pun ngaku sabah , yang jawa , tator dan OM gere gere pun ngaku sabahan , orang malaya bukan tahu membezakan mana satu tulin sabahan dan sabahan jadi jadian , ........
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Tue Feb 02, 2010 9:27 pm

ada 1 urang sandakang sia kanal, pti ber'ic' mangkali tu.... bila sakap malayu, aduinaaaa...... barabis mo ikut sleng samananjung kunun padahal karas butul..... sia yg kampungan pun tau inda uriginol sleng samananjung.... aku kat sabah ni beberape hari je, minggu depan dah nak balik KL.....masam mo kerual taie telinga sia dingar..... antah2 dia karaja mengilat tayar kerita api sj.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Wed Feb 03, 2010 3:39 pm

romeo wrote:
tahun lepas , ikut main sukan sana KL ...ada masa lapang terus lepak sana rumah kawan sama sekolah dulu , tiba2 ada satu sekuriti panggil nama kampung saya ...terkejut ! siapa pula tahu nama kampung saya disini ? paling kebelakang tersengih2 pakcik tu dengan uniform sekuritinya , umur dalam 50an sudah ...saya tanya dia sejak bila kerja sini ? dia bilang baru 4 tahun ...
ini yang jadi kehairanan , napalah sanggup terbang jauh2 semata2 jadi sekuriti ? disabah tiada kerja sudahkah ? sanggup tinggalkan dan berjauhan dengan anak cucu semata2 mahu kerja jadi sekuriti di KL ...adeiiiii

ada lagi , budak perempuan ....asal balik kampung cakap dia kerja gini gini , macam hebat siut ...sekali kedapatan di KL cuma pembantu kedai tukang ambil order pelanggan , kadi nasi ayam cina ...
banyak sangat kes budak sabah di sana , yang kasi mengandung anak orang jangan cakaplah ...yang kaki gaduh , yang tukang ragut , yang jadi penjual syabu , yang hisap gam , bawa teksi , bawa bas , jadi cleaner , pembantu kedai , bla bla bla .....ini secara tidak langsung memburukkan nama sabah , yang pilak ngaku sabah , yang bugis pun ngaku sabah , yang jawa , tator dan OM gere gere pun ngaku sabahan , orang malaya bukan tahu membezakan mana satu tulin sabahan dan sabahan jadi jadian , ........
kalo yg memang ada krja sana tu ok lagi sikit tu romeo. cuba bygkan yg trdampar bgitu sja? alih˛ pigi meragut, pas tu jadi pgedar dadah pula. tulah lagi yg paling najis d mata org˛ tmpatan sana tu.

pukutarap wrote:
ada 1 urang sandakang sia kanal, pti ber'ic' mangkali tu.... bila sakap malayu, aduinaaaa...... barabis mo ikut sleng samananjung kunun padahal karas butul..... sia yg kampungan pun tau inda uriginol sleng samananjung.... aku kat sabah ni beberape hari je, minggu depan dah nak balik KL.....masam mo kerual taie telinga sia dingar..... antah2 dia karaja mengilat tayar kerita api sj.....
hahahaaa... kita sndiripun tau juga sleng˛ smenanjung ar gaman. Very Happy
Back to top Go down
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Wed Feb 03, 2010 3:42 pm

Yorut_orut wrote:
laa wrote:
Yorut_orut wrote:
samua bangsa pun ada bangkali bah tuan ptarap. Yg mangaku sabahan pun ramai. Apa tida nya tu sebutang "tuang" pun sudah kana apgred jadi sebutan baku "tuan". Sebutan "tulul" "sadja" masih kekal tapi org samananjung manatu bezakan itu semua.
Saya tidak menolak kemungkinan ramai bansa kita yg tidak pikir panjang jadi "call girl" bertindak sendiri tanpa majikan. Ada org yg erita begitu. Dia bilang kawan serumah dia (sama2 perempuan) sepupu bersepupu juga. Si anu kunun ini banyak duit walaupun indada karaja. dia salalu dapat panggilan telefon. lepas balik dia ampai handbag dia di meja ruang tamu ketika dia pigi mandi. Inda lama kemudian ada panggilan lagi..keluar lagi.. begitu2lah setiap hari.
Dengar kabar sekarang dia ada karaja suda dan boss dia bagi dia kereta...saya pasti kereta tu Udang di sebalik 'mee basah'..
Musim muda2 ok lah kut..nanti bila dah tak laku baru dia tau. Nah kalau sudah overdose sudah tu pancagah ..sampai bila2 inda dapat zuriat...

atukoi... ini serita pling bnyak sya dgr o. jgnkan d KL, sini KKpun mcm bnyak juga. malah kwn 1rmh sya duuulupun ada juga mcm tu. ayooo... tulunglah.

atuk2 si laa sendiri ada kawan serumah begitu duuuuuuuuuuulu.. entah mana sudah kawan serumah dia tu sekarang...

ya aman, sbiji mcm tulah juga aktiviti dia. tapi nasib dia bgus sbb salah satu tu 'suger dad' dia sudi khwin sma dia juga. buli˛... jugalah mewah hidup dia skrg, hehe...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Wed Feb 03, 2010 3:59 pm

laa wrote:


ya aman, sbiji mcm tulah juga aktiviti dia. tapi nasib dia bgus sbb salah satu tu 'suger dad' dia sudi khwin sma dia juga. buli˛... jugalah mewah hidup dia skrg, hehe...
Tapi inda tau lah kalau kemewahan dia tu menggambarkan kebahagiaan dia..kan..? Kita tidak nafikan bahawa ada juga pelanggan 'chick' ini yg jatuh hati sama 'chick' dandiurang berkawin. tapi itu jarang-jaaarang berlaku. Kebanyakan yg menghantar anak luar nikah ke mana utk dibesarkan. manakala dia keep on cari org yg sudi mengawini dia tapi masih dengan cara yg gitu gitu...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Feb 04, 2010 5:51 pm

bagi saya , bahagia itu tidak dapat diukur dari segi mewah atau tidak seseorang , kemewahan bukan segalanya biarpun tiada manusia yang mampu menolak kemewahan , kerana ingin mewah manusia berani berbuat apa saja ....

masih ada yang tidak mampu dibeli oleh wang ringgit atau harta bertimbun ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Thu Feb 04, 2010 11:32 pm

pasal inda miwahlah betimbun sabahan tadampar marayau2 sana kl......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Fri Feb 05, 2010 11:02 am

pergi kl , kerja di kl macam hebat sangat bagi sesetengah orang kita ...aduiii kasihan
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Fri Feb 05, 2010 11:24 pm

ramai sdh sia jumpa yg masam hibat butul kunun dpt pigi kl..... mgkin pasal dpt naik kapal tarabang baitu..... sia yg kompungan pun inda heran..... sia kalou mo pigi sana, sanang2..... suma sia nda tau bah gia apa prosedur dia.... masam naik bas jugakah?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Fri Feb 05, 2010 11:27 pm

'sanang2...''? tuan PT , hampir2 terkantoi .....ha ha
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Fri Feb 05, 2010 11:58 pm

pasal sia ada duit juga bah bikin beli tikit, suma sia indatau masamana...... beli tikit sana kadai mgkin buli lg, tp kalou sdh sampai sana arpot...... hihihihiiii..... kajadian mgkin sia pata balik kg.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Sat Feb 06, 2010 12:07 am

melawak saja bah si ptarap tu.. ituari dia pigi bali sanang2 saja..indada juga dia balik sampai airpot... very unsangkable punya tarap...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Sat Feb 06, 2010 12:17 am

hihihiiiiiii...... aduinaaaaa...... lupa pula sia ada pigi indun..... mgkin sdh tua la ni.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Sabahan tadampar sana KL   Today at 3:47 am

Back to top Go down
 
Sabahan tadampar sana KL
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Local Issues-
Jump to: