To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 2 Bots

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 Rugul parampuan 15 taun

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Rugul parampuan 15 taun   Fri Jan 22, 2010 8:14 pm

Teenage boy sought over rape of girl, 15

Published on: Thursday, January 21, 2010

Keningau: Police are looking for a 17-year-old boy who raped an underage girl twice in November last year and circulated a video of the girl in the nude.

District Police Chief, DSP Zahari Mohammad, said the 15-year-old victim lodged a police report on Tuesday after she found out that the video was being circulated.

"They have known each otherÉon Nov 17 and Nov 20 last year, she was raped by the suspect in a hotel in Pekan Keningau.

"The suspect had also recorded the victim in the nude on Nov 20 and had recently distributed it to the public, which prompted the victim to lodge a police report.

"We have recorded a statement from the victim and have also identified the suspect. Police are now looking for him," he said, Wednesday.

Zahari advised parents to monitor their daughters to prevent such incidents from happening.

"Parents must check on their children, especially their daughters where they hang out and who their friends are. Parents should also check on their children's handphones," he said.
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Fri Jan 22, 2010 8:19 pm

kamu adakah video klip ini? hihihihihiiiiii..... padan muka itu parampuan, sama2 jajal baitu...... itulah 'keuntungan' kalou kawan sama budak2 jahat..... apa lg kalou masuk youtube, sampai tua & mati pun masi ada gambar dia bugil.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Fri Jan 22, 2010 8:30 pm

atuk²... tdk timbul hal bgini ba ini kalo tu ppuan tdk senang btul dibawa. syapun bnyak btul dgr kes² bgni skrg, nasib baik ini tdk smpai kes polis. mcm prkara biasa pula tu wlaupun under age, tu ppuan²pun mcm teda prsaan malu pula bila tau dia kena rakam mcm tu. ntahlah apa dah jadi dgn budak² skulah skrg ni. hmmmmm.....
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Fri Jan 22, 2010 10:04 pm

Kalau dia tida kana rakam sampai bila2 pun dia diamkan saja tu kes ..and maybe keep on doing it (the immoral act) with other guys.
Mungkinkah dia insaf kini? Jgn salahkan lelaki tu saja..2x5 saja diurang itu. Rogol lah kunun padahal mau sama mau. Just that she is underage maka kes itu dikategorikan sebagai rogol.
Aduina macam mana laini..saya sendiripun ada dua anak sumandak. nak komen lebih2 pun inda boleh.. malu saya..nanti kena batang idung sendiri baru padan muka saya...


Last edited by Yorut_orut on Sun Jan 24, 2010 8:29 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Sat Jan 23, 2010 10:11 pm

inilah 'tanda2 kejahanaman kita ' ..kalau sudah tiada perasaan malu , sudah tiada perasaan bersalah , tiada perasaan sayang diri sendiri , bangga dengan ketololan , tidak ingat masa depan ...alamat inilah generasi pencetus kehancuran generasi seterusnya , ada kawan cakap , generasi yang semakin malap ...

saya belum nampak ni video klip , cuma dengar kawan2 cakap ...apapun sama2lah kita menegur apa yang patut , tegur ada tiga step , pertama tegur dengan mulut , kedua tegur dengan tangan atau kaki , ketiga tegur dalam hati ja ...

bersama kita menegur mengikut kemampuan masing2 ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Sun Jan 24, 2010 8:38 am

mo sari juga itu video klip tu, hihihihiiii......

itulah, mimang sdh palui bah tu..... padan muka kana gambar..... bagus butul sdh tu, bapa mama pun malu, urang sakap anak si anu, anak si anu..... ngam butul tu, padan muka...... sikarang mgkin itu parampuan jd gudboi sikijap...... inda lama jd liar balik.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Sun Jan 24, 2010 9:36 pm

yang kasihan orang tua , belum mati lagi sudah merasa 'neraka ' ciptaan si anak ..

tidak dapat saya membayangkan macamana sakit dan kecewa hati orang tua budak itu , entah apa tindakan yang dia buat ..

apaun , yang pasti si budak perempuan bangang itu kena penampar dan terajang sudah oleh abang2 dan sodara2nya yang lain , itu pun kalau dorang berani ..silap2 itu budak sudah lari pigi sana malaya
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Sun Jan 24, 2010 10:12 pm

mimang sdh kana tampar2 tu..... kompom kana tampar..... kasian bapa mama mantah2 kana kasi malu..... asal urang nampak bapa mama dia, turus ingat pasal itu video klip.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Sun Jan 24, 2010 10:32 pm

inilah masalah budak2 sekarang , cepat betul mengikut apa orang lain buat ...tidak mau kalah , apa dorang nampak ..apa dorang tahu , apa dorang dengar akan dipraktikkan , entahlah apa akan jadi generasi muda kalau terus hanyut begini ..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 6:52 pm

dan sia kompiden itu parampuan sadar butul dia kana rakam, sanyum2 lg..... inda tepikir pun masalah akan dtg.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 7:02 pm

uina si tarap sudah dapat video clipnya?... Very Happy
buli tahankah muka gadis bertuah itu?... Twisted Evil
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 7:14 pm

indada ba tuan orut..... tp biasa yg kita nampak mmg begitu bah, parampuan sanyum2 lg bah kana video klip..... sama ada khayal inda sadar, atau mimang tepikir akan glemer pindah dr hp ke hp ke youtube, atau pasal mo kasi laku 'bisnes', atau takut kana buang bf..... atau mimang palui.....? mimang sala satu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 7:38 pm

apa yg saya paling parcaya ialah parampuan yg sanyum2 kana rakam pakai hp tu mimang di bawah pengaruh dadah. Tapi kalau yg pro tu (yg kana jual cd dia) mimang betul2 sadar.. inda payah kasi minum panadulanjnomotominyakangin ....hehehe...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 7:44 pm

tp, kalou di bawah pangaruh dadah pun, masa mula2 kana kasi makan dadah misti panuh sadar juga..... dia tau apa yg akan balaku lapas itu.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 8:00 pm

ya itu butul...malah bukan dipaksa makan dadah baitu tapi mimang diurang singaja makan utk menambah keseronokan mangkali...last2 kana rakam. mungkin juga yg merakam tu lain org (bukan pasangan dia)...mana tau..kan..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 8:40 pm

ikut pangalaman tuan orut, sanang ka kalou marakam sendiri?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Mon Jan 25, 2010 9:28 pm

tuan PT ...cuba kono kasi 'blutut' tu video sama saya , tidak mau kalah , mau tinguk juga ni ..mana bulih tuan ja yang tinguk ..ha ha
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Tue Jan 26, 2010 10:00 am

pukutarap wrote:
ikut pangalaman tuan orut, sanang ka kalou marakam sendiri?
aina..marakam apa tu tuan ptarap? Saya indada pangalaman marakam. pigang camera video pun saya inda pandai. Rakam kampung kaaaampung buli lah sikit2. rakam2 ayam basabung gitu la. tapi kalau rakam orang 'basabung' unina inda paranah oo... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Tue Jan 26, 2010 6:19 pm

kalou marakam bukan urang lain basabung adakah tuan orut?
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Wed Jan 27, 2010 12:15 am

pukutarap wrote:
dan sia kompiden itu parampuan sadar butul dia kana rakam, sanyum2 lg..... inda tepikir pun masalah akan dtg.....

hehehe masam ada pengalaman meninguk saja ini gaman..
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Wed Jan 27, 2010 12:55 am

pukutarap wrote:
kalou marakam bukan urang lain basabung adakah tuan orut?
menyimpag sudah kau tu ptarap... jaga2 kama jalan kau tu..nanti tamasuk gaung pasal pargarakan kau nda istedy suda itu..lari alignment..kahkahkah.... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
niche
Special Rank


Number of posts : 599
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Wed Jan 27, 2010 8:00 am

baiklah, memandangkan banyak kes2 begini yg berlaku... di kg saya juga ada berlaku, umur 15 tahun dan mengandung... masih mengandung sekarang... cuba kita bincangkan, katalah berlaku kpd ahli keluarga sendiri, palis2... apa tindakan yg kamu fikir terbaik yg akan kamu ambil?
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Wed Jan 27, 2010 10:05 am

kalou sia, sia rapul sj sama pulis...... misti rapul punya, malu balakang kira.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Wed Jan 27, 2010 10:38 am

Kalau kes rugul misti lapur. tapi kalau kes suka sama suka dan lelaki pula sudah matang dan sedia pikul tanggungjawab..kasi kawin saja lah...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Wed Jan 27, 2010 10:23 pm

ada pula kis sia dingar, parampuan 15 taun, si lalaki sdh kawin & baranak pinak..... karaja karajaan lg kunun..... itu bapa mama parampuan inda rapul pulis sabap inda mau malu bah kunun..... tp indatau butul ka inda serita ni, sia pun dingar2 sj..... yg sia pikir lusu, inda kunun mau malu, padahal seluru dunia sdh tau..... apa yg mo kasi tapuk kalou begitu..... mungkin inda mo tamasuk newspaper.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: Rugul parampuan 15 taun   Today at 9:29 pm

Back to top Go down
 
Rugul parampuan 15 taun
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Local Issues-
Jump to: