To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 sumandak jaman moden

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: sumandak jaman moden   Sun Feb 14, 2010 7:37 pm

sia tau ada yg bekuntau nt ni...... kan monkey...... bukan bah, suba kamu tingu sumandak2 jaman sikarang, aduinaaaaaa...... dingan sara diurang, sara sosial, sara pakaian, inda taulah bikin ilang serila ka atau bikin serila...... nampak pusat, nampak parit balakang, nampak kaki gunung barapi karakatao...... sia garam jugalah kadang2...... suba kita serita2 pasal ni..... dan mimang kita arap kumin dr si laa & si monkeylah...... indapa, bekuntau pun bekuntaulah......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
agem
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sun Feb 14, 2010 7:51 pm

Sumandak zaman sikarang.tau2lah.ikut pakambangan pesen dia bilang.ikut2 yang sana urang putih baitu.kadang2 ada yang kasi warna rambut lagi. Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sun Feb 14, 2010 8:02 pm

si tuan orut yg ada anak sumandak masamana? ari ni sia nampak sumandak pakai baju katat2, aduinaaaa...... baju pindik lg tu, balik2 dia kasi tarik baju dia supaya inda nampak serual dlm...... padahal sanang2 nampak......
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sun Feb 14, 2010 11:01 pm

yang berharga itu sepatutnya disimpan , diletakkan ditempat yang mahal ...yang tiada orang boleh nampak , intan berlian itu disimpan ditempat yang selamat , tiada orang nampak , dijaga dengan rapi ...

kalau yg berharga itu sudah terdedah dan terlondeh , semua orang nampak apa saiz apa bentuk ...maka ia tidak berharga lagi , tiada apa2 melainkan seketul objek biasa , kecualilah kalau memang orang itu menganggap ianya tidak berharga ..

masa bujang2 boleh berlagak , bergaya ...kulit masih tegang , segalanya masih kencang , melekit dan melekat , besok2 apabila sudah tua ..kulit pun sudah macam kulit timun masak , berkedut dan berlipat , masa itu apabila sang anak berperangai seperti kita masa bujang dulu apa rasa dihati ? rasa oren pahit ...

bagi saya , tidak hairan dan tiada apa2 istimewa gadis2 zaman sekarang .....mereka umpama emas caduran , luar ja lawa ..
Back to top Go down
agem
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 8:11 am

Tu labah.jarang sudah nampak yang tida masamtu.kan?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 8:14 am

sumandak2 saya masih ok bah tuan pukutarap.. kalau ko buka pisbuk diurang ko buli nampak tu sumandak2 sia tu..

sumandak yg pakai begitu ada dua sebab..
1. ingin diurat.. dia belum ada bf kut..
2. terpengaruh dengan pesen barat..
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 9:03 am

ok juga tu, seronok juga nampak... mgkin itulah yg dorang mau, hehehe... kalau pg kedai, majoriti begitu... kalau saya, dorang telanjang lg saya suka, hahahahaaa...
Back to top Go down
agem
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 9:16 am

Garadu wrote:
ok juga tu, seronok juga nampak... mgkin itulah yg dorang mau, hehehe... kalau pg kedai, majoriti begitu... kalau saya, dorang telanjang lg saya suka, hahahahaaa...
jadi,kalo ko nampak ada paluang ni ko mau ambi gambar talanjang la ni kan? Hehe Very Happy


Last edited by agem on Mon Feb 15, 2010 9:28 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Garadu
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Number of posts : 593
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 9:28 am

hehe... tengok2 sj bah tuan... org bilang cuci mata... harap fesyen perempuan semakin dahsyat...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 10:22 am

cuci mata ka?..hehe ..bila nampak pusat.. kaki gunung kembar trus tu bilas2 mata ilang.. Very Happy
Back to top Go down
bangkahak
Prebet
Prebet


Number of posts : 22
Registration date : 2010-02-13

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 3:05 pm

ya betullah, mmg seksi betul sumandak2 sekarang...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 4:34 pm

bagi saya seksi atau tidak bukan semata2 terletak pada cara berpakaian , ada wanita yg berpakaian sopan pun masih nampak seksi dan menawan , lagipun seksi itu terlalu luas untuk dihurai mengikut pandangan masing2 ...seksi pada mata lelaki sendiri juga berlainan , seksi pada penilaian perempuan juga lain , tidak sama ..

saya rasa semua ini adalah kerana pengaruh , pengaruh masyarakat ..pengaruh media ,pengaruh kawan2 , pengaruh yang mempengaruhi ...

kalau kita lihat sekeliling , semua benda dan perbuatan mempengaruhi sesuatu pada kita , keadaan menyebabkan kita berubah sesuatu yg baru memang menyeronokkan ..lama kelamaan akan jadi biasa ,

apa kesan baik dan buruk berpakain sempit , seperti nangka kana bungkus ? kalau terjatuh 'kompom' terjungkang , kalau kena kejar anjing tidak dapat lari laju , kalau duduk terlondeh segala , kalau mau berak'emergency' susah mau buka ....
apa yg suka sangat berpakain macam 'pocong' ...? nak tunjuk body melentik atau tunjuk dada yg membusung , atau ? orang lain tiada dada kah ...atau orang lain tidak melentik macam kangkung ?
Back to top Go down
agem
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 5:04 pm

Kadang2 ada sumandak karaja di kadai kan,waktu dia mau susun tu barang dia membongkok bah.dia pakai baju katat pendek.tau2lah nampak masammana kan? Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 5:17 pm

kalau mengikut pikiran sya yg kutur ini..parampuan yg begitu mimang ada niat menayang. Bukan diurang tida tau kalau tunduk sikit pun suda nampak punggung. angkat tangan nampak pusat.
Anak sumandak sya pula bilang..diurang yg memakai begitu inda peduli sangat kalau org nampak. kununnya bukan juga tujuan menayang tapi inda peduli..inda risau kalau tertayang pun.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 6:23 pm

ada perempuan cakap ' ini hak masing2 bah ...suka hati saya mau pakai apa , bukan saya minta duit sama orang bikin beli , tidak menyusahkan orang , saya bukan buat jenayah , bukan merompak , saya pakai seksi tapi hati saya baik tau ...' ha ha

'pakai sopan tapi hati busuk , pakai sopan tapi di leher ada love bite 24 jam , jangan ukur saya dari segi berpakaian ja ...'

apa kita lelaki mau jawab ? Very Happy
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 8:21 pm

pukutarap wrote:
sia tau ada yg bekuntau nt ni...... kan monkey...... bukan bah, suba kamu tingu sumandak2 jaman sikarang, aduinaaaaaa...... dingan sara diurang, sara sosial, sara pakaian, inda taulah bikin ilang serila ka atau bikin serila...... nampak pusat, nampak parit balakang, nampak kaki gunung barapi karakatao...... sia garam jugalah kadang2...... suba kita serita2 pasal ni..... dan mimang kita arap kumin dr si laa & si monkeylah...... indapa, bekuntau pun bekuntaulah......

Ini satu penghormatan kpd lelaki ni gaman..bererti lelaki ni sudah advance butul sudah..perempuan jaman sikarang mo tidak mo kena seksi baru dapat boifren..kalau enda..mungkin sampai ke tua tak kawen..
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Mon Feb 15, 2010 10:15 pm

bagi saya pula , terlampau seksi pun saya tidak mahu ....buka sana buka sini , benjol depan belakang ...kompom saya tidak akan bawa jalan2 hujung minggu , kena tukar pakaian dulu ganti yang sopan sikit ...

kalau terlampau seksi juga saya tidak akan bawa dia jumpa mak untuk diperkenalkan sebagai GF , nanti mak cakap ' tiada perempuan lainkah ....?' foyooo ...

sopan , bukan bermakna dia kena pakai litup macam ninja atau ratu england ..cukuplah sejuk mata memandang , selesa dan tidak menjolok mata orangramai , ...

kalau sesekali dia mau pakai seksi dirumah dia , atau bersama adik beradik dia ...tidak apa , tapi keluar rumah jangan pakai yg begitu ,
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Tue Feb 16, 2010 2:41 pm

romeo wrote:
ada perempuan cakap ' ini hak masing2 bah ...suka hati saya mau pakai apa , bukan saya minta duit sama orang bikin beli , tidak menyusahkan orang , saya bukan buat jenayah , bukan merompak , saya pakai seksi tapi hati saya baik tau ...' ha ha

'pakai sopan tapi hati busuk , pakai sopan tapi di leher ada love bite 24 jam , jangan ukur saya dari segi berpakaian ja ...'

apa kita lelaki mau jawab ? Very Happy
sana dlm air, kalou ada guyang2 sikit, bikin manarik parhatian ikan sdh..... turus ikan dtg dakat2..... dia tingu, dlm pikiran, "masam makanan ni....." turus dia makan..... itu ikan yg inda ada akal..... kalou manusia, nampak ada 'umpan' mana2, pikiran malayang..... dan dia tau butul itu barang bagus..... lalu dia ambil itu umpan pasal bagus..... jd masamana tu, sala ka itu ikan ah? padahal itu 'umpan' bilang dia buat suka2 sj, inda kasi susa urang, yg penting baik ati..... tp umpan kana makan juga..... barmakna masamana sakalipun, umpan tatap kana makan...... jd masamana, mo suru itu umpan supaya tukar hubi atau bgtau itu ikan yg inda buli suka2 pigi makan umpan? kalou larang makan umpan, itu sdh lama bgtau tu, baratus taun sdh, tp sampai ari ni masi lg diurang suka2 sj pigi makan umpan...... barmakna, tatap akan makan umpan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Tue Feb 16, 2010 3:23 pm

disebabkan cik laa dan Toh puan monkey tidak masuk ...biarlah saya mewakilkan diri sendiri bagi pihak dorang kaum perempuan , ha ha ..

biasa perempuan cakap . 'eleeehh ...lemah juga iman lelaki , baru nampak bayang ja pun sudah terangsang , kalau tidak tahan sangat pigi lah cari pelacur , kasi puas hati '

atau ' jalan telanjang sekalipun , kalau lelaki tidak mengacau , tiada apa2 juga bah ..'

atau ' ini masalah lelaki , bukan masalah perempuan ..lelaki sekarang sudah rosak , tidak mampu kontrol diri '
atau' pakai litup tertutup sekalipun , kalau lelaki mau rogol ...dia rogol juga , sedangkan budak2 sekolah pakai uniform pun dorang rogol , budak kecik pun dorang rogol , memang lelaki bermasalah ...'

ha ha ..apa kita mau jawab Very Happy
Back to top Go down
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Tue Feb 16, 2010 7:32 pm

heheh pandai pula tuan romeo menjawap bagi pihak perempuan..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Tue Feb 16, 2010 8:15 pm

hihihiiii lusu juga kalou begitulah parampuan sakap..... sadangkan yg dpt masalah, diurang juga..... lainlah kalou lalaki sj yg dpt masalah & dpt susa.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Wed Feb 17, 2010 12:40 am

Bah kalau ada baju bertudung litup pun bulih kana rugul apa lagi kah yg seksi2 ni kali. takkan itu pun diurang enda jarah2 juga..

atau mereka sengaja seksi supaya mo kana rugul?
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Wed Feb 17, 2010 8:01 am

pernahkah kita dengar berita begini .."seorang wanita berumur 19 tahun telah dirogol di sebuah rumah pangsa yg sedang dalam pembinaan. suspek telah ditangkap pada hari yg sama kerana ada berberapa saksi telah melapurkan kepada pihak polis. Dalam siasatan polis, suspect itu mengakui telah mengheret mangsa ke pangsapuri itu kerana..dia sangat teransang memandang tubuh wanita berkenaan yg menjolok mata..

setakat ini saya belum pernah dengar lapuran sebegini...

pakaian wanita yg seksi biasanya memancing pandangan setiap lelaki. Tapi untuk dikatakan memancing nafsu sehingga membawa kepada niat merogol wanita berkenaan adalah kurang bersetuju.

Orang timur (bukan om) tergolong dalam 3 kelompok. kelompok yg pertama ialah mereka yg suka melihat wanita2 yg berpakaian menjolok mata. kelompok yg kedua ialah mereka yg meluat..dan kelompok yg ketiga ialah mereka yg tidak peduli..

Kolompok manakah tuan2..? Cool
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Wed Feb 17, 2010 6:55 pm

saya tanya sebab dorang suruh tanya bah tuan ..dorang kasi sms bah Very Happy

apapun , kita lelaki jangan lupa ...walaupun dorang memang berpakaian sangat 'menyelerakan' , walaupun dorang perempuan berpakaian seolah cakap ' marilah ...rogol saya cepat ' ...tetapi apabila sabit perkara rogol , yg tetap akan dipersalahkan adalah kita lelaki , yg masuk mahkamah kena masuk paper muka depan adalah lelaki , yang kena gari masuk blackmaria adalah lelaki ,yang mahsyur nama akan disebut2 perogol jahat bernafsu haiwan adalah kita lelaki ,

yang akan masuk penjara , dengan sebatan ....adalah lelaki , perempuan tiada kena apa2 melainkan dirogol itulah ,

Tuan PT , saya termasuk kategori meluat ..meluat tengok yang berpakaian begitu ,
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 9:11 am

haha...tuan romeo meluat tingu pakaian menjolok mata.. saya pula inda tau mana satu kategori... semua ada.
Pertama kali sya nampak perempuan secara live yg memakai pakaian yg tutup dapan saja ialah di airport sandakan 1980-an. belakang dia mimang halus/putih lah tapi indada tutup sampai pinggang. Saya inda tingu lama..perasaan saya mcm malu pula...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Today at 4:32 pm

Back to top Go down
 
sumandak jaman moden
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: