To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 sumandak jaman moden

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
orud
Paranormal Master


Number of posts : 992
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 1:31 pm

Yorut_orut wrote:
pernahkah kita dengar berita begini .."seorang wanita berumur 19 tahun telah dirogol di sebuah rumah pangsa yg sedang dalam pembinaan. suspek telah ditangkap pada hari yg sama kerana ada berberapa saksi telah melapurkan kepada pihak polis. Dalam siasatan polis, suspect itu mengakui telah mengheret mangsa ke pangsapuri itu kerana..dia sangat teransang memandang tubuh wanita berkenaan yg menjolok mata..

setakat ini saya belum pernah dengar lapuran sebegini...

pakaian wanita yg seksi biasanya memancing pandangan setiap lelaki. Tapi untuk dikatakan memancing nafsu sehingga membawa kepada niat merogol wanita berkenaan adalah kurang bersetuju.

Orang timur (bukan om) tergolong dalam 3 kelompok. kelompok yg pertama ialah mereka yg suka melihat wanita2 yg berpakaian menjolok mata. kelompok yg kedua ialah mereka yg meluat..dan kelompok yg ketiga ialah mereka yg tidak peduli..

Kolompok manakah tuan2..? 8
)

Rasanya tiga kategori ini semua ada dalam diri saya..

Saya suka tengol perempuan seksi kalau kena caranya macam badan yg cantik dan padan dengan cara keseksiannya..

Saya meluat tengok perempuan seksi kalau sudah tua2 pun (umur 40-60an) pun masih cuba2 utk berpakaian seksi..

Saya tidak peduli tengok perempuan seksi kah tidak kalau time saya kerja..kalau memang mau kena terpaksa kasih kena juga..
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 8:19 pm

Yorut_orut wrote:
pernahkah kita dengar berita begini .."seorang wanita berumur 19 tahun telah dirogol di sebuah rumah pangsa yg sedang dalam pembinaan. suspek telah ditangkap pada hari yg sama kerana ada berberapa saksi telah melapurkan kepada pihak polis. Dalam siasatan polis, suspect itu mengakui telah mengheret mangsa ke pangsapuri itu kerana..dia sangat teransang memandang tubuh wanita berkenaan yg menjolok mata..

setakat ini saya belum pernah dengar lapuran sebegini...

pakaian wanita yg seksi biasanya memancing pandangan setiap lelaki. Tapi untuk dikatakan memancing nafsu sehingga membawa kepada niat merogol wanita berkenaan adalah kurang bersetuju.

Orang timur (bukan om) tergolong dalam 3 kelompok. kelompok yg pertama ialah mereka yg suka melihat wanita2 yg berpakaian menjolok mata. kelompok yg kedua ialah mereka yg meluat..dan kelompok yg ketiga ialah mereka yg tidak peduli..

Kolompok manakah tuan2..? Cool
hihihihiiii..... sia kelumpuk partama..... tp yg muda2 sj, kalou yg tua, bikin maluat sj, lansung sia inda tingu, rugi sj pusing lihir meningu......
romeo wrote:
saya tanya sebab dorang suruh tanya bah tuan ..dorang kasi sms bah Very Happy

apapun , kita lelaki jangan lupa ...walaupun dorang memang berpakaian sangat 'menyelerakan' , walaupun dorang perempuan berpakaian seolah cakap ' marilah ...rogol saya cepat ' ...tetapi apabila sabit perkara rogol , yg tetap akan dipersalahkan adalah kita lelaki , yg masuk mahkamah kena masuk paper muka depan adalah lelaki , yang kena gari masuk blackmaria adalah lelaki ,yang mahsyur nama akan disebut2 perogol jahat bernafsu haiwan adalah kita lelaki ,

yang akan masuk penjara , dengan sebatan ....adalah lelaki , perempuan tiada kena apa2 melainkan dirogol itulah ,

Tuan PT , saya termasuk kategori meluat ..meluat tengok yang berpakaian begitu ,
sia satuju..... tp, patut masam diurang yg tardadah kpd masalah, patut jan mamansing2 atau masam mamansing2..... waloupun bukan niat mamansing..... sabap urang jahat inda akan tingu kao mamansing ka inda.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
taksub
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 101
Age : 41
Registration date : 2008-10-08

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 8:43 pm

kita ni manusia... bukan binatang....
Back to top Go down
agem
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 8:50 pm

Sya Rasa perempuan yang suka tayang2 ni mimang tida bagus bah perangai dia.yang bagus biasanya sederhana saja bah, tida suka tayang2 masam tu.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 9:05 pm

sebab itu , orang tua2 selalu cakap ..perempuan baik untuk lelaki baik , perempuan yg jahat untuk lelaki yg jahat ,

maknanya kalau kita tidak pernah merogol , kita akan dapat perempuan yg tidak pernah dirogol , kalau kita semasa bujang memang biasa 'mengawan' pasti akan dapat bini yang telah banyak banyak 'dikawan' ..semasa bujangnya ,

usah berangan mengharap dapat perempuan[bini] sebaik malikat sedangkan perangai kita lelakisendiri tidak jauh beza dengan bapak kambing ..

moralnya ?
Back to top Go down
taksub
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 101
Age : 41
Registration date : 2008-10-08

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 9:08 pm

hi hi hi.... hukum karma ka ini?
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 9:16 pm

entah hukum apa ni tuan , hukum karma atau hukum graviti ..taoi percaya atau tidak , kita lelaki renung sendiri ,... fikir , kaji dan 'rasa' sendiri ,
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 9:28 pm

hari ni sia pigi atm maybank mo ambil duit, dapan sia ada parampuan
gumuk inda santik sadang mangambil duit..... tp sambil telepon2 lg tu
& masam mo babaring sj atas atm..... yg lusu, serual dia turun
sikit masam yg banyak parampuan2 sikarang pakai, baju pindik, nampak
serual dalam warna itam masam jaring namuk..... silaka, sia tingu2 lain
tampat pasal ada urang lain di balakang sia..... lapas sia ada
parampuan yg bapakaian simpel tp supan.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
taksub
Lans Koperal
Lans Koperal


Male Number of posts : 101
Age : 41
Registration date : 2008-10-08

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Thu Feb 18, 2010 9:29 pm

lebihan semalam ba tu... jaman moden kan... Evil or Very Mad Twisted Evil
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Fri Feb 19, 2010 8:04 am

alang2 ada depan mata , apalgi tuan ....kasi makan tu mata puas2 Very Happy kalau geram sangat tidak tahan , kasi masuk duit syiling 5 sen dalam seluar dia lepas tu buat2 tidak tau ..kompom tu perempuan mengeliat ada duit syiling terselit di pantat ,

tapi tuan bilang tidak cantik ..oh hoooooo , patutlah tuan pandang tempat lain , jangan2 seluar dalam dia pun dari semalam tidak buka ha ha ...
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Fri Feb 19, 2010 7:19 pm

inda seksi lansung serual dlm itam dia, masam jaring namuk sj..... antah2 butul2 jaring namuk.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Fri Feb 19, 2010 10:57 pm

he he ..nasib baik inda seksi , jaring namuk ja ...kalau tidak kompom malakat tu mata kan tuan PT Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 9:12 am

hihihiiii..... inda dpt juga gaman, ada parampuan balakang sia, dia pun nampak juga..... jd kalou sia tingu lama2, katara butul.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 9:55 am

Segan juga bah kan ....
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 11:23 am

pukutarap wrote:
hihihiiii..... inda dpt juga gaman, ada parampuan balakang sia, dia pun nampak juga..... jd kalou sia tingu lama2, katara butul.....

katara teliur kaitu tuan pukutarap?... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 6:41 pm

aduinaaaa..... inda bikin teliur lansung..... gumuk bah & inda santik..... sabap itu sia tingu jauh2.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 7:04 pm

hihihi..saya buli bayangkan kalau parampuan gumuk pakai fesen kosumandakan.. bida butul.. lemak2 pergantungan kiri kanan dapan balakang... Very Happy
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 7:05 pm

sia tingu masam sumandak pti sj, antahlah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
laa
Mejar
Mejar


Female Number of posts : 1066
Location : Kota Bulud
Humor : Buli2.... juga ituuu...
Registration date : 2009-07-27

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 8:59 pm

pukutarap wrote:
sia tau ada yg bekuntau nt ni...... kan monkey...... bukan bah, suba kamu tingu sumandak2 jaman sikarang, aduinaaaaaa...... dingan sara diurang, sara sosial, sara pakaian, inda taulah bikin ilang serila ka atau bikin serila...... nampak pusat, nampak parit balakang, nampak kaki gunung barapi karakatao...... sia garam jugalah kadang2...... suba kita serita2 pasal ni..... dan mimang kita arap kumin dr si laa & si monkeylah...... indapa, bekuntau pun bekuntaulah......

adoi gia... tdk barani sya komen fsl ni gaman. ckp lebih salah, ckp kurang lagilah salah. nanti diri sndiri yg sesak nafas, hahaaa... Razz
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 10:55 pm

tidak apa ...difahami juga tu laa , orang perempuan komen sesama perempuan memang susah , ..
Back to top Go down
SiokSondri
Leftenan Kolonel


Male Number of posts : 1143
Location : KK
Humor : Siok ba tu...
Registration date : 2008-10-01

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 10:58 pm

kalau pasal sumandak jaman moden ni... ada satu ciri yg jelas.. dorang ni garang2 belaka... he he he...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sat Feb 20, 2010 11:00 pm

garang ini ada baik dan buruknya juga ...kadang2 bawa jadi baik , kadang2 garang boleh jadi hal buruk
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sun Feb 21, 2010 1:14 am

garang masamana tu ah? mangkali diurang inda sadar yg bila diurang makin ramai, maka makin sikitlah lalaki yg mo mengurat diurang..... jd, subalah garang2, sampai masuk aisbuk indada mengurat.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sun Feb 21, 2010 10:40 am

perempuan garang ? aiseyyy ...dorang ingat dorang garang orang suka ka ? dorang ingat orang takut ? ...ha ha

perempuan yg garang [kalau masih bujang ...] sebenarnya bikin rugi diri sendiri , dicakap orang keliling , dijauhi orang , kurang peminat , ..kepuasan cuma pada diri sendiri tapi kalau berkawan , susah orang mau melekat ..

kalau garang sama BF lagi lah teruk , silap2 kena kasi tinggal ...hai hai bye bye ,

perempuan bujang , tidak perlu garang2 ...jadilah seperti gula yang manis , segala semut sanggup mati untuk mendapatkannya , jangan jadi lalat yang terbang bising , semua orang mau pukul , hinggap mana2 makanan pun orang tidak sanggup makan sudah ...takut sakit perut
Back to top Go down
pukutarap
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 5044
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Sun Feb 21, 2010 12:35 pm

romeo wrote:
perempuan garang ? aiseyyy ...dorang ingat dorang garang orang suka ka ? dorang ingat orang takut ? ...ha ha

perempuan yg garang [kalau masih bujang ...] sebenarnya bikin rugi diri sendiri , dicakap orang keliling , dijauhi orang , kurang peminat , ..kepuasan cuma pada diri sendiri tapi kalau berkawan , susah orang mau melekat ..

kalau garang sama BF lagi lah teruk , silap2 kena kasi tinggal ...hai hai bye bye ,

perempuan bujang , tidak perlu garang2 ...jadilah seperti gula yang manis , segala semut sanggup mati untuk mendapatkannya , jangan jadi lalat yang terbang bising , semua orang mau pukul , hinggap mana2 makanan pun orang tidak sanggup makan sudah ...takut sakit perut
nah, ingat kamu nasihat si gaman ni.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: sumandak jaman moden   Today at 8:27 pm

Back to top Go down
 
sumandak jaman moden
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Kedai Kopi Talk-
Jump to: