To Know is To Love Sabah
Selamat dtg ke ILSF... jgn segan & malu... sila login/daftar dan kongsikanlah idea2 & maklumat 'bernas' anda...

To Know is To Love Sabah

Anything about Sabah, the Land Below The Wind.
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Harap anda semua sihat-walafiat, ceria, tenang & gembira ketika ini... selamat berforum... tq...
Hai...

*Never take life too serously... Nobody gets out alive anyway...
I Love Sabah Forum
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 49 on Wed Jun 20, 2012 3:37 pm
Latest topics
» Teknik Forex Sebenar Dan Cara Belajar Forex Malaysia
by SchulzCube Thu Dec 01, 2016 6:45 am

» Panduan Exam Online Penolong Pegawai Tadbir N29
by xbest Tue Nov 29, 2016 3:36 pm

» Rahsia Cikgu Jana RM60K Dgn Smartfon Android
by xbest Sun Nov 06, 2016 2:15 pm

» any new plan for celcom postpaid?
by popolan Fri Nov 04, 2016 11:32 am

» let's talk about telco plan
by tungkelly Fri Oct 28, 2016 11:02 pm

» Celcom will launched Iphone7 but!!!!!!!!!!!!!!!
by popolan Fri Oct 21, 2016 11:19 am

» mana yg kamu urg suka, parampuan yg seksi ka atau parampuan yg purest?
by SchulzCube Wed Oct 19, 2016 7:16 am

» Lihat Bukti RM1200 Masuk Akaun CIMB
by xbest Wed Oct 12, 2016 8:42 am

» Rahsia Jana RM30,000 hanya dengan WeChat
by xbest Wed Oct 05, 2016 4:38 pm

» Rahsia Jana RM50K Seminggu Dgn FOREX
by xbest Mon Aug 15, 2016 10:41 am

» Teknik & Panduan Lulus Exam MUET
by xbest Thu Aug 04, 2016 4:50 pm

» Jana RM60,000 SEBULAN Dengan UBER
by xbest Fri Jul 15, 2016 7:11 pm

» Bha mana jak tuh mauk line yang okay di Sabah ni?
by hahalove Thu Jun 30, 2016 12:16 pm

» Tips Jika Kereta Anda Di Langgar Dari Belakang
by SchulzCube Sat Jun 25, 2016 10:46 am

» Seminar Google Adwords GStep UP 2016
by xbest Sat Jun 25, 2016 6:48 am

» Shopping at Courts Mammoth?
by nurulazzin Thu Jun 23, 2016 12:10 pm

» First Gold upgrade
by carriefire Fri Jun 10, 2016 2:47 pm

» Tanda Tanda Demam Denggi Dan Ubat Demam Denggi Yang Berkesan
by SchulzCube Sat Jun 04, 2016 6:39 pm

» Jadi Jutawan Dgn Forex Sebenar
by xbest Fri Jun 03, 2016 3:45 pm

» Ubat Sakit Gout-Kencing Manis Dan Pelbagai Jenis Kanser Lain
by SchulzCube Fri Jun 03, 2016 1:40 am

ILSF Shoutbox
I Love Sabah Forum
I Love Sabah time
ILSF Links
Top posters
pukutarap
 
Yorut_orut
 
pukutarap.
 
romeo
 
Rungkud
 
alphawaves
 
paragasu
 
SiokSondri
 
laa
 
orud
 
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar

Share | 
 

 tuduhan inda barasas.....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 12:07 pm

kalou dulu2 masa sikul dia ada parangai begitu yg tantunya kawan2 dia tau, maka ada asaslah...... tp satakat ini bulum sia dingar serita ttg sajarah silam sia...... kalou pikir lujik, si saipul tagap tinggi muda, takan diam2 sj mamasang punggung utk di main balakang uli urang tua, kalou butul2 inda mau, tulak sj bah, kompom tabuang pingsan itu urang tua..... tp manatau juga itu urang tua ada ilmu penunduk naga.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 12:16 pm

biseksual ? politik bilang tidak ....tapi bukti bilang ya , ..

penyakit seks ini tidak mengenal siapa , samada ustaz ...guru , polis , tentera , artis atau anak raja , ...syaitan dan nafsu tidak takut pada darjat kita , atau pangkat kita biar sebesar dan setinggi mana pun ,

mungkin Anwar itu ada penyakit seks , dan saiful itu mungkin gay juga ? ..main pedang2 ting ting ..

cuba kita cari persamaan zahir antara saiful dan sukma sasmitaat madja dahulu ...pada zahirnya , pada parasnya , pada segalanya ? kemudian kita check balik pada jalan cerita dorang , kemudian kita padankan dengan suasana masa berlaku , tempat kejadian , ..

kemudian kita cari jawapan pada tingkahlaku Anwar ketika saiful membuat laporang polis ? kemana dia lari bersembunyi ..dengan siapa dia mengadu , katakan Anwar seorang islam yang Islamik ? benarkah ? kenapa tidak menyelesaikan dengan cara islam juga untuk membersihkan diri ?
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 12:18 pm

hihihihiiii makin mandalam serita main balakang..... ya si sukan sukma sama si sepul masam ada parsamaan sj..... ada gaya au2 sikit.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 12:31 pm

tiada orang mengaku berak tengah jalan bah , pencuri kalau kena tangkap pun tidak akan mengaku ...sebenarnya ada orang yg tahu benar2 perangai anwar tapi dorang ini jenis bukan orang politik , diam2 ja ..kalau orang politik yang cakap , masyarakat tdk akan percaya sebab persepsi umum yg sudah tertanam dalam fikiran , orang politik ini ada kepentingan politik , kerana politik ..

orang Pas , tahu dan maklum perkara ini tapi kerana kepentingan politik dorang sanggup diam ja , Yb kedah [ lupa nama dia ..] masa dia imam besar masjid negara dulu , tahu sangat perkara ini tapi sekarang dia sudah jadi orang politik ...dia senyap ja
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 12:39 pm

apapun, diurang 2 urang sj yg tau apa butul yg balaku, ada asas ka indada..... kita dr luar ni mangulas dgn pandapat masing2 & pambaratan masing2 ikut pangaruh pahaman pulitik masing2..... sabap itu kita suma bulat2 bagantung apa budi bisara & akal budi utk beserita di sini..... harap2 samua kita sadar yg basar paluang kita mangkali salah dlm hal ini, jan lantak mati kunun butul..... kita satakat serita2 sj bah.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 1:10 pm

sebab itu saya cakap kita tunggu dan lihat ja episod seterusnya ...

betul , keberangkalian kita untuk salah dan betul disini sangat besar , kita cakap berdasarkan pendapat dan pemerhatian masing2 ja ...hakim paling adil adalah Tuhan , sekiranya perkara itu betul berlaku dorang tidak akan dapat lari kemana , kalau salah pun dorang tidak akan pergi kemana ,

kita , yang bercakap disini akan tetap disini sehingga sampai waktunya ..demikian adanya ,
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 1:22 pm

hihihihiii butul tu gaman.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 2:31 pm

mo jadi jurucakap PBB bah ni tapi dorang bilang sia ndak layak ... Very Happy
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 5:41 pm

jadi tuduhan saiful tu ada asaskah? .. dalam hati saya bilang mungkin... Very Happy
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sat Mar 13, 2010 6:29 pm

politik bilang tiada , bukti bilang ya ..ada asas , ...

kita tunggu dan lihat ja , apa kesudahan cerita ini ...
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sun Mar 14, 2010 3:18 pm

huspital sdh sek, indada pula kuyak apa2..... masamana tu? apa bukti yg ada gaman? yg sia basa, serual dlm si sepul adalah kana tunjuk di kut.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sun Mar 14, 2010 4:01 pm

buli kuyak kaitu ah?? Very Happy .. kalau sanjata sais mcm pisang kadau.. ada kebarangkalian nampak kesan juga... Laughing
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sun Mar 14, 2010 5:24 pm

ya kan, manatau taie si sepul basar jd indada kasan apa2 kalou satakat pisang amas sj yg masuk.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sun Mar 14, 2010 10:39 pm

itu hospital yg si Anwar bilang , tiada pun buat check ..dorang cuma buat pemeriksaan luar , doktor pusrawi yg anwar cakap selalu itu pun cakap , dia cuma buat pemeriksaan luar ..tdk sampai pun sepuluh minit dia chck ..

doktor yg check saiful ada 3 orang , doktor yg anwar selalu ulang2 cakap [dr osman kalo tdk silap ..] tdk termasuk pun dalam senarai doktor yg buat pemeriksan sebenar sebab dia tdk layak , bukan bidang dia ..

mustahil juga saiful perah air mani c anuar kasi palit sana pantat dia ..tapi mungkin anwar rela ***** dia kena pegang , perah air mani dia sapu sana pantat c saiful , manatau ...
Back to top Go down
mamat53
Prebet
Prebet


Number of posts : 8
Registration date : 2010-03-14

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Sun Mar 14, 2010 11:11 pm

hehe saya ni baru join ilsf, sdh lama nampak tp baru skrg masuk... seronok saya membaca post2 kamu... ada yg sokong anwar, ada yg sokong saiful... saya tengok romeo ni betul2 peminat setia saiful, hahahahaa...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 1:03 am

kalau saya peminat saiful , adakah mamat53 ini peminat Anwar ? Very Happy
Back to top Go down
monkey
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Number of posts : 762
Registration date : 2008-09-07

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 10:16 am

sa paling mo muntah la bila dengar ni kes liwat si anwar .....smpaikan kalau lambat sikit punch kad pun kena main2..'liwat ko hari ni monkey,berapa minit lagi jam 8, selalu ko awal'.....
sa hanya percaya kalau sa nampak dengan mata sa sendiri...jadi, sa mo tenguk butul2 '*&^%%#$" si saiful yg kunu kena liwat tu......alang2 mo muntah..baik muntah butul3...jadi kalau ada kesan yg mnurut pakar, adalah disebabkan oleh 'liwat'...sah la memang dia kena liwat....tapi, adakah si anwar yg meliwat? bukan lain orang? mana tau...
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 10:45 am

pada saya , samada betul atau tidak kes ini ..ianya adalah perkara peribadi antara saiful dan si anwar , ini hal peribadi ..sepatutnya diselesaikan secara peribadi , masalahnya isu ini telah dipolitikkan oleh anwar ... ia adalah satu taktik merosakkan pertuduhan , mengaitkan/melibatkan seluruh masyarakat dalam isu mahkamah ..

ia menyeru seluruh masyarakat membenci kerajaan , menghasut masyarakat agar tidak mempercayaai kerajaan dalam segala tindakan ..seolah2 kerajaan kita terlalu jahat , lebih jahat daripada Us dan zionis ,

chua soi lek , pun ada kes yg sama tapi dia tdk melibatkan seluruh masyarakat dalam kes nya , ia hadapi secara peribadi , Theresa kok pun sama ,tapi dia tdk kata itu konsirasi pun ...
Back to top Go down
mamat53
Prebet
Prebet


Number of posts : 8
Registration date : 2010-03-14

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 12:51 pm

bilang saya sokong anwar, tdk juga... sokong saiful tdk juga... memandangkan ini adalah hal peribadi mereka berdua, dan HANYA mereka berdua sj yg betul2 tau apa yg berlaku, maka sepatutnya kita neutral sj sb kita tdk tau apa yg betul2 berlaku... bgmanapun, drpd percakapan beberapa member, terutama tuan romeo, seolah2 dia tau betul apa yg berlaku, hehehe...

ttg chua soi lek & teresa, itu ada gambar, jd apa lg point mereka utk berdalih... tp kes saiful anwar, hanya perkataan mulut sj yg didengar.. takkan inipun sdh cukup utk kita memihak siapa2...
Back to top Go down
Yorut_orut
Lord Marshal
Lord Marshal


Male Number of posts : 4976
Location : Sandakan
Humor : begitu laitu...
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 1:45 pm

saya tidak memihak anuar atau saipul.. sebab kalau betulpun perkara itu berlaku ianya adalah kerana suka sama suka. Ikut logic.. si saipul buli lawan si anuar bah. lagi pun menurut si saipul dia membuat lapuran kerana tidak rela diliwat lagi..ertinya sudah pernah diliwat berkali-kali. so dua2 busuk..inda buli pakai... Kalau tuduhan itu tiada asas langsung maka kebenaran akhirnya akan menang juga..
Back to top Go down
agem
Lans Koperal
Lans Koperal


Number of posts : 170
Location : sabah bah!
Humor : Rasengan!!
Registration date : 2010-02-12

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 3:21 pm

Kita tingu saja kesudahan dia nanti.
Back to top Go down
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 5:30 pm

apapun , ada perbezaan makna perkataan 'sokong ' 'simpati' 'peminat' .....peminat itu lain makna dia , ..

yang jelas , semua kita ada yg disokong ...samada saiful atau anwar , memihak bermakna menyokong , setuju itu bermakna menyokong ,

disini , kita cuma menyuarakan pendapat masing2 ...mengikut pendapat dan pandangan tersendiri , kita bebas utk menyokong atau tidak menyokong siapa2 , sehingga dibuktikan salah satu diantara mereka betul atau salah ..
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 5:48 pm

hihihihiiii..... ya butul juga...... tp sia tepikir, siapa2 yg manang pun kita rayat masi juga inda tau butulkah..... kita suma tau spekulasi sj.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
romeo
FIELD MARSHAL
FIELD MARSHAL


Male Number of posts : 2804
Location : Key-Key
Humor : Redah saja........
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 6:20 pm

malam tidak selamanya tuan PT , dan siang itu tidak selamanya ....sampai masa yg gelap bertukar jadi siang , siang jadi gelap ,

kejahatan atau penipuan oleh siapapun tidak akan mampu kekal bersembunyi selamanya , lambat laun akan terbongkar juga , kalau bukan tahun ini , tahun depan ...atau tahun depan pada tahun deeeeeepan ,

jadi balik pada soal saiful Vs Anwar , jawapan dia ..kita tunggu ja , ini baru episod pertama , episod kedua ketiga belum start
Back to top Go down
pukutarap.
Lord Marshal
Lord Marshal


Number of posts : 4779
Location : sini sabah
Humor : ambikmu.....!
Registration date : 2009-08-29

PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Mon Mar 15, 2010 6:44 pm

yalah gaman, kita tunggu & lihat sj..... apapun yg akan jd, kita rayat siuk2 sj mendingar dr luar kut, hihihiiiii.....
Back to top Go down
http://ilovesabah.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: tuduhan inda barasas.....   Today at 3:45 am

Back to top Go down
 
tuduhan inda barasas.....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
To Know is To Love Sabah :: I LOVE SABAH Lobby :: Politics-
Jump to: